BMW M3 vs Giulia QV
Post
BMW M3 vs Giulia QV
Dakle, posle nekog vremena da napisem utiske. Ima vec negde tema o mojoj QV, sada da uporedimo to sa M3 F80.
M3 je 2017, competition 450ks, facelift, automatik, uzet sa nekih 15k i sada ima 25 (sto bi verovatno bilo vise ali zbog situacije je uglavnom parkiran).
Prva stvar kada se sedne u M3 je neki slican osecaj kao u 911: vidi se da je auto tweakovan kroz generacije, da su mane popravljane i budzen kroz svaku iteraciju. Kada se sedne, to je isto kao i Giulia: vozacki auto. Kokpit ima informacije koje ti trebaju, nema nekih suvisnih detalja. Kvalitet je odlican, svi dugmici su robusni, koza vrlo kvalitetna itd... dakle to je ono sto je vec receno: kvalitet je bolji nego alfin.
Voznja... fenomenalna i tu mislim da dosta ide na menjac. U gradskoj voznji ume da bude svojeglav - kao da se zamisli u nekoj brzini pa onda naglo promeni. Medjutim u malo brzoj to je potpuno druga prica: auto menja brzine tacno kada treba, nema kasnjenja... mislim da je to najbolji dual clutch koji postoji (dok ne probam ferrarijev ). Volan je ekstreman - opet nesto najbolje sto sam stavio u ruke. Jako je tezak i precizan. Mana je doduse to sto je precickan dugmicima, sto opet moze da napravi problem na stazi.
Na putu je auto predvidljiv, ne pokusava da te ubije bez obzira u kom ste modu. Ono sto je ozbiljna mana auta je tvrdoca. Kako god podesis amortizere, zazalis kada naidjes na lezeci. U neku ozbiljniju rupu nisam upao, ali mislim da ce se auto raspasti u tom trenutku.
Staza... e tu su stvari drugacije: auto je vrlo zabavan, motor se jako lepo vrti i sa ukljucenom kotrolom, mora da se pazi na zadnji deo. Super se lako driftuje i vidi se ogromna razlika u odnosu na neki tezi auto kao npr M5. Ozbiljna mana je pregrevanje... postovao sam osnovna pravila da hladim posle svakog kruga i kocnice su se pregrejale posle 5-6 krugova. Cuo sam da se isto pojavi problem sa uljem u diferencijalu itd... dakle, ne znam bas koliko je auto track day killer, ali mislim da uz malo vezbe ide na navaku na 1.26-7.
Dakle, zakljucak: auto je german engineering at its finest. Nije izbalansiran kao QV jer za svaki dan je mnogo tezi za zivot. Prednost je definitivno sto je mnogo... normalniji: sport+ moze sa ukljucenim ESP, dok Race u QVu ne moze; Pilot 4s se zagreva mnogo brze nego Pirelli na QVu; Medjutim glavnu stvar nisam rekao: ja kad auto parkiram, pogledam ga sledeci put kada treba da ga vozim. Oko QVa sam obigravao svaki put kad izadjem iz kuce ili sam ga gledao sa prozora. Ovde toga nema iako je M3 100x upecatljiviji nego moja siva QV.
M3 je 2017, competition 450ks, facelift, automatik, uzet sa nekih 15k i sada ima 25 (sto bi verovatno bilo vise ali zbog situacije je uglavnom parkiran).
Prva stvar kada se sedne u M3 je neki slican osecaj kao u 911: vidi se da je auto tweakovan kroz generacije, da su mane popravljane i budzen kroz svaku iteraciju. Kada se sedne, to je isto kao i Giulia: vozacki auto. Kokpit ima informacije koje ti trebaju, nema nekih suvisnih detalja. Kvalitet je odlican, svi dugmici su robusni, koza vrlo kvalitetna itd... dakle to je ono sto je vec receno: kvalitet je bolji nego alfin.
Voznja... fenomenalna i tu mislim da dosta ide na menjac. U gradskoj voznji ume da bude svojeglav - kao da se zamisli u nekoj brzini pa onda naglo promeni. Medjutim u malo brzoj to je potpuno druga prica: auto menja brzine tacno kada treba, nema kasnjenja... mislim da je to najbolji dual clutch koji postoji (dok ne probam ferrarijev ). Volan je ekstreman - opet nesto najbolje sto sam stavio u ruke. Jako je tezak i precizan. Mana je doduse to sto je precickan dugmicima, sto opet moze da napravi problem na stazi.
Na putu je auto predvidljiv, ne pokusava da te ubije bez obzira u kom ste modu. Ono sto je ozbiljna mana auta je tvrdoca. Kako god podesis amortizere, zazalis kada naidjes na lezeci. U neku ozbiljniju rupu nisam upao, ali mislim da ce se auto raspasti u tom trenutku.
Staza... e tu su stvari drugacije: auto je vrlo zabavan, motor se jako lepo vrti i sa ukljucenom kotrolom, mora da se pazi na zadnji deo. Super se lako driftuje i vidi se ogromna razlika u odnosu na neki tezi auto kao npr M5. Ozbiljna mana je pregrevanje... postovao sam osnovna pravila da hladim posle svakog kruga i kocnice su se pregrejale posle 5-6 krugova. Cuo sam da se isto pojavi problem sa uljem u diferencijalu itd... dakle, ne znam bas koliko je auto track day killer, ali mislim da uz malo vezbe ide na navaku na 1.26-7.
Dakle, zakljucak: auto je german engineering at its finest. Nije izbalansiran kao QV jer za svaki dan je mnogo tezi za zivot. Prednost je definitivno sto je mnogo... normalniji: sport+ moze sa ukljucenim ESP, dok Race u QVu ne moze; Pilot 4s se zagreva mnogo brze nego Pirelli na QVu; Medjutim glavnu stvar nisam rekao: ja kad auto parkiram, pogledam ga sledeci put kada treba da ga vozim. Oko QVa sam obigravao svaki put kad izadjem iz kuce ili sam ga gledao sa prozora. Ovde toga nema iako je M3 100x upecatljiviji nego moja siva QV.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Jako lepo prenesena iskustva
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Sjajna iskustva, isprati ako stigneš i sa multimedijalnim sadržajem Na kojoj stazi si vozio ?
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Na Navaku... nisam cak ni sam siguran da li mu vise lezi neka brza staza, npr Grobnik. Glavna stvar i ono sto ga razlikuje od Alfe je ta neka predvidljivost: kada krene da mu bezi rep, to se desava nekako postupno dok Giulia to radi instant i na njoj nemas bas puno vremena da se iskorigujes.
Ono sto bih ja ocekivao da ukoliko bude para, verovatno ce QV u nekoj drugoj/trecoj iteraciji stici M3 i u tim segmentima. Za sada glavna stvar koja ih razdvaja je emocija koja je definitivno na alfinoj strani
Ono sto bih ja ocekivao da ukoliko bude para, verovatno ce QV u nekoj drugoj/trecoj iteraciji stici M3 i u tim segmentima. Za sada glavna stvar koja ih razdvaja je emocija koja je definitivno na alfinoj strani
- slobac
- Drug Član
- Garaža: 2009 Alfa Romeo 159 1.8 MPi
ex 1991 Mazda 323BG 1.6i
ex 2005 Rover 45 1.4i
ex 2007 Renault Megane 2.0 dci - Lokacija: Subotica
Post
Lepo poredjenje, treba nam cesce toga
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Upravo ono sto svima kazem kada se raspravljamo oko auta. Nemac nije napravio za 100god auto koji ima dusu. Kod italijana ima svaki. Culo vida je ono sto izaziva emocije i jace je od bilo kog drugog cula kod coveka.range napisao:Za sada glavna stvar koja ih razdvaja je emocija koja je definitivno na alfinoj strani
Lepo poredjenje, treba nam cesce toga
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Nisi nam rekao koliko koji trosi?
I malo da dodam ,da postoje i kontra utisci od kolege range, ne znam naziv klipa na yt,al uglavnom: vozaci bmw-a testirali giuliu qv na stazi uporedo sa M serijama, i zalalili su sto su kupili M
I malo da dodam ,da postoje i kontra utisci od kolege range, ne znam naziv klipa na yt,al uglavnom: vozaci bmw-a testirali giuliu qv na stazi uporedo sa M serijama, i zalalili su sto su kupili M
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
nisam imao prilike da vozim nijedan, ali verujem da su to sve nijanse, pogotovo kada ljudi uporedjuju enterijer f30 sa giuliom, i pricaju kako je alfa podigla nivo kvaliteta, ali da to nije jos kao kod nemackih rivala. na sajmu sam cackao i bmwa i giuliu i mislim da je to vise neko piiiiip nego cinjenicno stanje, a to je da je alfa napravila napokon sedan kako dolikuje. i kao sto kazu kolege, gledao sam bezbroj klipova na yt i utisak je pretezno na strani alfe. i apsolutno se slazem da kada god parkiram auto, ne mogu da odolim da se ne okrenem nekoliko puta i ne pogledam lepoticu, neprocenjivo.
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Nijedan auto do 3l sa turbom ne trosi previse. Pricamo o 10-11l na autoputu, 13-15 po gradu. Ako ne pricamo o dzipovima ili atmosfercima, potrosnja vise i nije stavka sem ako se auto ozbiljno ne gazi...
Ni meni nisu stvari tipa “kvalitetna plastika” ili x inca ekran bitne. Od dodatne opreme treba mi sediste da ne ispadnem, da nema nekih gluposti koje odvlace paznju (tipa ambijsntalno osvetljenje, kad je plavo uvek mislim da me juri policija), sto bolje kocnice i to je to. Ali isto tako znam da sam u manjini, ljudi su nekako poceli da prenose kompjutere i u kola.
To za detalje je cupava stvar. Na tako high end masinama detalji mogu da potpuno promene utisak o vozilu. Npr, vozio sam bmw m340. Po youtubu to je maltene m3 killer. U praksi taj auto je na prvom mestu udobna limuzina, pa i u najtvrdjem podesavanju on samo zalici na m3 ali i dalje je vrlo udoban - sto nije pozeljna osobina. Dakle ti neki detalji su potpuno promenili namenu i dozivljaj auta.
QV i m3 poredjenje je meni kao da poredis neki red rabel ili chivas sa nekom rakijom za koju se vidi da je 3x bolja ali nije rafinirana kao red label. Nije to sto u giuliji ne svetli qv u mraku ono sto se zamera. Njoj fali malo izbalansiranosti da bi bila 3x bolja kupovina nego m3: negde su to uboli (npr mnogo je bolji daily), negde i ne toliko (ima situacija kada auto pokusava da te ubine). I na tome bi trebali da porade u drugoj iteraciji pre nego na kvalitetnoj plastici ako zele daim auto ponizi konkurenciju. Ovako su napravili auto koji je za nijansu bolji i ipak treba razmisliti svojom glavom a ne timekoliko ce auto da vrediza 5 godina da biste ga kupili.
Ni meni nisu stvari tipa “kvalitetna plastika” ili x inca ekran bitne. Od dodatne opreme treba mi sediste da ne ispadnem, da nema nekih gluposti koje odvlace paznju (tipa ambijsntalno osvetljenje, kad je plavo uvek mislim da me juri policija), sto bolje kocnice i to je to. Ali isto tako znam da sam u manjini, ljudi su nekako poceli da prenose kompjutere i u kola.
To za detalje je cupava stvar. Na tako high end masinama detalji mogu da potpuno promene utisak o vozilu. Npr, vozio sam bmw m340. Po youtubu to je maltene m3 killer. U praksi taj auto je na prvom mestu udobna limuzina, pa i u najtvrdjem podesavanju on samo zalici na m3 ali i dalje je vrlo udoban - sto nije pozeljna osobina. Dakle ti neki detalji su potpuno promenili namenu i dozivljaj auta.
QV i m3 poredjenje je meni kao da poredis neki red rabel ili chivas sa nekom rakijom za koju se vidi da je 3x bolja ali nije rafinirana kao red label. Nije to sto u giuliji ne svetli qv u mraku ono sto se zamera. Njoj fali malo izbalansiranosti da bi bila 3x bolja kupovina nego m3: negde su to uboli (npr mnogo je bolji daily), negde i ne toliko (ima situacija kada auto pokusava da te ubine). I na tome bi trebali da porade u drugoj iteraciji pre nego na kvalitetnoj plastici ako zele daim auto ponizi konkurenciju. Ovako su napravili auto koji je za nijansu bolji i ipak treba razmisliti svojom glavom a ne timekoliko ce auto da vrediza 5 godina da biste ga kupili.
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Samo da dodam i da pojasnim oko te izbalansiranosti. Ona dolazi iskustvom ali i tako sto kompanija prati potrebe kupaca koje se menjaju. Pre 30-40 godina, niko nije nosio kacige kada vozi bajs ili skije, nije bilo stitnika za kolena za skejt. I tada je bilo normalno da sportski automobili budu widow makeri. Sada je vreme kada smo svi pobednici, zasticeni smo od svega i svacega, i normalno je da kupci to ocekuju i od automobila. I tu je ono sto je M3 (ili jos bolji primer je 911 turbo) apsolvirao. Drzi situaciju pod kontrolom cak i kad mislis da nije tako. E alfa to tek treba da nauci: ok je imati i auto koji ce biti kao besan pas i prodati ga u par hiljada primeraka (ko je rekao GTA/GTAm), a ovaj civilni QV dodatno prilagoditi kupcu. Zato kazem, budu li imali para, to je nesto sto bih mnogo vise zeleo da vidim od 23" infotainment sistema ili koze zirafe kojom ce se presvlaciti konzola.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Ako sam dobro razumeo, prica je o toj tranzinciji, o tom momentu kada se prelazi u zanosenje?
Da li bi mozda stvari bile drugacije da su oba auta na istim gumama?
Da li bi mozda stvari bile drugacije da su oba auta na istim gumama?
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Da, bas o tome. Moguce... QV nisam probao sa Pilot 4s kao M3 vec sa onim njenim Pirelli standardnim koje su generalno vrlo dobro ocenjene.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Ja moram da ti postavim par pitanja, s obzirom da nisam siguran da sam dobro shvatio sve što si napisao:
1) Alfa je bolja kao daily
2) Alfa je brža na stazi
3) Alfa je zabavnija
4) BMW ima bolje ekrane i druge sporedne budalaštine na jednom automobilu
------------------
Podvučem crtu: kupujem BMW M3.
?
1) Alfa je bolja kao daily
2) Alfa je brža na stazi
3) Alfa je zabavnija
4) BMW ima bolje ekrane i druge sporedne budalaštine na jednom automobilu
------------------
Podvučem crtu: kupujem BMW M3.
?
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
ni meni ovde nista nije jasno...
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Ja shvatih da je QV bolji kao daily, ali je njegov race mode mnogo nepredvidljiviji i teži za kontrolu nego m3 u svom sport+ (ili kako god se zove) modu. Plus su materijali u bmw-u kvalitetniji. I shvatih da bi kolega više voleo da u sledećoj iteraciji QV-a poprave tu nepredvidljivost nego da ona ostane ista, a poboljšanje bude veći ekran i kvalitetniji materijal enterijera.
Šta znam, mislim da je to individualna stvar, možda su i hteli da bude tako divlja na stazi.
Šta znam, mislim da je to individualna stvar, možda su i hteli da bude tako divlja na stazi.
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Sljuka je shvatio 1/1, mada verujem da sam ja malo pisao onako kako mi je padalo na pamet pa je ispalo nekoncizno.
Zanemaricemo "kvalitet materijala" mada kada bi pogledali malo detaljnije, nije tu alfa iza: ima karbonski krov i haubu (a to se dobija sa CS verzijom kod bmwa), sparco sedista su bolja od BMW najskupljih, itd...
Dakle, ako kupujes auto za svaki dan i ne mislis da ga menjas 5 godina, alfa je bolji izbor. Mnogo je lakse voziti kuca/skola/posao/letovanje sa njom nego sa M3. Ono gde je QV losiji je taj sportski momenat gde ume da se ponasa kao divlji konj van kontrole. Dovoljno je bilo da su napravili opciju ESP on/off u race modu. Ili jos bitnije da kada krene da se gubi kontrola, da se to radi postepeno i da imas vremena da od toga napravis nesto kontrolisano. M3 je to masterovao, alfa nije.
Ne verujem da je to namerno... takve stvari se oprastaju beskompromisnim automobilima tipa GT3 rs i takvo ponasanje bih oprostio da se radi o GTAm modelu, tada bismo rekli "zahtevan za voznju". Ovako to je greska jer ako pozelis da uzivas u zvuku (a to moze samo u race modu) vrlo lako mozes da odletis u jendek (provereno u praksi).
I nema veze ovde sta sam ja kupio, ne dajem ja savete vec prosto poredjenje. BMW uskoro napusta garazu jer mu fali cuore a verovali ili ne imam listu kupaca ako se poklopi kupovina da odmah napusti parking mesto.
Zanemaricemo "kvalitet materijala" mada kada bi pogledali malo detaljnije, nije tu alfa iza: ima karbonski krov i haubu (a to se dobija sa CS verzijom kod bmwa), sparco sedista su bolja od BMW najskupljih, itd...
Dakle, ako kupujes auto za svaki dan i ne mislis da ga menjas 5 godina, alfa je bolji izbor. Mnogo je lakse voziti kuca/skola/posao/letovanje sa njom nego sa M3. Ono gde je QV losiji je taj sportski momenat gde ume da se ponasa kao divlji konj van kontrole. Dovoljno je bilo da su napravili opciju ESP on/off u race modu. Ili jos bitnije da kada krene da se gubi kontrola, da se to radi postepeno i da imas vremena da od toga napravis nesto kontrolisano. M3 je to masterovao, alfa nije.
Ne verujem da je to namerno... takve stvari se oprastaju beskompromisnim automobilima tipa GT3 rs i takvo ponasanje bih oprostio da se radi o GTAm modelu, tada bismo rekli "zahtevan za voznju". Ovako to je greska jer ako pozelis da uzivas u zvuku (a to moze samo u race modu) vrlo lako mozes da odletis u jendek (provereno u praksi).
I nema veze ovde sta sam ja kupio, ne dajem ja savete vec prosto poredjenje. BMW uskoro napusta garazu jer mu fali cuore a verovali ili ne imam listu kupaca ako se poklopi kupovina da odmah napusti parking mesto.
- slobac
- Drug Član
- Garaža: 2009 Alfa Romeo 159 1.8 MPi
ex 1991 Mazda 323BG 1.6i
ex 2005 Rover 45 1.4i
ex 2007 Renault Megane 2.0 dci - Lokacija: Subotica
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Koliko sam uspeo da vidim, QV ima 60 konja vise od M3, mozda i to pridodaje malo tom nekom divljem utisku, kazem samo onako laicki. Mozda probati slabiju verziju pa da se uporedi hahah
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Korišćenje Race moda na tom autu je, podvlačim: OPCIONO. Ne može se kriviti auto jer pruža nešto što je autoindustrija zaboravila u cenovno relativno pristupačnom segmentu. Taj mod tog auta je jedan ogroman plus i znak da nismo kao čovečanstvo (još) umrli..
U Race vozilo funkcioniše onoliko dobro koliko je vozač sposoban. Ako još uzgred, kao što reče kolega iznad, odveze to vozilo u neadekvetano okruženje pride, to otvara već neka nova pitanja.
U Race vozilo funkcioniše onoliko dobro koliko je vozač sposoban. Ako još uzgred, kao što reče kolega iznad, odveze to vozilo u neadekvetano okruženje pride, to otvara već neka nova pitanja.
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Nidzo, masis poentu. Niko ne kaze da race mode ne treba da postoji. Ono sto kazem je da ne vidim razlog na primer da je zvuk najbolji u Race modu? Isto tako ne vidim razlog zasto ne mozes da ukljucis ESP u race modu?
Ono sto je teze postici je ta izbalansiranost, ali to verujem da je vec malo druga prica.
Ono sto je teze postici je ta izbalansiranost, ali to verujem da je vec malo druga prica.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: BMW M3 vs Giulia QV
Zvuk su valjda i resili, da li od MY19 ili MY20, da se otvara klapna na izduvu vec u D modu...
edit:
https://drivetribe.com/p/alfa-has-just- ... a1FERGTQow
Na brzaka, ne nadjem neki relevantniji info, ali to je to
edit:
https://drivetribe.com/p/alfa-has-just- ... a1FERGTQow
Na brzaka, ne nadjem neki relevantniji info, ali to je to
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad