Slike i Utisci sa prvog skupa Alfista u 2008
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Da li postoji snimak pobednichkog kruga? Vozen je pre nego shto sam doshao pa nisam video uzivo...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Kazem svima da ostave kljuc u bravi i da vidis kakav cu red da napravim
Dogovoricemo se vec sve za sledeci skup...
R...
Eto pristajem da na sledecem skupu ja razvrstavam vozila...killaz napisao:Mozhe, ako zhelish to da radish u ekipi si.![]()
Chisto za informaciju skup je organizovalo i izguralo ukupno 11 ljudi, a od toga su trojica radila samo na parkiranju vozila. Zamisli kako trebash predvideti parking da bi poredjao sve automobile po modelima, a da nema rupe izmedju njih...
Pazite, sve mozhe, ali javite se da radimo zajedno i bice josh bolje.
Kazem svima da ostave kljuc u bravi i da vidis kakav cu red da napravim

Dogovoricemo se vec sve za sledeci skup...
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Na zadnjoj krivini i mora da se vrati u prvu ako hoces da napravis bolje vreme, bolno ali jbg...srdjan_p napisao:Ja sam na onoj poslednjoj krivini cak vratio u prvu jer masina jednostavno nema snage da povuce iz tako malih obrtaja...
-
Go
- Drug Član
Post
ma nije vreme bilo bitno
bilo je bitno da sam odvozao, i taj osecaj na stazi... uf, krv kljuca! da nisam par sekundi pokusavao da vratim rucicu, verujem da bi skinuo vreme makar za 2 sekunde... iskreno ja sam od mnogih masina ocekivao bolje vreme... od alexine, od playerove, od vorove....
u jednom trenutku, sam se se setio moje 145, uf kako sam pozeleo da je provozam... ipak snaga ne znaci puno ako je setap vesanja stock

u jednom trenutku, sam se se setio moje 145, uf kako sam pozeleo da je provozam... ipak snaga ne znaci puno ako je setap vesanja stock

- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Poshto nisam vozio konkretnu stazu, ne mogu dam konkretan komentar, ali generalno poshto takodje vozim 156 2.5 v6 u stock varijanti, mogu samo da se slozim sa Vexonom uz dodatna zapazanja stechena .jurcanjem. po Koshutnjaku - nos je jako tezak (V6 jbga) i vuche napoljle iz krivine do zla boga ako se udje malo brze nego shto treba, to u kombinaciji sa .civilnim. veshanjem nije uopshte idealno i trazi poprilichu veshtinu i samokontrolu... A prilichno je teshko povratiti ga jednom kada furne... Imao sam fino oranje na dnu Koshutnjaka u zadnjoj krivini
a taman sam utripovao da sam novi Giovanardi 



If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Go
- Drug Član
Post
evo vako, sto se staze tice, kao staklo je jerbo je pravljena za karing tako da tezak auto kao moj recimo + 4wd stalni ide preko nosa. ali, da smo imali vremena da obrnemo recimo 5 kruga za redom bilo bi drugacije i bolje bi drzalo kad se gume ugreju. secam se da je na honda skupu svaki krug bio sve brzi i brzi bas iz tog razloga. druga stvar je visk profil guma koje je vecina imala na svojim kolima. tacno se videlo koliko se guma uvija a neki su maltene do felne stizali. jos jedna mana je sto nema mesta za trecu tj ima ali se gubi na obrtajima jer auto jako sporo ide za III. sve u svemu, bice bolje i brze sledeci put, videcete.
ja nisam mnogo forsiao posto su mi diskovi kaput ali me cudi sto onaj iza mene nije pojeo stazu. neko rece nece da aka auto, a sto bi ga pa akao kad je auto pravljen za to... 


- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Pazi, sve je to stvar licnog izbora i stanja masine trenutno, nego setupa vesanja... i ostalog... kao sto je vec receno... boj ne bije...
veoma malo automobila koji su bili u OK stanju da kazem se vozilo blizu limita... a vecina uatomobila koja se vozila se vozila potpuno pogresnim tempom za ovu stazu... a da se ne lazemo vecina nas je prvi put usla na ovu stazu... mislim bar 95% ljudi su prvi put stali na nju kolima... Dakle nesto se i ne moze ocekivati od vremena...
U ovakvim stvarima iskustvo je sve... A i trenutno stanje kola... koliko sam primetio... od 6 75-ica koliko mislim da je bilo samo su 2 bile ok... da kazemo mehanicki... da vecina radi i ide po ulici... ali to nije to...
Zelim reci da samo 2 su imale dobre gume... menjaci ne znam kakvi su im svima bili, ja zbog sinhrona nisam smeo da spustam u prvu... aleksa i vor su se zajebavali i pokusavali da driftuju vishe nego da voze...
ja i aleksin buraz smo imali zimske gume koje na ovoj vec klizavoj stazi znate sta znace... i tako... to su inace samo izgovori tako da necu da ulazim u to svi smo vozili koliko smo smeli i mogli...
mislim zelim samo reci da od tih... ~50 sec koliko traje krug nijedan ispravan auto ne moze da se sjebe ako zna da se vozi, tako da izgovori o cimanju kola itd. ne stoje... da je staza zeznuta jeste... da je bolja za fwd jeste... sto se sigurnosti tice u svakom slucaju... ja se ne slazem da ce fwd tu napraviti ikada bolje vreme od rwd-a iste tezine i snage...
Videli ste da u najbrzoj krivini dole levo vecina 75-ica ukljucijuci i mene su pustili gas...verujte tako je... bar T.S. moze to da prodje drugoj punim gasom, cak i trecom ~110-120... ali ja licno nisam smeo... jer u slucaju da izletim (pobegne zadnji kraj, okrenes se, sta god, zavrsicu u onoj zivoj ogradi) ubicu nekoga... jer su ljudi stajali preblizu na pravcu za tu brzinu... sto za fwd nije bio problem oni nemaju problem kod setanja dupeta na punom gasu ako ga ne pustaju... a primetio sam da 155 i 156 prave tu brzinu tamo...
Zelim reci da je taj 1 krug bio malo... i da za pravo odmeravanje snaga i vestine treba da uzmemo jedan dan da iznajmimo stazu ako je moguce kao ARCS i da probamo... dakle track day... 1 krug zagrevanja - 3 kruga iz stojeceg starta, najbolje vreme se uzima... pa da vidimo kako, ko i sta... bilo bi zanimljivo...
veoma malo automobila koji su bili u OK stanju da kazem se vozilo blizu limita... a vecina uatomobila koja se vozila se vozila potpuno pogresnim tempom za ovu stazu... a da se ne lazemo vecina nas je prvi put usla na ovu stazu... mislim bar 95% ljudi su prvi put stali na nju kolima... Dakle nesto se i ne moze ocekivati od vremena...
U ovakvim stvarima iskustvo je sve... A i trenutno stanje kola... koliko sam primetio... od 6 75-ica koliko mislim da je bilo samo su 2 bile ok... da kazemo mehanicki... da vecina radi i ide po ulici... ali to nije to...
Zelim reci da samo 2 su imale dobre gume... menjaci ne znam kakvi su im svima bili, ja zbog sinhrona nisam smeo da spustam u prvu... aleksa i vor su se zajebavali i pokusavali da driftuju vishe nego da voze...

mislim zelim samo reci da od tih... ~50 sec koliko traje krug nijedan ispravan auto ne moze da se sjebe ako zna da se vozi, tako da izgovori o cimanju kola itd. ne stoje... da je staza zeznuta jeste... da je bolja za fwd jeste... sto se sigurnosti tice u svakom slucaju... ja se ne slazem da ce fwd tu napraviti ikada bolje vreme od rwd-a iste tezine i snage...
Videli ste da u najbrzoj krivini dole levo vecina 75-ica ukljucijuci i mene su pustili gas...verujte tako je... bar T.S. moze to da prodje drugoj punim gasom, cak i trecom ~110-120... ali ja licno nisam smeo... jer u slucaju da izletim (pobegne zadnji kraj, okrenes se, sta god, zavrsicu u onoj zivoj ogradi) ubicu nekoga... jer su ljudi stajali preblizu na pravcu za tu brzinu... sto za fwd nije bio problem oni nemaju problem kod setanja dupeta na punom gasu ako ga ne pustaju... a primetio sam da 155 i 156 prave tu brzinu tamo...
Zelim reci da je taj 1 krug bio malo... i da za pravo odmeravanje snaga i vestine treba da uzmemo jedan dan da iznajmimo stazu ako je moguce kao ARCS i da probamo... dakle track day... 1 krug zagrevanja - 3 kruga iz stojeceg starta, najbolje vreme se uzima... pa da vidimo kako, ko i sta... bilo bi zanimljivo...

-
Go
- Drug Član
Post
I meni je radio adrenalin kao suvozacu, ali bio sam sa njim u kolima i znam da je mogao vise da je hteo. Na nekim mestima ga je mazio. Inace, krivine na snimku izlgedaju kao decija igra, ali to je varka :coolkillaz napisao:Sad kad vidim ovaj zverkov klip, jasno mi je kako je radio adrenalin kod vozacha
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Italian mafia 
Bilo je super, nisam hteo da izvozim svoju mashinu na stazu da se nebi postideli mnogi jachi
Odmah da napomenem da se shalim da se nebi neko nashao povredjen i uvredjen.
Svaka chast za organizaciju, posto nisam bio na tom Honda skupu, ovaj je za sad najbolji
p.s. Italian mafia

Bilo je super, nisam hteo da izvozim svoju mashinu na stazu da se nebi postideli mnogi jachi






Odmah da napomenem da se shalim da se nebi neko nashao povredjen i uvredjen.
Svaka chast za organizaciju, posto nisam bio na tom Honda skupu, ovaj je za sad najbolji

p.s. Italian mafia

-
Go
- Drug Član
Post
tamo je mnogo realnije, bolje i sa svih aspekata snimljeno...
Sve u svemu vidim da ste se lepo provodili, nadam se da cu i ja prisustvovati na nekom sledecem skupu
Posto sam pratio Top Speed emisiju, dok su VIP licnosti vozili Astru GTC 1.6, 105KS, vozili su u 3coj malo, a pravili su vremena kao vi, znaci najbolje je bilo 49.nesto, Nikola Kojo, i u pravu ste, kad se snima sa tribina mnogo lako izgleda, ko je gledao Top S.zna o cemu pricamveXon napisao:ja sam ostao bez polovine rucice menjaca, u zaru borbe, toliko o tome sta adrenalin uradi u tom trenutku, i dok sam se ja snasao...
u principu cela staza moze da se odvoza u drugoj, samo na onom pravcu se salta u trecu i to jako kratko, govorim za moj menjac

Mozda neki zeldicak vratio u prvu jer masina jednostavno nema snage da povuce iz tako malih obrtaja...

Sve u svemu vidim da ste se lepo provodili, nadam se da cu i ja prisustvovati na nekom sledecem skupu

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”