 
 







 
 
 
 
 
 
 Utisci su usustini kao sto sam i ocekivao, nesto malo neudobnije na manjim neravninama, tj osetnije su pukotine zakrpe i slicno gde su fabricki amortizeri "plutali", ali puno udobnije na vecim neravninama gde sada moze to da amortizuje umesto da udari u odbojnike. Plus je zimus bio problem da je ulje prilicno degradiralo u fabrickim pa je bio opet preterano tvrd na niskim temperaturama. Svakako uz udobnost tu je i veca stabilnost pre svega na neravninama, ali i na ravnom, kao i puno bolja stabilnost pri kocenju:
 Utisci su usustini kao sto sam i ocekivao, nesto malo neudobnije na manjim neravninama, tj osetnije su pukotine zakrpe i slicno gde su fabricki amortizeri "plutali", ali puno udobnije na vecim neravninama gde sada moze to da amortizuje umesto da udari u odbojnike. Plus je zimus bio problem da je ulje prilicno degradiralo u fabrickim pa je bio opet preterano tvrd na niskim temperaturama. Svakako uz udobnost tu je i veca stabilnost pre svega na neravninama, ali i na ravnom, kao i puno bolja stabilnost pri kocenju: 
  
  
  
 

 
  
  
 

 Sad jeste da su radjene neke stvari kao sto je pojacavanje motora radi povecanja efikasnosti i smanjivanje potrosnje, stavljeni isti Bilstein amortizeri kao sto su i na ljubicastom, ali to je radjeno jer bukvalno nema nista vise na trzistu da je kvalitetno za Yuga, da sam siguran da se potrajati i da bi barem pruzili ovaj nivo udobnosti. Sad cinjenica da je dobio na udobnosti i ozbiljno na performansama je samo bonus
 Sad jeste da su radjene neke stvari kao sto je pojacavanje motora radi povecanja efikasnosti i smanjivanje potrosnje, stavljeni isti Bilstein amortizeri kao sto su i na ljubicastom, ali to je radjeno jer bukvalno nema nista vise na trzistu da je kvalitetno za Yuga, da sam siguran da se potrajati i da bi barem pruzili ovaj nivo udobnosti. Sad cinjenica da je dobio na udobnosti i ozbiljno na performansama je samo bonus  Plus ima nekih stvari kao sto je da ponekad se javlja buka od tih nosaca u nekim ekstremnijim situacijama, to nije toliko problem na ljubicastom jer vece neravnine moras da izbegnes zbog nizeg auta pa retko naletis na neravninu koja izaziva lupkanje, ali kod zelenog posto se ne razmislja toliko o tome onda se cuje nesto cesce. Opet nije ono svaka rupa ali tu i tamo se cuje tup udarac. Takodje je stvar trajnosti, ovi nosaci po pitanju kilometraze traju krace nego fabricki, ali za razliku od fabrickih gumenih elemenata na trapu, imaju dozivotan prakticno vek u smislu vremena, dok gumeni elementi na trapu izdrze 3 do 5 godina plafon. Istina sa trenutnom kilometrazom otprilike ce biti isti zivotni vek ovih nosaca po kilometrazi i fabrickih gumica po starosti i sledeca zamena ce biti cenovno slicna kao i fabrickim jer se menja samo umetak, ali ako budemo vozili vise onda ce imati nepotrebnu notu dodatnog odrzavanja.
 Plus ima nekih stvari kao sto je da ponekad se javlja buka od tih nosaca u nekim ekstremnijim situacijama, to nije toliko problem na ljubicastom jer vece neravnine moras da izbegnes zbog nizeg auta pa retko naletis na neravninu koja izaziva lupkanje, ali kod zelenog posto se ne razmislja toliko o tome onda se cuje nesto cesce. Opet nije ono svaka rupa ali tu i tamo se cuje tup udarac. Takodje je stvar trajnosti, ovi nosaci po pitanju kilometraze traju krace nego fabricki, ali za razliku od fabrickih gumenih elemenata na trapu, imaju dozivotan prakticno vek u smislu vremena, dok gumeni elementi na trapu izdrze 3 do 5 godina plafon. Istina sa trenutnom kilometrazom otprilike ce biti isti zivotni vek ovih nosaca po kilometrazi i fabrickih gumica po starosti i sledeca zamena ce biti cenovno slicna kao i fabrickim jer se menja samo umetak, ali ako budemo vozili vise onda ce imati nepotrebnu notu dodatnog odrzavanja.  Ja sam imao aksijalne granicnike koji jesu sprecavali stanglu da klizi u nosacima, ali nisam ocekivao da ce gumice da klize unutar metalnih okova
 Ja sam imao aksijalne granicnike koji jesu sprecavali stanglu da klizi u nosacima, ali nisam ocekivao da ce gumice da klize unutar metalnih okova  Sto sam razmisljao takodje da pravim nove metalne okove koji bi to izbegavali ali sam bio u fazonu mnogo kompikujem umesto samo da stavim "trkacko" resenje.
 Sto sam razmisljao takodje da pravim nove metalne okove koji bi to izbegavali ali sam bio u fazonu mnogo kompikujem umesto samo da stavim "trkacko" resenje. Samo karoserija, blok i vlasnik donekle su ostali isti
 Samo karoserija, blok i vlasnik donekle su ostali isti  Druzimo se od 06.06.2007. godine
 Druzimo se od 06.06.2007. godine 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 

 
  
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
  
 
 
  
  
  
  
  
  
  
 
 
  
  
  
 
 
  
  
  
  
 
 
  
 


 Evo koja slika dok smo merili:
 Evo koja slika dok smo merili: 
 

 
  
  
  
 
 Nazalost zbog povrede kicme nisam nista uspeo da modifikujem od poslednjeg javljanja, ali zelenko se potrudio da ne bude dosadno.
 Nazalost zbog povrede kicme nisam nista uspeo da modifikujem od poslednjeg javljanja, ali zelenko se potrudio da ne bude dosadno.  
  
  
 

 
 

 
  
  
 
 
  
  
  
  
 
 
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 



 
  
  
  
 
 
  
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
 
  
  
  
 
 I dobice sadasnje 240mm zadnje diskove sa ljubicastog:
 I dobice sadasnje 240mm zadnje diskove sa ljubicastog: 
  
 





 
  
  
 

 
 
 
  
  
 
 
  
  
 

 
  
  
 
 
  
  
 