znaci znate sta je
on naime vraca vec sagoreli vaduh u usis,
da li se moze ukinuti?
kako?
posledice?
mislim da bi doslo do povecanja snage,na patnju ekologije
sta mislite
Da li se moze ukinuti egr ventil na 156
-
Go
- Drug Član
Post
ja stvarno ne znam gde se to nalazi ali mi ide na k....
moram ga ukinuti
jel moze neko ko se jako razume u problematiku da mi kaze kako
ako je elektricno regulisan jel dovoljno ishkupati zicice?
http://www.sta-dalje.com?

moram ga ukinuti
jel moze neko ko se jako razume u problematiku da mi kaze kako
ako je elektricno regulisan jel dovoljno ishkupati zicice?
http://www.sta-dalje.com?

- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
hej, to zvuci kao dobra ideja... ustvari sve sto za posledicu ima povecanje snage zvuci dobro... ekologija??? U Srbiji?

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Go
- Drug Član
Post
znam da je do jaja ideja samo KAKO....
sta mislim jasno je meni da ako ukinem tu cevcicu sa ususa da ce sve biti u redu, ali necu tako hocu korektnop da uradim da iskljucim totalno ventil ma gde se on nalazio
dok ne uvedu co test u srbiji a to nece biti nikada bar se nadam
sta mislim jasno je meni da ako ukinem tu cevcicu sa ususa da ce sve biti u redu, ali necu tako hocu korektnop da uradim da iskljucim totalno ventil ma gde se on nalazio
dok ne uvedu co test u srbiji a to nece biti nikada bar se nadam
-
Go
- Drug Član
Post
Kod mene je malo drugacije , stari tip , iz ventil dekla ide cev u separator u kome je ona metalna gusta mreza, dole ima tanko crevo koje odvodi kondenz pomesan sa uljnim parama neznano gde, tanko crevo a ono deblje ide kao i ovde br 2 , s tim sto sam ja iscupao crevo , nastavio i spustio iza motora , a hermeticki zatvorio naravno ulaz u usisno crevo i krenuo za Rumu .Malo sam nagazio auto putrm a posle malo vrteo motor i probao ubrzanje i nisam primetio nikakvu razliku. Posle voznje u povratku 160-180 imam dva kilometra gde mora da se solira , znaci 1500rpm 5 , 4ta i danas kad sam upalio prvi put da mi se desi da iz auspuha izlazi beo dim jedno 30sec i to prilicno , znaci da se u izduvu naslo nesto ulja .posle toga nista bez obzira na nacin voznje. Videcu sutra kad upalim .Ako opet bude isto sve cu da vratim pa proverim prekosutra.
-
Go
- Drug Član
Post
Ma znam kako para izgleda , paperjasto ide u vazduh a ovo dva metra od auta ne gubi boju i ide po zemlji.Danas nisam palio auto tako da je proba izostala.
Moguce da se zagrejalo ulje jer sam ga przio 40 km a zatim dva km solirao na skoro leru i da je tu malp ubacio mada cesto idem tu rutu i do izbacivanja doticnog mi se nije desavalo . Ulje je zamenjeno pre 1000 km Selenia race i naravno jos je boje meda i drzi dobro pritisak.
Moguce da se zagrejalo ulje jer sam ga przio 40 km a zatim dva km solirao na skoro leru i da je tu malp ubacio mada cesto idem tu rutu i do izbacivanja doticnog mi se nije desavalo . Ulje je zamenjeno pre 1000 km Selenia race i naravno jos je boje meda i drzi dobro pritisak.
-
Go
- Drug Član
Post
Iberlauf nemoj da iskljucujes niposto!!!
A EGR ukoliko je bez elektronske kontrole sto mislim da jeste, samo skini vakumsko crevo koje ga upravlja i zachepi crevo.
EGR se nalazi na metalnoj cevi koja spaja izduv i usis , najverovatnije da je ventil negde ispod usisne grane.
Ovako izgleda na SAABu, mozda ti pomogne u trazenju.

A EGR ukoliko je bez elektronske kontrole sto mislim da jeste, samo skini vakumsko crevo koje ga upravlja i zachepi crevo.
EGR se nalazi na metalnoj cevi koja spaja izduv i usis , najverovatnije da je ventil negde ispod usisne grane.
Ovako izgleda na SAABu, mozda ti pomogne u trazenju.
