cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Post
cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Evo jedno kratko i konkretno pitanje..kako znati da li je "otislo" kvacilo,tj lamela i/ili korpa ili samo cilindri kvacila,simptomi su sledeci,mora pedala da se pritisne skroz do kraja tj do samog patosa i nekad se malo teze salta,konkretno u petu brzinu i rikverc..hvala unapred za svaki odgovor..pozzz
Post
cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?
Evo jedno kratko i konkretno pitanje..kako znati da li je "otislo" kvacilo,tj lamela i/ili korpa ili samo cilindri kvacila,simptomi su sledeci,mora pedala da se pritisne skroz do kraja tj do samog patosa i nekad se malo teze salta,konkretno u petu brzinu i rikverc..hvala unapred za svaki odgovor..pozzz
- alexa
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Pa ako ti je "propisao" cilindar,kao sto se meni davno desilo,ubrzo ces izgubiti skroz kvacilo..Meni je tako na 164 dok sam vozio pustio onaj na menjacu,zamenio ga novim nije bio skup nesto..Ona je imala 2,ima ga i na pedali unutra.Cini mi se da sam menjao i to crevo i ono je bilo nesto defektno..Ne mora da znaci ni da je cilindar,ni da je korpa,lamela..Moze da bude i u biracima problem,moze i neki nosac da ti je otisao na menjacu..Ne znam bas sta je praksa kod 33,pricam uopsteno.A na koliko ti odvaja kvacilo kada kreces?
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
znaci kad pritisnem pedalu do kraja,mozda na 1-2 cm,sad ne znam tacno,ali jako malo od patosa,pokusavao sam da nadjem gde je taj na menjacu ali mi ne uspeva..meni je najveci problem u stvari,sto ovde u valjevu nema niko ko radi alfe,da mi to lepo i krsteno pogleda...
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
i buni me to,sto ne gubi tecnost iz posude gde je kociono ulje...
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?
Ja cu ti reci moj primer kako je kod mene cilindar kvacila pravio probleme.
Npr kad ides u rikverc na pola kvacila ili cak manje i ako sam ja drzao papuciu na istoj visini, auto je ubrzavao tj kvacilo se polako pustalo, i onda za nekih 50m si morao da krenes pa izbacis u brzinu pa ponovo i tako dok ne izadjes.
Npr kad ides u rikverc na pola kvacila ili cak manje i ako sam ja drzao papuciu na istoj visini, auto je ubrzavao tj kvacilo se polako pustalo, i onda za nekih 50m si morao da krenes pa izbacis u brzinu pa ponovo i tako dok ne izadjes.
- alexa
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
U mom slucaju je to bilo na 164.,opet kazem,ne znam stvarno kako je to sve reseno kod 33. U svakom slucaju da,video bi da je procureo..
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Meni je tako (ne na Alfi ali princip je isti) bila otišla korpa,ustvari žabice gde se oslanja druk ležaj kada stisneš kvačilo.Prvi simptomi su bili teže šaltanje (nije skroz odvajalo)pa sam dotezao kvačilo i tako sve dok nije proteralo druk ležaj u korpu jer su se žabice "pojele".Naravno ni kod mene nije se gubilo ulje jer je i gornji i donji cilindar bio ok.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Teško je to ovako preko slike reći dali vredi ili ne.Lično lamelu polovnu nebi nikad stavio a korpu ako je dobra možda.Ali ja bi prvo da sam na tvom mestu rastavio da utvrdim problem a tek onda nabavljao delove.Inače to zameniti može bilo koji iole pismeniji majstor i nemora biti specijalista za Alfe.Za cenu ti nebi mogao reći jer takve intervencije ja sebi radim sam...
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
slazem se da je najpre potrebno tacno utvrditi sta je problem..a to,sad,za polovno ili novo..jbg,uvek je diskutabilno...iz raznih razloga..blago tebi kad mozes sam da toi sve odradis..i ja bih to voleo..
)
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Sagni se ispod volana i pogledaj da li malo vlazi ulje na cilindru za kvacilo!Trebalo bi da je otisla gumica lako se menja samo je treba imati!Vrlo malo je potrebno da propusta i zeza ce te tako da ne mozes videti po nivou ulja u posudi.Kvacilo je veoma nisko iz tog razloga a hoce da se pojede caura na papucici za kvacilo gde 'radi' mehanizam.Tu stavis sraf m10 za 17 kljuc i resen problem!Sve sam to radio kod mene zato znam... 
- Sauriann
- Drug Član

- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Pozdrav
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Ja sam svoju prodao za 50e a mislim da je za nijansu lošija od ove. U svakom slučaju mnogo bolja od lamela koje sam imao prilike da probam skoro i vidim. E sad za moj auto je nova (a da valja i da nije s..nje od 125e) 220e pa sam polovnu cenio 50e. Kome treba za prvu pomoć (od 20.000 km) je odlična ili ako mu treba za reparaciju (kažu da je reparirana bolja od nove od 125e). Po meni sa ovom si miran godinu možda malo više ako prelaziš normalne relacije i nisi sklon divljanju. Ruke su ti minimum 50e...
Pozdrav
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?
za saltovanje je problem u jabucici na poluzi za saltovanje..ima jedan sraf koji treba dotegnuti iz kabine kada se podigne guma..ili ispod auta na poluzi koja se vezuje sa menjacom..obicno dobije malo lufta napred i to se desava..desavalo se meni pa sam sve skidao i prepravljao sada ide kao u sira! 
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Pokusacu ovo sto si mi savetovao...lalicspecial napisao:Sagni se ispod volana i pogledaj da li malo vlazi ulje na cilindru za kvacilo!Trebalo bi da je otisla gumica lako se menja samo je treba imati!Vrlo malo je potrebno da propusta i zeza ce te tako da ne mozes videti po nivou ulja u posudi.Kvacilo je veoma nisko iz tog razloga a hoce da se pojede caura na papucici za kvacilo gde 'radi' mehanizam.Tu stavis sraf m10 za 17 kljuc i resen problem!Sve sam to radio kod mene zato znam...
Ovde postoji servis koji radi reparaciju iliti "lepljenje' paknova,plocica,lamela..pa mozda se i sa njima konsultujem...samo josd da vidim sta je tacno uzrok i problem...Sauriann napisao:Ja sam svoju prodao za 50e a mislim da je za nijansu lošija od ove. U svakom slučaju mnogo bolja od lamela koje sam imao prilike da probam skoro i vidim. E sad za moj auto je nova (a da valja i da nije s..nje od 125e) 220e pa sam polovnu cenio 50e. Kome treba za prvu pomoć (od 20.000 km) je odlična ili ako mu treba za reparaciju (kažu da je reparirana bolja od nove od 125e). Po meni sa ovom si miran godinu možda malo više ako prelaziš normalne relacije i nisi sklon divljanju. Ruke su ti minimum 50e...
Pozdrav
- Gorstak33
- Garaža: Fiat bravo 1.6 mjet, 2008.
Ex Alfa Romeo 156 sw jtd 8v, 2003.
Ex Alfa romeo 33 1.7 ie 8v,1993. - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Javi se kolegi milosks,covek ima extra lamelu i korpu,mnoogo bolje od ove,kao nove su,a mislim da je cena korektna.
- banjo1990
- Garaža: alfa romeo 147 JTDm 88kw
- Lokacija: N. Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Što se tiče ove korpe i lamele, teško je proceniti na ovakvoj slici. Treba izmeriti debljinu frikcionog diska(lamele), a što se tiče korpe treba videti ovaj sjajni deo na koji naleže druk ležaj, koliko je pojeden, odnosno koliko je udubljenje. To bi trebalo da ukaže koliku kilometražu ima iza sebe. Ako je to ok, montiraj i bole te brige! 
- Gorstak33
- Garaža: Fiat bravo 1.6 mjet, 2008.
Ex Alfa Romeo 156 sw jtd 8v, 2003.
Ex Alfa romeo 33 1.7 ie 8v,1993. - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Aha. Slusaj,ja sam tu lamelu i korpu video kad sam uzimao od njega karter.U extra su stanju,cak se na korpi jos vide oni honovi,kao na novoj.Vidi samo da li odgovara. 
- Snajco
- Garaža: kv
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Meni se desio isti problem skoro, primetio sam da tesko salta ponekad, npr iz 5 u 4 nece lako da udje, kao da tesko odvaja i iz 2 u trecu mora bas da se nacilja, a ulje je skoro na minimumu.
Rekli su mi da pogledam oba cilindra, kod kvacila nisam primetio da je propisao, ali kod menjaca (ispod akumulatora) vidi se nesto vlazno.
Moguce je da je taj cilindar propisao, mada moze i da su stradale gumice. jedan cilindar je oko 1700 a drugi valjda oko 3000 kako su mi rekli.
Rekli su mi da pogledam oba cilindra, kod kvacila nisam primetio da je propisao, ali kod menjaca (ispod akumulatora) vidi se nesto vlazno.
Moguce je da je taj cilindar propisao, mada moze i da su stradale gumice. jedan cilindar je oko 1700 a drugi valjda oko 3000 kako su mi rekli.
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Pa kada ti propisa na cilindar onda zeza u svaku brzinu! 
- ivdzabg
- Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Lepota je u ocima posmatraca.
- Snajco
- Garaža: kv
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Isto i kod mene u rikverc rezu zupcanici, ali moj savet je da to uradi majstor, prvo sto cilindar nije skup a i bolje da on pogleda nego posle da bude kuku meniivdzabg napisao:Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
- ivdzabg
- Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Post
Negde sam procitao da pase i od jos neke alfe, jel ima neko predpostavku koliko kosta cilindar?
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Snajco napisao:Isto i kod mene u rikverc rezu zupcanici, ali moj savet je da to uradi majstor, prvo sto cilindar nije skup a i bolje da on pogleda nego posle da bude kuku meniivdzabg napisao:Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Negde sam procitao da pase i od jos neke alfe, jel ima neko predpostavku koliko kosta cilindar?
Lepota je u ocima posmatraca.
- alexa
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?
Oko 2000-3000 dinara je cilindar.Pre 2 god.sam uzimao za 164.metelli i bio je tada 1800 dinara..
