Trzanje

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Trzanje

Pet Apr 27, 2007 11:06 am

Menjao sam pre 8-9 meseci lamelu sa setom kvacila. Ali od skora je krenulo da mi se desava, posle pola sata - sat, gradske .stani-kreni. voznje, da auto trza kod kretanja iz prve brzine i da se trese... Znaci ne odmah vec posle pola sata ili sat voznje. Da li je u pitanju lamela ili protokomer ili nesto deseto? Da zeza protokomer on bi zezao odmah, da li se lamela ugreje i pravi s@@nje? Jos jedna stvar koja ukazuje na protokomer je sto malo slabije vuce na nizim obrtajima....... O cemu se radi? Da li je lamela lose namestena? Ponekad se cuje odozdo zvuk cangrljanja kod kretanja.....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 27, 2007 11:27 am

Koliko si platio set ?????????

KOji model auta ?
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Pet Apr 27, 2007 11:50 am

alfa 156 2.0 ts. Kod Vlade Amag sam radio...... Cena? Cek da se setim.... Oko 300-350 evra.....
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Pet Apr 27, 2007 11:58 am

Cena je za sve i sa lamelom, komplet......
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 27, 2007 12:16 pm

Pa lepo si je platio, ali sve mirise na losu lamelu jer cim se zagreje lose drzi i preskace, ali verovatno nije to...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 27, 2007 1:07 pm

Dobar set 150 , za ruke lepa suma , smrdi na korpu 98 % ono stalo druk lezaj , znaci :Pokazna vezba isti auto drugi put .
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Pet Apr 27, 2007 1:24 pm

Mislis da je korpa?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 27, 2007 1:42 pm

Pa nije bas tako, Saks set kvacila za 146 2.0 a to je isti taj motor je 18 000 sto je tacno 225 eura, plus 100 eura za ruke minimum znaci to je ta cena koju si platio! Mada pitam Deshu sta misli o setu za 8000, naravno ocekujem da mi kaze da ne valja nista kad on potpuno suprotno! Ugradio je jednom taksisti i posle 50 000 kilometara su skidali menjac zbog necega sasvim drugog i videli lamelu koja nije ni mrdnula! On mi je cak preporucio taj jeftiniji vise nego duplo, Italijanski je i dobro se pokazao!

Sto se tice tvog problema, valjda nisu menjali samo lamelu vec ceo set...
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Pet Apr 27, 2007 1:47 pm

Sve su menjali.
Korisnikov avatar
chale
Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 4:13 pm

Pet Apr 27, 2007 2:26 pm

Moze li biti do semeringa (jesi njega mjenjao) pa ulje pokvasi lamelu i hajebaje, kod mog druga je otiso semering i ulja bilo po lameli ali je njemu trzo dok je hladan a kad se ugrije normalan i nije bilo drugih simptoma da proklizava lamela ili da gubi vucu, znaci samo trzanje odnosno auto se trese prilikom kreetanja dok se ne ugrije.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Pet Apr 27, 2007 2:35 pm

Lamela ne proklizava. Proklizavala je stara vec na 3-4000 obrtaja. Ova ne proklizava, samo kod kretanja kad se zagreje tesko je nabosti na kuplungu poziciju kretanja i kad se to ne desi dolazi do tresenja, trzanja i cimanja. Nisam menjao semeringe.....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 27, 2007 3:15 pm

U Euro autu set f 215 22 zuba -12.000 saks , B&B 14.000 , simptomi su korpa , postoji mog i opruga u lameli ali nema veze sa temperaturom . Za semering se slazem sa navedenim , posle par kopcanja sagori ulje osim ako nedostaje ceo semering .
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Sub Apr 28, 2007 9:53 am

ne bih da te plasim ali meni se cini kao korpa (ona povrsina na koju naleze lamela, bemliga kako se zove). nije reper (Z101) ali identican bio problem. mene nervirao (caletu bilo svejedno) bilo para pa ja opet sve promenio. kad smo skinuli sve i dalje ko novo. majstor je jedva primetio PUKOTINU bas na tom delu, na korpi. dakle, sve je nepotroseno neizlizano sve naizgled O.K. ali pukotina samo zvace kad nalegne kvacilo.
ima mi smisla da je to i kod tebe slucaj. dok je hladna, drzi. kad se zagreje, zine.

II slucaj koji nema sanse da je kod tebe je sajla kvacila, a to nemas :mrgreen:

ja tipujem 95% na korpu
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Apr 28, 2007 10:11 am

samo lamela,imam jako losa iskustva sa lamelama na fiat cromi 3.komada za dva meseca,dve na tavriji za par meseci,na opel corsi 14.komada 3.korpe,za godinu dana,i evo sam mi se na unu isto desava bas kao i kod tebe,stavio sam jesenas ceo set DELFI i tek posle odredjenog vremena gradske voznje pocne da trza

probaj kad pocne da trza,da krenes drugom brzinom,ako se i tad desava onda samo lamela,ne korpa nego samo lamela jer sam menjao korpu sa istom lamelom i isto se desava a kad sam stavio neku staru istrosenu lamelu,razlike daleko neznije krece i tu je zakljucak bio samo lamela,prelistaj o opelima,videces da su ljudi poceli masovno da se zale na nemirno kretanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sub Apr 28, 2007 7:44 pm

Mi smo menjali na 156 valeo set, oko 12-13K i druk ležaj 7K i trajala je lamela celih 1000 km pa se raspalo srce. Imali smo malu raspravu sa prodavcem ali smo dobili drugi set isto Valeo ali nije bio isti na izgled.
Dakle prodaje se stvarno bu?kuriš od delova....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Apr 28, 2007 9:01 pm

Jel problem resen, sta se desava? Bas me zanima. Javi cim resis problem.
Pozz
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Apr 28, 2007 9:54 pm

Takodje... I ja treba da radim kvacilo uskoro pa ste me malo preplasili, ne mozes biti siguran ni u .original....
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Apr 28, 2007 10:27 pm

iskreno najbolje su se pokazale ruske obloge sto lice na krpu,na cromu sam stavio ladinu a obloga je tamno zelene boje,da kucnem u drvo evo vec godinu dana radi normalno,menjao sam korpu posto je imala neko ostecenje pa nije moglo normalno da se krene imala je knedlu pa se kevi redovno gasio auto,lagano pustas kvacilo i odjednom ujede
ko na nas krene iz mesta je naje&o
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Pon Apr 30, 2007 2:26 pm

Treba da odem kod Vlade Amag da prekontrolisem sta se desava. Interesuje me kako moze da se vidi stanje lamele... Samo otvaranjem ili na jos nekakav nacin?.....
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 30, 2007 8:28 pm

evo ja sam malopre zamenio lamelu na unu za sad ne trza,videcemo ovih dana dok se malo ulize ili razgazi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Pon Apr 30, 2007 9:33 pm

Meni se na vecini Alfi koje sam vozio, desavalo se povremeno trzanje. Uglavnom posle gradske voznje (Proslo mi je kroz ruke 9 alfijani). Desava se i na automobilima nekih drugara, vrlo brzo posle zamene seta kvacila. Kapiram, da je Alfina prica, kao kod Porschea 911-trazi relativno brzo pustanje kuplunga, ne voli vagu. Tehnicki gledano, to je neka anomalija na oprugama lamele ili korpe.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 30, 2007 11:11 pm

zato cudoviste pod haubu i samo gazi,nema da omane i zatrza
ko na nas krene iz mesta je naje&o
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Čet Maj 10, 2007 12:43 pm

Da se javim sa epilogom.
Naime, bila je lamela iako sam je radio pre osam-devet meseci. Ali ne samo ona vec i druk-lager koji je isto menjan. Naime pustali su ulje cepici sa motora i ulje je uslo u druklager i s@@balo ga.... Korpa je ok. Navodno objasnjenje je: da materijal lamele nije dobro .nalegao. i nije imao dobru frikciju. Uz ruke (pola cene 4000 din) i valeo lamelu i valeo druk-lager. Stavio nove cepice i zalepio..... Sve u svemu 250 jura....... Razmisljam da menjam majstora......
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 10, 2007 5:45 pm

Jer sad sve ok? Gde si radio, cisto zbog parametra. Pozz
louderick
Lokacija: Beograd
Postovi: 72
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 12:41 pm

Čet Maj 10, 2007 5:58 pm

Kod Vlade Amaga. Ok je sve. Ali cuje se pri menjanju brzina ponekad nekakvo cangrljanje ako brze promenim brzinu. Taj zvuk je bio i pre.... Zvuk dolazi odozdo sa pozicije lamele i menjaca......

Povratak na “Area Servizio”