Problem sa temperaturom!!!

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Sep 15, 2005 5:39 pm

Sasha napisao:Kad ti bude bio potreban majstor u NS-u,samo mi se javi ;)
:dugokosi: :cool ;) :roll:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Sep 15, 2005 6:39 pm

Nikako nisam uspeo da shvatim tvoj objasnjenje sta je sa ventilatorom i sta sa pumpom .. evo.. pokusavam ali neide :(

Ajd probaj jos jednom ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Sep 15, 2005 9:01 pm

ma sa ventilatorom je sve uredu, to sam pomenuo jer je gaston rekao da proverim na koju stranu duva ventilator.

Evo da pokusham josh jednom da objasnim u cemu je stvar :lool:

problem je bio to jer je onaj propeler na pumpi za vodu (koji je plasticni)napukao i odvojio se od osovine za koju je bio pricvrscen tako da je osovina proslajfavala i nije mogla dovoljno brzo da zavrti propeler

treba li josh jednom ;) ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Sep 15, 2005 9:26 pm

Vidi, opet unosish zabunu, no ajde posto sam razumeo da mislis na propeler U pumpi a ne NA pumpi hahaha kez ;)

Kako moze da napukne? Od kojeg je materijala, od plastike :shock: jbt. ko jos sme da stedi na tako vitalnim delovima :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 16, 2005 12:39 am

a kolika je normalna temeratura u gradskoj guzvi kad je vruc dan do koliko sme da se popne do koliko se penje vama?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 16, 2005 2:28 am

Meni 89 max ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 16, 2005 11:11 am

Ipak sam ja pogodio :lool:

Desava se to...
I meni se desilo na 75-ici.
Bitno je da je problem resen.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 16, 2005 2:44 pm

Plasticni propeler u pumpi? :shock: :?

Dobro, uglvanom resen problem plus sve ocisceno.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 16, 2005 11:09 pm

Sasha napisao:Kad ti bude bio potreban majstor u NS-u,samo mi se javi ;)
Vazhi ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 16, 2005 11:28 pm

Pistol_ns napisao:a kolika je normalna temeratura u gradskoj guzvi kad je vruc dan do koliko sme da se popne do koliko se penje vama?
Pa i meni se krece negde oko 90 ali to samo kad je bas vrucina i guzva, inace kad nema neke vece guzve po gradu max 85 stepeni
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Sep 17, 2005 12:55 pm

meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Novi Problem Sa Hladjenjem

Pet Sep 22, 2006 5:48 pm

Naime, meni se od danas ne pali ventilator :(

Ventilator je ispravan, nema sumnje.
Znachi neki uredjaj koji bi trebao da da signal da se vent. pali ne
funkcionishe dobro. (kljuchno pitanje je koji je to uredjaj) :D

Jel imao neko ovakav problem , moze li da napishe kako ga je reshio...?
----------------------------

Nashao sam reshenje...
Ventilatore pali .fan control thermal contact. , kako bih preveo ovo pojma nemam. :? - .Termalni kontakt kontrole vantilatora. ?? :D
Nalazi se na levoj strani hladnjaka (gledano iz auta).
Sad je odvec kasno za chachkanje ali ujutro je prva stvar na repretoaru.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 22, 2006 6:16 pm

Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 22, 2006 6:29 pm

Pistol_ns


Poslao: Sub 17 Sep 2005 13:55

meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 22, 2006 6:56 pm

nexus6 napisao:
Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
Kupi termoprekidac (deo koji ti je crko) od stojadina. Ovo pod predpostavkom da ti je crko termoprekidac, a ne recimo rele.

Temperatura ne treba da ti ide do 100 stepeni, bar ne na tom boxeru. Kako znas da je tih 100 sto pokazuje, ustvari 90?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 22, 2006 7:09 pm

Po preporuci AutoItalia otishao do elektrichara ... (ne mogu da se setim imena :oops: ) prekoputa Futoshke pijace u NS. I merenjem je ustanovio da kad mi na tabli pokazuje 100 da je ustvari 90 ... i ventilator mi se pali na 100 (po tabli).
Ne secam se gde nadjoh da je radna temp ovog Boxa 90C (u gradu - kreni,stani) -- greshim ??
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Sep 22, 2006 7:40 pm

definisi .merenje.
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Pet Sep 22, 2006 8:17 pm

Identican problem sm imao na sluzbenoj 156-ici (2.0 TS), i komsija na 166-ici (2.5 V6). Ventilatori su radili, a temperatura je bila visoka i nista se nije desavalo, pa malo stane ventilator, pa opet i nista. Majstor Vlada je to popravio u roku od 10 minuta sa desetominutnim pranjem hladnjaka, sa prednje strane i iz motornog prostora. Koliko sam shvatio ti si ispirao hladnjak. Probaj ovo. Ja od tada perem redovno hladnjake na mojim Alfama.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Sep 27, 2006 1:57 pm

Nikola napisao:definisi .merenje.
Ne mogu... Dok je auto bio tamo ja ishao da obavim josh shta sam imao po gradu. Ali verujem u to jer se ventilator stvarno pali kad mi na tabli pokazuje 100C , ako je radna temp. mog boxa 90C, = to je to.
Elem opravio sam .fan control thermal contact. :D
Malo sam ga chachnuo sasvim bzvz rukom pre no shto sam poshao u SM i kad sam stigao tamo zakucam se u neku kolonu ispred rampe i vent pochne da radi :D :D
Kontakt :roll:

Povratak na “Area Servizio”