Radi se dalje. Kupljena električna pumpa vode iz Golf GTI ( ) i turbo timer za upravljanje istom.
Sljedeće sedmice bi napokon trebao da ode na korekciju programa sa 3bar MAP
Glava je vec uradjena. Icemo na OEM dihtung nove generacije (malo deblji) i smiricu se sa prEtiskom
A dihtung je najvjerovatnije "nacet" prije dvije godine kad se zaglavio wastegate i turbo je punio ~2bar.
Fabrički dihtung je MLS Klipovi i klipnjače trpe preko 350KS pri razumnoj mapi, bez pikova momenta.
Mapiranje je u toku. Pokazao je 275KS u Normal modu pri 1,25bar. Radi se na Sport modu. Za sada je pri 1,58bar palio gume u IV (400+Nm). Idemo na rastući boost od 1,3 do 1,5-1,52, što ni ionako trebalo da bude i previše.
A u vezi slike - obrati pažnju kako idu crijeva pri prelivnoj posudi
Auto napokon stigao Razlika u voznji je ogromna iako se snaga nije bitno promijenila (normal mode > 275KS @ 360NM / 1,25bar). Sport je trenutno (skoro pa) neupotebljiv. Cekam na proljece i bolju trakciju - danas je bilo -1,5C a auto je dalje na Toyo R1R
Inace, spool je mnogo bolji nego ranije - III brzina:
2400rpm > 0,2bar
3355rpm > 0,9bar
3800rpm > 1,2bar (u IV je 1,2bar vec na 3450rm)
Zvuk na novom izduvu je fantastican - reski italijanski, bez nepotrebnog basa
Auto je zivo i zdravo. Vozi se na posao i pecanje
Od nekih novosti - umjesto zadnjih punih diskova 260x11 dolaze samoventilirajuci 284x22 i kljesta sa Brere Dodatno poliuretanski nosaci motora jer se previse ljulja pri saltanju. 380Nm im ne pomaze