alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
- duxi-kg
- Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
- Lokacija: kragujevac
Post
alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
interesuje me dali su svi 2.0 T.S motori sa duplo nazubljenim kaisom i spanerom i dali je moguce da motor radi bez njega,tj da se on ukine- izbaci kako kaze jedan majstor...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
svi 2.0 16V imaju slicne kaiseve, razlikuje se samo broj zubaca, ima ih 3 vrste.
moguce je da taj motor radi bez dvostruko nazubljenog kaisa.
te ekscentricne osovine balansiraju motor, odnosno udaraju kontru prirodnim vibracijama motora.
kazu iskusniji od mene (a ja samo prenosim) da 2.0 16V trosi oko 5KS na to balansiranje, i da je to zrtvovano zarad ocuvanja ostalih sklopova u motoru, nosaca motora, koseva itd...
ja sam ga uvek stavljao, mada cesce sam vidjao taj motor bez tog kaisa...
moguce je da taj motor radi bez dvostruko nazubljenog kaisa.
te ekscentricne osovine balansiraju motor, odnosno udaraju kontru prirodnim vibracijama motora.
kazu iskusniji od mene (a ja samo prenosim) da 2.0 16V trosi oko 5KS na to balansiranje, i da je to zrtvovano zarad ocuvanja ostalih sklopova u motoru, nosaca motora, koseva itd...
ja sam ga uvek stavljao, mada cesce sam vidjao taj motor bez tog kaisa...
- duxi-kg
- Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
- Lokacija: kragujevac
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
hvala deki
a ima li nekih negativnih posledica ako se on nekako skine-demontira?kazu ljudi da kod novijih motora alfe su oni izbaceni...

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
ali ni kod jednog 2.0 16V TS nisu izbaceni, a ovde bas o njemu pricamo...
posledice?
jos jednom, opsta preporuka je da to ne mora da se ugradjuje. ja sam pak bio skeptican i ugradio ga i opet cu kad god bude doslo na red. ne bi on bio tu samo da bi smetao, taj motor je cuven po ogromnom obrtnom momentu i uzasnom hodu klipa 91mm, a opet se vrti do 7000rpm, a mnogim V6 motorima je limit 6500 a - hod klipa je 65mm, na primer...
ja bih ga ugradio.
za zupcaste preporuka Gates, moze Dayco, Continental, Hutchinson ili ta klasa, Goodyear i jeftiniji nikako - pucali su trojici posle male kilometraze, bas na 2.0 16V... ne mora da znaci da su i sad nove serije lose, ali Gates nije nikome omanuo.
posledice?
jos jednom, opsta preporuka je da to ne mora da se ugradjuje. ja sam pak bio skeptican i ugradio ga i opet cu kad god bude doslo na red. ne bi on bio tu samo da bi smetao, taj motor je cuven po ogromnom obrtnom momentu i uzasnom hodu klipa 91mm, a opet se vrti do 7000rpm, a mnogim V6 motorima je limit 6500 a - hod klipa je 65mm, na primer...
ja bih ga ugradio.
za zupcaste preporuka Gates, moze Dayco, Continental, Hutchinson ili ta klasa, Goodyear i jeftiniji nikako - pucali su trojici posle male kilometraze, bas na 2.0 16V... ne mora da znaci da su i sad nove serije lose, ali Gates nije nikome omanuo.

- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Video sam kako motor trese kad mu prezube balanseri. I to za jedan zub
. A video sam i kako mirno radi, i ne mrda, kad se isti uzube kako treba i stavi nov kais
. Tako da mislim da moze lagano da iskida radilicu kad se bez balans kaisa auto tera u crveno polje obrtaljke, i kida svakodnevno
.
Moj savet ti je da ga ne skidas sa motora nikako... Nije on dzabe tu postavljen.




Moj savet ti je da ga ne skidas sa motora nikako... Nije on dzabe tu postavljen.



FANTAZ'JA
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
DushanSD napisao:Video sam kako motor trese kad mu prezube balanseri. I to za jedan zub. A video sam i kako mirno radi, i ne mrda, kad se isti uzube kako treba i stavi nov kais
. Tako da mislim da moze lagano da iskida radilicu kad se bez balans kaisa auto tera u crveno polje obrtaljke, i kida svakodnevno
.
Moj savet ti je da ga ne skidas sa motora nikako... Nije on dzabe tu postavljen.
![]()
![]()



GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Tazio
- Garaža: EX:Alfa Romeo 155 2.0 16 v TS
NOW: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 75 1.8 IE - Lokacija: Koceljeva
- Lokacija: Koceljeva
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Pricate o 2.0 16 v,a mene ne zovete ?
Bez zezanja sve sto su ti ljudi naveli su u pravu,moguce je i moze da se vozi bez balansera,i dobices neke 3-5 ks vise,ok.
Za tu operaciju,prvo, koliko sam upoznat, (isto kao dekideki cuo od mudrijih,pa prenosim),moras da vadis ceo motor.Pored kaisa,skidas i spaner,roler...
Za ljubav 3 ili 4 crvene rizikujes mnogo ,odradi svaki servis,onako kako je fabrika predvidela.
I

Bez zezanja sve sto su ti ljudi naveli su u pravu,moguce je i moze da se vozi bez balansera,i dobices neke 3-5 ks vise,ok.
Za tu operaciju,prvo, koliko sam upoznat, (isto kao dekideki cuo od mudrijih,pa prenosim),moras da vadis ceo motor.Pored kaisa,skidas i spaner,roler...
Za ljubav 3 ili 4 crvene rizikujes mnogo ,odradi svaki servis,onako kako je fabrika predvidela.
I
Gedora te quiero !
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Bolje skinuti kompresor klime ili servo pumpu...balansiranost motora je mnogo bitnija od tih par KS dobijenih rasterecivanjem.
- Isus
- Contact:
- Garaža: Kramptraxle uder construction, Punto 55 LPG
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
ja sam ga skiuo kod sebe i nisam primjetio nikakvu tresnju u odnosu prije kad je bio remen gore.
Nema to veze sa trganjem radilice u leru se nis ne osjeti niti na okretajima.
motor se ljepse razvrti bez tog remena.
osobno iskustvo.
Ne mora motor van, sve se ksien i ovak, smao maknes remen mozes i spanere ostavit i bok.
Nema to veze sa trganjem radilice u leru se nis ne osjeti niti na okretajima.
motor se ljepse razvrti bez tog remena.
osobno iskustvo.
Ne mora motor van, sve se ksien i ovak, smao maknes remen mozes i spanere ostavit i bok.
Alfa 75 zadnji stadij svađe s mozgom 

- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Mislim da si ti sahranio svoj 2.0 16v tako da ....
Nema potrebe da se skida taj kajs , mislim da je deki objasnio .
Deki zar ti imas balansere na tvom 1.8 16v taj motor ih nema koliko ja znam
mozda si mislio na proslu 155
Nema potrebe da se skida taj kajs , mislim da je deki objasnio .
Deki zar ti imas balansere na tvom 1.8 16v taj motor ih nema koliko ja znam

mozda si mislio na proslu 155

busso trsi Sline
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
jesam, na proslu.
---
ali i na 156 koji mi je sad u uzoj familiji...
*jeste, 1747ccm 16V nema taj kais. njega ima samo 1970ccm 16V
---
ali i na 156 koji mi je sad u uzoj familiji...

*jeste, 1747ccm 16V nema taj kais. njega ima samo 1970ccm 16V
- spinto veloce
- Lokacija: Pirot
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
imaju ga i pojedini 1,6ts ,licno video u katalogu za remene u AP Sportu
AR 156ts 2001
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
ja to ne bih u zivotu skinuo sa mog ts-a, vidim da su pojedine kolege veoma lepo objasnile zasto.
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
Post
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Te balanse imaju i dedre na 1.8 i 2.0 8v motorima i verujem da skidanje ne steti nista motoru i samo smanjuju vibracije.Zamisli koliko su teski ti excentri kada bi oni imali veze sa balansom radilice skidanjem tog kaisa motor bi se razleteo mnogo pre 7000 obr. i sve sto je na kaisu nema veze sa obrtnim momentom ili snagom nego samo stvara otpor (naravno bez bregasti se ne moze)