I ja Veeeeliki problem 164 TS

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

I ja Veeeeliki problem 164 TS

Uto Okt 07, 2008 12:03 pm

Nema mnogo veze sa mozgom ali pravi veliki problem , po nekada iz pocetka , a naj lakse se primecivalo oko 2K kada ubrzavam , na trenutak obrtaljka padne dole , motor pokusa da iscupa nosace pa je jedno vreme miran pa opet iznenadi , sada je poceo konstantno kada dodam gas sa lera da pocne da pada pa tek onda prihvati ako se ne ugasi , e sada cudno je sto capne i obrtomer , a on uzima signal sa izlazakomutatora , odnosno sa bobine , znaci prekid = linija , sezor mrtve tacke -ecu-komutator , naravno prekontrolisani svi konektori , kontakti , zamenjen senzor , bobine kada rade rade kako treba , obe i obe prekinu kada stucne , nema pravila kada omane , a kada omane neprijatno , nema veze sa vlagom , temperaturom , dzombama po putu i sl , da li je neko imao iskustvo iz zone sumraka , ili ima ideju , naravno , skidana klema , proverene mase itd ????????????????
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Uto Okt 07, 2008 8:47 pm

Mozda cu da lupim :oops: ali jesi li pregledao glavni relej , da neprekida on struju? :paleconfused:
Slika
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Uto Okt 07, 2008 8:48 pm

:roll: meni se nesto slicno desavalo dok nisam promenio senzor rashladne tecnosti .
busso trsi Sline
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 08, 2008 7:45 am

Da je glavni relej palio bi lampice u tom momenti i tajmer bi ih drzao par sekundi na cekiranju , , samo struju na paljenju secne , zamenio , davac polozaja gasa , senzor mrtve tacke , jos da iskopam ecu ako nisam nikome dao , ... sumnjam na neki relej , ali ne znam da li ima samo za komutatore , da mi je el sema ....
Da li ti se ovako isto desavalo ili ga je samo gasio , ako se pregreje , ili pomisli trebalo bi da ga ugasi , meni secne mozda pola secunde - sekundu , i to nema pravila kada ce .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 08, 2008 11:33 am

Da li si probao da promenis kablove? Meni se upravo tako ponasao auto prosle godine i kao i ti, zamenio sam polovinu senzora dok nisam probao sa kablovima.

Pozdrav,
Vule
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Sre Okt 08, 2008 11:36 am

bas slicno kao i tebi oko 2000-3000 rpm zastane , obrtaji padnu na sekund i vrate se i bas nije bilo pravila kada se to desavalo. Auto se nije gasio :roll:
busso trsi Sline
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 08, 2008 12:29 pm

Cekaj mislis na senzor , prekidac za nivo rashladne tecnosti ili na .PLAVI . senzor ???
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Sre Okt 08, 2008 4:08 pm

na plavi .
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Čet Okt 09, 2008 7:14 pm

HHmmm,isti problem :roll: :mad: .Meni je ludelo 2 dana(ili par desetina km) i onda nista :? .Da bi se opet javilo.Ne cesto,uglavnom ispod 2.000 rpm secne,bukvalno na tren (manje od 1 sec).Imam utisak da cesce oce da zezne kad je hladniji motor.U voznji (konstantno,preko 2k rpm,nema zezanja).
Isto potpuno i na plinu i na benzinu :? brljavi.Evo malog snimka,kad je ludeo non stop(prva 2 dana) http://rapidshare.de/files/40646232/155 ... _.3GP.html .
Gasho,vidi jel ima nesto ovde http://david.alfa-romeo.eu/alfa/AlfaRomeo164/ ;).
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 10, 2008 8:05 am

Uh nije tako , to me i zbunjuje , kod mene je totalni prekid , znaci u delicu sekunce capne na nulu , ako je na leru i ne primeti se ustvari primetim sto ga registruje pa digne regulator , znaci kad radi na leru on digne posle kada capne , ako je u voznji ili dignem preko 2 K onda padne bukvalno na 0 , jedva primetno koliko je brzo ali ako sam pod ubrzavanjem oce da iscupa motor iz nosaca , , nista za vikend krecem sa plavim senzorom , pa komutatorima i na kraju ECU , pa javljam , lakse bi bilo sve od jednom ali sam cuo da nije jedinstven slucaj pa me interesuje sta je , samo da se ne zavrsi sa zamenom instalacije . Znam tipa koji je zbog sl problema rasturio auto u delove . Doduse tim se bavi pa mu je verovatno bilo isplativije .
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pet Okt 10, 2008 12:17 pm

I kod mene kad ga zezne,dok sam u pokretu,hoce da se pokida :mad:.
Nista,probaj pa javi ;) .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 15, 2008 10:24 am

Ha ja ispricao Mikici za ptoblem i njemu sutradan pocela superka isto da radi , ja zamenio plavi davac , halov sensor cak i akumulator = isto , zatim otkacio sens pozicije gasa , on digao bez prekidanja na 1.3 K , ponovo ga prikacio , i doduse par puta samo upalio ne pravi problem , ne znaci da je resen , cuo sam od nekih da je isti problem zadavao glavobolju ko loto , dve nedelje nista pa ceo dan izludjuje , znaci bez pravila , svi konektori ocisceni itd ..... stvarno sam ???????? auto je kod mene punih 6 god i nikakve probleme nije pravio , pada mi na pamet da je ljubomoran sto sam uzeo 156 i malo se dao na sredjivanje , tada je i poceo da pravi problem . Cekam da mi se ofarba hauba , pripremljena je , pa da vozim ako opet stuc menjam ECU , ako opet skidam gredu i menjam komp instalaciju sa bobinama , tj od A do S a sta je ..... ??? mozda neko i otkrije , bar da ne ide zima i da su dani duzi .
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Čet Okt 16, 2008 10:22 am

Klasican gremlin dakle :mad: :x ...
Tnx za info svakako :mrgreen: .Ako nadjes leka,kucni ovde ;).
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Okt 28, 2008 12:43 pm

Za sada , da kucnem u drvo ... posle zamene osigurackog boxa , ne trza i ne glupira se , s obzirom da je prosla tek dva dana .... mozda sam se rano obradovao , a sa druge strane posto je ucestalo na po par minuta pa sec , i da je drugar koji je resavao slican problem zamenio sve sem kutije , ja sam vec jednom menjao zbog konektora koji ide na ventilator unutasnji , stari otvorio da vidim , nalazi se viseslojna stampana folija , preduslovi za raznorazne gremline se bas tu lako nadju .
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Uto Okt 28, 2008 1:18 pm

Dobro da si se (valjda) resio bede :D.I kod mene se proredilo to secanje ...
Probacu da vidim kakvo je kod mene podnozje osiguraca ;).
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 31, 2008 12:21 am

ja imao slican zez sa lanciom, da je bio mali prekid, a krivac bio senzor polozaja gasa, rastavio i video sa ima mali prekid na liniji, zalemio i teraj :D
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 31, 2008 10:56 am

To je jedna od prvih stvari na koje sam i ja bio posumnjao , ali se po zameni nista nije promenilo , imao rezervni tako da nisam otvarao , mada sam jedan ranije popravljao ali se kod 164 manifestovalo otsustvom funkcije regulatora lera , mikro prekidac je bio otkazao . Nisam mnogo vozio 164 , sredjivao druge sitnice pred zimu , jerbo sa 156 ako padne sneg mogu samo da razgrcem puteve , za sada pu pu ne pravi problem vise .
Korisnikov avatar
vojaalfa
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Postovi: 2009
Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm

Pet Okt 31, 2008 12:27 pm

Kod mene su simptomi bili vrlo slicni: Kad je hladan desava se da obrtaji padnu na kratko s tim sto mi se palila i lampica za ubrizgavanje. Takodje preko 2000 rpm nema padanja obrtaja a i kad je motor vruc. Isao na dijagnostiku, stavio novu lambda sondu i tako isla bez problema 2-3000km. Onda je pocelo opet. Kupio polovnu sondu izvadio katalizator i zamenuo istu. Zasada radi kao bombona.
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Sub Nov 01, 2008 11:59 am

Vojo,koji motor i kakva usisna grana je kod tebe?
Imam neki trip da 8v sa palsticnim usisom nema skroz isti ECU kao 8v sa metalnom granom :? ...
Jel ti lampica ima ovakav simbol mozda
Slika
ili je ideogram mala dizna ?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Nov 05, 2008 1:51 pm

Gremlini se povukli i namnozili , sada bukvalno ne moze da se vozi , zbunjuje sto pada obrtaljka , dodavanje gasa na prazno samo mala knedla , u voznji na leru ide kako treba , dodavanje gasa papucicom , zvuci nepojmljivi za vec ne cuveno , naravno udz cimanje da kida nosace , zamenjen jos jedan ecu = isto = komutatori = isto , za probu naponi na komutatore dovedeni direktno = isto , identicno se ponasa i na plinu i benzinu tako da je iskljucena opcija slab pritisak na pumpi , reg pritiska dizne i sl . Jedino nije menjana inatalacija , a jezim se od pomisli zameniti instalaciju , dodje mi da nekako nabudjim neke razvodnike sa platinama :).
Slicno bi se ponasao da je prezupcio st im da obrtaljka nebi zakucavala na nulu pa skakala ???????????? moram par dana da :evil: :roll: :twisted:
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Sre Nov 05, 2008 10:20 pm

I dalje neznam sta to zeza ... Zamena cele el. instalacije :shock: :shock: !?!!
Gde bre to :shock: ... nemoguce da je prob u samim zicama ...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Nov 06, 2008 8:37 am

A sta drugo , sve periferije izmenjene , naponi prisutni , po nekada ali u voznji problem , nemaju veze rupe , toplo hladno... jedino a izvucem led kontrole , osciloskop na ups ...i zakacim na komutatore ?
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Čet Nov 06, 2008 10:49 am

:? :shrug: :? ...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Nov 10, 2008 10:01 am

Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije , krenem opet od koomutatora , jedan po po jedan iskljucujem , kablovi komb i kabl za svecicu koji se na testu ponasao normalno , plava varnica na 1 mm test svecica, ne probija na masu , svaki hiljaditi put uradi neki zvrn , i sve pobrljavi , a na ecu prijavi samo pad obrtaja , glupi grafit sa silikonom , stavim na problematicni neki stari sa bakelitnom kapicom , po gradu , odem za rumu , vratim se , lagano , maltretiranje = problem resen , 300 km bez stuca .
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Nov 10, 2008 6:31 pm

To se i cini najlogicnije :? ... rece i Mikica OVDE da su i kod njega bili kablovi ... ja skinuo malopre AR poklopac sa dekle pa da vidim ... jedan mi sumnjiv da ga poklopac nagnjecio :? .

Povratak na “Area Servizio”