Hvala puno svima!
Kompresija cilindra, hidro podizaci itd? Alfa 146
- nayssus
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Nis
Post
Kompresija cilindra, hidro podizaci itd? Alfa 146
Ovako imam problem sa mojom alfom 146 1,6 16v TS jedan cilindar ima kompresiju 8 a ostali po 10, cuju se hidropodizaci, imam problema sa strujom, cesto secka dok vozim na plin, na benzin kada je u leru se često gasi. Majstor rece d atreba kao glava motora da se odradi a za struju da proverim bombine i kablove. A sad respitivao sam se za bombine i kablove koliko kostaju i samo me glava zabolela kad sam čuo. Inače plin je sekvent. Ako neko ima slična iskustva voleo bih da čujem šta mi je činiti, i ako neko zna da li mogu da se nadju jeftiniji??
Hvala puno svima!

Hvala puno svima!
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Problem Alfa 146
Mislim da je najbolje da napises odakle si da bi te uputili kod koga da odes.Moze biti da nije nista,a moze biti svasta. 
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- nayssus
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problem Alfa 146
Drugara ja sam iz Niša, ako neko zna kod koga da odem ovde neka mi javi pls....
Hvalaa...
Hvalaa...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem Alfa 146
prvo treba srediti to sa strujom pa tek onda dizati glavu i raditi sta treba, to sto ti je kompresija na jednom cilindru 8 na ostalim 10 nije toliko strasno da bi motor imao neke ozbiljne problema sa radom, tebe pre svega struja zeza tako da prvo to sredi pa sve ostalo
kablovi i bobine jesu skupi ali jbg tako je za sve ts motore, bobine nove su mislim oko 50ak eura komad ali mozes i polovne da uzmes samo da ti neko garantuje da su ispravne(mozes sa stranca da nadjes toga bar danas ima dosta) a kablove kupi nove i miran si, imas i neke jeftinije varijante od 40-50e pa probaj sa njima ako neces da dajes 90+ eura ali polovne kablove nikako ne stavljaj jer je to cisto bacanje para ma kakvi oni bili
kablovi i bobine jesu skupi ali jbg tako je za sve ts motore, bobine nove su mislim oko 50ak eura komad ali mozes i polovne da uzmes samo da ti neko garantuje da su ispravne(mozes sa stranca da nadjes toga bar danas ima dosta) a kablove kupi nove i miran si, imas i neke jeftinije varijante od 40-50e pa probaj sa njima ako neces da dajes 90+ eura ali polovne kablove nikako ne stavljaj jer je to cisto bacanje para ma kakvi oni bili
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- nayssus
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problem Alfa 146
bio sam kod nekog majstora kaze da jedna bombina ne baca dobro, a da su kablovi ok. Jesu stari ali kao neprobijaju, A sto se tice te kopresije to ipak valjda znaci da na tom cilindru ne valjaju ili ventili ili nesto trce?
- nayssus
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problem Alfa 146
Zaboravio sam da kazem da mi se gasi kada radi na benzin, tj kada je u leru. To bi trebalo da su dizne ili........?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem Alfa 146
sto se tice tog cilindra dok se ne otvori motor mozemo samo da nagadjamo.
sto se tice gasenja na benzinu takodje moze svasta nesto da bude, motorcic ler gasa, klapna usisa ako je zaprljana, fals vazduh, itd.
sto se tice gasenja na benzinu takodje moze svasta nesto da bude, motorcic ler gasa, klapna usisa ako je zaprljana, fals vazduh, itd.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem Alfa 146
stara fora za testiranje na karike je da sipas malo motornog ulja u cilindar pa onda izmeris kompresiju koju pravi motor u tom cilindru i uporedis sa prethodnim vrednostima. ako je kompresija znacajno povecana, karike su propale. ako nisi dobio prakticno nikakvu razliku, razlog je glava. ventili, bregasta, sicevi ventila...
na novom motoru bi trebala da je kompresija mnogo veca od 8-10. to je motor koji je pred polugeneralnom, ali moze jos uvek da ide.
*bez uvrede tebi, samo da podsetim da kompresioni odnos motora 10:1 nije isto sto i izmerena vrednost kompresije u cilindrima 10 bara. otprilike bi na ispravnom motoru 10:1 ta vrednost trebala biti 9-12 bara, 8 je vec ispod granice...
na novom motoru bi trebala da je kompresija mnogo veca od 8-10. to je motor koji je pred polugeneralnom, ali moze jos uvek da ide.
*bez uvrede tebi, samo da podsetim da kompresioni odnos motora 10:1 nije isto sto i izmerena vrednost kompresije u cilindrima 10 bara. otprilike bi na ispravnom motoru 10:1 ta vrednost trebala biti 9-12 bara, 8 je vec ispod granice...