Tuning

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 2:56 pm

delic, naravno da imam slike :D
Slika
Slika

aj da ne duzim puno posto je duga prica a ovo bas nije adekvatna tema. Pjero je uradio 3 motora, dva se raspala na stolu kad su probana a jedan izdrzao i izmerena je 161 konjska snaga na 9 soma a cela prica oko tog motora je bila u glavi, glava je 16v sa dve bregaste pravljena kod ferarisa u IT i kostala je tada oko 10.000DM samo odlivak plus delovi, kanali u glavi su bili pod uglom od 45*, izduv 42mm, itd.
inace romeo feraris je pravio 1,3 16v motore u to vreme(za fiat x 1/9, 128ice itd.) koji su vrteli 13000 rpm a isli i do 190 konja, dalara je takdoje radio motore 1,3 u to vreme ali njegovi su vrteli max 11000 rpm i imali nesto manju snagu, jugici 1,3 gr.A kod nas u to vreme su razvijali oko 125 konja na oko 8,5 soma rpm(najbolje je pravio Janez Urbancic) i uglavnom su imali karbove, retko kugel(zastava je napravila jedan dobar motor u to vreme koji je imao 130 konja ali nije zazivela prica), pa sad vidi koja je razlika bila u tjuningu izmedju nas i italijana ali su zato i cene bile astronomske tamo( skoro se prodavao jedan takav motor u IT, samo mislim da je bio 1,6, i cena je bila oko 30.000e)
Pjero je tad imao neki dil sa optima modričom u to vreme, jer je i vozio za njih, da oni finansiraju taj projekat motora ali kad je izbio rat u bosni tu se sve uzburkalo i puklo partnerstvo pa je prodao motor italijanima da bi isplatio dugove tako da taj motor od 160 konja(ovaj sa slike) nije nikad ni vozen kod nas, proban e jednom u Mudjelu i to je to a i da je vozen bilo bi smesno gledati tu nadmoc u odnosu na tadasnje nase "motorčiće" od tricavih 120 konja :D
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 3:02 pm

inace ovakvu slicnu glavu, od fiata, je koristila i alfa 155 ST ;) samo je bila okrenuta drugacije i naravno modifikovana
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
delic
Garaža: 156 SS
Lokacija: BBR
Lokacija: BGD
Postovi: 580
Pridružio se: Sub Mar 27, 2010 10:28 pm

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 7:28 pm

Zahvaljujem za sliku ali morao sam to da vidim jos jednom.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 7:42 pm

evo i dalarine varijante glave
Slika
Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 9:51 pm

Santino napisao:
SCHUMACHER napisao: A sto se 155 v6 tice,nije brza nista specijalno,tvoja npr brze prelazi 1km iz mjesta za isto vrijeme,ako ne i brze,a bolje koci a i lezi sigurno...
2.5 12v ce da pokida svaki ts, podaci na papiru su jedno, u stvarnosti nesto sasvim trece... ko se vozio u mom autu dok je bio 2.5 zna o cemu pricam...
prisutan i potvrdjujem :good:
*jedino je Najdzi sa Belom Kraljicom (Turbo America) mogao da se nosi sa tobom na potezanju...
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 10:06 pm

Daleko od toga da potcjenjujem 2.5 V6,ali kako sam citao po raznim forumima g3 vr6 2.8 174 ks ga dere kako hoce,a vr 6-ici se g3 gti 2.0 16v drzi tu do 150-160,a QV dere gti-a,tako da...
Izvinjavam se zbog eventualnog off-a,a kanim se da u mojoj temi u virusu opisem dogadjaj u kom sam ucestvovao prije par dana...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Tuning

Uto Jan 11, 2011 11:08 pm

Taj Filipijev motor nije proban samo u Italiji kako stoji u jednom dosta romansiranom tekstu u Top Speed-u. Proban je vise puta, uvek je crkavao, nije mogao da sastavi dva kruga...Pjero je ludeo od toga. Nisam siguran da je glavu radio Ferraris, on je bio mnogo skup...mislim da je glava varijanta Dalare sa nekim Pjerovim originalnim resenjima koje je trebalo testirati, a za to nije bilo dovoljno novca. Kada je Pjero radio na tom motoru, tada sam bio cesto kod Paje u radionici zbog svog Yugica, pa sam bio svedok raznih prica i anegdota oko tog motora. Pjeru je na kraju pukao film od crkavanja motora, srpskih prica i javasluka i razpizdio sve. Covek je dosta novog doneo i naucio nas nekim italijanskim forama u pripremi vozila koje su otvorile vidike nasim trkacima, pre svega iz Srbije da mozemo da se nosimo za masinama koje su spremali Urbancic i Kvocic. Takodje je odlicno vozio, ali uglavnom nije imao kondicije i strpljenja za celu trku. Paja je pored njega sazreo 200% u svemu.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Sre Jan 12, 2011 1:32 am

pa vidi jeste malo konfuzna prica o toj glavi, ovo je citat coveka koji jako dobro poznaje ove motore a ovo je njegov sait
http://simefiatpower.tripod.com/index.html

a nacicu jos neke slike koje mi je on poslao vezano za ove glave :rolleyes:


Motori 16v za blok SOHC nije izmislio Filipi ...to se radilo godine pre tog motora i to nije dalarina glava vec glava Romeo Ferarisa razlika je u dva kaisnika za bregaste kod dalarine je jedna i koristi OE zupcasti kais . Takav motor je bio na tom yugu ali bila je jos jedna glava -motor u kragujevcu ali sa barelom kao ubrizgavanje konstrukcija Ferarisa koja se prodavala ? . Imam slike od tog motora u kragujevcu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Tuning

Sre Jan 12, 2011 9:08 am

Znam za tog Makedonca, gledao sam njegov sajt i pratim sta pise...naravno da zna, ali mi se ne svidja njegov previse "trgovacki pristup" stvarima...kad god krene nesto da pise imam osecaj da nesto hoce da "uvali" i da pise s nekom racunicom. I sama recenica koju si naveo kao citat nije bas jasna...verovatno zbog nesavrsenog srpskog. Svidja mi se masina koju su Makedonci skockali u onom Ritmu. Da stvar bude jos gore Italijani su nevidjeno aljkavi po tom pitanju starog tuninga i tih radionica i nema mnogo sajtova koji o tome pisu...Kao sto rekoh, mislim da nije bila Romeo Ferraris...ne mogu da tvrdim jer pricam po bledim secanjima od pre 20 godina. Brat je bio vise od mene kod Paje u radionici, ali ni on se ne seca. Vise se tada spominjala Dallara medju tim ljudima koji su bili u prici...ali generalno kada je toj temi rec najvise se pricalo o tom motoru u smislu kako je to "Pjerov motor i konstrukcija". Da si me tad pitao ja bih ti rekao - to je "Pjerov motor, tj. glava"...sada s nesto vise posrednih informacija i po logici stvari deluje logicno da je koristio drugu glavu jer je sve to jeftinije...bio je to dobar budzet za Jugolaviju i ondasnje prilike, ali malo za razvitak takve jedne konstrukcije. Ono sto je cudno ako je glava bila Romeo Ferraris zasto je razvijala 30ks manje i zasto je stalno crkavala kada je je to vec testirana stvar...hajde da uzmemo u obzir razliku u specifikaciji klasa, ali opet 30 ks je mnogo.
Ono sto znam 100% je da je motor "probavan" vise puta (a ne samo jednom u Italiji) i uvek bezuspesno...Pjero odveze 2-3 "istorijska" minuta negde i crkne...i to se ponavljalo...o tome su tada najvise pricali to ih je najvise mucilo, pa sam to upamtio.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Sre Jan 12, 2011 11:17 am

slazem se sa ovim sto si napisao u prvim recenicama, i ja imam takav utisak.
sto se tice tih 30 konja manje to je logicno jer su kompletni ferarisovi motori imali do 190 konja u zavisnosti od stepena tjuninga(koliko se secam nekih slika iz nekih novina gde je tacno naisano po stage-ovima koliko konja razvija koji) postojali su i slabiji ferarisovi motori, ali nije bila poenta samo u glavi vec u kompletnom motru, titanijumski delovi i razna cuda, druga stvar je da je feraris sve sam pravio i razvijao delove, kazu da je cuda pravio i kakve je masine u to vreme imao pa je zato i cepao sa cenama a razvijao je i neko svoje ubrizgavanje ili bese koristio kugel pa ga unapredjivao ne znam tacno :rolleyes: , ma ko zna sta su sve radili pa je motor imao tu snagu, feraris je u to vreme bio br. 1 u italiji i evropi u to vreme sto se tice kruznih i brdski trka iako je fiat x1/9 bio poznaiji po dalari i mislim brojniji ali ferarisovi motori su drzali rekorde(koliko se secam nekih starih clanaka) feraris je valjda sa scuderia filipinet-jem saradjivao i tad su bili najbolji sa 128icama ne znam jel imao svoj tim i kompletna vozila, mislim da ne :rolleyes:
pitanje sta je kod Pjera crkavalo, sumnjam da je glava, a i njegov motor je bio slabiji jer su donji deo nasi pravili tj Pejro je razvijao kao i ubrizgavanje koje je koristio neko vec postojece a samo je glavu uzimao drugu i to mislim samo odlivak a bregaste, ventile i ostale delove je stavljao sam, pitanje i kakve je delove koristio za ostatak motora sigurno nije imao budzet kao dalara i feraris u to vreme pa i nije mogao sve to da napravi i priusti, pa kad se sve to ne slozi kako treba eto problema, ko zna i ja ovo pricam na osnovu nekih starih clanaka koje sam davno citao i na osnovu price nekih ljudi, neki tvrde da je Pjerov motor imao i preko 170 konja ali... :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Tuning

Sre Jan 12, 2011 2:36 pm

Evo jedne diskusije gde Sime prica drugu pricu oko Dallare i Ferrarisa...a prica je bliska mom secanju...bice da te je zbunio njegov vrljavi srpski ;) . Interesantno je, mada malo konfuzno, a uz to i neki linkovi su vec zastareli i ne rade.

http://www.quartermile.ws/forum/index.p ... 675.0.html

Slika
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Sre Jan 12, 2011 3:11 pm

cakaj sad tek nista ne kontam iz prica sa ovog foruma, ima dosta kontradiktornosti sa njegove strane, doduse jedva ga i razumem sta pise ali npr u jednom postu kaze da je ferarisova glava sa dve remenice(sto se poklapa sa slikom filipijevog motora) a dalarina ima jednu a posle kaze da je ferarisova sa jednom remenicom pa a opet kaze da je filipiju radio neki inzenjer koji je radio kod dalare :rolleyes: a onda pominje da je video delove Pjerovog motora kod Feraisa na slikama u garazi , ova glava sa slike koju si postavio nije ni ferarisova ni dalarina nego francesco-va i poklapa se sa slikama pjerovog motora samo fali natpis a koliko shvatam taj francesko je onda radio kod dalare??? ko ce ga znati, definitivno ga nista ne razumem sta je pisao ali da ne zalazimo u dubiozu vise a nije ni bitno toliko, bitna je sustina price oko tih motora a to je snaga koju su izvlacili ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Tuning

Sre Jan 12, 2011 3:27 pm

Jeste konfuzno, da nema Zeljka CatCamsa jos bi manje razumeo...Sustina je da je koriscena konstrukcija coveka koji je radio kod Ferrarisa, pa je kasnije radio kod Dallare i glava je bliza ona Dallarinoj...jedino sto spominje dva imena coveka...Franceskovu glavu sam stavio samo radi slike, a to je neka evolucija ovih glava...

Eto, toliko o tome na Alfinom forumu, da ne tupimo, slazem se...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 3:14 pm

Da se vratimo na temu:
Kad se olaksa zamajac,potrebno je odraditi i balansiranje istog barem do obrtaja na koje se planira vrtjeti motor.
Mene zanima-zna li neko kako se vrsi balansiranje istog i da li to radi metalo-strugar ili neko drugi?
:wave:
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 4:31 pm

ako hoces da ga balansiras to se radi zajedno sa radilicom i radi onaj u masinskoj radionici ko ga je i obradio tj trebalo bi da moze(ume) da uradi balansiranje ako ne trazis drugog
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 5:01 pm

To,znaci...nista od toga.Cisto sumljam da kod nas ima lik koji to radi.Sad,mozda zanimljivije pitanje,da li postoji razlika izmedja zamajca na 1.7 i 2.0? :scratch:
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
StefanMih
Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
Lokacija: Podgorica
Postovi: 418
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 8:50 pm

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 5:08 pm

Imash Zlatka na Zlaticu, Pera na Zabjelo itd (ima dosta tih mashinskih radionica)....ne bi trebalo da im je problem da urade to....mozhesh probat i kod onoga na Dahnu shto radi reparaciju kvachila itd...

Inache ja nisam pristalica toga u nashim svakodnevnim uslovima...da je vikend auto ok ali ovako...Ne zamarajte se :)
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 5:58 pm

:podrzava
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 7:32 pm

Donji deo motora se radi kad vise nema sta da se vise "gore" uradi...kada olaksas zamajac gubis miran start..smorio bi se od gasenja motora na semaforima posle 2km.
Acqua-Olio-Benzina
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Tuning

Ned Feb 13, 2011 7:38 pm

SCHUMACHER napisao:Da se vratimo na temu:
Kad se olaksa zamajac,potrebno je odraditi i balansiranje istog barem do obrtaja na koje se planira vrtjeti motor.
Mene zanima-zna li neko kako se vrsi balansiranje istog i da li to radi metalo-strugar ili neko drugi?
:wave:
Nema sta da balansiras, udri blizu oboda sa olaksavanjem pa lagano ka centru rotacije i ostavi dovoljno mesa da se ne razleti. Nemoj da ga busis vec ga cirkularno olaksaj ka spoljnom precniku, skidanjem mase u krug nemas potrebu za balansiranjem jer ce ceo sklop minimalno biti u disbalansu.

Sklopi menjac sa kracim prenosom i udri! :yahoo:

Gasenje motora prilikom starta ce se desavati ako se ode u ekstrem. Misljenja sam da je 20-30% manje mase, skroz ok. Pored toga, verovatno imas jos neki zamajac u rezervi tako da sam ja ZA!

Procitati ovaj clanak: http://www.pumaracing.co.uk/FLYWHEEL.htm
Pa onda i ovaj: http://www.pumaracing.co.uk/flywheelbalance.htm
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Pon Feb 14, 2011 1:15 pm

Samo pitam,cisto informativno,a i 155 nece jos dugo biti auto za svaki dan.
Imam jos par zamajaca,i isti su i na 1.7 i na 1.8 i na 2.0,a i meni je palo na pamet da ubudzim zamajac od 1.7 na 2.0 ali-nazalost isti su...
Laki,u pravu si za ovu obradu od oboda ka sredini :thumbsup:
Hvala puno na odgovorima :wave:
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Tuning

Pon Feb 14, 2011 8:05 pm

:arflag
Kako ce malena da leti....... :clapping: :clapping: :yahoo: :yahoo:
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Tuning

Pet Feb 25, 2011 12:00 am

Evo jedno pitanje:
Kolika je razlika uopsteno u ubrzanjima,kad na pr.auto ima 15 felne pa predje na pr.17,koje su teze?Moje misljenje je da ako je u pitanju brdo,da je razlika velika,i osjetna,ali koliko je osjetno u stvarno zivotu? :beerchug:
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
cirko83
Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz
Lokacija: Knjazevac
Postovi: 1990
Pridružio se: Pet Avg 28, 2009 4:56 pm

Re: Tuning

Pet Feb 25, 2011 12:22 am

Primer: 205/60 R15 24.69 inches ili 627mm
215/45 R17 24.62 inches ili 625mm

Samo je auto krući, a i 17" je malo šira i bolje drži krivinu i mislim da je razlika skoro pa neosetna. Nije to razlika u težini 50kg, a motor od 60ks pa da se oseti ;) :wave:
potpis
Korisnikov avatar
dexxxter
Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v
Lokacija: Beograd
Postovi: 967
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:32 pm

Re: Tuning

Pet Feb 25, 2011 1:42 am

Razlika sa 15 i 17 je ogromna... Sto je jaci motor, manje se oseca, naravno, ali.... Mozda je samo osecaj takav, ali Alfa 156 deluje nekako "tromije" sa 17, posebno pri kretanju iz mesta...... Ko nije probao vise puta obe varijante, na vise razlicitih Alfi, moze samo da nagadja kako to izgleda. Ja ipak ostajem na 17-icama!
Slika

Povratak na “Squadra Corse”