
Alfa Romeo 145/6
-
Go
- Drug Član
Post
Moja je '97. i sa svim servisnim knjizicama, papirima, naravno dobrim i detaljnim posmatranjem vlasnika ima 80 000 km, ustvari kad sam je uzeo imala je 76 000 km! Mislim da se to i vidi na autu, a i cuje! Pored toga sto je i Desha kad je video isto tako odreagovao, znaci...
Moguce je!
Moguce je!

- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Jel mogu ja, jel mogu ja!!! 
Evo me posle sto godina
Step motor pusta vise ili manje vazduha u usisnu granu i time regulise ler gas i omogucava motoru da dise kada skines nogu sa gasa u toku voznje (jer kod starijih modela, leptir gasa je skroz zatvoren i to je jedini put vazduhu do cilindara. Kod novijih modela (sa plasticnim poklopcem) je leptir zakrivljen za 2-3 stepena, pa ventil ler gasa (step motor) ne utice toliko .
Jako, jako bitan element i dovoljno je da bude malo naslaga unutra pa da ne radi kako treba.
Pozdrav,
Ivan
BTW, ako neko naleti na pokvaren/polomljen neka mi se javi, treba mi opruga koja drzi rotor na mestu (izgleda kao valovita podloska, otprilike 4cm u precniku)

Evo me posle sto godina

Step motor pusta vise ili manje vazduha u usisnu granu i time regulise ler gas i omogucava motoru da dise kada skines nogu sa gasa u toku voznje (jer kod starijih modela, leptir gasa je skroz zatvoren i to je jedini put vazduhu do cilindara. Kod novijih modela (sa plasticnim poklopcem) je leptir zakrivljen za 2-3 stepena, pa ventil ler gasa (step motor) ne utice toliko .
Jako, jako bitan element i dovoljno je da bude malo naslaga unutra pa da ne radi kako treba.
Pozdrav,
Ivan
BTW, ako neko naleti na pokvaren/polomljen neka mi se javi, treba mi opruga koja drzi rotor na mestu (izgleda kao valovita podloska, otprilike 4cm u precniku)
-
Go
- Drug Član
Post
Kad smo vec kod ler gasa... Kad izbacim iz brzine dok je auto u pokretu (na benzinu) on sam izregulise ler da se vrati na 900 rpm i da ne mrda, ali na plinu on padne skroz na 500 rpm, ponekad se i ugasi!
E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!
Ili je to nesto drugo?!
Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...
E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!
Ili je to nesto drugo?!

Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...
-
Go
- Drug Član
Post
Na plin se kuva, na naftu greje, a na benzin vozi!
Crevo koje sluzi za dotok hladnog vazduha, a nalazi se ispod prednjeg levog fara, mora da se okrene tako da ne bude usmereno u pravcu kretanja vozila, a ako je tako uradjeno, uredjaj za gas treba prestelovati. Crevo moze i da ostane, samo bi morao non-stop da vozis u rikverc.




Crevo koje sluzi za dotok hladnog vazduha, a nalazi se ispod prednjeg levog fara, mora da se okrene tako da ne bude usmereno u pravcu kretanja vozila, a ako je tako uradjeno, uredjaj za gas treba prestelovati. Crevo moze i da ostane, samo bi morao non-stop da vozis u rikverc.

-
Go
- Drug Član
Post
kada se ovo desava dok je hladan ili stalno?bojanTI napisao:Kad smo vec kod ler gasa... Kad izbacim iz brzine dok je auto u pokretu (na benzinu) on sam izregulise ler da se vrati na 900 rpm i da ne mrda, ali na plinu on padne skroz na 500 rpm, ponekad se i ugasi!
E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!
Ili je to nesto drugo?!![]()
Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...
-
Go
- Drug Član
Post
Matori, imam stručnjaka za to, moj ortak - važi za jednog od najvećih znalaca kod nas... Verovatno te zeza raspršivač ako je običan plin ili reduktor ako je direktno ubrizgavanje.... to treba samo doštelovati... ništa strašno... javni se na PM da te uputim kod tih ljudi... to je kod mene u Zemunu pa možemo i da se vidimo konačno... kod njih sam istavio direktno ubrizgavanje pre 30 tak dana...
PS... imamo i dijagnostiku
al mu pomognuizbaci plinski uredjaj!


Matori, imam stručnjaka za to, moj ortak - važi za jednog od najvećih znalaca kod nas... Verovatno te zeza raspršivač ako je običan plin ili reduktor ako je direktno ubrizgavanje.... to treba samo doštelovati... ništa strašno... javni se na PM da te uputim kod tih ljudi... to je kod mene u Zemunu pa možemo i da se vidimo konačno... kod njih sam istavio direktno ubrizgavanje pre 30 tak dana...
PS... imamo i dijagnostiku

-
Go
- Drug Član
Post
Kako skinuti centralnu konzolu na 145/6?!
Znaci odvrnuo sam dva inbus srafa na vrhu, skinuo levo i desno one tapacirunge tu se nalaze jos po jedan sraf, onda skinuo pepeljaru i tamo su jos dva i to je to!
Ali... Negde na sredini se jos vezuje, ne znam kako i gde ali ne ide napolje!
A sve to ustvari zato sto mi ne sijaju one tri puljke za temperaturu, ventilator i gde da duva! A sve drugo sija, hmmm...
Znaci odvrnuo sam dva inbus srafa na vrhu, skinuo levo i desno one tapacirunge tu se nalaze jos po jedan sraf, onda skinuo pepeljaru i tamo su jos dva i to je to!
Ali... Negde na sredini se jos vezuje, ne znam kako i gde ali ne ide napolje!
A sve to ustvari zato sto mi ne sijaju one tri puljke za temperaturu, ventilator i gde da duva! A sve drugo sija, hmmm...
-
Go
- Drug Član
Post
ne moraju ide sve zajedno.
jedva nadjoh pogledaj ovde http://www.alfisti.hr/uputstva/boxer_izmzar.pdfbojanTI napisao:Skinuo sam ta 4 srafa i skinuo jos dva iza!
Znaci moraju i knobovi da se vade?! Probacu tako...
ne moraju ide sve zajedno.