
FORMULA 1 (nastavak)
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Schumi, ti bi trebao znati ako iko, tamo drzis rekord staze. 

Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
... re=related
[youtube]TuMIaTJ2TM4[/youtube]
Cini mi se da je ovdje zanimljivo,samo treba naci naziv tacan.
[youtube]TuMIaTJ2TM4[/youtube]
Cini mi se da je ovdje zanimljivo,samo treba naci naziv tacan.

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- scudetto
- Garaža: Alfa Romeo 146 Ti
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
bio sam ja na hungaroringu jedne godine na zlatnoj tribini na startu a bio sam i na poljancetu na ovom delu gde je obelezeno 14 15 i 16 nije lose mozes da setas u tom delu i vidis par krivina a mozes da se podvuces pod ogradu i overis jos neki deo staze
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Razmisljao sam da ne bi bilo lose uhvatiti tako neku poziciju, posto se bollid moze uhvatiti u dolasku i odlasku. I ona krivina pod oznakom 1 mi izgleda dobro, ali tamo, nazalost, nema pristupa.
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Dje god da stanes bice ti vrh.
Koje su bile cijene karata-ako nije tajna?
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ali ja to gledam iz druge perspektive,nikad nisam bio na tribinamaalessandro napisao:Schumi, ti bi trebao znati ako iko, tamo drzis rekord staze.

Dje god da stanes bice ti vrh.
Koje su bile cijene karata-ako nije tajna?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Cijena je oko 90-100 eura po komadu. Ima i neka "specijalna" ponuda za 140 eura neka od "silver" tribina kod startno-ciljne ravni gdje za 1 kupljenu kartu dobijas dvije, pa cemo razmotriti i tu varijantu. Uglavnom smo mislili to zavrsiti do srijede, da ne otezemo.
Re: FORMULA 1 (nastavak)




Cijena je oko 90-100 eura po komadu. Ima i neka "specijalna" ponuda za 140 eura neka od "silver" tribina kod startno-ciljne ravni gdje za 1 kupljenu kartu dobijas dvije, pa cemo razmotriti i tu varijantu. Uglavnom smo mislili to zavrsiti do srijede, da ne otezemo.
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pa dajte dvojica po 75e i sjedite u Silver sta vas briga
Nego da ti ne off-ujem,dako se javi jos neko ko je bio na "Ringu"...

Nego da ti ne off-ujem,dako se javi jos neko ko je bio na "Ringu"...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nisam se najbolje "odrazio"
Cijena jedne za koju dobijes dvije je 280 eura
Bas sam ovo srocio, svaka mi cast.
Uglavnom, dodje 140 po covjeku.



Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
prve godine(1998) sam bio izmedju krivina 12 i 13(tada nije postojao general admission vec samo gold, silver i bronza-stajanje), ja sam imao bronzu, nije nesto zanimljivo mesto, ne vidis ih kad dolaze vec samo izlaz iz 12ice, pravac i kocenje za 13icu., isao sam i do krivina 10 i 11, ni tamo nisam bio odusevljen, sem sto su na svim tim krivinama formule prolazila jako blizu publike(vecini problem za usi zbog jacine zvuka, meni bio melem za usi
)
drugi put(2002) tada je raspored na stazi bio ovakav, a pozicije gledanja sam obelezio crvenim strelicama i krugom

znaci bio sam na kocenju za prvu krivinu, tu je tada bio gen.adm.(ne znam jel i sada), fino mesto i bio je video bim na izlazu iz pita(namenjen onima na gold-u) ali je mogao i odavde da se vidi, prednost tog mesta gde sam bio je blizina ulaza tj kapije(koja se nalazi bas na prvoj krivinii, kad bi produzio pravo, tu je i biletarnica), pa nema puno da se pesaci kao i mogucnost setanja iza glavnih tribina gde je bilo raznoraznog sadrzaja tipa oficijelnih "tezgi" timova sa suvenirima i sl. stvarima, raznih štandova opreme i tjuninga za kola kao i samih automobila, bokseva za razna takmicenja(zamena guma, dolivanje goriva, voznja nekih igrica itd.) kao i štandova sa klopom, takodje su i wc-i bili u tom delu. mana tog dela iza tribina je ogromna buka zbog odzvanjanja od tribina, moram priznati da mi je u om delu smetala buka, svi nose cepove u usima ili "slusalice" posebno deca, za njih je to obavezno!
oko vrata nosis kartu koja se cekira svakog od tri dana i sa njom prolazis svuda gde je general admission. kontrola je stroga i svuda ima po nekoliko cuvara i kapije a bilo je obelezeno gde je koji deo(silver, gold, bronza, g.adm, padok, itd.) pa je tesko prevariti ih na foru "nisam video "
sa prve krivine kad gledas se vidi i "gornji" deo staze oko krivina 8 i 9 kao i deo pravca od krivina 4 do 6. (sve ovo sto pricam je bilo tada sada ne znam jel ista vidljivost i situacija, zbog zelenila i mozda nekih novih objekata
)
e sad je problem sto je staza pre par godina promenjena malo, prva krivina je produzena, ide se dublje, pa onda gde sam ja gledao sada vise nije reper kocenja vec dosta kasnije, sad ne znam kako je tu za gledanje, ako moze da se ide blize krivini tj kocenju onda ok.
takodje sam te godine treninge gledao i na zadnjoj krivini(t16, obelezeno strelicom), nije lose posebno zbog ubrzanja iz zadnje krvine, lep osecaj, kao i ulaska u boks(mada se ne vidi kad stanu u pit, vec ulazak i malo pocetak tog dela gde su safety carovi i sl. vozila) video se deo staze od krivine 13 pa dotle, na tom mestu sam gledao i porse super kup, a ima i video bim
sta znam ima dosta da se pise i prica, ja bih opet isao na to mesto(prva krivina, ako je moguce):rolleyes: jer u pauzama mozes da se setas iza tribina i ubijas vreme.
cena za sva tri dana je bila 110e 2002 a 1998 se ne secam a tad su bile marke, a ima fora kad ides na jedan dan da das onom na kapiji neku kintu da te psti, regularan dnevna karta je bila blizu 100e koliko se secam a znam ljude iz srbije koji su ulazili za 20ak, isto je bila fora i u barseloni, nekad je potrebno sacekati malte ne da krenu u krug za zagrevanje pa onda uci na tu foru a nekad mozes da se promuvas u guzvi i uvalis onom na kapiji kintu, mada sve je relativna stvar i onda nemas kartu pa je setanje po stazi nemoguce vec tu gde stanes tu si.
i da ako ides kolima bolji je deo staze kod prve krivine jer je i parking relativno blizu(ako nadjes mesta
) a lako se stize sa auto puta do tog mesta tj ulaza, nije daleko i fin je put. mi smo stigli cas, parking je malo problem ako te ukenja da se parkiras blizu super.
tamo gde sam bio 1998 jer vrlo nezgodan prilaz, secam se da smo od autobusa do staze prilicno pesacili kroz neki neasfaltirani put kojim idu i kola i prasina je bila uzasna a ljudi su parkirali svuda okolo po livadi i njivama, sa auto puta smo skrenuli i isli kroz neko selo uskim asfaltom ali je guzva bila velika, seljaci su tu vec izdavali svoja dvorista za parkiranje, neki ljudi su mi pricali da ih je bus ostavljao na auto putu pa peske isli kroz selo do staze a to nije mala km koliko se secam
sve u svemu busom je najbolje, nista ne brines, od hotela te doveze te malte ne do kapije(on posle ode da trazi parking) i tu te saceka posle i vrati u grad ili hotel, tvoje je samo da se prosetas od staze.
Re: FORMULA 1 (nastavak)
da bio sam dva puta, prve godine bronza druge general admission i sva tri dana, tako da sam imao prilike da menjam pozicije za fp, qvali i trku kao i za trke izmedju f1(porse i f3 tada), iskreno nikad ne bih isao na tribine(prednost je samo video bim i hladovina ako su pokrivene) jer ovde mozes da ides na jedno 50% staze ako te ne mrzi, doduse ne mozes svuda da prodjes pored staze ako hoces na neke delove da predjes moras da izadjes na jednu od kapija pa ides okolnim prilazima da bi usao na drugu kapiju i nastavis put pored staze, itd. mada se to sa godinama menja nisam siguran da uvek moze tako da se seta.SCHUMACHER napisao:OMP je bio na Hungaroringu ako se ne varam,sacekacemo da se on javi,ako ne,posalji mu PM.
prve godine(1998) sam bio izmedju krivina 12 i 13(tada nije postojao general admission vec samo gold, silver i bronza-stajanje), ja sam imao bronzu, nije nesto zanimljivo mesto, ne vidis ih kad dolaze vec samo izlaz iz 12ice, pravac i kocenje za 13icu., isao sam i do krivina 10 i 11, ni tamo nisam bio odusevljen, sem sto su na svim tim krivinama formule prolazila jako blizu publike(vecini problem za usi zbog jacine zvuka, meni bio melem za usi

drugi put(2002) tada je raspored na stazi bio ovakav, a pozicije gledanja sam obelezio crvenim strelicama i krugom

znaci bio sam na kocenju za prvu krivinu, tu je tada bio gen.adm.(ne znam jel i sada), fino mesto i bio je video bim na izlazu iz pita(namenjen onima na gold-u) ali je mogao i odavde da se vidi, prednost tog mesta gde sam bio je blizina ulaza tj kapije(koja se nalazi bas na prvoj krivinii, kad bi produzio pravo, tu je i biletarnica), pa nema puno da se pesaci kao i mogucnost setanja iza glavnih tribina gde je bilo raznoraznog sadrzaja tipa oficijelnih "tezgi" timova sa suvenirima i sl. stvarima, raznih štandova opreme i tjuninga za kola kao i samih automobila, bokseva za razna takmicenja(zamena guma, dolivanje goriva, voznja nekih igrica itd.) kao i štandova sa klopom, takodje su i wc-i bili u tom delu. mana tog dela iza tribina je ogromna buka zbog odzvanjanja od tribina, moram priznati da mi je u om delu smetala buka, svi nose cepove u usima ili "slusalice" posebno deca, za njih je to obavezno!
oko vrata nosis kartu koja se cekira svakog od tri dana i sa njom prolazis svuda gde je general admission. kontrola je stroga i svuda ima po nekoliko cuvara i kapije a bilo je obelezeno gde je koji deo(silver, gold, bronza, g.adm, padok, itd.) pa je tesko prevariti ih na foru "nisam video "

sa prve krivine kad gledas se vidi i "gornji" deo staze oko krivina 8 i 9 kao i deo pravca od krivina 4 do 6. (sve ovo sto pricam je bilo tada sada ne znam jel ista vidljivost i situacija, zbog zelenila i mozda nekih novih objekata

e sad je problem sto je staza pre par godina promenjena malo, prva krivina je produzena, ide se dublje, pa onda gde sam ja gledao sada vise nije reper kocenja vec dosta kasnije, sad ne znam kako je tu za gledanje, ako moze da se ide blize krivini tj kocenju onda ok.
takodje sam te godine treninge gledao i na zadnjoj krivini(t16, obelezeno strelicom), nije lose posebno zbog ubrzanja iz zadnje krvine, lep osecaj, kao i ulaska u boks(mada se ne vidi kad stanu u pit, vec ulazak i malo pocetak tog dela gde su safety carovi i sl. vozila) video se deo staze od krivine 13 pa dotle, na tom mestu sam gledao i porse super kup, a ima i video bim
sta znam ima dosta da se pise i prica, ja bih opet isao na to mesto(prva krivina, ako je moguce):rolleyes: jer u pauzama mozes da se setas iza tribina i ubijas vreme.
cena za sva tri dana je bila 110e 2002 a 1998 se ne secam a tad su bile marke, a ima fora kad ides na jedan dan da das onom na kapiji neku kintu da te psti, regularan dnevna karta je bila blizu 100e koliko se secam a znam ljude iz srbije koji su ulazili za 20ak, isto je bila fora i u barseloni, nekad je potrebno sacekati malte ne da krenu u krug za zagrevanje pa onda uci na tu foru a nekad mozes da se promuvas u guzvi i uvalis onom na kapiji kintu, mada sve je relativna stvar i onda nemas kartu pa je setanje po stazi nemoguce vec tu gde stanes tu si.
i da ako ides kolima bolji je deo staze kod prve krivine jer je i parking relativno blizu(ako nadjes mesta

tamo gde sam bio 1998 jer vrlo nezgodan prilaz, secam se da smo od autobusa do staze prilicno pesacili kroz neki neasfaltirani put kojim idu i kola i prasina je bila uzasna a ljudi su parkirali svuda okolo po livadi i njivama, sa auto puta smo skrenuli i isli kroz neko selo uskim asfaltom ali je guzva bila velika, seljaci su tu vec izdavali svoja dvorista za parkiranje, neki ljudi su mi pricali da ih je bus ostavljao na auto putu pa peske isli kroz selo do staze a to nije mala km koliko se secam

sve u svemu busom je najbolje, nista ne brines, od hotela te doveze te malte ne do kapije(on posle ode da trazi parking) i tu te saceka posle i vrati u grad ili hotel, tvoje je samo da se prosetas od staze.

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Hvala na ovako detaljnom izvjestaju.
Poredeci tvoju sliku i ovu sto sam okacio u mom prvom postu, General admission je sada "skracen", ide samo do prve polovine startne ravni. To je novija varijanta, skinuta sa sajta hungaroinfo.com Na tvojoj slici ide sve do kraja i prve krivine. Izbor otprilike pada na dio oko 14-15-16 krivine jer se tu moze dosta uhvatiti, a u blizini je i video-bim. Valjda cu nekako uspjeti naci taj dio.
Ici cemo autom, posto dolazimo iz Sarajeva. E, sad, da li cemo naci zgodan parking, ostaje da se vidi.
Prema slici, ima neki u blizini pomenutog niza krivina prije starta. Samo je pitanje da li se sa njega moze direktno na "poljanu", ili se mora nesto obilaziti.
Karte bismo uzimali preko sljedeceg sajta http://www.hungaroinfo.com/formel1/index_en.htm Nadam se da je pouzdano, nasao sam na par mjesta da je kao zvanicno mjesto za prodaju karata. Moze i preko F1 sajta, ali su karte skuplje za oko 20 eura. Ima li neko iskustvo sa tim?


Poredeci tvoju sliku i ovu sto sam okacio u mom prvom postu, General admission je sada "skracen", ide samo do prve polovine startne ravni. To je novija varijanta, skinuta sa sajta hungaroinfo.com Na tvojoj slici ide sve do kraja i prve krivine. Izbor otprilike pada na dio oko 14-15-16 krivine jer se tu moze dosta uhvatiti, a u blizini je i video-bim. Valjda cu nekako uspjeti naci taj dio.

Ici cemo autom, posto dolazimo iz Sarajeva. E, sad, da li cemo naci zgodan parking, ostaje da se vidi.

Karte bismo uzimali preko sljedeceg sajta http://www.hungaroinfo.com/formel1/index_en.htm Nadam se da je pouzdano, nasao sam na par mjesta da je kao zvanicno mjesto za prodaju karata. Moze i preko F1 sajta, ali su karte skuplje za oko 20 eura. Ima li neko iskustvo sa tim?
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
karte mozes kupiti na licu mesta, na glavnom ulazu(valjda je glavni) na stazu onaj kod prve krivine, postoji biletarnica(bar je tada postojala) i tu su mnogi kupovali, ja sam isao preko agencija iz Srbije i oni su sve obezbedili samo na podelili u autobusu karte i brosure.
sto se parkinga tice, ove crvene linije koja idu oko celog kompleksa staze je put kojim se prilazi do kapija, parkinga i sl. uglavnom duz cele te trase je moguce parkiranje(na slici su i naznaceni parkinzi, ali valjda samo zvanicni koji se valjda placaju), negde je uredjeno a negde ne, ta uradjena se mislim naplacuju, ali masa ljudi ostavlja kola po livadama i njivama, gde sam sve video da su gurali kola to je uzas
ali jbg, snalazi se ko kako moze i ume.
deo staze koji si izabrao za gledanje moze biti zanimljiv samo treba naci pravo mesto koje je pregledno i nije puno udaljeno od staze, ja sam se setao svuda po tom delu ali ne mogu da se setim kako je bilo znam da su neke mesta bila pregledna ali dosta udaljena od staze pa i nije neki uzitak, sta znam, najbolje ces sam videti sta je i kako
sto se parkinga tice, ove crvene linije koja idu oko celog kompleksa staze je put kojim se prilazi do kapija, parkinga i sl. uglavnom duz cele te trase je moguce parkiranje(na slici su i naznaceni parkinzi, ali valjda samo zvanicni koji se valjda placaju), negde je uredjeno a negde ne, ta uradjena se mislim naplacuju, ali masa ljudi ostavlja kola po livadama i njivama, gde sam sve video da su gurali kola to je uzas

deo staze koji si izabrao za gledanje moze biti zanimljiv samo treba naci pravo mesto koje je pregledno i nije puno udaljeno od staze, ja sam se setao svuda po tom delu ali ne mogu da se setim kako je bilo znam da su neke mesta bila pregledna ali dosta udaljena od staze pa i nije neki uzitak, sta znam, najbolje ces sam videti sta je i kako

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Znaci nije frka da se karte moraju rezervisati malo ranije? Mislim, tesko da ce se General admission napuniti.
Nema ogranicenja broja mjesta. Samo da rezervisemo hotel, a karte tamo?

Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
pa realno nije moguce napuniti general admission
, uvek postoji mesto vise samo je pitanje pozicije, jbg ko dodje ranije zauzme najbolja mesta najbliza stazi i sl., ne znam sad kako je ali ja kad sam bio bilo je mesta na pretek, i da biraj mesto sto blize cilju da bi posle mogao da odes na stazu i stignes na proglasenje i sampanjac, nezaboravan dozivljaj, posle trke otvaraju sve kapije i pustaju publiku po stazi
kad krene stampedo to je šou, svi trce ka proglasenju, ja sa bio bukvalno uz pit wall i vrlo blizu mene stojali vozaci na postojlu
jbg tada nisam imao digitalac da docaram atmosferu i uslikam i snimim sve a ne znam ni gde mi se zagubile fotografije
sto se tice kupovine karata mislim da nema problema ali ipak probaj da ih kupis ranije, sta znam kako je sad to reseno, verujem da moze i u gradu(budimpesti) da se kupe negde, u barseloni su postojale oficijelne biletarnice u gradu ali dan pred trku nije bilo vise karata
jel ides na jedan dan ili ceo program tj vikend? za foru na jedan dan ja bih probao da uvalim onom na kapiji 20ak eura i to je to, 99% moze, znam dosta ljudi iz mog kraja koji su tako godinama prolazili
doduse ako ne uspeju pred trku oni udju na tu foru cim startuje trka jer ona nema guzve i svi se opuste pa lako prodjes




sto se tice kupovine karata mislim da nema problema ali ipak probaj da ih kupis ranije, sta znam kako je sad to reseno, verujem da moze i u gradu(budimpesti) da se kupe negde, u barseloni su postojale oficijelne biletarnice u gradu ali dan pred trku nije bilo vise karata

jel ides na jedan dan ili ceo program tj vikend? za foru na jedan dan ja bih probao da uvalim onom na kapiji 20ak eura i to je to, 99% moze, znam dosta ljudi iz mog kraja koji su tako godinama prolazili

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Bili bismo tamo u subotu i nedjelju, s tim da bismo na stazu isli samo u nedjelju, a u subotu bismo lutali po gradu (gulash, paprikash itd
) Dobra fora je to za ulazak na stazu, nisam znao!
Bilo bi dobro to iskusiti. Moram ponijeti i casu za sampanjac.
Nije losa ni ta fora sa 20 eura, ali cu vidjeti. Znas kako je, "potezem" izdaleka, pa bih da se osiguram prije nego krenem. Za nedjelju je karta 90 eura. Nije malo za par sati, ali nije ni svaki dan. 




Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
pa vidi ako mozes da saznas jel se sigurno u nedelju mogu kupiti karte na stazi(regularno) onda ti se isplati rizik da probas prvo da udjes na foru pa ako te vrate trknes do najblize biletarnice i kupis, kazem 2002 kad sam ja bio bila je biletarnica kod kapije na prvoj krivini i znam da su u nedelju ljudi cekali u redu za karte sto znaci da su mogle tad da se kupe, sto je i logicno, dolaze ljudi sa raznih strana i ne kupuje svako kartu od kuce ili pre vremena a i to nije bilo vreme kad si lako mogao na netu da nadjes sve i obezbedis kao danas 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Gledam Schumachera kako se muci na treningu,nije ni usao u 10,uopste mi nije jasno sta ce njemu sve ovo,ok lova je to ali opet takav sampion da bude cak i ispod proseka mucno mi je da gledam,bar je Ferrari usao u formu
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Dobro je, hvala Bogu, jednom i Ferrari pod Domenikalijem da dobije na taktiku, mada je i Alonso odlicno vozio.
Danas sam se setio da mi nedostaje dodeljivanje lovorovog venca pobednicima...ne znam zasto toga vise nema. Poslednja trka gde se dodeljivao lovorov venac pobedniku bila je VN Italije, 1985.
Danas sam se setio da mi nedostaje dodeljivanje lovorovog venca pobednicima...ne znam zasto toga vise nema. Poslednja trka gde se dodeljivao lovorov venac pobedniku bila je VN Italije, 1985.
Acqua-Olio-Benzina
-
Ka
- Drug Član
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pa bilo je poprilicno ostro, mogao bi Hamilton da popije kaznu...
Acqua-Olio-Benzina
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nando je muski odvozio-nema price,a mogli bi Hamvija malo da kazne jer da je htio-mogao je da izbjegne sudar-mada nebitno.
Jos jedna odlicna voznja Schumachera koji je iz trke u trku bolji od Rosberga,ali vidjecemo...
BBC-jevi voditelji su odmah nakon trke otrcali do pit-wall-a RB-a da pitaju Hornera sta su culi na radiju-jer su mislili da je RB tim koji ne izdaje naredjenja,aludirajuci na njegove komentare nakon Massinog propustanja Alonsa na Nirburgringu...
Jos jedna odlicna voznja Schumachera koji je iz trke u trku bolji od Rosberga,ali vidjecemo...
BBC-jevi voditelji su odmah nakon trke otrcali do pit-wall-a RB-a da pitaju Hornera sta su culi na radiju-jer su mislili da je RB tim koji ne izdaje naredjenja,aludirajuci na njegove komentare nakon Massinog propustanja Alonsa na Nirburgringu...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
nema zasto da kazne Luisa, cist trkacki incident plus je bio na unutrasnjoj strani i branio poziciju, Masa je morao da popusti, ako i budu kaznili luisa za ovo bice neka novcana kazna i sl., oduzimanje pozicije ili neka penalizacija bi bilo previse za ovu sezonu, dovoljno su ga kaznjavali bez razloga, decko vozi extra i objasnio je danas kako se vozi u promenljivim uslovima, mclaren je slab na ovoj stazi ali sa 10. na 4. mesto je veliki uspeh! steta za batone da onako glupo ispadne iz trke.
Ferari konacno do pobede, i bilo je vreme
Šumi odlican, i pored onog incidenta i penalizacije 9. mesto sto nije mala stvar, a onaj potez slupavanja u Kamuija mu je bio krajnje glup i pocetnicki, ono bi ocekivao od nekog napaljenog klinca ali od 7-strukog sampiona nikako
nije sebi smeo da dozvoli onako nesto!
Ferari konacno do pobede, i bilo je vreme

Šumi odlican, i pored onog incidenta i penalizacije 9. mesto sto nije mala stvar, a onaj potez slupavanja u Kamuija mu je bio krajnje glup i pocetnicki, ono bi ocekivao od nekog napaljenog klinca ali od 7-strukog sampiona nikako

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nisma gledao poniovljeni snimak duela Mase i Hamiltona. Cinilo mi se da je Hamilton produzio putanju spolja vise nego sto je ok...pogledacu opet. Ako jeste, onda je time isterao Masu sa staze.
Weber je mogao da predje Fetele, to se iz aviona videlo, ali timskih dogovora i naredjenja je bilo i uvek ce biti i to niko nece moci da spreci, tako d aje bolej da bar timovi jedni drugima to ne spocitavaju jer je glupo. Pre ili kasnije svima se to obije o glavu.
Weber je mogao da predje Fetele, to se iz aviona videlo, ali timskih dogovora i naredjenja je bilo i uvek ce biti i to niko nece moci da spreci, tako d aje bolej da bar timovi jedni drugima to ne spocitavaju jer je glupo. Pre ili kasnije svima se to obije o glavu.
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
meni ovde nije nista sporno, Masa je jos i namotao na Luisa posle prvog kontakta ali niko nije sisao sa staze niti ostecen tako da je za mene ovo cist trkacki incident tj borba za poziciju i odbrana iste
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
@ OMP
Slažem se u potpunosti! Može da prića ko šta hoće, da simpatiše ili ne simpatiše, ali dečko (Lewis) je svakako jedan od najboljih vozača u "cirkusu" i to dokazuje redovno. Jeste da je u poslednje vreme malo frustriran zbog očigledne nemoći McLarena da mu pruži konkurentan bolid, pa shodno tome nekada napravi potez iz nestrpljenja i srca umesto iz glave, ali zapitajmo se svi na čega bi ličila današnja F1 (koja ionako više ne liči na ništa) da nema njega i njegovih beskompromisnih preticanja. Dečko ne štedi ni sebe ni druge, a od kako pratim ovaj sport najviše sam cenio takve vozače! Svaka čast razumnom i promišljenom Prostu, te činjenici da ima titulu više od neprikosnovenog Senne, ali mislim da ko je imao sreću da gleda Brazilca na delu mogao je samo da uživa do kraja. A što se kažnjavanja tiče - pa to je zaista smešno za čega je sve Lewis tokom karijere iskažnjavan! Najbolje da niko nikoga ne pretiče i da se sve promene u poretku izdešavaju u boxu, a vrhunac uzbuđenja da bude kada neki mehaničar napravi kiks (danas su "stradali" Button i Vettel).
Bilo bi zanimljivo videti kako bi se stvari odvijale da Lewis sedi u najjačem bolidu, odnosno šta bi Vettel radio da poslednje dve godine sedi u McLarenu, mada nema dileme da je izuzetno talentovan i brz vozač. Ipak, titule koje je osvojio prošle i ove godine stigle su u ubedljivo najboljem bolidu, baš kao što je i Schumacher sjajno profitirao u onako dobrom i dominantnom Ferrariju, ali ono pravo se vidi kada neko u prosečnom bolidu ostavi konkurente.
Elem, jedva čekam da se sezona završi - ne samo što je pobednik u ekipnoj i vozačkoj konkurenciji poznat, već ova tragedija sa zabranom dolivanja goriva, ćudljivim gumama zahvaljujući kojima čovek ne zna da li je neko brz zato što je mnogo dobar vozač, ili zato što mu trenutno gume "rade", haosu sa pravilima i propisima, još uvek neiznalasku dobrog aerodinamičkog rešenja kako bi se više i bezbolnije preticalo (mada ima nešto i u Tilkeovim rukotvorinama),...
Slažem se u potpunosti! Može da prića ko šta hoće, da simpatiše ili ne simpatiše, ali dečko (Lewis) je svakako jedan od najboljih vozača u "cirkusu" i to dokazuje redovno. Jeste da je u poslednje vreme malo frustriran zbog očigledne nemoći McLarena da mu pruži konkurentan bolid, pa shodno tome nekada napravi potez iz nestrpljenja i srca umesto iz glave, ali zapitajmo se svi na čega bi ličila današnja F1 (koja ionako više ne liči na ništa) da nema njega i njegovih beskompromisnih preticanja. Dečko ne štedi ni sebe ni druge, a od kako pratim ovaj sport najviše sam cenio takve vozače! Svaka čast razumnom i promišljenom Prostu, te činjenici da ima titulu više od neprikosnovenog Senne, ali mislim da ko je imao sreću da gleda Brazilca na delu mogao je samo da uživa do kraja. A što se kažnjavanja tiče - pa to je zaista smešno za čega je sve Lewis tokom karijere iskažnjavan! Najbolje da niko nikoga ne pretiče i da se sve promene u poretku izdešavaju u boxu, a vrhunac uzbuđenja da bude kada neki mehaničar napravi kiks (danas su "stradali" Button i Vettel).
Bilo bi zanimljivo videti kako bi se stvari odvijale da Lewis sedi u najjačem bolidu, odnosno šta bi Vettel radio da poslednje dve godine sedi u McLarenu, mada nema dileme da je izuzetno talentovan i brz vozač. Ipak, titule koje je osvojio prošle i ove godine stigle su u ubedljivo najboljem bolidu, baš kao što je i Schumacher sjajno profitirao u onako dobrom i dominantnom Ferrariju, ali ono pravo se vidi kada neko u prosečnom bolidu ostavi konkurente.
Elem, jedva čekam da se sezona završi - ne samo što je pobednik u ekipnoj i vozačkoj konkurenciji poznat, već ova tragedija sa zabranom dolivanja goriva, ćudljivim gumama zahvaljujući kojima čovek ne zna da li je neko brz zato što je mnogo dobar vozač, ili zato što mu trenutno gume "rade", haosu sa pravilima i propisima, još uvek neiznalasku dobrog aerodinamičkog rešenja kako bi se više i bezbolnije preticalo (mada ima nešto i u Tilkeovim rukotvorinama),...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER