Da počnem sa hladnim startom...
Verglanje traje malo duže, recimo nekih 5 do 7 okretaja pa onda motor startuje, što je dosta dugo, 2.0 TS sam vozio 6 godina i bilo da je bila zima, leto, prvi start ujutru, nikad mi to nije bilo duže od 3 do najviše 4 okretaja.
Dizne su čiste, Examiner ne prijavljuje ništa, ali taj hladan start je uvek malo problematičan, dok su i startovi sa potpuno zagrejanim motorom takođe dugi, možda 3 do 4 okretaja, teško da bude manje. Sa 2.0 je to bilo bukvalno posle jednog do najviše 2 okretaja kad je auto zagrejan na radnoj temperaturi, zima, leto, bez razlike. Nije bitna zapremina motora, pominjem samo zbog toga što su mi iskustva bila takva za čitavo vreme posedovanja 146 2.0 TS.
Evo u poslednjih par dana je to i duže. Pokušao sam da dam kontakt više puta da pumpa povuče bolje i nabije pritisak, ali to ne menja ništa, pa verujem da nije do nje.
Sledeća stvar sa tim hladnim startom, prvih 2 do 3 minuta ne mogu da krenem, jer na puštanje kvačila motor počne da trokira i da se gasi, moram prethodno da podignem 6-7 puta do 2k rpm da ga malo "razradim"
To ne traje duže od par minuta, nakon toga se sve vrati u normalu, posle kad prebaci na plin sve radi savršeno, takođe prebacim opet na benzin i onda je takođe sve kako treba, dakle samo prilikom hladnog starta.
Kako su dizne čisšćene skoro, menjan je protokomer, nema nekih drugih problema, šta može biti uzrok ovome prilikom prvog startovanja hladnog motora i ovih problema sa trokiranjem u tih prvih par minuta?

