Alfa 159 1.8 mpi
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Ja sam kupio Alfu bez ikakve bojazni. Poenta je u tome da vozači nemačkih automobila rado zažmure na neke kvarove i vode to kao planirani rashod ili redovno održavanje. Održavaću svoju Alficu kao i prethodni auto i nadam se da će me jednako dobro služiti.
Kad pogledaš objektivno, u Beogradu imaš tri ili četiri servisa da su specijalizovani za Alfu, možda još poneki dobar majstor da zna da ih odradi valjano. Možeš misliti kako je po ostatku Srbije...
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Srbija joj sa svojim zanemarujućim tržištem novih automobila u toj klasi sigurno neće pomoći da pregrmi krizu... Ovde 80% ljudi servisira auto kod najjeftinijeg majstora sa delovima koje je "povoljno nabavio" na pijaci ili sličnom mestu. Od toga Alfa nema nikakvu korist več samo (Turske i Kineske) kompanije koje prodaju jeftine aftermarket delove.DejanGT napisao:Za Alfa Romeo bi trebalo da su veoma bitni oni koji kupuju polovnjake jer velika potražnja za polovnim Alfama bi trebalo da im čuva cenu, i samim tim ohrabri kupca novog Alfa Romea da na njemu neće izgubiti puno kod kasnije prodaje. Briga o kupcima polovnih Alfi dovodi kupce novih Alfi u salon.
Naravno, trenutno Alfa Romeo toga uopšte nije svestan i ne čini ništa po tom pitanju pa smo i došli dotle da se polovni automobili prodaju u bescenje, kruže potpuno neutemeljene glasine da su nekvalitetni, skupi i komplikovani za održavanje, te se sve manje ljudi odlučuje da kupi nove Alfine automobile i - tu su gde su...
Ja sam kupio Alfu bez ikakve bojazni. Poenta je u tome da vozači nemačkih automobila rado zažmure na neke kvarove i vode to kao planirani rashod ili redovno održavanje. Održavaću svoju Alficu kao i prethodni auto i nadam se da će me jednako dobro služiti.
Kad pogledaš objektivno, u Beogradu imaš tri ili četiri servisa da su specijalizovani za Alfu, možda još poneki dobar majstor da zna da ih odradi valjano. Možeš misliti kako je po ostatku Srbije...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Ono što sam ja napisao se odnosi i na Srbiju, ali i na ono što sam pročitao ovde
http://www.alfaowner.com/Forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
tu ćeš naći stotine gluposti iz celog sveta koje lepo pokazuju u kom pravcu plovi brod...
Naravno da Srbija ne može da spase Alfa Romeo, nisam toliki romantičar ili utopista, ali da na mapama za navigaciju nemaš mapu za zemlju u kojoj imaš fabriku, ili da nemaš websajt na jeziku zemlje u kojoj imaš fabriku, pa kako uopšte misliš da ti prodaja krene kad nemaš minimum poštovanja za one kojima 'kao' prodaješ auto?
Uvek je prvi korak prodavčev, pa tek onda možda dođu kupci... vrlo retko kupci jure za nešto prodavca... pa čak ni za Alfa Romeo
http://www.alfaowner.com/Forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
tu ćeš naći stotine gluposti iz celog sveta koje lepo pokazuju u kom pravcu plovi brod...
Naravno da Srbija ne može da spase Alfa Romeo, nisam toliki romantičar ili utopista, ali da na mapama za navigaciju nemaš mapu za zemlju u kojoj imaš fabriku, ili da nemaš websajt na jeziku zemlje u kojoj imaš fabriku, pa kako uopšte misliš da ti prodaja krene kad nemaš minimum poštovanja za one kojima 'kao' prodaješ auto?
Uvek je prvi korak prodavčev, pa tek onda možda dođu kupci... vrlo retko kupci jure za nešto prodavca... pa čak ni za Alfa Romeo
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Kolege, u potpunosti sa slažem sa vama, iako je Alfa Romeo jedan od onih brendova koji imaju svoje hardcore fanove spremne da čekaju i jure čak i samo rukovodstvo kako bi dočekali predmet svoje želje. Ipak, činjenica je da nekim drugim proizvođačima kao da je više stalo da plasiraju svoj proizvod, doktorirali su marketing za ove naše (u širem smislu) i ne dozvoljavaju takav javašluk u odnosu kupac-prodavac. Možda tu ima malo i do mentaliteta i nekih čvrsto ukorenjenih navika...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
Post
od specijalnih serija 8c, 4c.. Kao sto si rekao alfi treba recimo sportski kupe, lagan, okretan, zabava, jeftin, pristupacan narodnim masama, i da se prodaje u ogromnom broju, alfi treba popularnost, masovnost..
zar je moguce da toyota moze da napravi takav automobil i prodaje ga po celom svetu i napravi boom a alfa ili fiat to ne mogu ili nece.. aludiram na ovaj model koji kosta 29k eura i kladim se da toyota nece moci da proizvede za trzista od japana do amerike ili mozda gresim??


Re: Alfa 159 1.8 mpi
Vidim da se sve vise pojavljuje podataka o novom modelu 4C i spominje cena od 45.000e, nisam siguran da ce se naprodavati tog modela za tu cifru. alfa ne moze da ziviHEMI 426 napisao:
Imate i oldschool i new school shvatanje sta bi Alfa kao auto trebala da bude. Stara skola ne voli ono sto je Alfa postala dok se novoj skoli to svidja. Ocigledno, nova skola ne kapira sta Alfa treba da bude i da "brundanje dizela, i masa, kao i način na koji prezentuje svoju korpulentnost" nisu kvaliteti koje jedna Alfa treba da ima. To su kvaliteti nekih drugih marki i za neke druge ljude. Recimo, masa i koprpulentnost su epiteti koji se nikad ne smeju upotrebiti u prici o Alfi.
Ja licno sam oldschool i mislim da Alfa mora da bude posebna, laka, dinamicna i, naravno, brza. Da se seti gde je izgubila mojo i da ga nadje. Samo tako ce opstati i samo tako ce biti sustinski lepa. Ako to ne bude uradila, nestace. Mozda ce ih neko kupiti, mozda i nece, ali ce svejedno Alfa nestati...
od specijalnih serija 8c, 4c.. Kao sto si rekao alfi treba recimo sportski kupe, lagan, okretan, zabava, jeftin, pristupacan narodnim masama, i da se prodaje u ogromnom broju, alfi treba popularnost, masovnost..
zar je moguce da toyota moze da napravi takav automobil i prodaje ga po celom svetu i napravi boom a alfa ili fiat to ne mogu ili nece.. aludiram na ovaj model koji kosta 29k eura i kladim se da toyota nece moci da proizvede za trzista od japana do amerike ili mozda gresim??



-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Sve je to tačno i sve je to super samo ono što hebe koke a nije petao je to što mi volemo ALFU..........




- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Ova Toyota bas lici na Alfu sa ovim enterijerom, zadnjim stopkama...
Kao da su od Seata prepisivali

Kao da su od Seata prepisivali


- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
... ma ko još kupuje sportske modele ajte molim vas
Fiat ima da razbije biznis sa "produženim" fićom i to za samo 14990 € sa klimom i alu felnama
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=633490
baš se pitam koliko će koštati u USA

Fiat ima da razbije biznis sa "produženim" fićom i to za samo 14990 € sa klimom i alu felnama
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=633490
baš se pitam koliko će koštati u USA
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
@ Darko_NS
Kolega, Toyota je svetski proizvođač broj 1 (ili je u samom vrhu trenutno, negde sa GM-om) i ima vrlo široku paletu modela, a shodno tome i odgovarajući profit. Takvima se može i da ponude neku specijalnu verziju za manje pare, kao i model koji sam za sebe pravi gubitak, a da se neguje raznovrsnost i učvršćuje imidž u očima kupca. Isto tako ako nam se čini da je cena jednog Veyrona izražena miliončetom prevelika, kažu da je za njegov razvoj potrebno pet puta više i toliko je VW nominalno na gubitku po jednom takvom modelu, ali profitira se u ogromnoj meri na drugim poljima, marketingu, tituli najbržeg i slično. VW to sebi može da dozvoli i ima korist druge vrste.
Sa druge strane Alfa je stalno u buli i pravi gubitak FIAT-u koji se godinama bori i sa svojim krizama, tako da je tu situacija drugačija i čupavija. Stalno se dotira i trpe Alfini gubici u nadi da će se nešto preokrenuti, ali to nikako da se desi. Marchionne je menadžer svetskog kalibra, ali očigledno je više pragmatičan nego sentimentalan kada je dozvolio da Lancia uvene, a i mi smo stalno u strahu koji je sledeći korak i koliko će se situacija sa Alfom trpeti. Trenutno se iz braka sa Chryslerom izvlači povoljnija slika kada su u pitanju procenti i profit, ali FIAT sam za sebe se suočava sa velikom krizom na matičnom, odnosno evropskom tržištu.
Dakle Alfa treba da postane profitabilna i da se ne oslanja na pomoć sa strane i sada je pitanje kako to postići. Ovo što se najavljuje zajedno sa povratkom na USA tržište obećava ukoliko nešto ili sve ne ostane mrtvo slovo na papiru, pa ostaje da se vidi šta će od svega toga biti. Plašim se da je jedini put za povratak Alfe da se ostvari bolja prodaja sa modelima koji imaju prođu i kod onih koji nisu hardcore fanovi (čitaj: komercijalizacija), a to se može postići manjim modelima iz B i C segmenta, uvođenjem najavljenog terenca, stalnim podizanjem kvaliteta, usluge, marketingom. Naravno, sve ovo pod pretpostavkom da Alfa treba da bude brend namenjen širem sloju kupaca, što je i normalno u ovakvoj podeli karata gde su Maserati i Ferrari isključivo za platežnu klijentelu. I tu je sada ona najveća kvaka, kako u isto vreme biti moderan i prijemčiv širem tržištu, a istovremeno zadržati kopču sa tradicijom i ne navesti oldschool fanove da takve modele zovu konfekcijom i lažnom Alfom
Eto, neko misli da se previše skliznulo u komercijalu, a neko smatra da je to još uvek Alfa koja ima i dušu i stajling i performanse.
Mislim da je jasno kao dan, tek kada prodaja stvarno krene sa šire prihvaćenim modelima, moći će da se realizuju i neki zanimljivi planovi, novi agregati, ponuda zadnjeg pogona, GTA modeli (izostali i kod 159 i kod MiTo, ukoliko se ne računaju koncepti), coupei i slično. Jedino tako može, a vrlo teško suprotno - nudeći tržištu isključivo samo ono po čemu je Alfa bila prepoznatljiva u zlatno doba. Vreme se promenilo.
Naravno, postoji i opcija da sada Marchionne zaista zalegne za Alfu i upumpa lovu sa strane, da Giulia bude čudo od auta, da i taj SUV osvoji tržište, da se ponudi novi Spider pored 4C za koga sam uveren da će imati svoju klijentelu, itd, ali ako i taj ambiciozni plan propadne, plašim se da neće biti novih šansi. Ili sudbina Lancie, ili seoba kod Nemačkog gazde, pa šta od imena i tradicije preostane
Kolega, Toyota je svetski proizvođač broj 1 (ili je u samom vrhu trenutno, negde sa GM-om) i ima vrlo široku paletu modela, a shodno tome i odgovarajući profit. Takvima se može i da ponude neku specijalnu verziju za manje pare, kao i model koji sam za sebe pravi gubitak, a da se neguje raznovrsnost i učvršćuje imidž u očima kupca. Isto tako ako nam se čini da je cena jednog Veyrona izražena miliončetom prevelika, kažu da je za njegov razvoj potrebno pet puta više i toliko je VW nominalno na gubitku po jednom takvom modelu, ali profitira se u ogromnoj meri na drugim poljima, marketingu, tituli najbržeg i slično. VW to sebi može da dozvoli i ima korist druge vrste.
Sa druge strane Alfa je stalno u buli i pravi gubitak FIAT-u koji se godinama bori i sa svojim krizama, tako da je tu situacija drugačija i čupavija. Stalno se dotira i trpe Alfini gubici u nadi da će se nešto preokrenuti, ali to nikako da se desi. Marchionne je menadžer svetskog kalibra, ali očigledno je više pragmatičan nego sentimentalan kada je dozvolio da Lancia uvene, a i mi smo stalno u strahu koji je sledeći korak i koliko će se situacija sa Alfom trpeti. Trenutno se iz braka sa Chryslerom izvlači povoljnija slika kada su u pitanju procenti i profit, ali FIAT sam za sebe se suočava sa velikom krizom na matičnom, odnosno evropskom tržištu.
Dakle Alfa treba da postane profitabilna i da se ne oslanja na pomoć sa strane i sada je pitanje kako to postići. Ovo što se najavljuje zajedno sa povratkom na USA tržište obećava ukoliko nešto ili sve ne ostane mrtvo slovo na papiru, pa ostaje da se vidi šta će od svega toga biti. Plašim se da je jedini put za povratak Alfe da se ostvari bolja prodaja sa modelima koji imaju prođu i kod onih koji nisu hardcore fanovi (čitaj: komercijalizacija), a to se može postići manjim modelima iz B i C segmenta, uvođenjem najavljenog terenca, stalnim podizanjem kvaliteta, usluge, marketingom. Naravno, sve ovo pod pretpostavkom da Alfa treba da bude brend namenjen širem sloju kupaca, što je i normalno u ovakvoj podeli karata gde su Maserati i Ferrari isključivo za platežnu klijentelu. I tu je sada ona najveća kvaka, kako u isto vreme biti moderan i prijemčiv širem tržištu, a istovremeno zadržati kopču sa tradicijom i ne navesti oldschool fanove da takve modele zovu konfekcijom i lažnom Alfom

Mislim da je jasno kao dan, tek kada prodaja stvarno krene sa šire prihvaćenim modelima, moći će da se realizuju i neki zanimljivi planovi, novi agregati, ponuda zadnjeg pogona, GTA modeli (izostali i kod 159 i kod MiTo, ukoliko se ne računaju koncepti), coupei i slično. Jedino tako može, a vrlo teško suprotno - nudeći tržištu isključivo samo ono po čemu je Alfa bila prepoznatljiva u zlatno doba. Vreme se promenilo.
Naravno, postoji i opcija da sada Marchionne zaista zalegne za Alfu i upumpa lovu sa strane, da Giulia bude čudo od auta, da i taj SUV osvoji tržište, da se ponudi novi Spider pored 4C za koga sam uveren da će imati svoju klijentelu, itd, ali ako i taj ambiciozni plan propadne, plašim se da neće biti novih šansi. Ili sudbina Lancie, ili seoba kod Nemačkog gazde, pa šta od imena i tradicije preostane

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Ja sam pokusao da procitam tvoje postove ali nisam uspeo. Sve preko 10tak recenica razvodnjava ideju iza posta i trosi paznju nepotrebno. Bitno je da si ti srecan i zadovoljan a da te ja nisam uvredio.
A sto se Toyote/Subarua tice... Alfa treba da ima magarece usi sto je propustila da udje u tu klasu...


A sto se Toyote/Subarua tice... Alfa treba da ima magarece usi sto je propustila da udje u tu klasu...
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
HEMI 426 napisao:Ja sam pokusao da procitam tvoje postove ali nisam uspeo. Sve preko 10tak recenica razvodnjava ideju iza posta i trosi paznju nepotrebno.


Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Uvrede naravno nema, svako neka misli šta hoće, ali i neka sasluša šta drugi ima da kaže.
A što se ovog drugog tiče, ima li garancija da bi Alfa tu imala dobru prodaju? Neka sada prave i traktore da naprave lovu, a onda neka oživljavaju tradiciju i ispunjavaju naše želje sa manje rizika od neuspeha. Ima ko je plaćen da misli o tome...
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Nema veze, bilo mi dosadno, a kome se ne čita neka preskočiHEMI 426 napisao:Ja sam pokusao da procitam tvoje postove ali nisam uspeo. Sve preko 10tak recenica razvodnjava ideju iza posta i trosi paznju nepotrebno. Bitno je da si ti srecan i zadovoljan a da te ja nisam uvredio.![]()
![]()
A sto se Toyote/Subarua tice... Alfa treba da ima magarece usi sto je propustila da udje u tu klasu...

A što se ovog drugog tiče, ima li garancija da bi Alfa tu imala dobru prodaju? Neka sada prave i traktore da naprave lovu, a onda neka oživljavaju tradiciju i ispunjavaju naše želje sa manje rizika od neuspeha. Ima ko je plaćen da misli o tome...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- ARistic
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Nis
Post
Re: 159 1.8 mpi
Koju oznaku treba pozadi da nosi Alfa 159 sa 1.8 MPI motorom?
Pitanje deluje mozda smesno ali gledajuci oglase naisao sam gomilu onih BO (bez ikakve oznake), onih gde pise samo 1.8, zatim onih kojima 159 pise sa desne strane, gde inace pise kubikaza, sve do primera iz domacih oglasa sa oznakom 1.8 TS, sve na poklopcu gepeka (pretpostavljam oznaka skinuta sa Alfe 156 twin spark).
Pokusao sam da resim dilemu gledajuci oglase na mobile.de ali ista situacija i tamo - opste sarenilo, pa se pitam da li su iz fabrike izasle tako ili je ipak u pitanju "uparkiravanje u gepek".
Ako je neko imao prilike da vozi 159-ku u pomenutoj izvedbi molio bih da mi objasni.
Pitanje deluje mozda smesno ali gledajuci oglase naisao sam gomilu onih BO (bez ikakve oznake), onih gde pise samo 1.8, zatim onih kojima 159 pise sa desne strane, gde inace pise kubikaza, sve do primera iz domacih oglasa sa oznakom 1.8 TS, sve na poklopcu gepeka (pretpostavljam oznaka skinuta sa Alfe 156 twin spark).
Pokusao sam da resim dilemu gledajuci oglase na mobile.de ali ista situacija i tamo - opste sarenilo, pa se pitam da li su iz fabrike izasle tako ili je ipak u pitanju "uparkiravanje u gepek".
Ako je neko imao prilike da vozi 159-ku u pomenutoj izvedbi molio bih da mi objasni.
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 1.8 mpi
One koje sam video po inostranstvu, imale su oznaku 1.8 u donjem desnom uglu poklopca prtljažnika. Verovatno da je postojala opcija isporuke bez oznake motora...
Moja, čiju istoriju znam (ništa nije menjano), ima oznaku 1.8 pozadi.
Moja, čiju istoriju znam (ništa nije menjano), ima oznaku 1.8 pozadi.
- voki147
- Contact:
- Garaža: opel corsa c 1.2 , Alfa romeo 147 1.6 120ks
- Lokacija: NIS
- Lokacija: Nis
Post
Re: 159 1.8 mpi
Sinisa kako si zadovoljan tim motorom,kolika je potrosnja po gradu,kako vuce i da li imas plin i ako ga imas kako podnosi plin?
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 1.8 mpi
159 s tim motorom je najlakša (1385kg), pa se oseća razlika. Motor je OK, ima dovoljno snage za normalnu vožnju. Preko 3.500rpm potpuno se drugačije ponaša i može se voziti i malo oštrije...
Potrošnja po gradu je 10-12l/100km zimi, i 9-10l/100km leti. Na dužim putevima 7-7.5l/100km.
Plin nemam, koliko sam saznao u Italiji, motor jeste Z18XER, ali sicevi ventila nisu čelični kao kod Opela, nego su od livenog gvožđa. To bi trebao biti problem za plin (progore sicevi ventila)... Možda sam i pogrešno čuo, ali ni pre toga nisam planirao da ugrađujem plin.
Ako te interesuje održavanje - motor je GM, gotovo identičan ide u Vectru C (restyling) i Insigniu, tako da delovi uglavnom nisu problem. I još jedna sitnica - ako gledaš baš 1.8, dobro obrati pažnju na hladnjak ulja, pošto ume da propusti ulje u rashladnu tečnost, a posle svašta (loše) biva...
Potrošnja po gradu je 10-12l/100km zimi, i 9-10l/100km leti. Na dužim putevima 7-7.5l/100km.
Plin nemam, koliko sam saznao u Italiji, motor jeste Z18XER, ali sicevi ventila nisu čelični kao kod Opela, nego su od livenog gvožđa. To bi trebao biti problem za plin (progore sicevi ventila)... Možda sam i pogrešno čuo, ali ni pre toga nisam planirao da ugrađujem plin.
Ako te interesuje održavanje - motor je GM, gotovo identičan ide u Vectru C (restyling) i Insigniu, tako da delovi uglavnom nisu problem. I još jedna sitnica - ako gledaš baš 1.8, dobro obrati pažnju na hladnjak ulja, pošto ume da propusti ulje u rashladnu tečnost, a posle svašta (loše) biva...
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 1.8 mpi
Pre AR159 sam vozio Astru sa Z18XE motorom i zaista me je besprekorno služio tih 102 kkm a i sadašnji vlasnik sa kojim sam u povremenom kontaktu je zadovoljan nakon +20 kkm. Kada je majstor pregledao moj auto naveo je da je ovo jedan od najboljih GM motora ikada, da lako prelaze 400 kkm uz adekvatno održavanje.
Od kvarova mogu navesti samo zamenu kućišta termostata (minimalno curenje) i zamenu nekog senzora (u ovlašćenom pa su samo ispostavili račun, bez detaljisanja, uglavom Delphi elektronika je bila u njemu), ostalo su sve bile stavke redovnog održavanja. Nijednom me nije ostavila na putu
Astra je teška 1240 kg (dakle 150 kg lakša) a potrošnja na otvorenom je oko 6,5-7 a u gradu 9,5-10,5. Ubrzanja i međuubrzanja su dobra, klimu podnosi bez većeg pada u performansama.
Za očekivati je da je to sasvim pristojna mašina i za 159ku, da dobro odrađuje posao nezahtevnog vozača ali da će se osetiti manjak snage u nekim situacijama.
Od kvarova mogu navesti samo zamenu kućišta termostata (minimalno curenje) i zamenu nekog senzora (u ovlašćenom pa su samo ispostavili račun, bez detaljisanja, uglavom Delphi elektronika je bila u njemu), ostalo su sve bile stavke redovnog održavanja. Nijednom me nije ostavila na putu
Astra je teška 1240 kg (dakle 150 kg lakša) a potrošnja na otvorenom je oko 6,5-7 a u gradu 9,5-10,5. Ubrzanja i međuubrzanja su dobra, klimu podnosi bez većeg pada u performansama.
Za očekivati je da je to sasvim pristojna mašina i za 159ku, da dobro odrađuje posao nezahtevnog vozača ali da će se osetiti manjak snage u nekim situacijama.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”