I ja Veeeeliki problem 164 TS
-
Go
- Drug Član
Post
I ja Veeeeliki problem 164 TS
Nema mnogo veze sa mozgom ali pravi veliki problem , po nekada iz pocetka , a naj lakse se primecivalo oko 2K kada ubrzavam , na trenutak obrtaljka padne dole , motor pokusa da iscupa nosace pa je jedno vreme miran pa opet iznenadi , sada je poceo konstantno kada dodam gas sa lera da pocne da pada pa tek onda prihvati ako se ne ugasi , e sada cudno je sto capne i obrtomer , a on uzima signal sa izlazakomutatora , odnosno sa bobine , znaci prekid = linija , sezor mrtve tacke -ecu-komutator , naravno prekontrolisani svi konektori , kontakti , zamenjen senzor , bobine kada rade rade kako treba , obe i obe prekinu kada stucne , nema pravila kada omane , a kada omane neprijatno , nema veze sa vlagom , temperaturom , dzombama po putu i sl , da li je neko imao iskustvo iz zone sumraka , ili ima ideju , naravno , skidana klema , proverene mase itd ????????????????
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
-
Go
- Drug Član
Post
Da je glavni relej palio bi lampice u tom momenti i tajmer bi ih drzao par sekundi na cekiranju , , samo struju na paljenju secne , zamenio , davac polozaja gasa , senzor mrtve tacke , jos da iskopam ecu ako nisam nikome dao , ... sumnjam na neki relej , ali ne znam da li ima samo za komutatore , da mi je el sema ....
Da li ti se ovako isto desavalo ili ga je samo gasio , ako se pregreje , ili pomisli trebalo bi da ga ugasi , meni secne mozda pola secunde - sekundu , i to nema pravila kada ce .
Da li ti se ovako isto desavalo ili ga je samo gasio , ako se pregreje , ili pomisli trebalo bi da ga ugasi , meni secne mozda pola secunde - sekundu , i to nema pravila kada ce .
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
bas slicno kao i tebi oko 2000-3000 rpm zastane , obrtaji padnu na sekund i vrate se i bas nije bilo pravila kada se to desavalo. Auto se nije gasio 

busso trsi Sline
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
HHmmm,isti problem
.Meni je ludelo 2 dana(ili par desetina km) i onda nista
.Da bi se opet javilo.Ne cesto,uglavnom ispod 2.000 rpm secne,bukvalno na tren (manje od 1 sec).Imam utisak da cesce oce da zezne kad je hladniji motor.U voznji (konstantno,preko 2k rpm,nema zezanja).
Isto potpuno i na plinu i na benzinu
brljavi.Evo malog snimka,kad je ludeo non stop(prva 2 dana) http://rapidshare.de/files/40646232/155 ... _.3GP.html .
Gasho,vidi jel ima nesto ovde http://david.alfa-romeo.eu/alfa/AlfaRomeo164/
.



Isto potpuno i na plinu i na benzinu

Gasho,vidi jel ima nesto ovde http://david.alfa-romeo.eu/alfa/AlfaRomeo164/

-
Go
- Drug Član
Post
Uh nije tako , to me i zbunjuje , kod mene je totalni prekid , znaci u delicu sekunce capne na nulu , ako je na leru i ne primeti se ustvari primetim sto ga registruje pa digne regulator , znaci kad radi na leru on digne posle kada capne , ako je u voznji ili dignem preko 2 K onda padne bukvalno na 0 , jedva primetno koliko je brzo ali ako sam pod ubrzavanjem oce da iscupa motor iz nosaca , , nista za vikend krecem sa plavim senzorom , pa komutatorima i na kraju ECU , pa javljam , lakse bi bilo sve od jednom ali sam cuo da nije jedinstven slucaj pa me interesuje sta je , samo da se ne zavrsi sa zamenom instalacije . Znam tipa koji je zbog sl problema rasturio auto u delove . Doduse tim se bavi pa mu je verovatno bilo isplativije .
-
Go
- Drug Član
Post
Ha ja ispricao Mikici za ptoblem i njemu sutradan pocela superka isto da radi , ja zamenio plavi davac , halov sensor cak i akumulator = isto , zatim otkacio sens pozicije gasa , on digao bez prekidanja na 1.3 K , ponovo ga prikacio , i doduse par puta samo upalio ne pravi problem , ne znaci da je resen , cuo sam od nekih da je isti problem zadavao glavobolju ko loto , dve nedelje nista pa ceo dan izludjuje , znaci bez pravila , svi konektori ocisceni itd ..... stvarno sam ???????? auto je kod mene punih 6 god i nikakve probleme nije pravio , pada mi na pamet da je ljubomoran sto sam uzeo 156 i malo se dao na sredjivanje , tada je i poceo da pravi problem . Cekam da mi se ofarba hauba , pripremljena je , pa da vozim ako opet stuc menjam ECU , ako opet skidam gredu i menjam komp instalaciju sa bobinama , tj od A do S a sta je ..... ??? mozda neko i otkrije , bar da ne ide zima i da su dani duzi .
-
Go
- Drug Član
Post
Za sada , da kucnem u drvo ... posle zamene osigurackog boxa , ne trza i ne glupira se , s obzirom da je prosla tek dva dana .... mozda sam se rano obradovao , a sa druge strane posto je ucestalo na po par minuta pa sec , i da je drugar koji je resavao slican problem zamenio sve sem kutije , ja sam vec jednom menjao zbog konektora koji ide na ventilator unutasnji , stari otvorio da vidim , nalazi se viseslojna stampana folija , preduslovi za raznorazne gremline se bas tu lako nadju .
-
Go
- Drug Član
Post
To je jedna od prvih stvari na koje sam i ja bio posumnjao , ali se po zameni nista nije promenilo , imao rezervni tako da nisam otvarao , mada sam jedan ranije popravljao ali se kod 164 manifestovalo otsustvom funkcije regulatora lera , mikro prekidac je bio otkazao . Nisam mnogo vozio 164 , sredjivao druge sitnice pred zimu , jerbo sa 156 ako padne sneg mogu samo da razgrcem puteve , za sada pu pu ne pravi problem vise .
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Kod mene su simptomi bili vrlo slicni: Kad je hladan desava se da obrtaji padnu na kratko s tim sto mi se palila i lampica za ubrizgavanje. Takodje preko 2000 rpm nema padanja obrtaja a i kad je motor vruc. Isao na dijagnostiku, stavio novu lambda sondu i tako isla bez problema 2-3000km. Onda je pocelo opet. Kupio polovnu sondu izvadio katalizator i zamenuo istu. Zasada radi kao bombona.
-
Go
- Drug Član
Post
Gremlini se povukli i namnozili , sada bukvalno ne moze da se vozi , zbunjuje sto pada obrtaljka , dodavanje gasa na prazno samo mala knedla , u voznji na leru ide kako treba , dodavanje gasa papucicom , zvuci nepojmljivi za vec ne cuveno , naravno udz cimanje da kida nosace , zamenjen jos jedan ecu = isto = komutatori = isto , za probu naponi na komutatore dovedeni direktno = isto , identicno se ponasa i na plinu i benzinu tako da je iskljucena opcija slab pritisak na pumpi , reg pritiska dizne i sl . Jedino nije menjana inatalacija , a jezim se od pomisli zameniti instalaciju , dodje mi da nekako nabudjim neke razvodnike sa platinama
.
Slicno bi se ponasao da je prezupcio st im da obrtaljka nebi zakucavala na nulu pa skakala ???????????? moram par dana da


Slicno bi se ponasao da je prezupcio st im da obrtaljka nebi zakucavala na nulu pa skakala ???????????? moram par dana da



-
Go
- Drug Član
Post
Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije , krenem opet od koomutatora , jedan po po jedan iskljucujem , kablovi komb i kabl za svecicu koji se na testu ponasao normalno , plava varnica na 1 mm test svecica, ne probija na masu , svaki hiljaditi put uradi neki zvrn , i sve pobrljavi , a na ecu prijavi samo pad obrtaja , glupi grafit sa silikonom , stavim na problematicni neki stari sa bakelitnom kapicom , po gradu , odem za rumu , vratim se , lagano , maltretiranje = problem resen , 300 km bez stuca .
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac