A sto se tice pritiska on je uglavnom na 4 ..................... kad ga malo zesce iscepam , onda padne na 2 ............................ Sta mislite o o tome ??????
Koje ulje ?
-
GostGo
- Drug Član

Post
Uhhhh pa cekajte malo .................... u mom automobilu ona kazaljka koja meri temperaturu ulja u motoru , uopste ne radi ...........
Jel to normalno za moj model , ili ................. ???????
A sto se tice pritiska on je uglavnom na 4 ..................... kad ga malo zesce iscepam , onda padne na 2 ............................ Sta mislite o o tome ??????
A sto se tice pritiska on je uglavnom na 4 ..................... kad ga malo zesce iscepam , onda padne na 2 ............................ Sta mislite o o tome ??????
-
GostGo
- Drug Član

Post
Ne mora da znaci da ne radi, kod 155 temperatura ulja, narocito u gradskoj voznji koja nije predugacka ostaje vrlo niska, ispod 60 stepeni, tek ako ga duze vozis po gradu ili ga vozis zaista brzo na autoputu, ulje se zagreje na otprilike 70-80 stepeni. Naravno ako ga vozis 180-200 ili vise
, ulje ce da se zagreje i preko 80 stepeni sto je i normalno.
Sto se tice pokazivaca pritiska ulja u motoru, cini mi se da se ponasa sasvim normalno, odnosno bas kako treba. U principu, kod 155, ti pokazivaci kod svakog pokazuju nesto drugacije vrednosti (a razgovarao sam sa dosta vlasnika 155), pa ne bih preterano brinuo zbog toga. Sasvim je ok da pritisak bude oko 4 bara dok je motor nezagrejan, a da posle bude nesto nizi. Ne bi bilo lose da umesto Selenia Gold ulja sipas Selenia 20K za Alfa Romeo.
Sto se tice pokazivaca pritiska ulja u motoru, cini mi se da se ponasa sasvim normalno, odnosno bas kako treba. U principu, kod 155, ti pokazivaci kod svakog pokazuju nesto drugacije vrednosti (a razgovarao sam sa dosta vlasnika 155), pa ne bih preterano brinuo zbog toga. Sasvim je ok da pritisak bude oko 4 bara dok je motor nezagrejan, a da posle bude nesto nizi. Ne bi bilo lose da umesto Selenia Gold ulja sipas Selenia 20K za Alfa Romeo.
-
GostGo
- Drug Član

Post
Kad se motor zagreje onda padne ispod cetiri .................... a nekad padne i na 2 ..........................
Sto se tice temperature ulja , ja nisam primetio da je se ikada dosada mrdnula ta kazaljka , ma ni milimetar ......................... stoji zakucana , kao kad je motor ugasen ...................
I na kraju narvno da cu sipati K20
Sto se tice temperature ulja , ja nisam primetio da je se ikada dosada mrdnula ta kazaljka , ma ni milimetar ......................... stoji zakucana , kao kad je motor ugasen ...................
I na kraju narvno da cu sipati K20
-
GostGo
- Drug Član

Post
Evo prvi report o ulju koje sam stavio (Mobil Special X 5W 40). Po Boostovoj preporuci. Za 4000 km, koliko mi je u autu, potrosio mi je 100 ml ulja. Tek je sad pocelo da dobija crnu boju, ali daleko od toga da je crno ko mazut. Sve u svemu, zadovoljan sam, s obzirom da je 5W, a visoke su temperature, a i auto ima preko 200k predjenih, potrosnja je sasvim prihvatljiva. Doduse, Seleniu mi nije trosio u prvih 6-7000 km, ali je bilo gusce i nije bilo leto. Moja preporuka za Mobile 1. Cena je ovde nekih 8e/litar
Korisceno je skoro u idelanim uslovima, 80-90 posto je bila voznja na auto-putu. Pola vozen na srpski, a pola na nemacki dizel
Korisceno je skoro u idelanim uslovima, 80-90 posto je bila voznja na auto-putu. Pola vozen na srpski, a pola na nemacki dizel
-
GostGo
- Drug Član

Post
Pokazivac temperature ulja doticni model nema,na zalost.
Mozes ga ugraditi posebno ako imas zelju.
Mislim da je to normalno jer se i moja Alfa ponasa slicno.GRK napisao:Kod mene je pritisak 4-5 kada je motor hladan,odnosno ispod radne temperature.Kada postigne raddnu temp. padne na 2 do 2,5. Pricam o leru,u voznji je oko 5. Da li je to normalno? Vozim alfu 164. A gde se vidi temperatura ulja,da li to uopste postoji u tom tipu automobila?
Pokazivac temperature ulja doticni model nema,na zalost.
Mozes ga ugraditi posebno ako imas zelju.
-
GostGo
- Drug Član

Post
ovaj... meni je na pocetku 5-6 bara (ujutru kad upalim)
onda kako temperatura raste, pritisak se smanjuje...
kad dodje na optimalnu temperaturu 90 stepeni
bude nesto oko 0.8 bar...
ulje po gradu bude 100 stepeni i kad teram 230km/h bude oko 110-115 stepeni... (zato se isplati Selenia Racing/Sport)
onda kako temperatura raste, pritisak se smanjuje...
kad dodje na optimalnu temperaturu 90 stepeni
bude nesto oko 0.8 bar...
ulje po gradu bude 100 stepeni i kad teram 230km/h bude oko 110-115 stepeni... (zato se isplati Selenia Racing/Sport)
-
GostGo
- Drug Član

Post
ahhhhhhhhh e pa to je vec nesto drugo .............................. ja gledam juce ceo dan u onu kazaljku i pitam se kako bre ovi ljudi odrede tih 0.8 ..................... il su oni poludeli , il sam ja lud ................ nesto tu smrdi , kad ono komp je u pitanju ....................Quadrifoglio napisao:na komp kad bacis auto onda se vidi
-
GostGo
- Drug Član

Post
HPX je 20-50 viskoziteta. Nisam koristio.
Cinimi se da je za istrosenije motore, sto i sama Selenia kaze.
http://www.flselenia.com/pag_prodotti.a ... ategoria=8
Cinimi se da je za istrosenije motore, sto i sama Selenia kaze.
http://www.flselenia.com/pag_prodotti.a ... ategoria=8
-
GostGo
- Drug Član

Post
Verovatno ti je otisao sensor koji pokazuje temperaturu ulja u motoru, relativno lako se menja i nije narocito skup (polovni su jeftini ako ih nadjes, a cenu novih stvarno ne znam). Kod mene se nalazi sa prednje strane motora, trebalo bi da je i kod tebe na slicnom mestu.AlfaPerSempre napisao:i na kraju meni definitivno ne radi merac temperature ulja ................... sta se radi u tom slucaju ?????? Mislim sta se menja , itd ..................
Koliko to kosta ......................
Ako neko ima iskustva , naravno .................