alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Korisnikov avatar
duxi-kg
Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
Lokacija: kragujevac
Postovi: 364
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 7:45 pm

alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 10, 2011 6:23 pm

interesuje me dali su svi 2.0 T.S motori sa duplo nazubljenim kaisom i spanerom i dali je moguce da motor radi bez njega,tj da se on ukine- izbaci kako kaze jedan majstor...
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 10, 2011 8:17 pm

svi 2.0 16V imaju slicne kaiseve, razlikuje se samo broj zubaca, ima ih 3 vrste.

moguce je da taj motor radi bez dvostruko nazubljenog kaisa.

te ekscentricne osovine balansiraju motor, odnosno udaraju kontru prirodnim vibracijama motora.

kazu iskusniji od mene (a ja samo prenosim) da 2.0 16V trosi oko 5KS na to balansiranje, i da je to zrtvovano zarad ocuvanja ostalih sklopova u motoru, nosaca motora, koseva itd...

ja sam ga uvek stavljao, mada cesce sam vidjao taj motor bez tog kaisa...
Korisnikov avatar
duxi-kg
Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
Lokacija: kragujevac
Postovi: 364
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 7:45 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 10, 2011 9:31 pm

hvala deki :drink a ima li nekih negativnih posledica ako se on nekako skine-demontira?kazu ljudi da kod novijih motora alfe su oni izbaceni...
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 10, 2011 9:49 pm

ali ni kod jednog 2.0 16V TS nisu izbaceni, a ovde bas o njemu pricamo...

posledice?

jos jednom, opsta preporuka je da to ne mora da se ugradjuje. ja sam pak bio skeptican i ugradio ga i opet cu kad god bude doslo na red. ne bi on bio tu samo da bi smetao, taj motor je cuven po ogromnom obrtnom momentu i uzasnom hodu klipa 91mm, a opet se vrti do 7000rpm, a mnogim V6 motorima je limit 6500 a - hod klipa je 65mm, na primer...

ja bih ga ugradio.

za zupcaste preporuka Gates, moze Dayco, Continental, Hutchinson ili ta klasa, Goodyear i jeftiniji nikako - pucali su trojici posle male kilometraze, bas na 2.0 16V... ne mora da znaci da su i sad nove serije lose, ali Gates nije nikome omanuo. :grin:
Korisnikov avatar
DushanSD
Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
Lokacija: 026
Lokacija: SD
Postovi: 2277
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 10, 2011 9:57 pm

Video sam kako motor trese kad mu prezube balanseri. I to za jedan zub :D . A video sam i kako mirno radi, i ne mrda, kad se isti uzube kako treba i stavi nov kais :) . Tako da mislim da moze lagano da iskida radilicu kad se bez balans kaisa auto tera u crveno polje obrtaljke, i kida svakodnevno :) .
Moj savet ti je da ga ne skidas sa motora nikako... Nije on dzabe tu postavljen.
:arflag :arflag :arflag
FANTAZ'JA
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 10, 2011 10:33 pm

DushanSD napisao:Video sam kako motor trese kad mu prezube balanseri. I to za jedan zub :D . A video sam i kako mirno radi, i ne mrda, kad se isti uzube kako treba i stavi nov kais :) . Tako da mislim da moze lagano da iskida radilicu kad se bez balans kaisa auto tera u crveno polje obrtaljke, i kida svakodnevno :) .
Moj savet ti je da ga ne skidas sa motora nikako... Nije on dzabe tu postavljen.
:arflag :arflag :arflag
:hello: :hello: :hello:
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
Tazio
Garaža: EX:Alfa Romeo 155 2.0 16 v TS
NOW: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 75 1.8 IE
Lokacija: Koceljeva
Lokacija: Koceljeva
Postovi: 801
Pridružio se: Pet Nov 13, 2009 10:47 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Sre Maj 11, 2011 7:19 pm

Pricate o 2.0 16 v,a mene ne zovete ? :D
Bez zezanja sve sto su ti ljudi naveli su u pravu,moguce je i moze da se vozi bez balansera,i dobices neke 3-5 ks vise,ok.
Za tu operaciju,prvo, koliko sam upoznat, (isto kao dekideki cuo od mudrijih,pa prenosim),moras da vadis ceo motor.Pored kaisa,skidas i spaner,roler...
Za ljubav 3 ili 4 crvene rizikujes mnogo ,odradi svaki servis,onako kako je fabrika predvidela.
I
Gedora te quiero !
Korisnikov avatar
StefanMih
Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
Lokacija: Podgorica
Postovi: 418
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 8:50 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Čet Maj 12, 2011 10:46 am

Bolje skinuti kompresor klime ili servo pumpu...balansiranost motora je mnogo bitnija od tih par KS dobijenih rasterecivanjem.
Korisnikov avatar
Isus
Contact:
Garaža: Kramptraxle uder construction, Punto 55 LPG
Lokacija: Zagreb
Postovi: 37
Pridružio se: Uto Avg 04, 2009 10:50 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Pon Maj 16, 2011 2:59 pm

ja sam ga skiuo kod sebe i nisam primjetio nikakvu tresnju u odnosu prije kad je bio remen gore.

Nema to veze sa trganjem radilice u leru se nis ne osjeti niti na okretajima.

motor se ljepse razvrti bez tog remena.

osobno iskustvo.

Ne mora motor van, sve se ksien i ovak, smao maknes remen mozes i spanere ostavit i bok.
Alfa 75 zadnji stadij svađe s mozgom :)
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Pon Maj 16, 2011 9:00 pm

Mislim da si ti sahranio svoj 2.0 16v tako da ....
Nema potrebe da se skida taj kajs , mislim da je deki objasnio .
Deki zar ti imas balansere na tvom 1.8 16v taj motor ih nema koliko ja znam :scratch:
mozda si mislio na proslu 155 :confused:
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 17, 2011 8:53 pm

jesam, na proslu.

---

ali i na 156 koji mi je sad u uzoj familiji... :grin:

*jeste, 1747ccm 16V nema taj kais. njega ima samo 1970ccm 16V
Korisnikov avatar
spinto veloce
Lokacija: Pirot
Postovi: 106
Pridružio se: Pet Okt 09, 2009 4:38 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 17, 2011 10:11 pm

imaju ga i pojedini 1,6ts ,licno video u katalogu za remene u AP Sportu
AR 156ts 2001
Korisnikov avatar
sibin
Garaža: 5,4L
Lokacija: bgd
Postovi: 1656
Pridružio se: Uto Feb 16, 2010 1:12 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 17, 2011 10:21 pm

ja to ne bih u zivotu skinuo sa mog ts-a, vidim da su pojedine kolege veoma lepo objasnile zasto.
Korisnikov avatar
delic
Garaža: 156 SS
Lokacija: BBR
Lokacija: BGD
Postovi: 580
Pridružio se: Sub Mar 27, 2010 10:28 pm

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais

Uto Maj 17, 2011 10:32 pm

Te balanse imaju i dedre na 1.8 i 2.0 8v motorima i verujem da skidanje ne steti nista motoru i samo smanjuju vibracije.Zamisli koliko su teski ti excentri kada bi oni imali veze sa balansom radilice skidanjem tog kaisa motor bi se razleteo mnogo pre 7000 obr. i sve sto je na kaisu nema veze sa obrtnim momentom ili snagom nego samo stvara otpor (naravno bez bregasti se ne moze)

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”