Trzanje
- louderick
- Lokacija: Beograd
Post
Trzanje
Menjao sam pre 8-9 meseci lamelu sa setom kvacila. Ali od skora je krenulo da mi se desava, posle pola sata - sat, gradske .stani-kreni. voznje, da auto trza kod kretanja iz prve brzine i da se trese... Znaci ne odmah vec posle pola sata ili sat voznje. Da li je u pitanju lamela ili protokomer ili nesto deseto? Da zeza protokomer on bi zezao odmah, da li se lamela ugreje i pravi s@@nje? Jos jedna stvar koja ukazuje na protokomer je sto malo slabije vuce na nizim obrtajima....... O cemu se radi? Da li je lamela lose namestena? Ponekad se cuje odozdo zvuk cangrljanja kod kretanja.....
-
Go
- Drug Član
Post
Pa nije bas tako, Saks set kvacila za 146 2.0 a to je isti taj motor je 18 000 sto je tacno 225 eura, plus 100 eura za ruke minimum znaci to je ta cena koju si platio! Mada pitam Deshu sta misli o setu za 8000, naravno ocekujem da mi kaze da ne valja nista kad on potpuno suprotno! Ugradio je jednom taksisti i posle 50 000 kilometara su skidali menjac zbog necega sasvim drugog i videli lamelu koja nije ni mrdnula! On mi je cak preporucio taj jeftiniji vise nego duplo, Italijanski je i dobro se pokazao!
Sto se tice tvog problema, valjda nisu menjali samo lamelu vec ceo set...
Sto se tice tvog problema, valjda nisu menjali samo lamelu vec ceo set...
- chale
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Moze li biti do semeringa (jesi njega mjenjao) pa ulje pokvasi lamelu i hajebaje, kod mog druga je otiso semering i ulja bilo po lameli ali je njemu trzo dok je hladan a kad se ugrije normalan i nije bilo drugih simptoma da proklizava lamela ili da gubi vucu, znaci samo trzanje odnosno auto se trese prilikom kreetanja dok se ne ugrije.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
ne bih da te plasim ali meni se cini kao korpa (ona povrsina na koju naleze lamela, bemliga kako se zove). nije reper (Z101) ali identican bio problem. mene nervirao (caletu bilo svejedno) bilo para pa ja opet sve promenio. kad smo skinuli sve i dalje ko novo. majstor je jedva primetio PUKOTINU bas na tom delu, na korpi. dakle, sve je nepotroseno neizlizano sve naizgled O.K. ali pukotina samo zvace kad nalegne kvacilo.
ima mi smisla da je to i kod tebe slucaj. dok je hladna, drzi. kad se zagreje, zine.
II slucaj koji nema sanse da je kod tebe je sajla kvacila, a to nemas
ja tipujem 95% na korpu
ima mi smisla da je to i kod tebe slucaj. dok je hladna, drzi. kad se zagreje, zine.
II slucaj koji nema sanse da je kod tebe je sajla kvacila, a to nemas

ja tipujem 95% na korpu
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
samo lamela,imam jako losa iskustva sa lamelama na fiat cromi 3.komada za dva meseca,dve na tavriji za par meseci,na opel corsi 14.komada 3.korpe,za godinu dana,i evo sam mi se na unu isto desava bas kao i kod tebe,stavio sam jesenas ceo set DELFI i tek posle odredjenog vremena gradske voznje pocne da trza
probaj kad pocne da trza,da krenes drugom brzinom,ako se i tad desava onda samo lamela,ne korpa nego samo lamela jer sam menjao korpu sa istom lamelom i isto se desava a kad sam stavio neku staru istrosenu lamelu,razlike daleko neznije krece i tu je zakljucak bio samo lamela,prelistaj o opelima,videces da su ljudi poceli masovno da se zale na nemirno kretanje
probaj kad pocne da trza,da krenes drugom brzinom,ako se i tad desava onda samo lamela,ne korpa nego samo lamela jer sam menjao korpu sa istom lamelom i isto se desava a kad sam stavio neku staru istrosenu lamelu,razlike daleko neznije krece i tu je zakljucak bio samo lamela,prelistaj o opelima,videces da su ljudi poceli masovno da se zale na nemirno kretanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Mi smo menjali na 156 valeo set, oko 12-13K i druk ležaj 7K i trajala je lamela celih 1000 km pa se raspalo srce. Imali smo malu raspravu sa prodavcem ali smo dobili drugi set isto Valeo ali nije bio isti na izgled.
Dakle prodaje se stvarno bu?kuriš od delova....
Dakle prodaje se stvarno bu?kuriš od delova....
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
iskreno najbolje su se pokazale ruske obloge sto lice na krpu,na cromu sam stavio ladinu a obloga je tamno zelene boje,da kucnem u drvo evo vec godinu dana radi normalno,menjao sam korpu posto je imala neko ostecenje pa nije moglo normalno da se krene imala je knedlu pa se kevi redovno gasio auto,lagano pustas kvacilo i odjednom ujede
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
evo ja sam malopre zamenio lamelu na unu za sad ne trza,videcemo ovih dana dok se malo ulize ili razgazi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Meni se na vecini Alfi koje sam vozio, desavalo se povremeno trzanje. Uglavnom posle gradske voznje (Proslo mi je kroz ruke 9 alfijani). Desava se i na automobilima nekih drugara, vrlo brzo posle zamene seta kvacila. Kapiram, da je Alfina prica, kao kod Porschea 911-trazi relativno brzo pustanje kuplunga, ne voli vagu. Tehnicki gledano, to je neka anomalija na oprugama lamele ili korpe.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- louderick
- Lokacija: Beograd
Post
Da se javim sa epilogom.
Naime, bila je lamela iako sam je radio pre osam-devet meseci. Ali ne samo ona vec i druk-lager koji je isto menjan. Naime pustali su ulje cepici sa motora i ulje je uslo u druklager i s@@balo ga.... Korpa je ok. Navodno objasnjenje je: da materijal lamele nije dobro .nalegao. i nije imao dobru frikciju. Uz ruke (pola cene 4000 din) i valeo lamelu i valeo druk-lager. Stavio nove cepice i zalepio..... Sve u svemu 250 jura....... Razmisljam da menjam majstora......
Naime, bila je lamela iako sam je radio pre osam-devet meseci. Ali ne samo ona vec i druk-lager koji je isto menjan. Naime pustali su ulje cepici sa motora i ulje je uslo u druklager i s@@balo ga.... Korpa je ok. Navodno objasnjenje je: da materijal lamele nije dobro .nalegao. i nije imao dobru frikciju. Uz ruke (pola cene 4000 din) i valeo lamelu i valeo druk-lager. Stavio nove cepice i zalepio..... Sve u svemu 250 jura....... Razmisljam da menjam majstora......