
I nije neka velika potera, imam vremena do proleća, ali računam da će sada neke zaostale biti ipak jeftinije nego na proleće, kad svi navale.
Za zimske stvarno nije toliko bitno, vozim na Winterama, a one su "samo" T index
(do 190km/h).
Ovo je poprilično opasno imajuću u vidu da sada voziš po Srbiji i da voziš blizu 200 na mestima gde je ograničenje 80. Jedna, ali samo jedna rupa nastala od tvog zadnjeg prolaska tuda može da bude velika opasnost po sve učesnike u saobraćaju (mislim i na one sa druge strane trake puta) pa i da imaš nove novcijate gume.To nisi mogao da "naučiš" u Nemačkoj jer se tamo vozi 250 po odličnim putevima. Inače kad te uhvate sa 200 na toj deonici bićeš nekome devojka u mamunari (ideš pravo tamo). Ako hoćeš dođi na proleće na navak da se potrkamoSale NB napisao: Živeo sam u Nemačkoj, tamo sam položio vozački ispit, i naučio da vozim.
Pa dobro tvoja stvar dali ćeš kupiti H ili v indeks,ja samo kažem da za veliku većinu nas je to manje više slabo bitno.Desi se da mi verovatno svi ponekad poteramo malo više ali jako je malo bezbednih prilika i lokacija gde se to može.Sale NB napisao:Ako mene pitaš, sigurno 20-30 puta godišnje!![]()
Nisam kupio i zavoleo Alfu zato što lepo ide 120!![]()
![]()
![]()
Od Batajničkog nadvožnjaka pa do prvog sledećeg nadvožnjaka, tu već uhvatim 190Km/h, kod isključenja za Nove Banovce idem već preko 220Km/h.![]()
Sat verovatno malo laže, ali koliko?!
Index brzine podrazumeva da guma može da izdrži maksimalnu navedenu brzinu 10 minuta neprekidno.
Slažem se da je to u Srbiji teško izvesti, ali ako već vozim toliko brzo, što je samo po sebi veliki rizik, zašto da sebe dovodim u situaciju da uopšte razmišljam hoće li moje gume izdržati tu torturu.
Proizvođači testiraju nove gume, a ja ove moje prvo dobro izlomim po ovim rupama, pređem i 20-30000 km, a onda opet izađem na auto put i opalim po gasu!
I očekujem da gume to izdrže!
Razlika između seta guma u H ili V indexu je nekih 30-50 evra. Zašto da ulazim u taj rizik?!
Kao i u svim drugim stvarima postoji velika razlika da li odredjenu perfomansu pruza neko ili nesto u svojim krajnjim mogucnostima ili lagano, bez napora. Isto vazi i za gume.interceptor napisao:Pa dobro tvoja stvar dali ćeš kupiti H ili v indeks,ja samo kažem da za veliku većinu nas je to manje više slabo bitno.Desi se da mi verovatno svi ponekad poteramo malo više ali jako je malo bezbednih prilika i lokacija gde se to može.Sale NB napisao:Ako mene pitaš, sigurno 20-30 puta godišnje!![]()
Nisam kupio i zavoleo Alfu zato što lepo ide 120!![]()
![]()
![]()
Od Batajničkog nadvožnjaka pa do prvog sledećeg nadvožnjaka, tu već uhvatim 190Km/h, kod isključenja za Nove Banovce idem već preko 220Km/h.![]()
Sat verovatno malo laže, ali koliko?!
Index brzine podrazumeva da guma može da izdrži maksimalnu navedenu brzinu 10 minuta neprekidno.
Slažem se da je to u Srbiji teško izvesti, ali ako već vozim toliko brzo, što je samo po sebi veliki rizik, zašto da sebe dovodim u situaciju da uopšte razmišljam hoće li moje gume izdržati tu torturu.
Proizvođači testiraju nove gume, a ja ove moje prvo dobro izlomim po ovim rupama, pređem i 20-30000 km, a onda opet izađem na auto put i opalim po gasu!
I očekujem da gume to izdrže!
Razlika između seta guma u H ili V indexu je nekih 30-50 evra. Zašto da ulazim u taj rizik?!
A uostalom koja 147-ica realno osim onih sa 3,2 motorom mogu preko 210 kmh...
Budi siguran da Mađarska i Hrvatska danas imaju bolje autoputeve od npr. Nemačke.Sauriann napisao:Meni je baš bio skoro utisak upečatljiv kad sam iz Mađarske prešao kod nas. Vozio sam nekoliko sati 140 kroz obe zemlje i kroz Srbiju je smor zbog puta.
imam pireli sa tim indeksomSale NB napisao: Gume sa V indexom se razlikuju u konstrukciji od H guma. Nije sve samo u maksimalnoj brzini. te gume jednostavno bolje podnose žestoku vožnju.
Remap, 6. brzina i zalet, naravno...interceptor napisao: A uostalom koja 147-ica realno osim onih sa 3,2 motorom mogu preko 210 kmh...
GT i 147 od 2004. do 2010. imaju iste menjače, motore, turbine, injektore i ECU (prvo EDC16C8, a od 2006, EDC16C39)... GT je nešto teža od 147ce, pa je njenih 230km/h "garancija" da i 147ca to može, ako je to uopšte bitno, jerSale NB napisao:GT i 147 su tehnički identični. GT je u stvari 147 coupe.
Merio sam GPS-om moju Alfu i izmerio 212km/h.(Sat 220Km/h)
Uzgred, i meni sat "laže" za +8km/h. Izvinjavam se za off...dusan147 napisao:...to, definitivno, nije brzina za 147cu...