Alfa Romeo 145/6

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Okt 24, 2006 1:23 pm

Cudno ali moguce :) pitanje je samo kako je vozena za tih 90000...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 25, 2006 1:12 am

Moja je '97. i sa svim servisnim knjizicama, papirima, naravno dobrim i detaljnim posmatranjem vlasnika ima 80 000 km, ustvari kad sam je uzeo imala je 76 000 km! Mislim da se to i vidi na autu, a i cuje! Pored toga sto je i Desha kad je video isto tako odreagovao, znaci...

Moguce je! ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 12:24 am

Nesto se cudno desava sa ler gasom, i kad je motor zagrejan on stoji na 1400 rpm!

Moze li to .na sraf. ili dijagnostika sve to resava?!

Inace ne prijavljuje nikakvu gresku, jednostavno je podigao juce...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 12:51 am

mozda ti je zaribala papucica gasa?! :shock:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 12:55 am

Hmm, moguce... Ali ne znam, mislim da je ona OK, jer uvek ga vrati na isti broj obrtaja a probao sam i da je povucem nazad, ali probacu sutra opet malo detaljnije da je pogledam!

U svakom slucaju ler se radi na dijagnostici, je li?!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 12:59 am

ma salim se ja, zakaci auto na dijagnostiku pa vidi sta ce da kaze...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 1:04 am

Hmm i to ce biti problem, do sada gde god sam probao uredjaj ga jednostavno ne prepoznaje... :roll:

Moram da zovem Deshu...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 1:06 am

kako ne prepoznaje? koliko desha uzima za dijagnozu?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 1:11 am

Pa ne znam, uglavnom sam radio jos nesto, ali mislim da je oko 2000 dinara!

Samo je on uspeo da je prikaci, inace niko drugi! Kako sa hand made, tako i sa brand name dijagnostikom!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 03, 2006 4:11 pm

Nego za sta sluzi step motor, nalazi se na leptiru usisa?! Skinuo, malo ocistio i sad je sve u redu! Mada nije imalo ni sta da se custi... :?
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pet Nov 03, 2006 10:09 pm

Jel mogu ja, jel mogu ja!!! :)
Evo me posle sto godina :)

Step motor pusta vise ili manje vazduha u usisnu granu i time regulise ler gas i omogucava motoru da dise kada skines nogu sa gasa u toku voznje (jer kod starijih modela, leptir gasa je skroz zatvoren i to je jedini put vazduhu do cilindara. Kod novijih modela (sa plasticnim poklopcem) je leptir zakrivljen za 2-3 stepena, pa ventil ler gasa (step motor) ne utice toliko .

Jako, jako bitan element i dovoljno je da bude malo naslaga unutra pa da ne radi kako treba.

Pozdrav,
Ivan

BTW, ako neko naleti na pokvaren/polomljen neka mi se javi, treba mi opruga koja drzi rotor na mestu (izgleda kao valovita podloska, otprilike 4cm u precniku)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Nov 04, 2006 2:30 pm

Kad smo vec kod ler gasa... Kad izbacim iz brzine dok je auto u pokretu (na benzinu) on sam izregulise ler da se vrati na 900 rpm i da ne mrda, ali na plinu on padne skroz na 500 rpm, ponekad se i ugasi!

E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!

Ili je to nesto drugo?! :?

Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Nov 04, 2006 2:36 pm

izbaci plinski uredjaj!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Nov 04, 2006 3:20 pm

Na plin se kuva, na naftu greje, a na benzin vozi! :mrgreen: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Crevo koje sluzi za dotok hladnog vazduha, a nalazi se ispod prednjeg levog fara, mora da se okrene tako da ne bude usmereno u pravcu kretanja vozila, a ako je tako uradjeno, uredjaj za gas treba prestelovati. Crevo moze i da ostane, samo bi morao non-stop da vozis u rikverc. ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 05, 2006 6:00 am

IvanT napisao:Crevo moze i da ostane, samo bi morao non-stop da vozis u rikverc. ;)
Pa to sam hteo da znam! hahahaha
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 05, 2006 11:43 am

bojanTI napisao:Kad smo vec kod ler gasa... Kad izbacim iz brzine dok je auto u pokretu (na benzinu) on sam izregulise ler da se vrati na 900 rpm i da ne mrda, ali na plinu on padne skroz na 500 rpm, ponekad se i ugasi!

E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!

Ili je to nesto drugo?! :?

Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...
kada se ovo desava dok je hladan ili stalno?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 05, 2006 1:58 pm

Pa ne vozim ga kad je hladan, znaci na regularnoj temperaturi!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 05, 2006 9:03 pm

izbaci plinski uredjaj!
al mu pomognu :lool: :rotfl:


Matori, imam stručnjaka za to, moj ortak - važi za jednog od najvećih znalaca kod nas... Verovatno te zeza raspršivač ako je običan plin ili reduktor ako je direktno ubrizgavanje.... to treba samo doštelovati... ništa strašno... javni se na PM da te uputim kod tih ljudi... to je kod mene u Zemunu pa možemo i da se vidimo konačno... kod njih sam istavio direktno ubrizgavanje pre 30 tak dana...
PS... imamo i dijagnostiku ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Nov 06, 2006 2:29 am

OK, PM!

Inace...

Slika
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Nov 06, 2006 10:45 pm

hahahaha :rotfl: sredićemo je ne brini ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Nov 16, 2006 2:04 pm

Kako skinuti centralnu konzolu na 145/6?!

Znaci odvrnuo sam dva inbus srafa na vrhu, skinuo levo i desno one tapacirunge tu se nalaze jos po jedan sraf, onda skinuo pepeljaru i tamo su jos dva i to je to!

Ali... Negde na sredini se jos vezuje, ne znam kako i gde ali ne ide napolje!

A sve to ustvari zato sto mi ne sijaju one tri puljke za temperaturu, ventilator i gde da duva! A sve drugo sija, hmmm...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Nov 16, 2006 2:16 pm

oko piksle ima 4 srafa, dva gore, dva dole, zavuci glavu sa nekom baterijskom lampom pa ces ih videti. i ne zaboravi da iscupas one preklopnike od ventilacije, i pazljivo sa tim... uzmi kljesta i stavi neku krpu preko da ne ostetis plastiku...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Nov 16, 2006 2:36 pm

Skinuo sam ta 4 srafa i skinuo jos dva iza!

Znaci moraju i knobovi da se vade?! Probacu tako...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Nov 16, 2006 4:09 pm

ispred suvozaca postoji plastika u boji tapacirunga ima sraf sa strane kad otvoris vrata nju skines i videces jos jedan sraf koji drzi sredinu.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Nov 16, 2006 4:10 pm

bojanTI napisao:Skinuo sam ta 4 srafa i skinuo jos dva iza!

Znaci moraju i knobovi da se vade?! Probacu tako...
jedva nadjoh pogledaj ovde http://www.alfisti.hr/uputstva/boxer_izmzar.pdf

ne moraju ide sve zajedno.

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”