
WTCC 2007
-
Go
- Drug Član
Post
Vidim ja svi cete vi polako kardane da ugradjujete ako ovako nastavimo, eno ga Sale oce covek da bude trkac pa to ti je
...nego da se vratimo na temu WTCC 2007 i bez imse i tih sranja od pre 20 godina...nego ajde neko je poceo da prica o nekim planivima za buducnost 147, 159....jel se zna sta se ocekuje, kad?, fabrika se vraca ili privatnici...koje su spec ovih sadasnjih automobila, motori..bla bla...

- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Na takva pitanja ti niko nece odgovoriti...ako nema rasprave onda nema nikoga...
Speedf.. i starac su kivni sto alfa gubi ali sta da radimo malo gore malo dole
75 neosporno da 75 nije imala neke spec. rezultate da li zbog para ili zbog cega,kome se kako svidja???
@killaz
Kad kazem da nemaju veze sa stock autom onda tako i mislim bukvalno
BTCC 155 je alfa 155 koliko god da je prepravljana za trke ipak je to taj auto....
DTM 155 je plastika koja lici na 155 koja prekriva kompletnu cevastu sasiju sa po cetri dvostruka A ramena koja su zakacena za cevi!
I svaka cast alfinim inzenjerima koji su napravili toliko dobar trkacki projekat!
Ja ocu da odvojim to favorizovanje 155 ( stvarno bez uvreda ) ali to je moje misljenje za 155,veoma lep i dobar fiat tipo sa izmenama!
Ko se ljuti sta da mu radim to je moje misljenje!
Isto kao kada meni milos kaze da 75 moze da ide kuci pored GTV-a i ja se slazem sa njim i to me ne vredja,tako da za 155 sve najbolje ali kad se vozim sa drugarom u fiat tempri, da mi neko zatvori oci i da pita u kojim sam kolima u 155 ili u tempri rekao bih ne znam,i linija im je slicna!
To nije ALFA!
I ne zelim da zbog jedne .uspesne. sezone btcc pravim od fiat tipa formulu! (sad ce mi neko sve po spisku)
156 je ipak prava Alfa, nema veze sto je prednja vuca da ne bude da sam zapeo na to ali to je ipak probudjena alfa koja je vratila staru slavu, ne vezano za pogon!
Speedf.. i starac su kivni sto alfa gubi ali sta da radimo malo gore malo dole

75 neosporno da 75 nije imala neke spec. rezultate da li zbog para ili zbog cega,kome se kako svidja???
@killaz
Kad kazem da nemaju veze sa stock autom onda tako i mislim bukvalno
BTCC 155 je alfa 155 koliko god da je prepravljana za trke ipak je to taj auto....
DTM 155 je plastika koja lici na 155 koja prekriva kompletnu cevastu sasiju sa po cetri dvostruka A ramena koja su zakacena za cevi!
I svaka cast alfinim inzenjerima koji su napravili toliko dobar trkacki projekat!
Ja ocu da odvojim to favorizovanje 155 ( stvarno bez uvreda ) ali to je moje misljenje za 155,veoma lep i dobar fiat tipo sa izmenama!
Ko se ljuti sta da mu radim to je moje misljenje!
Isto kao kada meni milos kaze da 75 moze da ide kuci pored GTV-a i ja se slazem sa njim i to me ne vredja,tako da za 155 sve najbolje ali kad se vozim sa drugarom u fiat tempri, da mi neko zatvori oci i da pita u kojim sam kolima u 155 ili u tempri rekao bih ne znam,i linija im je slicna!
To nije ALFA!
I ne zelim da zbog jedne .uspesne. sezone btcc pravim od fiat tipa formulu! (sad ce mi neko sve po spisku)
156 je ipak prava Alfa, nema veze sto je prednja vuca da ne bude da sam zapeo na to ali to je ipak probudjena alfa koja je vratila staru slavu, ne vezano za pogon!
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
svi se jako dobro poznajemo pa licne afinitete zadrzavamo za sebe, na primer - ubedjivati mene da postoji bolja Alfa od 155 je gubljenje vremena. da ti sad kucam koliko nisi u pravu za neke stvari i da ti uporedim 75 sa nekim drugim kolima da .nema razlike. sa njima je prazna prica. motor, vesanje, komanda za upravljanje, zvuk, odziv na gas, spoljnji izgled, (dopisi dalje)... u cemu su tebe vozili? 155 1.6 16V? postoje i 75 sa tri puta slabijim motorom nego sto ima Aleksa, zar ne?
ajde dosta off-a! super mi je bila zanimljiva tema, dok niste zastranili. daj nemojte ljudi da se svadjamo medjusobno. ovi .predavacki. postovi u stilu .tek da rascistimo nesto. nisu za ovu temu.
pravi postovi sa detaljima koje uvek rado ispratim su uvek dobrodosli. pogotovo pozdravljam kad entuzijasti ovde daju novosti koje ne mogu nigde drugde da nadjem.
zivele nama Alfe!
za kraj, evo par formula za sladokusce:
D2
DTM
ITC
uzivajte

ajde dosta off-a! super mi je bila zanimljiva tema, dok niste zastranili. daj nemojte ljudi da se svadjamo medjusobno. ovi .predavacki. postovi u stilu .tek da rascistimo nesto. nisu za ovu temu.
pravi postovi sa detaljima koje uvek rado ispratim su uvek dobrodosli. pogotovo pozdravljam kad entuzijasti ovde daju novosti koje ne mogu nigde drugde da nadjem.
zivele nama Alfe!
za kraj, evo par formula za sladokusce:
D2
DTM
ITC
uzivajte
-
Go
- Drug Član
Post
Brate razvalio si!
Hej ja se slazem s tobom kad je u pitanju pristrasnost, evo bas sam pre par dana razmisljao nije li malo sve to preuvelicano, Fiat Tipo, pa onda na njegovoj osnovi 155, pa 145 i 146, po cemu je to bolje od recimo nekog tamo golfa?! Kao 155 odlicno lezi, 145 i 146 su ista stvar samo drugo pakovanje i to je sad neka tamo autenticnost Alfe, blablabla...
Dobro, onda mi drugar kaze da li stvarno mislim da je vesanje jednog automobila tako jednostavna stvar i sta mislim koliko je komplikovano napraviti jedan dobar setup?!
Sa druge strane sta je 75 nego Fiat Regata, ili obrnuto, ali zar je bitno?!
Znam, sad ces reci da ispod slicne skoljke nema nikakve slicnosti, slazem se ali opet ima malo razlike izmedju Tipa i 155, nemoj tako...
Nego da se vratim na temu, WTCC 2007 katastrofa, a sto se tice Alfe dalje to niko ne zna, samo se nazire ponegde na internetu da ce uci sa 147 dve sezone ne bi li pripremili 159 za dalje, ali... Logika je da ce i sa 159 proci najmanje dve sezone dok ozbiljno ugrozi BMW, hmmm nekako mi se tako cini...
RWD zaboravi, ne mozes praviti FWD i onda samo za trke ubaciti kardan, uostalom mislim da se Alfa odrekla RWD u ovom segmentu, sto ni u kom slucaju nije nesrecno resenje!
Ono sto se meni cini kao problem je tezina i velicina 159, pa onda to hoce li se zvanicno takmiciti! Naravno sta bi sa vozacima, svi se rasuse po ostalim timovima, ne znam samo ko ce da im vozi!
Tokyo75v6 napisao:Opet ista prica.... Idemo samo bez nerviranja i svadjanja!
@speedfreak968
Znaci govoris meni nesto a ti lupetas,procitaj malo bolje sta sam napisao!




Hej ja se slazem s tobom kad je u pitanju pristrasnost, evo bas sam pre par dana razmisljao nije li malo sve to preuvelicano, Fiat Tipo, pa onda na njegovoj osnovi 155, pa 145 i 146, po cemu je to bolje od recimo nekog tamo golfa?! Kao 155 odlicno lezi, 145 i 146 su ista stvar samo drugo pakovanje i to je sad neka tamo autenticnost Alfe, blablabla...

Dobro, onda mi drugar kaze da li stvarno mislim da je vesanje jednog automobila tako jednostavna stvar i sta mislim koliko je komplikovano napraviti jedan dobar setup?!

Sa druge strane sta je 75 nego Fiat Regata, ili obrnuto, ali zar je bitno?!


Nego da se vratim na temu, WTCC 2007 katastrofa, a sto se tice Alfe dalje to niko ne zna, samo se nazire ponegde na internetu da ce uci sa 147 dve sezone ne bi li pripremili 159 za dalje, ali... Logika je da ce i sa 159 proci najmanje dve sezone dok ozbiljno ugrozi BMW, hmmm nekako mi se tako cini...

RWD zaboravi, ne mozes praviti FWD i onda samo za trke ubaciti kardan, uostalom mislim da se Alfa odrekla RWD u ovom segmentu, sto ni u kom slucaju nije nesrecno resenje!
Ono sto se meni cini kao problem je tezina i velicina 159, pa onda to hoce li se zvanicno takmiciti! Naravno sta bi sa vozacima, svi se rasuse po ostalim timovima, ne znam samo ko ce da im vozi!

-
ki
- Drug Član
Post
Smeshno je to shto pokushavash da umanjish uspeh 155-ice kako na stazi tako i kao modela. Smeshno je to shto umanjujesh znachaj Fiat Tipo-a u celoj prichi. Ako si iole chitao o famoznom Tipo-u, video bi shta je sve izradjeno na njegovoj osnovi. Izmedju ostalog i GTV koji je uneo revoluciju u FWD-u. Ali i to je jedan .bedni. Fiat Tipo.
Uopshte (bar mene) ne pogadjash sa takvim stavom, jer Fiat volim kao i Alfu. A chinjenica da 155-ica deli neshto zajednichko sa Tipom samo uveseljava, 2 in 1. Masa ljudi je u fazonu da pljuje po Fiat-u, ne znajuci da Alfe ne bi ni bilo bez njega. Nebitno. Nebitno je i to da je Lancia Delta, zahvaljujuci Fiatovom turbo motoru odrzhala vladavinu u reli shampionatu.
Vezano za 156 i WTCC, pogledaj koja firma priprema taj automobil za trke. I pogledaj kako je ta firma povezana sa Fiatom. Kad sve sumirash, videcesh da je u poslednjih 10-15 godina u svakom uspeshnom projektu, Fiat imao velikog udela. Btw vezano za trke, 155-icu je pripremala Alfa Corse, a 156-icu N-Technology ili se varam? Ah da, to te ne zanima - ta 155 je Tipo, a Tipo je Fiat, a trkacka 155 je formula, a na Ferrari-evoj formuli pishe Fiat, a Fiat nije Ferrari, nego je Ferrari Fiat... :rolleyes1:
I za kraj, videcemo na chijoj platformi ce se praviti zamena za 147-icu i novu malu Alfu u fazonu nekadashnjeg Sprinta.
Smeshno.Tokyo75v6 napisao:Ja ocu da odvojim to favorizovanje 155 ( stvarno bez uvreda ) ali to je moje misljenje za 155,veoma lep i dobar fiat tipo sa izmenama!
Ko se ljuti sta da mu radim to je moje misljenje!
Isto kao kada meni milos kaze da 75 moze da ide kuci pored GTV-a i ja se slazem sa njim i to me ne vredja,tako da za 155 sve najbolje ali kad se vozim sa drugarom u fiat tempri, da mi neko zatvori oci i da pita u kojim sam kolima u 155 ili u tempri rekao bih ne znam,i linija im je slicna!
To nije ALFA!
I ne zelim da zbog jedne .uspesne. sezone btcc pravim od fiat tipa formulu! (sad ce mi neko sve po spisku)
156 je ipak prava Alfa, nema veze sto je prednja vuca da ne bude da sam zapeo na to ali to je ipak probudjena alfa koja je vratila staru slavu, ne vezano za pogon!
Smeshno je to shto pokushavash da umanjish uspeh 155-ice kako na stazi tako i kao modela. Smeshno je to shto umanjujesh znachaj Fiat Tipo-a u celoj prichi. Ako si iole chitao o famoznom Tipo-u, video bi shta je sve izradjeno na njegovoj osnovi. Izmedju ostalog i GTV koji je uneo revoluciju u FWD-u. Ali i to je jedan .bedni. Fiat Tipo.

Uopshte (bar mene) ne pogadjash sa takvim stavom, jer Fiat volim kao i Alfu. A chinjenica da 155-ica deli neshto zajednichko sa Tipom samo uveseljava, 2 in 1. Masa ljudi je u fazonu da pljuje po Fiat-u, ne znajuci da Alfe ne bi ni bilo bez njega. Nebitno. Nebitno je i to da je Lancia Delta, zahvaljujuci Fiatovom turbo motoru odrzhala vladavinu u reli shampionatu.
Vezano za 156 i WTCC, pogledaj koja firma priprema taj automobil za trke. I pogledaj kako je ta firma povezana sa Fiatom. Kad sve sumirash, videcesh da je u poslednjih 10-15 godina u svakom uspeshnom projektu, Fiat imao velikog udela. Btw vezano za trke, 155-icu je pripremala Alfa Corse, a 156-icu N-Technology ili se varam? Ah da, to te ne zanima - ta 155 je Tipo, a Tipo je Fiat, a trkacka 155 je formula, a na Ferrari-evoj formuli pishe Fiat, a Fiat nije Ferrari, nego je Ferrari Fiat... :rolleyes1:

I za kraj, videcemo na chijoj platformi ce se praviti zamena za 147-icu i novu malu Alfu u fazonu nekadashnjeg Sprinta.
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Da, 155 DTM je prepravljena Delta. Obe su bile savrsene masine u svoje doba.
Ja ne mogu objektivno da ocenim sta je bolje za voznju. Vec 16 godina moja vozila imaju pogon na zadnjoj osovini. Prednji pogon ne mogu voziti ni priblizno dobro kao zadnji (u extremnim uslovima) jer ne znam (i nije me sramota da priznam).
Ipak, u celoj toj dilemi, misim da je naj bolje resenje 'gde god naidjes na tocak, ti ga povezi na transmisiju'.
Al' dajte da se manemo offiranja teme.
Ja ne mogu objektivno da ocenim sta je bolje za voznju. Vec 16 godina moja vozila imaju pogon na zadnjoj osovini. Prednji pogon ne mogu voziti ni priblizno dobro kao zadnji (u extremnim uslovima) jer ne znam (i nije me sramota da priznam).
Ipak, u celoj toj dilemi, misim da je naj bolje resenje 'gde god naidjes na tocak, ti ga povezi na transmisiju'.

Al' dajte da se manemo offiranja teme.

- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
OPET MALO OFF-a
Ja ne pokusavam da umanjim ja sam vec umanjio!
Nemam nista proti fiat tipa,kao sto nemam nista ni protiv golfa i opela!
JA SAM ALFISTA (CHITAJ A L F I S T A) ne FIATISTA
Za mene postoji alfa i samo alfa i ne zelim da ima bilo kakve veze sa fiatom ili opelom jer to onda ne bi bila alfa!
I nemoj te fore ne vredjas se a uvredio si se!
Ja i ti smo dobri drugari ali to nema veze sa nasim opredeljenjima ti volis da alfa bude fiat ali ja ne volim!
Da ljudi ne permutuju nesto, ja nisam zapeo za prednji pogon koliko za to da alfa bude alfa! Kao sto Stilo i 147 ne dele komponente,alfa ima nezavisno zadnje vesanje a fiat glupu torziju....
I nikad,nikad necu biti sretan sto je alfa dosla u ruke fiata i sto su napravili 1,000,000,000, kom. fiat tipa sa razlicitim oklopima!
Glupu si komparaciju napravio kada si napisao gde se fiat sve reklamira!
Nemam ja nista protiv da fiat bude vlasnik alfa romea ali necu da uplice prste i pravi od alfe opela koji ce da napravi bolju prodaju!
Za mene ja alfa Giulia,Giulietta,alfetta,GTV (STARA),sprint,sud,75,90,Gt 1300,1750 GTV,Montreal,Spider,SZ . . . .. . . .. . . . pa i 156!
Ali Fiat ne!
Mrzim komercijalu :chitaj'
Ako vam se post ne svidja,naravno obrisite ga!
killaz napisao: Smeshno je to shto pokushavash da umanjish uspeh 155-ice kako na stazi tako i kao modela. Smeshno je to shto umanjujesh znachaj Fiat Tipo-a u celoj prichi. Ako si iole chitao o famoznom Tipo-u, video bi shta je sve izradjeno na njegovoj osnovi.
Uopshte (bar mene) ne pogadjash sa takvim stavom, jer Fiat volim kao i Alfu. A chinjenica da 155-ica deli neshto zajednichko sa Tipom samo uveseljava, 2 in 1. Masa ljudi je u fazonu da pljuje po Fiat-u, ne znajuci da Alfe ne bi ni bilo bez njega. Nebitno. Nebitno je i to da je Lancia Delta, zahvaljujuci Fiatovom turbo motoru odrzhala vladavinu u reli shampionatu.
Ja ne pokusavam da umanjim ja sam vec umanjio!
Nemam nista proti fiat tipa,kao sto nemam nista ni protiv golfa i opela!
JA SAM ALFISTA (CHITAJ A L F I S T A) ne FIATISTA

Za mene postoji alfa i samo alfa i ne zelim da ima bilo kakve veze sa fiatom ili opelom jer to onda ne bi bila alfa!
I nemoj te fore ne vredjas se a uvredio si se!
Ja i ti smo dobri drugari ali to nema veze sa nasim opredeljenjima ti volis da alfa bude fiat ali ja ne volim!
Da ljudi ne permutuju nesto, ja nisam zapeo za prednji pogon koliko za to da alfa bude alfa! Kao sto Stilo i 147 ne dele komponente,alfa ima nezavisno zadnje vesanje a fiat glupu torziju....
I nikad,nikad necu biti sretan sto je alfa dosla u ruke fiata i sto su napravili 1,000,000,000, kom. fiat tipa sa razlicitim oklopima!
Glupu si komparaciju napravio kada si napisao gde se fiat sve reklamira!
Nemam ja nista protiv da fiat bude vlasnik alfa romea ali necu da uplice prste i pravi od alfe opela koji ce da napravi bolju prodaju!
Za mene ja alfa Giulia,Giulietta,alfetta,GTV (STARA),sprint,sud,75,90,Gt 1300,1750 GTV,Montreal,Spider,SZ . . . .. . . .. . . . pa i 156!
Ali Fiat ne!
Mrzim komercijalu :chitaj'
Ako vam se post ne svidja,naravno obrisite ga!
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
-
Go
- Drug Član
Post
Engine
Front transverse, 4 cylinders in line
1998 cc
275 bhp at 8450 rpm
Electronic ignition system integrated with injection
Manifold with single-throttle, diameter 64 mm
Trasmission
Front-wheel drive
6-speed sequential gearbox + reverse
Carbon dual-disc clutch, diameter 184 mm
N.Technology self-blocking differential
Brakes
Front: 4-cylinder calipers, self-ventilating discs, diameter 330 mm
Rear: 2-cylinder calipers, disc diameter 278 mm
Brakeforce distributor controlled on pedal board
Rear-train brakeforce distributor controlled by driver
Steering
Power-assisted rack and pinion with electric pump
Suspension
Compression and 4-way extension adjustable shock absorbers
Front: transverse wishbones
Rear: McPherson
Wheels
Aluminium alloy OZ 9x17 wheels
Aerodynamics
Front splitter 80 mm from the ground
Adjustable rear fin
Weight
1140 kg (with driver)
Nisam siguran koliko su validni podaci, i za koju godinu se odnose.
PREUZETO
Alfa Romeo 156Koji je motor u WTCC 156?!
Jel to nesto specijalno pravljeno za WTCC?!
Engine
Front transverse, 4 cylinders in line
1998 cc
275 bhp at 8450 rpm
Electronic ignition system integrated with injection
Manifold with single-throttle, diameter 64 mm
Trasmission
Front-wheel drive
6-speed sequential gearbox + reverse
Carbon dual-disc clutch, diameter 184 mm
N.Technology self-blocking differential
Brakes
Front: 4-cylinder calipers, self-ventilating discs, diameter 330 mm
Rear: 2-cylinder calipers, disc diameter 278 mm
Brakeforce distributor controlled on pedal board
Rear-train brakeforce distributor controlled by driver
Steering
Power-assisted rack and pinion with electric pump
Suspension
Compression and 4-way extension adjustable shock absorbers
Front: transverse wishbones
Rear: McPherson
Wheels
Aluminium alloy OZ 9x17 wheels
Aerodynamics
Front splitter 80 mm from the ground
Adjustable rear fin
Weight
1140 kg (with driver)
Nisam siguran koliko su validni podaci, i za koju godinu se odnose.
PREUZETO
-
Go
- Drug Član
Post
ne znam da li u wtcc-u vazi pravilo da moze da se kombinuje sa brendovima iz grupacije kao sto je to kod nas u sampionatu (fiat, alfa, lancia)
tako da pitanje je koliko u tom autu ima veze sa alfom...
secate se verzija 155 st, blok motora od fiat ritma dizela, glava prevrnuta u odnosu na ts (usis s prednje strane) od lancie, jedino je soferka bila original
ko zna sta su gurnuli unutra od 1998 kubika...

tako da pitanje je koliko u tom autu ima veze sa alfom...
secate se verzija 155 st, blok motora od fiat ritma dizela, glava prevrnuta u odnosu na ts (usis s prednje strane) od lancie, jedino je soferka bila original

ko zna sta su gurnuli unutra od 1998 kubika...


- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
pitanje je na svom mestu... cak i posle pazljivog citanja ovoga -
http://dnl.fiawtcc.com/Art%20263D%20-%2 ... 2006_12_11).pdf
moram priznati da mi i dalje nije bas najjasnije sta se trenutno nalazi pod haubom
...
http://dnl.fiawtcc.com/Art%20263D%20-%2 ... 2006_12_11).pdf
moram priznati da mi i dalje nije bas najjasnije sta se trenutno nalazi pod haubom


If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Go
- Drug Član
Post
Nisam znao da moze da bude pet i sest cilindara, zato je prosla serija BMW bila ogranicena na 9k rpm dok su svi ostali na 8500...
Inace na jednoj slici koju imam profil izgleda kao Twin Spark, mada mislim da su upotrebili 2.0 TS i 2.0 JTS za homologaciju, tacnije podvalili a ovo je neki hibrid!
U onoj temi koju sam postavio gde je ona 147 od 500 konja lik kaze da je iskoristio TS motor, .zatvorio rupe. za druge 4 svecice i tako ga napravio da bude .obican. sa samo 4 preostale!
Ne znam samo zasto se TS pokazao kao jako los za dalje nasviravanje, zar ne bi to trebalod a bude dobar preduslov za sve, ono kao dupla svecica, vise snage, bolje sagorevanje, ili je samo sminka?!
Inace na jednoj slici koju imam profil izgleda kao Twin Spark, mada mislim da su upotrebili 2.0 TS i 2.0 JTS za homologaciju, tacnije podvalili a ovo je neki hibrid!
U onoj temi koju sam postavio gde je ona 147 od 500 konja lik kaze da je iskoristio TS motor, .zatvorio rupe. za druge 4 svecice i tako ga napravio da bude .obican. sa samo 4 preostale!
Ne znam samo zasto se TS pokazao kao jako los za dalje nasviravanje, zar ne bi to trebalod a bude dobar preduslov za sve, ono kao dupla svecica, vise snage, bolje sagorevanje, ili je samo sminka?!

-
ki
- Drug Član
Post
Mislim da je verovatno imao problema kako da .nauchi. taj novi komp kako da okida 8 svecica...
Zezam se, 8 svecica je tu i zbog ekonomije. Kada je TS izmishljen nije postojalo neshto shto se zove CDI (Capacitor Discharge Ignition) bobina. Ako zhelish neshto vishe nauchiti o tome, pretrazhi forum sa elementima: CDI and bobina.

Zezam se, 8 svecica je tu i zbog ekonomije. Kada je TS izmishljen nije postojalo neshto shto se zove CDI (Capacitor Discharge Ignition) bobina. Ako zhelish neshto vishe nauchiti o tome, pretrazhi forum sa elementima: CDI and bobina.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo ... ark_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_ ... e_ignition
http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_ ... e_ignition
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Ne znam da li smem ovde pisati o tome da me neko ne :ak: ili obri.. 
Razmisljao sam da li da napisem i odlucio !
Gledao sam na TV-u pre neki dan test dva WTCC vozila ,slucajno se desilo da su bili Alfa i BMW,poenta price nije bila alfa vs bmw nego komparacija ili ti poredjenje grejanja guma u WTCC-u i prednosti tog zadnjeg pogona kod Bmw-a!
Naime pri opsezom testu od raznih ispitivanja jedan od njih su bile gume i na test vozilima su se ponasale ovako!
Alfa: Prednji tockovi su na kocenjima ,krivinama i savladjivanjima ogromne snage motora dolazile u veliku razliku u temeraturi samih guma u poredjenju sa zadnjim gumama koje su imale samo ulogu pracenja prednjih i savladnjivanja krivina ! razlika u temperaturi je dostizala 70:30%
Bmw: Temperatura njegovih guma je bila u poredjenju sa alfininm skoro izjednacena,zadnje gume su savladjivale snagu motora, 20% kocenja i krivine dok su prednji imali ulogu mnogo veceg kocenja i upravljanja!Tako da je temperatura bila skoro izjednacena, gume su se pravilnije trosile i bolje drzale za asfalt!

Razmisljao sam da li da napisem i odlucio !
Gledao sam na TV-u pre neki dan test dva WTCC vozila ,slucajno se desilo da su bili Alfa i BMW,poenta price nije bila alfa vs bmw nego komparacija ili ti poredjenje grejanja guma u WTCC-u i prednosti tog zadnjeg pogona kod Bmw-a!
Naime pri opsezom testu od raznih ispitivanja jedan od njih su bile gume i na test vozilima su se ponasale ovako!
Alfa: Prednji tockovi su na kocenjima ,krivinama i savladjivanjima ogromne snage motora dolazile u veliku razliku u temeraturi samih guma u poredjenju sa zadnjim gumama koje su imale samo ulogu pracenja prednjih i savladnjivanja krivina ! razlika u temperaturi je dostizala 70:30%
Bmw: Temperatura njegovih guma je bila u poredjenju sa alfininm skoro izjednacena,zadnje gume su savladjivale snagu motora, 20% kocenja i krivine dok su prednji imali ulogu mnogo veceg kocenja i upravljanja!Tako da je temperatura bila skoro izjednacena, gume su se pravilnije trosile i bolje drzale za asfalt!
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Ajmo komentari za Zandvoort??
Ukratko....
Teska staza,danas malo klizava i zeznuta za obilazenje!
Chevrolet prvo mesto i drugo u prvoj trci,da ne verujes?? ali radi!!!
U drugoj trci dosta losiji!
BMW Standarno dobar prva trka trece mesto, druga trka drugo i trece i od prvih osam cak pet bmw-a! Malo su ih ogranicili kilogramima i letecim startom ali opet dobri!
Seat Tu i tamo nisu losi ,druga trka prvo mesto ali vise zbog srece!
Zlatna sredina!
AlfaTuzno.tuzno i tuznije i ne verujem da ce jos dugo izdrzati sa finansijama,po recima komentatora ocekuje se Fiat Bravo da zameni alfu jel kazu da je zastarela i nemaju nameru jos dugo da je drze!
Zanimljivosti!
Tri debitanta i sva tri Rusa na zadnjem mestu!
Price o eventualnim mogucnostima ulaska Lade u WTCC??
Ukratko....
Teska staza,danas malo klizava i zeznuta za obilazenje!
Chevrolet prvo mesto i drugo u prvoj trci,da ne verujes?? ali radi!!!
U drugoj trci dosta losiji!
BMW Standarno dobar prva trka trece mesto, druga trka drugo i trece i od prvih osam cak pet bmw-a! Malo su ih ogranicili kilogramima i letecim startom ali opet dobri!
Seat Tu i tamo nisu losi ,druga trka prvo mesto ali vise zbog srece!
Zlatna sredina!
AlfaTuzno.tuzno i tuznije i ne verujem da ce jos dugo izdrzati sa finansijama,po recima komentatora ocekuje se Fiat Bravo da zameni alfu jel kazu da je zastarela i nemaju nameru jos dugo da je drze!
Zanimljivosti!
Tri debitanta i sva tri Rusa na zadnjem mestu!
Price o eventualnim mogucnostima ulaska Lade u WTCC??

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad