LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Nesa-Sprint
- Garaža: Sprint'90 i Laguna'06
- Lokacija: Beograd-Pinosava
Post
nemam pojma
nesto u hodu.
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Dewillex napisao:Nešo a šta ćeš za automat žmigavca?








- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Sad je u autu i spojeni su prednji ledovi. To mi je režim kad blicaju.
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Prelistaj na četvrtu stranu ove teme. Ja sam napravio elektronski automat sa 555 čipom.Nesa-Sprint napisao:Dewillex napisao:Nešo a šta ćeš za automat žmigavca?nemam pojma
nesto u hodu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sad je u autu i spojeni su prednji ledovi. To mi je režim kad blicaju.

- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Može li dva pitanja?
Dakle, pre nekog vremena stavio sam LED u prednje žmigavce (Peđa zna detalje), a prošle nedelje mi se na levom žmigavcu "otkačio" otpornik koji služi da prevari CANbus sistem, tj. ECU. Levi migavac je normalno radio, samo je na boardu leva zelena strelica brzo treptala, što je i logično. Vozio sam tako nekoliko dana, a onda otišao u servis, sredio kontakte, ali eto problema: iako je sve bilo povezano ispravno (kao pre) ipak je na boardu leva zelena strelica "nervozno" treptala i dalje. Čak i kad se zamene mesta migavcima. Stvar se rešila sama od sebe posle oko jedan sat vožnje i sad je sve OK.
Šta se zapravo dešavalo? Zašto ECU, tj. CANbus ne "ukapiraju" odmah da je sve ponovo OK?
Sledeće pitanje je: zašto mi se pojavi na boardu "...immobilizer error..." kada startujem motor sa uključenim oborenim svetlima?
Uzgred - nova verzija FiatECUScan 2.6.1. ima "CAN Setup"/"PROXI Alignment" proceduru...
Dakle, pre nekog vremena stavio sam LED u prednje žmigavce (Peđa zna detalje), a prošle nedelje mi se na levom žmigavcu "otkačio" otpornik koji služi da prevari CANbus sistem, tj. ECU. Levi migavac je normalno radio, samo je na boardu leva zelena strelica brzo treptala, što je i logično. Vozio sam tako nekoliko dana, a onda otišao u servis, sredio kontakte, ali eto problema: iako je sve bilo povezano ispravno (kao pre) ipak je na boardu leva zelena strelica "nervozno" treptala i dalje. Čak i kad se zamene mesta migavcima. Stvar se rešila sama od sebe posle oko jedan sat vožnje i sad je sve OK.
Šta se zapravo dešavalo? Zašto ECU, tj. CANbus ne "ukapiraju" odmah da je sve ponovo OK?
Sledeće pitanje je: zašto mi se pojavi na boardu "...immobilizer error..." kada startujem motor sa uključenim oborenim svetlima?
Uzgred - nova verzija FiatECUScan 2.6.1. ima "CAN Setup"/"PROXI Alignment" proceduru...
Poslednja izmena od dusanGT u Čet Dec 09, 2010 5:22 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Kod njega je problem sa zmigavcem jer je Sprint. Kod nas je nesto drugo.
Neznam sta se desava. Jesi probao da das kontakt pa cekas malo duze i onda verglanje. Mozda mu treba vremena zbog provera.
Kakav ti je akumulator?
Neznam sta se desava. Jesi probao da das kontakt pa cekas malo duze i onda verglanje. Mozda mu treba vremena zbog provera.
Kakav ti je akumulator?

- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Verglam tek kad se pogase sva board svetla... Akumulator je "Vartin" (od prošle godine) i predimenzionisan za ovu moju 1.9 JTD.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Nesa-Sprint
- Garaža: Sprint'90 i Laguna'06
- Lokacija: Beograd-Pinosava
Post
,stao mi mozak .Aj ponovi
vrtim se po4-toj strani i
sav sam
a opet nista ne kapiram.
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Ja nista ne kapiramDewillex napisao: Prelistaj na četvrtu stranu ove teme. Ja sam napravio elektronski automat sa 555 čipom.
Sad je u autu i spojeni su prednji ledovi. To mi je režim kad blicaju.




- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Evo ga automat zmigavca. Kod mene ima drugu svrhu. Moram da potrazim shemu.



- Nesa-Sprint
- Garaža: Sprint'90 i Laguna'06
- Lokacija: Beograd-Pinosava
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Vojo ovo je
odlicno sija,ja vise volim bezbojnu varijantu kao sto su kod tebe ove diode koje jace sijaju.
Dali ti baca previse odsjaja posto nevidim da imas masku?
Dewillex hvala ti unapred
Dali ti baca previse odsjaja posto nevidim da imas masku?
Dewillex hvala ti unapred

- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Evo na brzaka sam probao automat i izgleda da radi

Ako nekome treba ovaj zgodan program za crtanje i probu shema mogu da ga uploudujem negde.

Ako nekome treba ovaj zgodan program za crtanje i probu shema mogu da ga uploudujem negde.

- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Te ultrabright tj. providne su previse jake tako da bi smetale vozacima iza ako bi ih stavio vise komada.
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- Nesa-Sprint
- Garaža: Sprint'90 i Laguna'06
- Lokacija: Beograd-Pinosava
Post
, ali meni se vise svidja kako je bilo
nisi mi odgovorio
, dali ti baca preveliki odsjaj od stakla kad zasijaju?
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus


nisi mi odgovorio


- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Pejo i Peđa - u kojoj fazi je far sa sočivom?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- error
- rookie
Post
autonivelacija
stigao kit za autonivelaciju...
u pitanju je kinesko rešenje za legalizaciju aftermarket xenona u EU. ovaj kit se ugrađuje na automobile koji imaju ručnu nivelaciju visine svetlosnog snopa iz kabine. znači, motorići moraju biti ispravni. od ovog uređaja nemojte očekivati nikakvo čudo u smislu da će to da radi kao fabrička nivelacija i da se svaka promena nagiba vozila momentalno isprati i farovima. kao prvo fabrička nivelacija funkcioniše tako što postoje senzori napred i pozadi koji prate ugibanje dela trapa i shodno tome niveliše farove. još jedna stvar kod fabričke nivelacije je i ta da u farovima nisu klasični motorići već servomotori koji rade mnogo brže od ovih.
ko hoće najbolje za svoj auto može uvek sa e baya ya 200 i kusur eura da poruči hellin kit za autonivelaciju
ovaj sistem ima jedinicu koja se stavlja pozadi u gepek i koja meri... nešto... u odnosu na... nešto... bem li ga šta
evo otprilike od čega se sastoji kit:


za operaciju vam treba auto, kit za nivelaciju, nešto alata i pola dana


iz instrukcija za instalaciju vidite da se uređaj treba postaviti na fiksno mesto u pravcu kretanja vozila
na njemu imate par konektora.
ja sam instalaciju od njega vukao ispod lajsni i kedera levom stranom. vi vucite gde hoćete
kabl c ide na stalan plus i masu
najbolje akumulator...
kabl b provlačite do motornog prostora i kačite ga na instalaciju od motorića

e sad, ja sam imao sreće da su mi motorići van fara. na novijim autima su motorići u sklopu samog fara. i pored toga što u kitu imate 2 vrste (najčešćih) konektora koji se kače direktno na motoriće moraćete da skidate farove i branik kako bi ste prišli motorićima.
kabl b se pri kraju račva kako bi se priključila oba motorića. on se sa svake strane završava sa velikim džekom koji bi trebalo da stavite na svoje motoriće. prethodno morate svoje džekove skinuti
druga varijanta je kada su motorići u faru. oni su obično mali i konektori na njima su drugačiji. u kitu imate 2 mala kabla koja se kače na završetke ove instalacije kako bi redukovali oblik džeka a da pritom ništa ne sečete.
a ako je u pitanju treća varijanta (kao kod mene) i vaši motorići ne koriste ni jedan tip od ponuđenih konektora

moraćete malo da merite i prevezujete
na motorićima imate plus koji dolazi tek kada upalite farove,

žicu koja kontroliše rad motorića

i masu.
nakon što ste sve premerili vežite to ovim redom
crvena plus, crna minus i bela je kontrola motorića.

ne zaboravite da isečenu instalaciju izolujete. staru instalaciju od motorića.
a evo i identičnih popušaja sa malim džekovima unutar fara.


s tim što je ovde situacija zajebata jer to treba da merite na unutar fara. naravno, uvek možete cviknuti žice koje dolaze na glavni džek na far i navezati se na njih kako isti ne biste morali da skidate i otvarate. pažljivo merite... neka vam je Bog u pomoći
kabl a se kači na senzor brzine vozila
http://www.google.com/images?q=vehicle+ ... 80&bih=831
mislim da je ovako najbolje i najlakše
koristite autodatu kako bi ste našli lokaciju ovog senzora na vašem autu.
kod mene je to bilo iza samih cajgera.



opet merenje...

na njemu imate kontakt plus, masu i informaciju
znači sve sa kabla a kačite na njega
crvena žica sa uređaja u snopu se ne koristi.
pošto ste to sve lepo povezali možete da okačite uređaj
pošto je kod mene situacija da imam peta vrata (i dasku) nisam mogao da ga zalepim tek tako negde već sam napravio nosač za njega i ušrafio ga u karoseriju.



parkirajte auto ravnu podlogu

priključite kontroler i malo se poigrajte

i to je to.
kao što rekoh ne očekujte nikakvo čudo. uređaj radi korektno, zadovoljiće kriterijume na tehničkom pregledu i biće vam interesantno dok se vozite svaki put kada skapirate da su farovi talasaju. sistem radi sa zakašnjenjem malo manjim od jedne sekunde i ne reaguje na nagle promene. što znači, kada natovarite auto, kada idete duže uzbrdo ili nizbrdo, kočite ili ubrzavate on će te promene pratiti. a ležeći, rupe, ivičnjaci i slično... od toga nema ništa. e da jako je bitno to da kada upucavate farove pomoću kontrolera obratite pažnju na to da farovi ostanu u položaju i gde će moći da idu još gore jer kao što i spušta farove isto tako ih i diže kada je to potrebno.
evo i klip kako to otprilike radi
pri kretanju sa povučenom ručnom i u rikverc
http://s269.photobucket.com/albums/jj41 ... 170697.mp4
uređaj će koštati oko 70ak eura a ugradnja će da varira u zavisnosti od obima posla.
u nemačkoj je sistem negde oko 100tinjak eura
u pitanju je kinesko rešenje za legalizaciju aftermarket xenona u EU. ovaj kit se ugrađuje na automobile koji imaju ručnu nivelaciju visine svetlosnog snopa iz kabine. znači, motorići moraju biti ispravni. od ovog uređaja nemojte očekivati nikakvo čudo u smislu da će to da radi kao fabrička nivelacija i da se svaka promena nagiba vozila momentalno isprati i farovima. kao prvo fabrička nivelacija funkcioniše tako što postoje senzori napred i pozadi koji prate ugibanje dela trapa i shodno tome niveliše farove. još jedna stvar kod fabričke nivelacije je i ta da u farovima nisu klasični motorići već servomotori koji rade mnogo brže od ovih.
ko hoće najbolje za svoj auto može uvek sa e baya ya 200 i kusur eura da poruči hellin kit za autonivelaciju
ovaj sistem ima jedinicu koja se stavlja pozadi u gepek i koja meri... nešto... u odnosu na... nešto... bem li ga šta

evo otprilike od čega se sastoji kit:


za operaciju vam treba auto, kit za nivelaciju, nešto alata i pola dana


iz instrukcija za instalaciju vidite da se uređaj treba postaviti na fiksno mesto u pravcu kretanja vozila
na njemu imate par konektora.
ja sam instalaciju od njega vukao ispod lajsni i kedera levom stranom. vi vucite gde hoćete

kabl c ide na stalan plus i masu
najbolje akumulator...
kabl b provlačite do motornog prostora i kačite ga na instalaciju od motorića

e sad, ja sam imao sreće da su mi motorići van fara. na novijim autima su motorići u sklopu samog fara. i pored toga što u kitu imate 2 vrste (najčešćih) konektora koji se kače direktno na motoriće moraćete da skidate farove i branik kako bi ste prišli motorićima.
kabl b se pri kraju račva kako bi se priključila oba motorića. on se sa svake strane završava sa velikim džekom koji bi trebalo da stavite na svoje motoriće. prethodno morate svoje džekove skinuti


a ako je u pitanju treća varijanta (kao kod mene) i vaši motorići ne koriste ni jedan tip od ponuđenih konektora

moraćete malo da merite i prevezujete
na motorićima imate plus koji dolazi tek kada upalite farove,

žicu koja kontroliše rad motorića

i masu.
nakon što ste sve premerili vežite to ovim redom
crvena plus, crna minus i bela je kontrola motorića.

ne zaboravite da isečenu instalaciju izolujete. staru instalaciju od motorića.
a evo i identičnih popušaja sa malim džekovima unutar fara.


s tim što je ovde situacija zajebata jer to treba da merite na unutar fara. naravno, uvek možete cviknuti žice koje dolaze na glavni džek na far i navezati se na njih kako isti ne biste morali da skidate i otvarate. pažljivo merite... neka vam je Bog u pomoći

kabl a se kači na senzor brzine vozila
http://www.google.com/images?q=vehicle+ ... 80&bih=831
mislim da je ovako najbolje i najlakše

koristite autodatu kako bi ste našli lokaciju ovog senzora na vašem autu.
kod mene je to bilo iza samih cajgera.



opet merenje...

na njemu imate kontakt plus, masu i informaciju
znači sve sa kabla a kačite na njega
crvena žica sa uređaja u snopu se ne koristi.
pošto ste to sve lepo povezali možete da okačite uređaj
pošto je kod mene situacija da imam peta vrata (i dasku) nisam mogao da ga zalepim tek tako negde već sam napravio nosač za njega i ušrafio ga u karoseriju.



parkirajte auto ravnu podlogu

priključite kontroler i malo se poigrajte

i to je to.
kao što rekoh ne očekujte nikakvo čudo. uređaj radi korektno, zadovoljiće kriterijume na tehničkom pregledu i biće vam interesantno dok se vozite svaki put kada skapirate da su farovi talasaju. sistem radi sa zakašnjenjem malo manjim od jedne sekunde i ne reaguje na nagle promene. što znači, kada natovarite auto, kada idete duže uzbrdo ili nizbrdo, kočite ili ubrzavate on će te promene pratiti. a ležeći, rupe, ivičnjaci i slično... od toga nema ništa. e da jako je bitno to da kada upucavate farove pomoću kontrolera obratite pažnju na to da farovi ostanu u položaju i gde će moći da idu još gore jer kao što i spušta farove isto tako ih i diže kada je to potrebno.
evo i klip kako to otprilike radi
pri kretanju sa povučenom ručnom i u rikverc
http://s269.photobucket.com/albums/jj41 ... 170697.mp4
uređaj će koštati oko 70ak eura a ugradnja će da varira u zavisnosti od obima posla.
u nemačkoj je sistem negde oko 100tinjak eura
- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
@Dewillex jel moze na pm gde si kupio projektore i koliko su..
a mozes i ovde koliko je za.ebano sklopiti to u farove od 156 




- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Računaj na mene error - a trebalo bi već jednom da dođem i zbog "Morimoto" sočiva...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- pejo
- Contact:
- Garaža: ALFA 156
- Lokacija: novi sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
sochiva su sa fiat maree.imamo samo 1 kom.treba nabaviti negde na otpadu slomljenih farova sa sochivom.marea,alfa 146,punto od tih jeftinijih i sve se moze ugraditi.chak sam gledao sochiva za kamione posebno ima da se kupe ali su kom 4000din.helina
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
moj mob 069/1468-109 viber
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: autonivelacija
Super je ovo, samo mi nije jasno čemu služi na tehničkom i zašto ova kutijica mora u gepek. Ako meri nagib samo na jednom mestu onda je sve jedno gde...error napisao: pošto je kod mene situacija da imam peta vrata (i dasku) nisam mogao da ga zalepim tek tako negde već sam napravio nosač za njega i ušrafio ga u karoseriju.
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
tvoj je ako si zainteresovan
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Pejo imam ja far od maree sa polomljenim staklom(sočivo je ok) preteklo iz prošlih vremenapejo napisao:sochiva su sa fiat maree.imamo samo 1 kom.treba nabaviti negde na otpadu slomljenih farova sa sochivom.marea,alfa 146,punto od tih jeftinijih i sve se moze ugraditi.chak sam gledao sochiva za kamione posebno ima da se kupe ali su kom 4000din.helina



- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: LED - svetla,sijalice i ostali cirkus
Pejo jel si ovo ti na fiat forumu tražio ove farove
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/ind ... opic=44821
