I ja Veeeeliki problem 164 TS

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Nov 11, 2008 8:51 am

Ma kod Mikice je drugi trip , njemu rele u elektronici za plin izgleda nema dobar kontakt ili je slba spulna , fora je sto sam ja prvo testirao kablove , kape ruke itd .... vazno je da radi i ne stuca , sada sve samo treba vratiti u normalu , malo mi ler otiso gore , dali zbog protokomera ili senzora polozaja gasa , nije strasno samo treba da stignem .
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Uto Nov 11, 2008 7:37 pm

Gasho,neznam kako drugacije da proverim kablove pa mi pade na um ... da iskopcam prvo jednu pa onda drugu bobinu i automatski eliminisem sve 4 njene svecice i kabla.
Razmisljam ... otkacim dzek sa komutatora prve bobine pa provozam tako 2-3 km.
Ako i dalje brlja,zakacim nazad taj dzek pa otkacim od druge bobine pa opet provozam 2-3 km.

Racunam da tako probam kablove ... ne baca mi se 40-50e za druge ako su ovi OK ipak.

Pitanje je:da ne shebem/spalim nesto ovakvim postupcima otkacinjanja i voznje bez pola .paljenja. ???


p.s.
155 TS 8v .
Nema klasicne razvodnike sa kapama,kao na 164TS vec

Slika
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Nov 12, 2008 9:55 am

Ako otkacis komutatore nista neces z bati , jedino kod jednog ti nece raditi obrtaljka i motor ce da radi mekse i osetno slabije samo sa jednom , (nemoj da otkacinjes samo visokonaponske kablove , indukcija moze da zezne elektroniku u komutatoru, to je jedan tip uradio sa seatom) ., na kraju sam i ja tako probao , a i Mikica , , s tim da sam ja posle rotirao i kablove sa razvodnika , pa svecica i tako sistemom eliminacije ... za testiranje probijanja mozes da koristis mrak i uvo ili ako imas tester sa tinjalicom , samo malo treba da blinka kada primaknes , ili napravi test svecicu sa 1.5 mm zazorim , i kada je stavis na masu treba bas olava varnica da bude , to je sto se tice provodnosti , inace je opste poznato da kod tvog sistema ako ode jedan komutator ili bobina brljavi i druga . I bolje radi ako je prikopcana za nuzdu samo jedna , ona ispravna .
Korisnikov avatar
vojaalfa
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Postovi: 2009
Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm

Sre Nov 12, 2008 10:59 am

Flavio: kod mene je plasticna usisna grana a motor je 1.8 ts 8v.Na lampici koja se pali je nacrtana dizna. Elem menjao ja i obe bobine i gledao po mraku da neprobija koji kabel ali nista, opet isto. Mada imam blagu sumnju da je sve to zbog loseg goriva.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Nov 12, 2008 11:48 am

Kod mene se na 156 pali signal dizna (2.0 16V), ali to je sto su bili ukljuceni laznjaci dok je radio na gas , ako ga ugasim na benz ne pali se ali ako ga ugasim na gas , a uvek pali na benz ( sekvent) zablinka , to bi trebalo da znaci da su prljave , odnosno nema veze sa paljenjem .
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Čet Nov 13, 2008 11:24 am

Hvala obojici na komentarima :dugokosi: .

Otkacio dzekove sa druge bobine i komutatora,vozao se celo jutro i nema cimanja :D.To je svaka desna sveca van funkcije.

Odoh sad da prepakujem kablove sa druge bobine i desnih sveca na prvu bobinu i 4 leve svece pa opet da probam mada ...
[size=]kad sam otkacinjao dzekove,primetio sam da je izgleda bio spao VN kabal sa desne svece na 2. cilindru :oops: ... [/size]


p.s.
Dobar ovaj TS8v motor :D :lool: :) ...
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pet Nov 14, 2008 11:23 pm

gaston napisao:Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije
Da :D.
Uradio sta sam gore napisao i opet nema stuckanja.
Problem je ipak bio kabal svecice.Spao sa svecice i pride se izgleda izvukao iz lezista u kapici(kod svece).
Vratio sve na svoje mesto,usput povadio i pregledao svece,i pu,pu :lool: sve radi bez greske :D.

Gasho,hvala jos jednom na pomoci :dugokosi: !

Povratak na “Area Servizio”