166 blok motora

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Korisnikov avatar
alaza
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98.
Lokacija: Pecinci
Postovi: 1147
Pridružio se: Uto Jan 20, 2009 11:01 pm

166 blok motora

Sre Maj 09, 2012 7:22 pm

Da li znate odgovara li blok motora sa 164-ke ili 166-ce motori 2.0 V6 turbo na 166-cu 3.0 V6 24v?
Korisnikov avatar
Santino
potenziato
potenziato
Garaža: 155 scary fast
Lokacija: BG-Zvezdara
Postovi: 968
Pridružio se: Ned Maj 31, 2009 11:47 am

Re: 166 blok motora

Sub Maj 12, 2012 9:31 pm

Blok jeste isti, ali precnik klipa odnosno hilzne nije isti na 2.0 v6, 2.5 i 3.0. Problem je sto ne mozes zameniti hilzne ako nije ista kubikaza.

Jedina opcija je da razbusis blok u delu gde upada hilzna sto dolazi u obzir samo kod 2.0 i 2.5 i logicno samo ako povecavas kubikazu.

To nece svaka radionica da uradi, raspitao sam se, a ona koja hoce uzece oko 20 eur po cilindru za taj posao...

Sta si mislio da uradis?
Slika
Korisnikov avatar
Alex V6
Garaža: V6 inside
Lokacija: Srbija
Postovi: 773
Pridružio se: Ned Sep 11, 2011 11:23 pm

Re: 166 blok motora

Sub Maj 12, 2012 10:44 pm

Verovatno da dobije legalan 3.0 24v koji se vodi kao 2.0.

I nije losa ideja. Razbusi blok, stavi hilzne, klipove, klipnjace, radilicu i kompletne glave od 3.0 sa diznama, promeni izduvne grane, stavi plenum sa cevima, drugi ECU i imobilajzer i u sustini je to to. Mozda bi raspored kaisa pravio malo problema, spaner je drugaciji na 12v motorima, a i ne znam kako bi uljna pumpa legla.
Gde je senzor radilice na v6 turbo, na remenici kao na starom 3.0 24v ili kao na novom?

Mislim da je ipak previse posla da se to sve napravi kako treba.
Korisnikov avatar
Santino
potenziato
potenziato
Garaža: 155 scary fast
Lokacija: BG-Zvezdara
Postovi: 968
Pridružio se: Ned Maj 31, 2009 11:47 am

Re: 166 blok motora

Ned Maj 13, 2012 5:35 am

To sam se ja zanosio da uradim, zato sam i proucavao. :)

U sustini moze samo blok da se razbusi i zamene hilzne, na to montiraju glave od 24v, nema potrebe za zamenom izduvnih grana, ostaju original. Senzor se kod starog 24v iz 164 nalazi na remenici, spaner je takodje kompatibilan kao sa starog 24v isto iz 164, cak moze da ugradi novi tip spanera umesto uljnog koji ima stari v6 tb.

Sve u svemu, nece jeftino da izadje pogotovo sto je pitanje da li bi vratio stare lagere i karike u taj spakovani blok, pa set dihtunga, obrade, ovo, ono... Fina cifra na kraju...
Slika
Korisnikov avatar
alaza
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98.
Lokacija: Pecinci
Postovi: 1147
Pridružio se: Uto Jan 20, 2009 11:01 pm

Re: 166 blok motora

Ned Maj 13, 2012 5:17 pm

@alex v6
Verovatno da dobije legalan 3.0 24v koji se vodi kao 2.0.


Upravo tako, ali kad se sve stavi na papir najbolje resenje je voziti ga takav kakav je ili u najblazu ruku zbog preskupe registracije ubaciti 2.0 TB sa nasim papirima i samo ga uvesti u saobracajnu.
Korisnikov avatar
jerotije
BANOVAN
Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
Lokacija: Beograd
Postovi: 1059
Pridružio se: Čet Feb 09, 2012 9:26 pm

Re: 166 blok motora

Ned Mar 24, 2013 8:36 pm

Imam 164-ku 3.0 12v i motor 3.0 34v od 230ks koji je stranac. Da li moze i koliki je posao prepakovati ovaj od 24v na blok od 12v? Da li mora da se menja i donji deo motora (radilica, klipovi...) ili je dovoljno samo prebaciti glave, usisnu granu i dizne? Kako ce leci zupcasti, posto 24v ima dva rolera i spaner, a 12v samo jedan spaner? Da li je kaisnik radilice isti? Izduvna grana?

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”