





 
   
 
 
  
 


 Kako se kreće potrošnja sa pogonom na svim točkovima?
 Kako se kreće potrošnja sa pogonom na svim točkovima? Pre ovog snega vožnja strogo Beograd, najčešće kratke relacije do 5-6km, kreće se u granicama 9-9,7. Mereno jedinom realnom metodom, sipanjem do čepa, po bordu pokazuje nešto bezveze oko 7-8. Od snega po Beogradu, na ovamo merio sam 200 km strogo grada i bilo je blizu 11, tačnije 10,8, s ti što je 90% vožnje bilo grejanje u leru ili vozikanje po snegu i ispitivanje mogućnosti. Povuče CW možda i litar na 100km više nego recimo Croma sa tim istim motorom i približnom težinom, ali užitak nema cenu.
 Pre ovog snega vožnja strogo Beograd, najčešće kratke relacije do 5-6km, kreće se u granicama 9-9,7. Mereno jedinom realnom metodom, sipanjem do čepa, po bordu pokazuje nešto bezveze oko 7-8. Od snega po Beogradu, na ovamo merio sam 200 km strogo grada i bilo je blizu 11, tačnije 10,8, s ti što je 90% vožnje bilo grejanje u leru ili vozikanje po snegu i ispitivanje mogućnosti. Povuče CW možda i litar na 100km više nego recimo Croma sa tim istim motorom i približnom težinom, ali užitak nema cenu.  
Koristi se i ova treca,evo drugar je sad vozi,cupa kao luda..erdeljan napisao:Formulisi "All season gume"?
Ja znam za tri vrste i sve tri se koriste u Svedskoj dok ova alternativa 3 se ne koristi u Srbiji:
Letnje
Zimske bez eksera
Zimske sa ekserima
 (Kao i u Nemackoj npr)
 (Kao i u Nemackoj npr)



 
  ..
 .. Navikao sam da su gume veoma bitne tj NAJBITNIJE jer svake godine prelazim preko 50.000 km
 Navikao sam da su gume veoma bitne tj NAJBITNIJE jer svake godine prelazim preko 50.000 km 
   
 
