Sasha napisao:Kad ti bude bio potreban majstor u NS-u,samo mi se javi
Problem sa temperaturom!!!
-
GostGo
- Drug Član

Post
ma sa ventilatorom je sve uredu, to sam pomenuo jer je gaston rekao da proverim na koju stranu duva ventilator.
Evo da pokusham josh jednom da objasnim u cemu je stvar
problem je bio to jer je onaj propeler na pumpi za vodu (koji je plasticni)napukao i odvojio se od osovine za koju je bio pricvrscen tako da je osovina proslajfavala i nije mogla dovoljno brzo da zavrti propeler
treba li josh jednom

Evo da pokusham josh jednom da objasnim u cemu je stvar
problem je bio to jer je onaj propeler na pumpi za vodu (koji je plasticni)napukao i odvojio se od osovine za koju je bio pricvrscen tako da je osovina proslajfavala i nije mogla dovoljno brzo da zavrti propeler
treba li josh jednom
-
GostGo
- Drug Član

Post
Novi Problem Sa Hladjenjem
Naime, meni se od danas ne pali ventilator 
Ventilator je ispravan, nema sumnje.
Znachi neki uredjaj koji bi trebao da da signal da se vent. pali ne
funkcionishe dobro. (kljuchno pitanje je koji je to uredjaj)
Jel imao neko ovakav problem , moze li da napishe kako ga je reshio...?
----------------------------
Nashao sam reshenje...
Ventilatore pali .fan control thermal contact. , kako bih preveo ovo pojma nemam.
- .Termalni kontakt kontrole vantilatora. ?? 
Nalazi se na levoj strani hladnjaka (gledano iz auta).
Sad je odvec kasno za chachkanje ali ujutro je prva stvar na repretoaru.
Ventilator je ispravan, nema sumnje.
Znachi neki uredjaj koji bi trebao da da signal da se vent. pali ne
funkcionishe dobro. (kljuchno pitanje je koji je to uredjaj)
Jel imao neko ovakav problem , moze li da napishe kako ga je reshio...?
----------------------------
Nashao sam reshenje...
Ventilatore pali .fan control thermal contact. , kako bih preveo ovo pojma nemam.
Nalazi se na levoj strani hladnjaka (gledano iz auta).
Sad je odvec kasno za chachkanje ali ujutro je prva stvar na repretoaru.
-
GostGo
- Drug Član

Post
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
-
GostGo
- Drug Član

Post
Temperatura ne treba da ti ide do 100 stepeni, bar ne na tom boxeru. Kako znas da je tih 100 sto pokazuje, ustvari 90?
Kupi termoprekidac (deo koji ti je crko) od stojadina. Ovo pod predpostavkom da ti je crko termoprekidac, a ne recimo rele.nexus6 napisao:I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
Temperatura ne treba da ti ide do 100 stepeni, bar ne na tom boxeru. Kako znas da je tih 100 sto pokazuje, ustvari 90?
-
GostGo
- Drug Član

Post
Po preporuci AutoItalia otishao do elektrichara ... (ne mogu da se setim imena
) prekoputa Futoshke pijace u NS. I merenjem je ustanovio da kad mi na tabli pokazuje 100 da je ustvari 90 ... i ventilator mi se pali na 100 (po tabli).
Ne secam se gde nadjoh da je radna temp ovog Boxa 90C (u gradu - kreni,stani) -- greshim ??
Ne secam se gde nadjoh da je radna temp ovog Boxa 90C (u gradu - kreni,stani) -- greshim ??
- sasa bg
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Identican problem sm imao na sluzbenoj 156-ici (2.0 TS), i komsija na 166-ici (2.5 V6). Ventilatori su radili, a temperatura je bila visoka i nista se nije desavalo, pa malo stane ventilator, pa opet i nista. Majstor Vlada je to popravio u roku od 10 minuta sa desetominutnim pranjem hladnjaka, sa prednje strane i iz motornog prostora. Koliko sam shvatio ti si ispirao hladnjak. Probaj ovo. Ja od tada perem redovno hladnjake na mojim Alfama.
-
GostGo
- Drug Član

Post
Elem opravio sam .fan control thermal contact.
Malo sam ga chachnuo sasvim bzvz rukom pre no shto sam poshao u SM i kad sam stigao tamo zakucam se u neku kolonu ispred rampe i vent pochne da radi

Kontakt
Ne mogu... Dok je auto bio tamo ja ishao da obavim josh shta sam imao po gradu. Ali verujem u to jer se ventilator stvarno pali kad mi na tabli pokazuje 100C , ako je radna temp. mog boxa 90C, = to je to.Nikola napisao:definisi .merenje.
Elem opravio sam .fan control thermal contact.
Malo sam ga chachnuo sasvim bzvz rukom pre no shto sam poshao u SM i kad sam stigao tamo zakucam se u neku kolonu ispred rampe i vent pochne da radi
Kontakt