Fetel je odlicno poceo, zeznula ga je guzva kod prvog pit stopa gde je izgubio 6-7s i upao u guzvu iza Leklerka kada je izasao. Inace bi zavrsio tu negde oko Strola najverovatnije.OMP napisao:Hat trick za Luisa![]()
Botas zeli da se bori za titulu, hm, sa onakvom voznjom slaba vajda. Nije mi samo jasno kako je izbegao kaznu za jump start![]()
Fetel kako je poceo dobro je prosao, Leclerc razocarao ocekivao sam vise ali nesto se totalno pogubio danas.
FORMULA 1 (nastavak)
- slobac
- Drug Član
- Garaža: 2009 Alfa Romeo 159 1.8 MPi
ex 1991 Mazda 323BG 1.6i
ex 2005 Rover 45 1.4i
ex 2007 Renault Megane 2.0 dci - Lokacija: Subotica
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
poceo odlicno posle loseg pit-a umalo nije izleteo sa staze, on je za penziju odavno ili za neki mrsavi tim da ih bar nesto malo nauci ako ume
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- slobac
- Drug Član
- Garaža: 2009 Alfa Romeo 159 1.8 MPi
ex 1991 Mazda 323BG 1.6i
ex 2005 Rover 45 1.4i
ex 2007 Renault Megane 2.0 dci - Lokacija: Subotica
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nije on tu izgubio mnogo, ali da slazem se. Nesto ga je shebalo otkad je krenula turbo era i nikako da se sastavi. Lepo sa Kimijem u Alfu i da uzivamo 

- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Baš početnička greška koja njemu nikako nije smela da se desi.Leklerk totalno omašio prvu promenu guma koje nisu funkcionisale baš ni malo a iskreno kako je Ferari izgledao još su oni dobro i izvukli (mislim na Vetela).Botasov start...ni meni nije jasno,Vetel bio kažnjen za isto a sad se sudeje prave grbavi i ne vide,nije da bi to nešto bitno promenilo ali ipak.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Deluje da je probao da "uđe u pucanj" što bi rekli i da preotme prvu poziciju, ali video da se zeznuo, prikočio, pa ponovo nagazio i očekivano debelo zeznuo. Tako je kad se na taj način rizikuje, ili se mnogo dobije, ili se baš dosta izgubi.
E sad, nisam baš gledao usporene snimke i ne znam da li je zaista "prestupio", ali pošto je bio pod istragom i nakon toga oslobođen, cenim da je ipak bio unutar dozvoljenog. Ako je i okasnio za stotinku, sebe je tim startom sasvim dovoljno kaznio i izgubio možda i više nego da je poleteo i dobio naknadno nekih 5 ili 10 sekundi. Svakako nije ništa promenilo u poretku.
E sad, nisam baš gledao usporene snimke i ne znam da li je zaista "prestupio", ali pošto je bio pod istragom i nakon toga oslobođen, cenim da je ipak bio unutar dozvoljenog. Ako je i okasnio za stotinku, sebe je tim startom sasvim dovoljno kaznio i izgubio možda i više nego da je poleteo i dobio naknadno nekih 5 ili 10 sekundi. Svakako nije ništa promenilo u poretku.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
moguce da onaj uredjaj koji detektuje falš start nije odradio posao, desavalo se to i ranije
jasno se vidi da je krenuo koji deo sekinde ranije, veoma cudno. Navodno senzori tolerisu 140mm kretanja zbog podesavanja kvacila na bolidu... e sad ovo nije bio jump start a pre 3 godine u austriji se toliko raspravljalo o tome a 10x manje primetno je bilo...u svakom slucaju senzori su ti koji odredjuju jump start a ne oko
jasno se vidi da je krenuo koji deo sekinde ranije, veoma cudno. Navodno senzori tolerisu 140mm kretanja zbog podesavanja kvacila na bolidu... e sad ovo nije bio jump start a pre 3 godine u austriji se toliko raspravljalo o tome a 10x manje primetno je bilo...u svakom slucaju senzori su ti koji odredjuju jump start a ne oko
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ma da, ne opterećujem se time uopšte jer ima neko plaćen da o tome misli i dokazuje. Znam samo da se jednom protiv Vettela Bottasu rizik vrlo isplatio, a sada se preračunao. Verovatno je procenio da mu je start najbolja šansa protiv Lewisa u Mađarskoj gde je šampion tokom cele karijere skroz svoj na svome.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
FORMULA 1 (nastavak)
Na snimku se vidi da su krenule gume prije gasenja svjetala. Kimija su kaznili prosle godine za to ali ipak Mercedes je u pitanju. Kao sto su u Njemackoj prosle godine na silu ugurali Hamiltona u poene sa 11 pozicije jer su se obrukali a taj dan su slavili 125 godina moto sporta. Pa su izbacili obje Alfe zbog neke gluposti oko kvacila pri startu. Mercedes jeste najjaci i ima najboljeg vozaca to je neosporno ali za takve stvari dje im se gleda kroz prste pored sve dominacije to je tuzno zaista.
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Počeli da razvlače i pravila na kojima se temelji civilizovano trkanje.
- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pravila u F1 odavno ne vaze za svaki tim, odnosno vozaca, jednako, za mercedes je sve manje vise ublazeno. Mislim da je pretprosle godine bilo, mozda cak i prosle, Hamilton krenuo stazom pit lejna i samo odjednom dobio informaciju od inzenjera da ipak ostane na stazi, na sta Hamilton samo skrece sa pit lejn staze i vraca se u trku, naravno nije dobio nikakvu kaznu... Vettel, Leclerc, Max da imaju iza sebe mercedesov bolid i stratesski tim, bila bi to cupava borba za prvo mesto, ovako je je sve manje vise odluceno posle prvih nekoliko trka, kada se uverimo u ponovnu dominantnost mercedesa...Zao mi je fetela sto je zavrsio u ferrariju
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Imam neki osecaj da ce se ove sezone tolerisati dosta toga, zbog nacina na koji ce se voziti i uopste zbog same cinjenice da je opstala sezona.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
I treba da budu tolerantniji ove sezone, ali to sve ima smisla kada se pravila i kazne odnose na sve ucesnike u trci....evo npr, botas je juce napravio prestup na startu isto kao Kimi prosle godine i nije dobio nikakvu kaznu, ove sezone eventualnk ispratim start trke i to je to, nadam se ds ce sledece biti zanimljivije, a verujem da svi jedva cekamo 2022. i nove regulative 

- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Gledao u Livu.Fetel sa zadnje do 2 mjesta.Maxmilijan napisao:Na snimku se vidi da su krenule gume prije gasenja svjetala. Kimija su kaznili prosle godine za to ali ipak Mercedes je u pitanju. Kao sto su u Njemackoj prosle godine na silu ugurali Hamiltona u poene sa 11 pozicije jer su se obrukali a taj dan su slavili 125 godina moto sporta. Pa su izbacili obje Alfe zbog neke gluposti oko kvacila pri startu. Mercedes jeste najjaci i ima najboljeg vozaca to je neosporno ali za takve stvari dje im se gleda kroz prste pored sve dominacije to je tuzno zaista.
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Haasovci kaznjeni zato sto su pozvani u boks u krugu za zagrevanje, ali ne zbog pit stopa, nego zato sto im je preko radija javljeno da udju u boks i to se tretira kao pomoc vozacu pri startu trke, da su usli svojevoljno ne bi bilo kazne 
Sto se tice botasovog starta
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... RaFhR.html

Sto se tice botasovog starta
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... RaFhR.html

- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Mozemo polemisati o tome citav dan, gledao sam trku i vracao vise puta, dozvoljen prestup je 140mm zbog podesavanja kvacila, prestup je bio daleko veci, uvek je najlakse okriviti "senzore"bums85 napisao:Haasovci kaznjeni zato sto su pozvani u boks u krugu za zagrevanje, ali ne zbog pit stopa, nego zato sto im je preko radija javljeno da udju u boks i to se tretira kao pomoc vozacu pri startu trke, da su usli svojevoljno ne bi bilo kazne
Sto se tice botasovog starta
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... RaFhR.html

- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
I u F1 stednja, pa nabavili senzore sa aliexpresa...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
FORMULA 1 (nastavak)
Ma da najjaca trka prosle godine u Njemackoj. Hahahah dobro si za senzore 
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk

Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Najveca je fora sto je Kimi kaznjen sa 5 sek.,a Botas nista.Sport je unisten doslovno.mak1 napisao:Mozemo polemisati o tome citav dan, gledao sam trku i vracao vise puta, dozvoljen prestup je 140mm zbog podesavanja kvacila, prestup je bio daleko veci, uvek je najlakse okriviti "senzore"bums85 napisao:Haasovci kaznjeni zato sto su pozvani u boks u krugu za zagrevanje, ali ne zbog pit stopa, nego zato sto im je preko radija javljeno da udju u boks i to se tretira kao pomoc vozacu pri startu trke, da su usli svojevoljno ne bi bilo kazne
Sto se tice botasovog starta
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... RaFhR.html
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
To uopšte nije korektno, mogu svi da krenu malo da se kotrljaju i da steknu prednost pri ponovnom spajanju kvačila kad se ugase svetla.mak1 napisao:Mozemo polemisati o tome citav dan, gledao sam trku i vracao vise puta, dozvoljen prestup je 140mm zbog podesavanja kvacila, prestup je bio daleko veci, uvek je najlakse okriviti "senzore"bums85 napisao:Haasovci kaznjeni zato sto su pozvani u boks u krugu za zagrevanje, ali ne zbog pit stopa, nego zato sto im je preko radija javljeno da udju u boks i to se tretira kao pomoc vozacu pri startu trke, da su usli svojevoljno ne bi bilo kazne
Sto se tice botasovog starta
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... RaFhR.html
- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
bas tako... prethodnih godina sam se bas nervirao, barem kada su kazne u pitanju, to u kombinaciji sa losim performansama ferrarija i potpunom dominacijom mercedesa, izgubio zelju da pratim... Ove godine racing point ima identican bolid kao mercedes prosle godine, znaci pocelo i medjusobno kopiranje kompletnog bolida, sve mi je manje zanimljivo da gledamdarko qv napisao:Najveca je fora sto je Kimi kaznjen sa 5 sek.,a Botas nista.Sport je unisten doslovno.mak1 napisao:Mozemo polemisati o tome citav dan, gledao sam trku i vracao vise puta, dozvoljen prestup je 140mm zbog podesavanja kvacila, prestup je bio daleko veci, uvek je najlakse okriviti "senzore"bums85 napisao:Haasovci kaznjeni zato sto su pozvani u boks u krugu za zagrevanje, ali ne zbog pit stopa, nego zato sto im je preko radija javljeno da udju u boks i to se tretira kao pomoc vozacu pri startu trke, da su usli svojevoljno ne bi bilo kazne
Sto se tice botasovog starta
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... RaFhR.html


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
niko vas bre ne tera da gledate, ne razumem to konstantno komentarisanje "dosadne trke" ,"nemam zelju da gledam" a opet se gleda??? ja kad mi se nesto ne svidja ne gledam, prosto.
Sto se tice kazne za botasa jeste cudno, previse ocigledno da bi mu se progledalo kroz prste, ali ako se oslanjaju samo na elektroniku i ako je ona stvarno zakazala sto nije nemoguce to je glupo, razumem kad su u pitanju milimetarska kretanja poput onog u austriji pre 3 godine ako se ne varam kad je jedva bilo primetno botasovo kretanje a toliko se pricalo o tome i analiziralo ali ovo je jasno kao dan i ako je elektronika zakazala mogle su sudije da procene.
Sto se tice kazne za botasa jeste cudno, previse ocigledno da bi mu se progledalo kroz prste, ali ako se oslanjaju samo na elektroniku i ako je ona stvarno zakazala sto nije nemoguce to je glupo, razumem kad su u pitanju milimetarska kretanja poput onog u austriji pre 3 godine ako se ne varam kad je jedva bilo primetno botasovo kretanje a toliko se pricalo o tome i analiziralo ali ovo je jasno kao dan i ako je elektronika zakazala mogle su sudije da procene.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
polako kolega, cemu takva reakcija, ja mogu da izrazim svoje misljenje, a ti ne moras da se slozis sa njim, nema potrebe za takvim komentarimaOMP napisao:niko vas bre ne tera da gledate, ne razumem to konstantno komentarisanje "dosadne trke" ,"nemam zelju da gledam" a opet se gleda??? ja kad mi se nesto ne svidja ne gledam, prosto.
Sto se tice kazne za botasa jeste cudno, previse ocigledno da bi mu se progledalo kroz prste, ali ako se oslanjaju samo na elektroniku i ako je ona stvarno zakazala sto nije nemoguce to je glupo, razumem kad su u pitanju milimetarska kretanja poput onog u austriji pre 3 godine ako se ne varam kad je jedva bilo primetno botasovo kretanje a toliko se pricalo o tome i analiziralo ali ovo je jasno kao dan i ako je elektronika zakazala mogle su sudije da procene.

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
@ mak1
Kolega, ikustvo me je naučilo da su trke uvek zanimljivije kada je neko za koga navijaš konkurentan i bori se za pobede. Da je Ferrari danas dominantan verujem da bi se mnogo manje ljudi ovde bunilo zbog dosade
Mnogi su uživali u vreme dominacije Schumija, a meni to uopšte nije prijalo. Još mi je manje uzbudljivo bilo u vreme dominacije Vettela (koga nikako ne volim) i Red Bulla. Pošto sam navijač Hamiltona sada mi je baš interesantno, pre svega videti da li i kada će oboriti najvažnije rekorde. Slažem se da je ova dominacija Mercedesa ogromna i da ubija draž trka i neizvesnost, ali kroz istoriju (noviju) češće su bile dosadne sezone sa nečijom dominacijom u odnosu na one neizvesne.
Takođe, bila su vremena kada je Ferrari bio "FIA darling", imao svoje ljude u rukovodećim strukturama i neka pravila išla njima na vodenicu. Danas je to Mercedes. Kolo sreće se okreće.
Takođe, Ferrari je bio taj koji je od tima napraio "one man show" i podredio sve Schumiju uključujući i timskog kolegu. To im je donelo rezultate, svi znamo kakve. U međuvremenu su odustali od te strategije i čak spojili jednog Kimija i Vettela, a kada postoji konkurencija unutar tima onda i rezultati trpe. Mercedes je naučio od Ferrarija iz prošlosti i danas sve podredio Lewisu. Opet nije njihova ekskluziva, a donosi rezultat.
Dakle stvari su ciklične i promenjive, a uvek će biti fanova koji će uživati i onih koji neće. Za mene je jedna stvar konstanta, a to je da ću kao fan uvek gledati i propustiti trku samo kad baš, baš moram i kada nema načina da je pogledam. Izuzev ako u ovo doba eko ludila odluče da im izbace motore (i zvuk) i da i tu zavlada struja. U tom slučaju odoh ja u penziju kao fan, taman kada se i Lewis oprosti
Kolega, ikustvo me je naučilo da su trke uvek zanimljivije kada je neko za koga navijaš konkurentan i bori se za pobede. Da je Ferrari danas dominantan verujem da bi se mnogo manje ljudi ovde bunilo zbog dosade

Mnogi su uživali u vreme dominacije Schumija, a meni to uopšte nije prijalo. Još mi je manje uzbudljivo bilo u vreme dominacije Vettela (koga nikako ne volim) i Red Bulla. Pošto sam navijač Hamiltona sada mi je baš interesantno, pre svega videti da li i kada će oboriti najvažnije rekorde. Slažem se da je ova dominacija Mercedesa ogromna i da ubija draž trka i neizvesnost, ali kroz istoriju (noviju) češće su bile dosadne sezone sa nečijom dominacijom u odnosu na one neizvesne.
Takođe, bila su vremena kada je Ferrari bio "FIA darling", imao svoje ljude u rukovodećim strukturama i neka pravila išla njima na vodenicu. Danas je to Mercedes. Kolo sreće se okreće.
Takođe, Ferrari je bio taj koji je od tima napraio "one man show" i podredio sve Schumiju uključujući i timskog kolegu. To im je donelo rezultate, svi znamo kakve. U međuvremenu su odustali od te strategije i čak spojili jednog Kimija i Vettela, a kada postoji konkurencija unutar tima onda i rezultati trpe. Mercedes je naučio od Ferrarija iz prošlosti i danas sve podredio Lewisu. Opet nije njihova ekskluziva, a donosi rezultat.
Dakle stvari su ciklične i promenjive, a uvek će biti fanova koji će uživati i onih koji neće. Za mene je jedna stvar konstanta, a to je da ću kao fan uvek gledati i propustiti trku samo kad baš, baš moram i kada nema načina da je pogledam. Izuzev ako u ovo doba eko ludila odluče da im izbace motore (i zvuk) i da i tu zavlada struja. U tom slučaju odoh ja u penziju kao fan, taman kada se i Lewis oprosti

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- mak1
- Drug Član
- Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti - Lokacija: Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
@Alfanatic
u pravu si kolega, slazem se manje vise sa celim tvojim izlaganjem, ne bi mi bilo zanimljivo ni da su karte obrnute, pa da npr ferrari konstantno dominira, nekako mi nedostaje neka neizvesnost, npr 2016 kada je bilo klanje izmedju hamiltona i rosberga, ja sam iz petnih zila navijao za rosberga, hamiltona kao osobu uopste ne mogu da smislim.... sada i ne kuka kao pre, jer nema razloga, kada je brzi od svakog za 1-2s po krugu.
ali taj stav da kad god nije prvi, mora da prokomentarise ili taktiku svog tima, ili kako mu nedostaje snage, ili kako ima problema sa bolidom. To se najvise vidjalo u kvalifikacijama, prokomentarise kako mu treba jos snage i u tom trenutku postavlja rekord staze
kada pobedi, cesto u toku intervjua kaze "hvala puno, cast je voziti pred ovakvom publikom, najbolji ste"
a kada je proslih sezona ferrari bio malo bolji nego sada, ako slucajno ne pobedi na trci, mora da prokomentarise taktiku ferrarija, kako je to zapravo plan da se mercedesi izbace iz trke...
sam taj momenat, da on ne moze lepo da kaze da je neko bolje odvozao od njega i cestita, me jako iritira, niko ne voli da gubi, ali kada izgubis, pokazi barem malo postovanja, dok sa druge strane, imamo fetela koji skoro pa nikad nije imao takvih konentara i uvek ima postovanja, pogotovo kada izgubi.
ne znam da li sam uspeo da ti objasnim zasto ne volim hamiltona, a zasto obozavam fetela i zasto cu nastaviti da navijam za njega kada napusti ferrari
u pravu si kolega, slazem se manje vise sa celim tvojim izlaganjem, ne bi mi bilo zanimljivo ni da su karte obrnute, pa da npr ferrari konstantno dominira, nekako mi nedostaje neka neizvesnost, npr 2016 kada je bilo klanje izmedju hamiltona i rosberga, ja sam iz petnih zila navijao za rosberga, hamiltona kao osobu uopste ne mogu da smislim.... sada i ne kuka kao pre, jer nema razloga, kada je brzi od svakog za 1-2s po krugu.
ali taj stav da kad god nije prvi, mora da prokomentarise ili taktiku svog tima, ili kako mu nedostaje snage, ili kako ima problema sa bolidom. To se najvise vidjalo u kvalifikacijama, prokomentarise kako mu treba jos snage i u tom trenutku postavlja rekord staze

kada pobedi, cesto u toku intervjua kaze "hvala puno, cast je voziti pred ovakvom publikom, najbolji ste"
a kada je proslih sezona ferrari bio malo bolji nego sada, ako slucajno ne pobedi na trci, mora da prokomentarise taktiku ferrarija, kako je to zapravo plan da se mercedesi izbace iz trke...
sam taj momenat, da on ne moze lepo da kaze da je neko bolje odvozao od njega i cestita, me jako iritira, niko ne voli da gubi, ali kada izgubis, pokazi barem malo postovanja, dok sa druge strane, imamo fetela koji skoro pa nikad nije imao takvih konentara i uvek ima postovanja, pogotovo kada izgubi.
ne znam da li sam uspeo da ti objasnim zasto ne volim hamiltona, a zasto obozavam fetela i zasto cu nastaviti da navijam za njega kada napusti ferrari

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Morate da shvatite cinjenicu da svi vozaci kukaju uslovno receno ali nama pustaju samo one najbitnije detalje pa je tako normalno da ce mnogo cesce da pustaju komunikaciju vodecih i bitnijih vozaca i timova nego nekih nebitnih ili koji u tom trenutku nisu u nekoj borbi za plasman. Hamilton ima mozda i najvecu medijsku paznju u toku trke sto je i logicno pa onda ispadne da samo on kuka. Takodje ko zna i koliko vise se kuka i komunicira pa mi to ne mozemo da cujemo jer nije sve ni dozvoljeno da ide u javnost ili jednostavno nije interesantno jer bi se cela trka svela na to, ne bi ni trebao komentator. A iskreno meni je ta komunikacija i skroz bez veze sto ide u etar kao i uopste kompletna komunikacija tima gde pricaju vozacu kkoje dugme da stisne koliko je opterecen motor, kocnice bla bla ja bih to sve samo na osnovne stvari kao i nekad sto je bilo, sto manje tih gluposti trke su neizvesnije
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji