


aj da ne duzim puno posto je duga prica a ovo bas nije adekvatna tema. Pjero je uradio 3 motora, dva se raspala na stolu kad su probana a jedan izdrzao i izmerena je 161 konjska snaga na 9 soma a cela prica oko tog motora je bila u glavi, glava je 16v sa dve bregaste pravljena kod ferarisa u IT i kostala je tada oko 10.000DM samo odlivak plus delovi, kanali u glavi su bili pod uglom od 45*, izduv 42mm, itd.
inace romeo feraris je pravio 1,3 16v motore u to vreme(za fiat x 1/9, 128ice itd.) koji su vrteli 13000 rpm a isli i do 190 konja, dalara je takdoje radio motore 1,3 u to vreme ali njegovi su vrteli max 11000 rpm i imali nesto manju snagu, jugici 1,3 gr.A kod nas u to vreme su razvijali oko 125 konja na oko 8,5 soma rpm(najbolje je pravio Janez Urbancic) i uglavnom su imali karbove, retko kugel(zastava je napravila jedan dobar motor u to vreme koji je imao 130 konja ali nije zazivela prica), pa sad vidi koja je razlika bila u tjuningu izmedju nas i italijana ali su zato i cene bile astronomske tamo( skoro se prodavao jedan takav motor u IT, samo mislim da je bio 1,6, i cena je bila oko 30.000e)
Pjero je tad imao neki dil sa optima modričom u to vreme, jer je i vozio za njih, da oni finansiraju taj projekat motora ali kad je izbio rat u bosni tu se sve uzburkalo i puklo partnerstvo pa je prodao motor italijanima da bi isplatio dugove tako da taj motor od 160 konja(ovaj sa slike) nije nikad ni vozen kod nas, proban e jednom u Mudjelu i to je to a i da je vozen bilo bi smesno gledati tu nadmoc u odnosu na tadasnje nase "motorčiće" od tricavih 120 konja
