Da li se moze ukinuti egr ventil na 156

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Da li se moze ukinuti egr ventil na 156

Čet Avg 11, 2005 10:24 pm

znaci znate sta je
on naime vraca vec sagoreli vaduh u usis,
da li se moze ukinuti?
kako?
posledice?

mislim da bi doslo do povecanja snage,na patnju ekologije

sta mislite
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 12, 2005 10:23 pm

Da li je elektronski kontrolisan ili samo pneumatski?
Boost kaze da moze i da je pozeljno. Valent Vudriga kaze da ce onda biti bogatija smesa. Obe price su mi na mestu... Ja sam ga skinuo i sa Nive i sa Dedre.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Avg 13, 2005 1:56 am

jel to ono sto iz separatora iber laufa ulazi u usisno crevo pre leptira , bar kod starog modela , 164 TS , a sta sa onim tankim crevom koje ide negde doke u blok ?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Avg 14, 2005 12:10 am

ja stvarno ne znam gde se to nalazi ali mi ide na k....
moram ga ukinuti
jel moze neko ko se jako razume u problematiku da mi kaze kako
ako je elektricno regulisan jel dovoljno ishkupati zicice?
http://www.sta-dalje.com?
:)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Avg 14, 2005 12:10 am

izmedjuostalog tvoje ukidanje egr-a sa nive mi je dalo ideju

evo do cega sam doshao u workshopu
pise znaci da na iddle rpm ide kroz 1 a na high rpm ide groz 2.....

Slika


please help
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Ned Avg 14, 2005 2:06 am

hej, to zvuci kao dobra ideja... ustvari sve sto za posledicu ima povecanje snage zvuci dobro... ekologija??? U Srbiji?
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Avg 14, 2005 5:15 am

znam da je do jaja ideja samo KAKO....
sta mislim jasno je meni da ako ukinem tu cevcicu sa ususa da ce sve biti u redu, ali necu tako hocu korektnop da uradim da iskljucim totalno ventil ma gde se on nalazio

dok ne uvedu co test u srbiji a to nece biti nikada bar se nadam
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 15, 2005 2:27 am

Kod mene je malo drugacije , stari tip , iz ventil dekla ide cev u separator u kome je ona metalna gusta mreza, dole ima tanko crevo koje odvodi kondenz pomesan sa uljnim parama neznano gde, tanko crevo a ono deblje ide kao i ovde br 2 , s tim sto sam ja iscupao crevo , nastavio i spustio iza motora , a hermeticki zatvorio naravno ulaz u usisno crevo i krenuo za Rumu .Malo sam nagazio auto putrm a posle malo vrteo motor i probao ubrzanje i nisam primetio nikakvu razliku. Posle voznje u povratku 160-180 imam dva kilometra gde mora da se solira , znaci 1500rpm 5 , 4ta i danas kad sam upalio prvi put da mi se desi da iz auspuha izlazi beo dim jedno 30sec i to prilicno , znaci da se u izduvu naslo nesto ulja .posle toga nista bez obzira na nacin voznje. Videcu sutra kad upalim .Ako opet bude isto sve cu da vratim pa proverim prekosutra.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 15, 2005 7:31 pm

nije danas je bilo nesto hladnije mislim da to nije bio beo dim nego vodena para
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 15, 2005 11:36 pm

Ma znam kako para izgleda , paperjasto ide u vazduh a ovo dva metra od auta ne gubi boju i ide po zemlji.Danas nisam palio auto tako da je proba izostala.
Moguce da se zagrejalo ulje jer sam ga przio 40 km a zatim dva km solirao na skoro leru i da je tu malp ubacio mada cesto idem tu rutu i do izbacivanja doticnog mi se nije desavalo . Ulje je zamenjeno pre 1000 km Selenia race i naravno jos je boje meda i drzi dobro pritisak.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 12:11 am

Ej.. ajd malo da se razjasnimo, ko sta radi i sta hoce.

Ovde ste malo pobrkali da sam se izgubio pa mi nije jasno sta hocete :(

Tema krene sa EGRom a zavrsi se na ventilaciji kucista motora (iberlaufu)

Ako moze sad, direktna i konkretna pitanja da se nebi zbunjivao ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 12:24 am

trazio sam egr u workshopu ali ga nisam nasao...?
gde bi on mogao da bude....?
da li treba iskljuciti i iberlauf?
i,kad nadjem egr da li da ga iskljucim?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 12:28 am

Iberlauf nemoj da iskljucujes niposto!!!

A EGR ukoliko je bez elektronske kontrole sto mislim da jeste, samo skini vakumsko crevo koje ga upravlja i zachepi crevo.

EGR se nalazi na metalnoj cevi koja spaja izduv i usis , najverovatnije da je ventil negde ispod usisne grane.

Ovako izgleda na SAABu, mozda ti pomogne u trazenju.

Slika
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 12:33 am

Sta su JTS i JTD, JTD je diesel a JTS?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 12:42 am

jts je alfin benzinac 2.0 sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindarski prostor i dve svecice.....

zasto da ne ukidam iberlauf?

hvala na pomoci sutra cu naci egr
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 1:14 am

Evo kako je to reseno na Nivi: Slika

Ventil se nalazi kao kod saaba na usisnoj granu, pa je cevkom spojen za izduvnu, ili kao kod lade na izduvnij pa spojen na usisnu.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 1:22 am

jel ti bolje radi niva odkako si ugasio dA LI da i ja gasim na mojoj nivi?

na alfi cu 100%
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Avg 16, 2005 1:48 am

Nisam osetio nista :)
Vozis li na plin? Ako vozis, mislim da taj EGr nema nikakvog smisla. Samo ti kasnije moze stvarati probleme.

Povratak na “Area Servizio”