166 blok motora
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
166 blok motora
Da li znate odgovara li blok motora sa 164-ke ili 166-ce motori 2.0 V6 turbo na 166-cu 3.0 V6 24v?
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: 166 blok motora
Blok jeste isti, ali precnik klipa odnosno hilzne nije isti na 2.0 v6, 2.5 i 3.0. Problem je sto ne mozes zameniti hilzne ako nije ista kubikaza.
Jedina opcija je da razbusis blok u delu gde upada hilzna sto dolazi u obzir samo kod 2.0 i 2.5 i logicno samo ako povecavas kubikazu.
To nece svaka radionica da uradi, raspitao sam se, a ona koja hoce uzece oko 20 eur po cilindru za taj posao...
Sta si mislio da uradis?
Jedina opcija je da razbusis blok u delu gde upada hilzna sto dolazi u obzir samo kod 2.0 i 2.5 i logicno samo ako povecavas kubikazu.
To nece svaka radionica da uradi, raspitao sam se, a ona koja hoce uzece oko 20 eur po cilindru za taj posao...
Sta si mislio da uradis?

- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 166 blok motora
Verovatno da dobije legalan 3.0 24v koji se vodi kao 2.0.
I nije losa ideja. Razbusi blok, stavi hilzne, klipove, klipnjace, radilicu i kompletne glave od 3.0 sa diznama, promeni izduvne grane, stavi plenum sa cevima, drugi ECU i imobilajzer i u sustini je to to. Mozda bi raspored kaisa pravio malo problema, spaner je drugaciji na 12v motorima, a i ne znam kako bi uljna pumpa legla.
Gde je senzor radilice na v6 turbo, na remenici kao na starom 3.0 24v ili kao na novom?
Mislim da je ipak previse posla da se to sve napravi kako treba.
I nije losa ideja. Razbusi blok, stavi hilzne, klipove, klipnjace, radilicu i kompletne glave od 3.0 sa diznama, promeni izduvne grane, stavi plenum sa cevima, drugi ECU i imobilajzer i u sustini je to to. Mozda bi raspored kaisa pravio malo problema, spaner je drugaciji na 12v motorima, a i ne znam kako bi uljna pumpa legla.
Gde je senzor radilice na v6 turbo, na remenici kao na starom 3.0 24v ili kao na novom?
Mislim da je ipak previse posla da se to sve napravi kako treba.
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: 166 blok motora
To sam se ja zanosio da uradim, zato sam i proucavao.
U sustini moze samo blok da se razbusi i zamene hilzne, na to montiraju glave od 24v, nema potrebe za zamenom izduvnih grana, ostaju original. Senzor se kod starog 24v iz 164 nalazi na remenici, spaner je takodje kompatibilan kao sa starog 24v isto iz 164, cak moze da ugradi novi tip spanera umesto uljnog koji ima stari v6 tb.
Sve u svemu, nece jeftino da izadje pogotovo sto je pitanje da li bi vratio stare lagere i karike u taj spakovani blok, pa set dihtunga, obrade, ovo, ono... Fina cifra na kraju...

U sustini moze samo blok da se razbusi i zamene hilzne, na to montiraju glave od 24v, nema potrebe za zamenom izduvnih grana, ostaju original. Senzor se kod starog 24v iz 164 nalazi na remenici, spaner je takodje kompatibilan kao sa starog 24v isto iz 164, cak moze da ugradi novi tip spanera umesto uljnog koji ima stari v6 tb.
Sve u svemu, nece jeftino da izadje pogotovo sto je pitanje da li bi vratio stare lagere i karike u taj spakovani blok, pa set dihtunga, obrade, ovo, ono... Fina cifra na kraju...

- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: 166 blok motora
@alex v6
Verovatno da dobije legalan 3.0 24v koji se vodi kao 2.0.
Upravo tako, ali kad se sve stavi na papir najbolje resenje je voziti ga takav kakav je ili u najblazu ruku zbog preskupe registracije ubaciti 2.0 TB sa nasim papirima i samo ga uvesti u saobracajnu.
Verovatno da dobije legalan 3.0 24v koji se vodi kao 2.0.
Upravo tako, ali kad se sve stavi na papir najbolje resenje je voziti ga takav kakav je ili u najblazu ruku zbog preskupe registracije ubaciti 2.0 TB sa nasim papirima i samo ga uvesti u saobracajnu.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 166 blok motora
Imam 164-ku 3.0 12v i motor 3.0 34v od 230ks koji je stranac. Da li moze i koliki je posao prepakovati ovaj od 24v na blok od 12v? Da li mora da se menja i donji deo motora (radilica, klipovi...) ili je dovoljno samo prebaciti glave, usisnu granu i dizne? Kako ce leci zupcasti, posto 24v ima dva rolera i spaner, a 12v samo jedan spaner? Da li je kaisnik radilice isti? Izduvna grana?