Yugo 1.1 EFI

Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Sre Apr 02, 2025 8:20 pm

Zelenko napokon dobija amortizere koje je zasluzio:
Slika Slika
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1668
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pet Apr 04, 2025 7:07 am

Jel sam ja to sobro video da ljubicasti ide na oglase?
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pet Apr 04, 2025 9:00 am

Samo prvoaprilska sala :D
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1668
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Sub Apr 05, 2025 10:09 pm

Bas sam hteo da procitam razloge za takav potez hahaha
Ispade da je razlog dobar, sala uspela ;)
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Ned Apr 06, 2025 8:13 am

hehehehe necu ja nikad prodavati njih, uz malo srece nadam se da cu biti u mogucnosti da ih vozim dok god imam vozacku. Ali ako ne, onda ce biti namestaj jednog dana ;)
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1668
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pon Apr 07, 2025 9:04 am

Tako se i ocekuje ;)
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pon Apr 07, 2025 4:43 pm

Kad nadjes ono sto ti odgovara onda se ne menja :D Sem sto se budzi hahahaha

Gotova kucista:
Slika
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pon Apr 14, 2025 8:15 pm

Napokon gotovi, Bilstein (236/177) spremni za ugradnju. Usput napravljene i ekscentricne caure u raznim dimenzijama za stelovanje nagiba tocka:
Slika Slika
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Čet Apr 17, 2025 2:06 pm

Na ljubicastom nista za sada nije cackano, ali zeleni je dobio par stvari.

Zamenjen zadnji levi lezaj sa glavcinom, nisam siguran sta se sa njim desavalo, malo se cuje, malo ne, odjednom se poceo cuti kao da ce tocak otpasti i onda opet prestao ali definitivno jeste bio za zamenu:
Slika Slika

Nisam hteo menjati creva hladnjaka kad sam sklapao auto jer su se cinila ok, ali ovo gornje makar sta da sam probao konstantno curi na spoju sa hladnjakom. Interesantno da drugi kraj kao i donje se tako zalepilo da sam jedva skinuo. Ali preventivno zamenjena oba, za sad drzi:
Slika Slika

Montirani novi sportski Bilstein amortizeri kao sto sam tizovao, pre svega najbitnije je da je prosao test kod caleta :D Utisci su usustini kao sto sam i ocekivao, nesto malo neudobnije na manjim neravninama, tj osetnije su pukotine zakrpe i slicno gde su fabricki amortizeri "plutali", ali puno udobnije na vecim neravninama gde sada moze to da amortizuje umesto da udari u odbojnike. Plus je zimus bio problem da je ulje prilicno degradiralo u fabrickim pa je bio opet preterano tvrd na niskim temperaturama. Svakako uz udobnost tu je i veca stabilnost pre svega na neravninama, ali i na ravnom, kao i puno bolja stabilnost pri kocenju:
Slika Slika Slika Slika Slika

Nakon sto je uradjena reglaza trapa i nastelovani nagibi na 2.1 stepen napred i 1.3 stepena pozadi, ispalo je da su zadnji tockovi par milimetara uvuceniji pa sam montirao 3mm alu distancere:
Slika

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Sre Apr 23, 2025 4:25 pm

Nazalost kad unapredis jednu stvar, onda druga pokaze svoju slabu tacku. Stavljanjem Bilstein amortizera na zelenog Yuga se odmah iskazao najveci problem u fabrickom trapu, a to su nosaci balans stangle. Iako sam imao aksijalne granicnike i na njima, jednsotavno su se gumice izgurale iz metalnih okova. Posle malo razmisljanja sta da uradim, resio sam da ipak ugradim nesto sto sam izbegavao, a to je "trkacko" resenje tj alu nosace sa Pa6 caurama i pojacanim aksijalnim granicnicima:
Slika Slika Slika Slika

Oduvek sam voleo analogne cajgere ali GSI tabla koju sam imao u ljubicastom je imala neki svoj smek. Posle 18 godina kod mene ipak sam odlucio da vratim auto na fabriku:
Slika
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Yugo 1.1 EFI

Sub Apr 26, 2025 10:00 am

Sto si izbjegavao trkacko resenja?
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Sub Apr 26, 2025 12:57 pm

Iz vise razloga, prvo iako ih ja pravim cena materijala je visestruko veca od fabrickih, drugo ne bih da pravim 2 trkacka Yuga, cela poenta ovog je bila da bude sto blize fabrici :D Sad jeste da su radjene neke stvari kao sto je pojacavanje motora radi povecanja efikasnosti i smanjivanje potrosnje, stavljeni isti Bilstein amortizeri kao sto su i na ljubicastom, ali to je radjeno jer bukvalno nema nista vise na trzistu da je kvalitetno za Yuga, da sam siguran da se potrajati i da bi barem pruzili ovaj nivo udobnosti. Sad cinjenica da je dobio na udobnosti i ozbiljno na performansama je samo bonus :D Plus ima nekih stvari kao sto je da ponekad se javlja buka od tih nosaca u nekim ekstremnijim situacijama, to nije toliko problem na ljubicastom jer vece neravnine moras da izbegnes zbog nizeg auta pa retko naletis na neravninu koja izaziva lupkanje, ali kod zelenog posto se ne razmislja toliko o tome onda se cuje nesto cesce. Opet nije ono svaka rupa ali tu i tamo se cuje tup udarac. Takodje je stvar trajnosti, ovi nosaci po pitanju kilometraze traju krace nego fabricki, ali za razliku od fabrickih gumenih elemenata na trapu, imaju dozivotan prakticno vek u smislu vremena, dok gumeni elementi na trapu izdrze 3 do 5 godina plafon. Istina sa trenutnom kilometrazom otprilike ce biti isti zivotni vek ovih nosaca po kilometrazi i fabrickih gumica po starosti i sledeca zamena ce biti cenovno slicna kao i fabrickim jer se menja samo umetak, ali ako budemo vozili vise onda ce imati nepotrebnu notu dodatnog odrzavanja.

Usustini nista kriticno ali sam hteo da ih izbegnem ako ne moram da montiram. Razmisljao sam o poliuretanskim (kao najbolji kompromis) ali poliurtan ima tendeciju da skripi u odnosu na poliamid, a opet ako ga dobro podmazem da bih bio siguran da nece da skripi onda postoji rizik da sklizne balans stangla unutar njih kao i kod fabrickih :D Ja sam imao aksijalne granicnike koji jesu sprecavali stanglu da klizi u nosacima, ali nisam ocekivao da ce gumice da klize unutar metalnih okova :D Sto sam razmisljao takodje da pravim nove metalne okove koji bi to izbegavali ali sam bio u fazonu mnogo kompikujem umesto samo da stavim "trkacko" resenje.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Ned Jun 01, 2025 3:54 pm

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pet Jun 06, 2025 1:46 pm

18 godina bez njega, 18 godina sa njim :D Samo karoserija, blok i vlasnik donekle su ostali isti :D Druzimo se od 06.06.2007. godine :)
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Za godisnjicu je dobio novu oblogu menjaca:
Slika Slika Slika Slika

Testiramo ideje za buduci projekat, da pametno iskoristimo nivelaciju visine auta:
Slika Slika

I par slika da ne bude da kacim stalno samo radove :D
Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Zelenko nastavlja sa svojim fantomskim problemima, prvih par dana nije kacilo pozadi i stavljen je distancer od 3mm jer sam izmerio 5mm lufta do koruba, posle se ispostavilo da menjka 5mm pa je izbacen ipak na kraju distancer od 3mm i povecan nagib na sa 1.3 na 1.6 stepena. Usustini trag je ostao slicno sirok, samo eto malo je ruznije jer je uvucenije u odnosu na rub gore:
Slika Slika Slika

Sa Bilstein amortizerima ima nekih 10ak mm vise hoda na prednjem vesanju, sto ne bi bio problem da nisam zaboravio da je desna koruba nesto niza od leve jer je tako odlivena. Nazalost kad sam zveknuo u neki krater uspeo sam da nabijem tocak do korube pa privremeno okrpljena, planiram da kupim novu pa ako je i ta sa greskom odlivena onda cu morati od dve da sastavim jednu propisanog oblika:
Slika Slika

Naravno pehovima nije ni tu kraj, lajsne na obruce felne koje sam zalepio da bih izbegao cale da krlja po bankinama iako rade ono sto im je namena, nisam skontao da se jedna pocela odlepljivati posle caletove poslednje ekskurzije i pri 110km/h se odlepila delimicno pa napravila sranje malo po braniku i blatobranu:
Slika Slika

Auto detaljno opran i izvoskiran da barem koliko toliko zastitimo farbu koja posle 2.5 godine koriscenja je stvarno kriminalno stradala:
Slika Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

24.05.2021. je dosao zelenko u porodicu, pa je i on na poklon dobio novu oblogu menjaca, a usput i blagi short shifter od 15% skracenja:
Slika Slika Slika Slika Slika

I par slika i zelenka:
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1668
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pet Jun 06, 2025 2:40 pm

Pa neka je srecno punoletstvo! Da uzivate jps duuugo duuugo
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Pet Jun 06, 2025 3:16 pm

Jos jedno 2 puta toliko i onda mogu da nas sahrane zajedno hahahahah
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo 1.1 EFI

Sub Jun 21, 2025 8:34 pm

Putovali smo skroz do Srema da kupimo novu korubu za zelenka, nazalost iako ih rucno kroje i ova je 100% jednako pogresno iskrojena ko i prethodna, nadao sam se da ce slucajno pogresiti i napraviti kako treba. Ali videcemo da li cu je montirati ovako ili cu od dve napraviti jednu:
Slika

Iako nisam planirao da unapredjujem kocnice na zelenom ali negativna iskustva iz saobracaja u poslednjih 550km koje sam presao zadnjih 10ak dana me stvarno navelo da promenim planove. Naravno ne bih bio ja kad ne bih filozofirao, zeleo bih kocnice koje mogu da stanu pod 13" felne za svaki slucaj, sto podrazumeva da mi odgovaraju kocnice samo sa 2 modela Fiata, ali posto je fabricki 48mm klip u klestima, ja bih voleo 54mm za vecu kocionu silu sto znaci da moze samo 1 model Fiata, ali voleo bih i da koristim tip plocica kao na ljubicastom jer su najcesce pa samim tim povoljne cene uz velik izbor kvaliteta sto usustini znaci 0 opcija. Pri tome nisam ljubitelj ni 240mm ventilirajucih diskova iz Fiatove grupacije posto kao sto sam rekao koriste se samo na 2 modela pa su 3 puta skuplji od 257mm diskova koje imam na ljubicastom. Ali ali uzmem odgovarajuca Fiat klesta sa 54mm klipom za moje plocice za 257mm disk i nosac klesta za diskove od 240mm i kupim VW ventilirajuci disk od 239mm kojih ima vagon pa su jeftini napravicemo nesto :D Evo koja slika dok smo merili:
Slika Slika

Naravno kad vec unapredjujemo prednje kocnice, imalo bi smisla staviti diskove i pozadi. Set koji sam napravio za ljubicastog sa Alfa Romeo klestima super funkcionise ali je ta klesta skoro pa nemoguce nabaviti sa originalnim nosacem u danasnje vreme, pa dok sam se igrao sa kocnicama skontao sam da bih sa ljubicastog mogao prebaciti na zelenog, a na ljubicastog bih mogao da koristim ista klesta, ali uparena za Yugovim nosacem za kociona klesta sto bi znacilo nesto malo vecu plocicu i da tacno staje 251mm disk iz Fiatove grupacije umesto sadasnjeg od 240mm. Ovo jos nije sigurno ali postoji sansa da to uradim. Svakako bi bilo dobro da ugradim na zelenog s obzirom da je bilo problema sa ovaloscu dobosa prosli tehnicki i da se cale muci da povuce rucnu koja je puno efektnija i laksa na diskovima:
Slika

Bio sam na otpadu pa sam uzeo jos jednu tablu u rezervi, kao i jos par crnih elemenata iako nisam jos odlucio 100% da li cu u ljubicastom ostati na teget kabini ili cu preci na crnu.
Slika Slika Slika

A table skupljam jer posle 18 godina druzenja, prodao sam GSI digitalnu koju sam imao u ljubicastom, jeste bilo simpaticno ali nekako sam uvek vise voleo analogno:
Slika Slika
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

Povratak na “Automobili Prijatelja”