Ovako imam problem sa mojom alfom 146 1,6 16v TS jedan cilindar ima kompresiju 8 a ostali po 10, cuju se hidropodizaci, imam problema sa strujom, cesto secka dok vozim na plin, na benzin kada je u leru se često gasi. Majstor rece d atreba kao glava motora da se odradi a za struju da proverim bombine i kablove. A sad respitivao sam se za bombine i kablove koliko kostaju i samo me glava zabolela kad sam čuo. Inače plin je sekvent. Ako neko ima slična iskustva voleo bih da čujem šta mi je činiti, i ako neko zna da li mogu da se nadju jeftiniji??
Hvala puno svima!
prvo treba srediti to sa strujom pa tek onda dizati glavu i raditi sta treba, to sto ti je kompresija na jednom cilindru 8 na ostalim 10 nije toliko strasno da bi motor imao neke ozbiljne problema sa radom, tebe pre svega struja zeza tako da prvo to sredi pa sve ostalo
kablovi i bobine jesu skupi ali jbg tako je za sve ts motore, bobine nove su mislim oko 50ak eura komad ali mozes i polovne da uzmes samo da ti neko garantuje da su ispravne(mozes sa stranca da nadjes toga bar danas ima dosta) a kablove kupi nove i miran si, imas i neke jeftinije varijante od 40-50e pa probaj sa njima ako neces da dajes 90+ eura ali polovne kablove nikako ne stavljaj jer je to cisto bacanje para ma kakvi oni bili
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
bio sam kod nekog majstora kaze da jedna bombina ne baca dobro, a da su kablovi ok. Jesu stari ali kao neprobijaju, A sto se tice te kopresije to ipak valjda znaci da na tom cilindru ne valjaju ili ventili ili nesto trce?
stara fora za testiranje na karike je da sipas malo motornog ulja u cilindar pa onda izmeris kompresiju koju pravi motor u tom cilindru i uporedis sa prethodnim vrednostima. ako je kompresija znacajno povecana, karike su propale. ako nisi dobio prakticno nikakvu razliku, razlog je glava. ventili, bregasta, sicevi ventila...
na novom motoru bi trebala da je kompresija mnogo veca od 8-10. to je motor koji je pred polugeneralnom, ali moze jos uvek da ide.
*bez uvrede tebi, samo da podsetim da kompresioni odnos motora 10:1 nije isto sto i izmerena vrednost kompresije u cilindrima 10 bara. otprilike bi na ispravnom motoru 10:1 ta vrednost trebala biti 9-12 bara, 8 je vec ispod granice...