I ja Veeeeliki problem 164 TS
-
Go
- Drug Član
Post
Ma kod Mikice je drugi trip , njemu rele u elektronici za plin izgleda nema dobar kontakt ili je slba spulna , fora je sto sam ja prvo testirao kablove , kape ruke itd .... vazno je da radi i ne stuca , sada sve samo treba vratiti u normalu , malo mi ler otiso gore , dali zbog protokomera ili senzora polozaja gasa , nije strasno samo treba da stignem .
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Gasho,neznam kako drugacije da proverim kablove pa mi pade na um ... da iskopcam prvo jednu pa onda drugu bobinu i automatski eliminisem sve 4 njene svecice i kabla.
Razmisljam ... otkacim dzek sa komutatora prve bobine pa provozam tako 2-3 km.
Ako i dalje brlja,zakacim nazad taj dzek pa otkacim od druge bobine pa opet provozam 2-3 km.
Racunam da tako probam kablove ... ne baca mi se 40-50e za druge ako su ovi OK ipak.
Pitanje je:da ne shebem/spalim nesto ovakvim postupcima otkacinjanja i voznje bez pola .paljenja. ???
p.s.
155 TS 8v .
Nema klasicne razvodnike sa kapama,kao na 164TS vec

Razmisljam ... otkacim dzek sa komutatora prve bobine pa provozam tako 2-3 km.
Ako i dalje brlja,zakacim nazad taj dzek pa otkacim od druge bobine pa opet provozam 2-3 km.
Racunam da tako probam kablove ... ne baca mi se 40-50e za druge ako su ovi OK ipak.
Pitanje je:da ne shebem/spalim nesto ovakvim postupcima otkacinjanja i voznje bez pola .paljenja. ???
p.s.
155 TS 8v .
Nema klasicne razvodnike sa kapama,kao na 164TS vec

-
Go
- Drug Član
Post
Ako otkacis komutatore nista neces z bati , jedino kod jednog ti nece raditi obrtaljka i motor ce da radi mekse i osetno slabije samo sa jednom , (nemoj da otkacinjes samo visokonaponske kablove , indukcija moze da zezne elektroniku u komutatoru, to je jedan tip uradio sa seatom) ., na kraju sam i ja tako probao , a i Mikica , , s tim da sam ja posle rotirao i kablove sa razvodnika , pa svecica i tako sistemom eliminacije ... za testiranje probijanja mozes da koristis mrak i uvo ili ako imas tester sa tinjalicom , samo malo treba da blinka kada primaknes , ili napravi test svecicu sa 1.5 mm zazorim , i kada je stavis na masu treba bas olava varnica da bude , to je sto se tice provodnosti , inace je opste poznato da kod tvog sistema ako ode jedan komutator ili bobina brljavi i druga . I bolje radi ako je prikopcana za nuzdu samo jedna , ona ispravna .
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Flavio: kod mene je plasticna usisna grana a motor je 1.8 ts 8v.Na lampici koja se pali je nacrtana dizna. Elem menjao ja i obe bobine i gledao po mraku da neprobija koji kabel ali nista, opet isto. Mada imam blagu sumnju da je sve to zbog loseg goriva.
-
Go
- Drug Član
Post
Kod mene se na 156 pali signal dizna (2.0 16V), ali to je sto su bili ukljuceni laznjaci dok je radio na gas , ako ga ugasim na benz ne pali se ali ako ga ugasim na gas , a uvek pali na benz ( sekvent) zablinka , to bi trebalo da znaci da su prljave , odnosno nema veze sa paljenjem .
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Hvala obojici na komentarima
.
Otkacio dzekove sa druge bobine i komutatora,vozao se celo jutro i nema cimanja
.To je svaka desna sveca van funkcije.
Odoh sad da prepakujem kablove sa druge bobine i desnih sveca na prvu bobinu i 4 leve svece pa opet da probam mada ...
[size=]kad sam otkacinjao dzekove,primetio sam da je izgleda bio spao VN kabal sa desne svece na 2. cilindru
... [/size]
p.s.
Dobar ovaj TS8v motor
...

Otkacio dzekove sa druge bobine i komutatora,vozao se celo jutro i nema cimanja

Odoh sad da prepakujem kablove sa druge bobine i desnih sveca na prvu bobinu i 4 leve svece pa opet da probam mada ...
[size=]kad sam otkacinjao dzekove,primetio sam da je izgleda bio spao VN kabal sa desne svece na 2. cilindru

p.s.
Dobar ovaj TS8v motor



- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
.
Uradio sta sam gore napisao i opet nema stuckanja.
Problem je ipak bio kabal svecice.Spao sa svecice i pride se izgleda izvukao iz lezista u kapici(kod svece).
Vratio sve na svoje mesto,usput povadio i pregledao svece,i pu,pu
sve radi bez greske
.
Gasho,hvala jos jednom na pomoci
!
Dagaston napisao:Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije

Uradio sta sam gore napisao i opet nema stuckanja.
Problem je ipak bio kabal svecice.Spao sa svecice i pride se izgleda izvukao iz lezista u kapici(kod svece).
Vratio sve na svoje mesto,usput povadio i pregledao svece,i pu,pu


Gasho,hvala jos jednom na pomoci
