Maler, imam Dunlop run flat gume, ispustila mi prednja desna, jbga zahvaljujuci bas tome sto je run flat nisam ni osetio da je prazna dok nisam usao malo jace u krivinu pa sam je iskidao skroz sa unutrasnje strane i pri tom sleto sa puta i umal' glavu izgubio... Elem kao rezultat sad mi sleduje kupovina guma, i sad mi neki "autoriteti" pricaju kako MORAM opet da stavim BAS run flat gume jer mi je trap narihtovan za te gume??? WTF? Prvi put u zivotu cujem tako nesto, pa je moje pitanje - Da li je to zaista istina, i ako jeste zasto bre?
2.
Ovo drugo pitanje se odnosi na problem koji imam jos od kad sam kupio ovaj TI SW pre nekoliko meseci. Naime, fabricki idu zadnji amortizeri sa auto-nivelacijom (nivomat) i prethodni vlasnik im je dosao glave - levi zamenio sa obicnim a desni takodje istroseni originalni nivomat amortizer ostavio u katastrofalnom stanju... Sad, posto nivomat amortizeri kostaju basnoslovno (gotovo 1.5k jura par) ja sam pozadi stavio originalne Alfine Sport amortizere posto, jel'te, imam krace (fabricke) opruge... Mislio sam da cu time resiti i ovaj problem o kome je zapravo rec, a to je da mi zadnji deo automobila prilikom prelaska preko, pre svega sitnih neravnina zaigra guzicom, sto ume da bude vrlo neprijatno, narocito kada je kolovoz vlazan. Znaci, kao da se smakne zadnji trap... Sta bi moglo da bude uzrok tome? Nisam bas pri kinti pa da na pamet menjam sve zivo dok ne "ubodem" krivca. Znaci, menjao sam amorte, a posto su bili mrtvi amortizeri vec neko vreme ranije da li je moguce da su stradale i opruge pa da one prave problem? Ili mozda uporne spone, jer na kontroli u CB su mi rekli da treba da se menjaju i leva i desna dugacka asta (upornica)? Ah da, kada sam stavio ove "obicne" sport amorte umesto nivomat amorta, auto mi je dosta nizi pozadi, pa bi mozda svakako trebalo da promenim opruge... E sad neko mi rece da i gume mogu da budu "krivci", jer pozadi je prethodni vlasnik umesto run flat stavio "obicne" gume, pa sad, koliko god mi to smesno zvuci, mozda takodje ima neke veze



