Pričao sam sa nekim likom koji me je ubjeđivao da postoje razlike u strukturi ova 2 motora. Tipa karike, klipovi...
Čak mi je govorio da su euro 2 izdržljiviji zbog debljih karika.
Zna li koji majstor iz prve ruke ima li razlika !
Razlike ima u debljini karika i ECU-u da sam ja cuo.
Modeli sa plasticnom usisnom imaju tanje karike i osjetljiviji su.
A dokaz da ima razlike je i nas kolega Zumbul Bosko koji je na kraju morao da naruci klipove "iz fabrike" jer mu od 2 seta istih ni jedan ne odgovara.
Cudno ali istinito.
Sto im je trebalo svo to komplikovanje-to samo oni znaju...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
karike na euro dva motoru su 1.2 1.5 i 3 a na euro 3 motoru su 1.2 1.2 i 2 i razlika je i u celu klipa cak ima klipova koji su sa karikama 1.2 1.2 i 2 a razlicita cela klipa tako da ima vise vrsta i za euro tri a inace meni nisu jos stigli klipovi!
logicno da je kod tanjih karika nezniji motor ali je zivlji zbog manjeg trenja
kod mene na 1.6 motoru nisam mogao da nadjem adekvatne karike,1.5-1.75-4 mm nego sam sve nalazio sa uljnom 3.5mm i nije mi nista znacilo pa sam nasao vece po precniku pa ih pasovao i ukopao kanale posto su bile 1.75-2-4mm
i to je radilo neko vreme dok nije naisao 2.0 i onda sam 1.6 prodao i covek ga vozao dok se nije raspala karoserija