cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 7:32 pm

Evo jedno kratko i konkretno pitanje..kako znati da li je "otislo" kvacilo,tj lamela i/ili korpa ili samo cilindri kvacila,simptomi su sledeci,mora pedala da se pritisne skroz do kraja tj do samog patosa i nekad se malo teze salta,konkretno u petu brzinu i rikverc..hvala unapred za svaki odgovor..pozzz
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?

Pon Feb 20, 2012 7:40 pm

Evo jedno kratko i konkretno pitanje..kako znati da li je "otislo" kvacilo,tj lamela i/ili korpa ili samo cilindri kvacila,simptomi su sledeci,mora pedala da se pritisne skroz do kraja tj do samog patosa i nekad se malo teze salta,konkretno u petu brzinu i rikverc..hvala unapred za svaki odgovor..pozzz
Korisnikov avatar
alexa
Lokacija: Obrenovac
Postovi: 561
Pridružio se: Pet Apr 03, 2009 6:05 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 7:48 pm

Pa ako ti je "propisao" cilindar,kao sto se meni davno desilo,ubrzo ces izgubiti skroz kvacilo..Meni je tako na 164 dok sam vozio pustio onaj na menjacu,zamenio ga novim nije bio skup nesto..Ona je imala 2,ima ga i na pedali unutra.Cini mi se da sam menjao i to crevo i ono je bilo nesto defektno..Ne mora da znaci ni da je cilindar,ni da je korpa,lamela..Moze da bude i u biracima problem,moze i neki nosac da ti je otisao na menjacu..Ne znam bas sta je praksa kod 33,pricam uopsteno.A na koliko ti odvaja kvacilo kada kreces?
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 7:53 pm

znaci kad pritisnem pedalu do kraja,mozda na 1-2 cm,sad ne znam tacno,ali jako malo od patosa,pokusavao sam da nadjem gde je taj na menjacu ali mi ne uspeva..meni je najveci problem u stvari,sto ovde u valjevu nema niko ko radi alfe,da mi to lepo i krsteno pogleda...
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 7:55 pm

i buni me to,sto ne gubi tecnost iz posude gde je kociono ulje...
Korisnikov avatar
Bug
Contact:
Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
Lokacija: SUbotica
Lokacija: SUbotica
Postovi: 844
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:41 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?

Pon Feb 20, 2012 8:00 pm

Ja cu ti reci moj primer kako je kod mene cilindar kvacila pravio probleme.
Npr kad ides u rikverc na pola kvacila ili cak manje i ako sam ja drzao papuciu na istoj visini, auto je ubrzavao tj kvacilo se polako pustalo, i onda za nekih 50m si morao da krenes pa izbacis u brzinu pa ponovo i tako dok ne izadjes.
Korisnikov avatar
alexa
Lokacija: Obrenovac
Postovi: 561
Pridružio se: Pet Apr 03, 2009 6:05 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 8:00 pm

U mom slucaju je to bilo na 164.,opet kazem,ne znam stvarno kako je to sve reseno kod 33. U svakom slucaju da,video bi da je procureo..
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 8:09 pm

Meni je tako (ne na Alfi ali princip je isti) bila otišla korpa,ustvari žabice gde se oslanja druk ležaj kada stisneš kvačilo.Prvi simptomi su bili teže šaltanje (nije skroz odvajalo)pa sam dotezao kvačilo i tako sve dok nije proteralo druk ležaj u korpu jer su se žabice "pojele".Naravno ni kod mene nije se gubilo ulje jer je i gornji i donji cilindar bio ok.
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 8:16 pm

e ok,sad jedno pitanje za one koji se bas razumeju u ove stvari..da li ovo vredi cemu,dobijam je za 50 evra..i koliko otprilike majstori uzimaju za ruke da zamene lamelu i korpu?
Slika
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 8:23 pm

Teško je to ovako preko slike reći dali vredi ili ne.Lično lamelu polovnu nebi nikad stavio a korpu ako je dobra možda.Ali ja bi prvo da sam na tvom mestu rastavio da utvrdim problem a tek onda nabavljao delove.Inače to zameniti može bilo koji iole pismeniji majstor i nemora biti specijalista za Alfe.Za cenu ti nebi mogao reći jer takve intervencije ja sebi radim sam...
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 8:27 pm

slazem se da je najpre potrebno tacno utvrditi sta je problem..a to,sad,za polovno ili novo..jbg,uvek je diskutabilno...iz raznih razloga..blago tebi kad mozes sam da toi sve odradis..i ja bih to voleo..:))
Korisnikov avatar
lalicspecial
Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts
Lokacija: svilajnac
Lokacija: svilajnac
Postovi: 936
Pridružio se: Sub Feb 12, 2011 12:14 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 8:53 pm

Sagni se ispod volana i pogledaj da li malo vlazi ulje na cilindru za kvacilo!Trebalo bi da je otisla gumica lako se menja samo je treba imati!Vrlo malo je potrebno da propusta i zeza ce te tako da ne mozes videti po nivou ulja u posudi.Kvacilo je veoma nisko iz tog razloga a hoce da se pojede caura na papucici za kvacilo gde 'radi' mehanizam.Tu stavis sraf m10 za 17 kljuc i resen problem!Sve sam to radio kod mene zato znam... :arflag
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4884
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 9:01 pm

boris_014 napisao:e ok,sad jedno pitanje za one koji se bas razumeju u ove stvari..da li ovo vredi cemu,dobijam je za 50 evra..i koliko otprilike majstori uzimaju za ruke da zamene lamelu i korpu?
Slika
Ja sam svoju prodao za 50e a mislim da je za nijansu lošija od ove. U svakom slučaju mnogo bolja od lamela koje sam imao prilike da probam skoro i vidim. E sad za moj auto je nova (a da valja i da nije s..nje od 125e) 220e pa sam polovnu cenio 50e. Kome treba za prvu pomoć (od 20.000 km) je odlična ili ako mu treba za reparaciju (kažu da je reparirana bolja od nove od 125e). Po meni sa ovom si miran godinu možda malo više ako prelaziš normalne relacije i nisi sklon divljanju. Ruke su ti minimum 50e...

Pozdrav
Korisnikov avatar
lalicspecial
Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts
Lokacija: svilajnac
Lokacija: svilajnac
Postovi: 936
Pridružio se: Sub Feb 12, 2011 12:14 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?

Pon Feb 20, 2012 9:03 pm

za saltovanje je problem u jabucici na poluzi za saltovanje..ima jedan sraf koji treba dotegnuti iz kabine kada se podigne guma..ili ispod auta na poluzi koja se vezuje sa menjacom..obicno dobije malo lufta napred i to se desava..desavalo se meni pa sam sve skidao i prepravljao sada ide kao u sira! :arflag
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 20, 2012 9:15 pm

lalicspecial napisao:Sagni se ispod volana i pogledaj da li malo vlazi ulje na cilindru za kvacilo!Trebalo bi da je otisla gumica lako se menja samo je treba imati!Vrlo malo je potrebno da propusta i zeza ce te tako da ne mozes videti po nivou ulja u posudi.Kvacilo je veoma nisko iz tog razloga a hoce da se pojede caura na papucici za kvacilo gde 'radi' mehanizam.Tu stavis sraf m10 za 17 kljuc i resen problem!Sve sam to radio kod mene zato znam... :arflag
Pokusacu ovo sto si mi savetovao...
Sauriann napisao:
boris_014 napisao:e ok,sad jedno pitanje za one koji se bas razumeju u ove stvari..da li ovo vredi cemu,dobijam je za 50 evra..i koliko otprilike majstori uzimaju za ruke da zamene lamelu i korpu?
Slika
Ja sam svoju prodao za 50e a mislim da je za nijansu lošija od ove. U svakom slučaju mnogo bolja od lamela koje sam imao prilike da probam skoro i vidim. E sad za moj auto je nova (a da valja i da nije s..nje od 125e) 220e pa sam polovnu cenio 50e. Kome treba za prvu pomoć (od 20.000 km) je odlična ili ako mu treba za reparaciju (kažu da je reparirana bolja od nove od 125e). Po meni sa ovom si miran godinu možda malo više ako prelaziš normalne relacije i nisi sklon divljanju. Ruke su ti minimum 50e...

Pozdrav
Ovde postoji servis koji radi reparaciju iliti "lepljenje' paknova,plocica,lamela..pa mozda se i sa njima konsultujem...samo josd da vidim sta je tacno uzrok i problem...
Korisnikov avatar
Gorstak33
Garaža: Fiat bravo 1.6 mjet, 2008.
Ex Alfa Romeo 156 sw jtd 8v, 2003.
Ex Alfa romeo 33 1.7 ie 8v,1993.
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 364
Pridružio se: Pon Jun 14, 2010 7:39 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Uto Feb 21, 2012 10:21 am

Javi se kolegi milosks,covek ima extra lamelu i korpu,mnoogo bolje od ove,kao nove su,a mislim da je cena korektna.
Korisnikov avatar
boris_014
Postovi: 107
Pridružio se: Sub Avg 20, 2011 2:07 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Uto Feb 21, 2012 8:05 pm

pa to i jeste ta lamela,od milosks,nasao na kupindu..:)
Korisnikov avatar
banjo1990
Garaža: alfa romeo 147 JTDm 88kw
Lokacija: N. Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 41
Pridružio se: Sre Apr 06, 2011 10:19 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Sre Feb 22, 2012 1:17 am

Što se tiče ove korpe i lamele, teško je proceniti na ovakvoj slici. Treba izmeriti debljinu frikcionog diska(lamele), a što se tiče korpe treba videti ovaj sjajni deo na koji naleže druk ležaj, koliko je pojeden, odnosno koliko je udubljenje. To bi trebalo da ukaže koliku kilometražu ima iza sebe. Ako je to ok, montiraj i bole te brige! :D
Korisnikov avatar
Gorstak33
Garaža: Fiat bravo 1.6 mjet, 2008.
Ex Alfa Romeo 156 sw jtd 8v, 2003.
Ex Alfa romeo 33 1.7 ie 8v,1993.
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 364
Pridružio se: Pon Jun 14, 2010 7:39 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Sre Feb 22, 2012 9:00 am

Aha. Slusaj,ja sam tu lamelu i korpu video kad sam uzimao od njega karter.U extra su stanju,cak se na korpi jos vide oni honovi,kao na novoj.Vidi samo da li odgovara. :wave:
Snajco
Garaža: kv
Lokacija: Kraljevo
Postovi: 13
Pridružio se: Ned Feb 19, 2012 1:20 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Sub Feb 25, 2012 10:56 am

Meni se desio isti problem skoro, primetio sam da tesko salta ponekad, npr iz 5 u 4 nece lako da udje, kao da tesko odvaja i iz 2 u trecu mora bas da se nacilja, a ulje je skoro na minimumu.
Rekli su mi da pogledam oba cilindra, kod kvacila nisam primetio da je propisao, ali kod menjaca (ispod akumulatora) vidi se nesto vlazno.
Moguce je da je taj cilindar propisao, mada moze i da su stradale gumice. jedan cilindar je oko 1700 a drugi valjda oko 3000 kako su mi rekli.
Korisnikov avatar
lalicspecial
Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts
Lokacija: svilajnac
Lokacija: svilajnac
Postovi: 936
Pridružio se: Sub Feb 12, 2011 12:14 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Sub Feb 25, 2012 10:13 pm

Pa kada ti propisa na cilindar onda zeza u svaku brzinu! :arflag
Korisnikov avatar
ivdzabg
Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Postovi: 439
Pridružio se: Sub Nov 21, 2009 11:05 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 27, 2012 4:00 pm

Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Lepota je u ocima posmatraca.
Snajco
Garaža: kv
Lokacija: Kraljevo
Postovi: 13
Pridružio se: Ned Feb 19, 2012 1:20 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 27, 2012 4:29 pm

ivdzabg napisao:Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Isto i kod mene u rikverc rezu zupcanici, ali moj savet je da to uradi majstor, prvo sto cilindar nije skup a i bolje da on pogleda nego posle da bude kuku meni :)
Korisnikov avatar
ivdzabg
Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Postovi: 439
Pridružio se: Sub Nov 21, 2009 11:05 am

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 27, 2012 5:23 pm

Snajco napisao:
ivdzabg napisao:Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Isto i kod mene u rikverc rezu zupcanici, ali moj savet je da to uradi majstor, prvo sto cilindar nije skup a i bolje da on pogleda nego posle da bude kuku meni :)

Negde sam procitao da pase i od jos neke alfe, jel ima neko predpostavku koliko kosta cilindar?
Lepota je u ocima posmatraca.
Korisnikov avatar
alexa
Lokacija: Obrenovac
Postovi: 561
Pridružio se: Pet Apr 03, 2009 6:05 pm

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Pon Feb 27, 2012 5:33 pm

Oko 2000-3000 dinara je cilindar.Pre 2 god.sam uzimao za 164.metelli i bio je tada 1800 dinara..

Povratak na “Area Servizio”