


 ) i turbo timer za upravljanje istom.
 ) i turbo timer za upravljanje istom. 

 
 





 
  (i svaka cast pazljivom maperu koji nije polupao motor)
 (i svaka cast pazljivom maperu koji nije polupao motor)Prosvetli nasmirdza napisao:
Ko vidi nesto cudno?

 Klipovi i klipnjače trpe preko 350KS pri razumnoj mapi, bez pikova momenta.
 Klipovi i klipnjače trpe preko 350KS pri razumnoj mapi, bez pikova momenta.



 Razlika u voznji je ogromna iako se snaga nije bitno promijenila (normal mode > 275KS @ 360NM / 1,25bar). Sport je trenutno (skoro pa) neupotebljiv. Cekam na proljece i bolju trakciju - danas je bilo -1,5C a auto je dalje na Toyo R1R
 Razlika u voznji je ogromna iako se snaga nije bitno promijenila (normal mode > 275KS @ 360NM / 1,25bar). Sport je trenutno (skoro pa) neupotebljiv. Cekam na proljece i bolju trakciju - danas je bilo -1,5C a auto je dalje na Toyo R1R 






 Dodatno poliuretanski nosaci motora jer se previse ljulja pri saltanju. 380Nm im ne pomaze
 Dodatno poliuretanski nosaci motora jer se previse ljulja pri saltanju. 380Nm im ne pomaze  

