Koliko bi mi majstor uzeo da ustanovi sta je u pitanju...
Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Pa meni samo da dodjem u BG(80km) ima da potrosi 25L
Koliko bi mi majstor uzeo da ustanovi sta je u pitanju...
Koliko bi mi majstor uzeo da ustanovi sta je u pitanju...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Katalizatori 100posto. Idi kod majstora za auspuh i proveri. Nece ti niko uzeti pare za proveru
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Na kraju krajeva dobar majstor i dijagnostika nemaju alternativu. Koliko god da auto troši i da je ceh, sve je bolje nego odlagati i ići na polovična rešenja. Dijagnostika je do nedavno bila oko 2 ili 2,5 hiljade dinara, a već nakon dobijenih rezultata i opisanih simptoma stručnjak će znati reći gde je kvar i koliko košta popravka. Alternativa je parkirati auto ili ga prepustiti nekom drugom. Jedini problem sa Alfama je taj da servisi nisu baš tako rašireni i česti kao npr. VW. Zato se taj faktor mora uzeti u obzir prilikom kupovine, a servisni intervali strogo poštovati i unapred misliti na eventualne probleme...
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Katalizator se može ispitati kod svakog iole boljeg auspuh servisa, ali čak i ako se skine neispravan potrošnja se neće odmah stabilizovati ukoliko je (prema očekivanju) stradala i lambda sonda! Ipak predlažem da se prvo ustanovi stanje katalizatora. Uzgred, koliko je auto prešao, ako uopšte postoji realan podatak?Trener17 napisao:Pa meni samo da dodjem u BG(80km) ima da potrosi 25L![]()
Koliko bi mi majstor uzeo da ustanovi sta je u pitanju...
Na kraju krajeva dobar majstor i dijagnostika nemaju alternativu. Koliko god da auto troši i da je ceh, sve je bolje nego odlagati i ići na polovična rešenja. Dijagnostika je do nedavno bila oko 2 ili 2,5 hiljade dinara, a već nakon dobijenih rezultata i opisanih simptoma stručnjak će znati reći gde je kvar i koliko košta popravka. Alternativa je parkirati auto ili ga prepustiti nekom drugom. Jedini problem sa Alfama je taj da servisi nisu baš tako rašireni i česti kao npr. VW. Zato se taj faktor mora uzeti u obzir prilikom kupovine, a servisni intervali strogo poštovati i unapred misliti na eventualne probleme...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Na satu je 106.000km... svi pokazatelji koji govore o radnom stazu auta,idu u korist toga da je ovo realna km.Nista idem u auspuh servis da vidim to...Koliko kosta ta sonda nova a koliko katalizator?I jel to mora novo ili ...
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Nema u PO majstora za alfe, i Flavio mi se zalio, bolje neki majstor na preporuku po okolini, ili jedan u Petrovcu koji saradjuje sa Ninicem, imas moj broju pm za dalje objasnjenje.
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Kontaktiraj kolegu alfaskorpion on je u Smederevu
možda ti on može pomoći
a trebalo bi da ima i dijagnostiku
možda ti on može pomoći
a trebalo bi da ima i dijagnostiku

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Što se tiče lamba sonde, ona nije jeftina, ali je jako bitna za pravilan rad sistema. Ne znam tačno kakve su sada cene, nije mi na sreću trebala za 156-icu, ali bih rekao da se kreće oko 100 E! Cela ta cifra se brzo preboli samo kroz uštedu na potrošnji ukoliko se ostavi ovako kako je sada.
A katalizator je posebna priča. Ako pozoveš uvoznike originalnih delova (Delta, Stojanov,...) dobićeš informaciju da originalni katalizator za Alfu košta oko 1.500 E!!! I to još ako se radi o samo jednom katalizatoru za Euro 2 standard i 156-ice do 2000 godine, a ako je Euro 3 onda ima dva katalizatora i svakako "odgovarajuću" cenu. Postoji alternativa u vidu IMASAF univerzalnih katalizatora, cirka oko 200 do 300 E u zavisnosti od modela/standarda, ali je pitanje kakvog su kvaliteta i koliko traju. Kod nas je uobičajena praksa da se dotrajao katalizator iseče, umesto njega stavi obična cev i auto dovede do Euro 0 standarda jer retko ko hoće da ulaže novac i misli na ekologiju. Međutim po novom pravilniku o tehničkom pregledu zakonodavac insistira da auto koji je fabrički predviđen sa katalizatorom i odgovarajućim Euro standardom, da se zahteva da isti poseduje katalizator i navodno auto bez njega neće moći biti registrovan, ali ovo tek treba da se vidi kako će kod nas zaživeti u praksi! Bilo kako bilo, pitanje katalizatora je uvek otvoreno i aktuelno za sve nas koji vozimo polovnjake, a kada se tu napravi problem sigurno da slede poprilične glavobolje i troškovi! Lambda sonda mora nova, a za katalizator je najbolje ako se nađe neki slupani polovnjak koji nije prešao više od 50-60 hiljada, pa sa njega skinuti na nekom otpadu, ali bojim se da kod nas ovo baš nije tako lako izvesti.
Ja se iskreno nadam da je tvoj problem jednostavniji (i jeftiniji), ali simptomi mnogo liče na ono što sam opisao. Nadam se da sam bio od pomoći, ali dalje više nemam ideja i teško da će biti rešenja ukoliko se auto ne odveze tamo gde treba...
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Ako je to prava kilometraža malo je rano za takve muke, mada je pitanje i kakvo je gorivo išlo u Alfu. Samo jedno punjenje đubretom može oštetiti katalizator. Pitanje je i stila vožnje, da li se auto često vozi hladan na kratke deonice, što takođe ne prija katalizatoru i skraćuje mu vek. Takođe, možda su realni pokazatelji takvi, a da je ipak kilometraža vraćana! Ali da ne nagađamo ovako, nema ništa bez dobre dijagnostike i iskusnog oka majstora. Jedino sam želeo da pomognem savetom obzirom da sam prošao kroz slične probleme sa prethodnom Alfom, opet ne mojom krivicom već onoga pre mene koji je nije valjano održavao!Trener17 napisao:Na satu je 106.000km... svi pokazatelji koji govore o radnom stazu auta,idu u korist toga da je ovo realna km.Nista idem u auspuh servis da vidim to...Koliko kosta ta sonda nova a koliko katalizator?I jel to mora novo ili ...
Što se tiče lamba sonde, ona nije jeftina, ali je jako bitna za pravilan rad sistema. Ne znam tačno kakve su sada cene, nije mi na sreću trebala za 156-icu, ali bih rekao da se kreće oko 100 E! Cela ta cifra se brzo preboli samo kroz uštedu na potrošnji ukoliko se ostavi ovako kako je sada.
A katalizator je posebna priča. Ako pozoveš uvoznike originalnih delova (Delta, Stojanov,...) dobićeš informaciju da originalni katalizator za Alfu košta oko 1.500 E!!! I to još ako se radi o samo jednom katalizatoru za Euro 2 standard i 156-ice do 2000 godine, a ako je Euro 3 onda ima dva katalizatora i svakako "odgovarajuću" cenu. Postoji alternativa u vidu IMASAF univerzalnih katalizatora, cirka oko 200 do 300 E u zavisnosti od modela/standarda, ali je pitanje kakvog su kvaliteta i koliko traju. Kod nas je uobičajena praksa da se dotrajao katalizator iseče, umesto njega stavi obična cev i auto dovede do Euro 0 standarda jer retko ko hoće da ulaže novac i misli na ekologiju. Međutim po novom pravilniku o tehničkom pregledu zakonodavac insistira da auto koji je fabrički predviđen sa katalizatorom i odgovarajućim Euro standardom, da se zahteva da isti poseduje katalizator i navodno auto bez njega neće moći biti registrovan, ali ovo tek treba da se vidi kako će kod nas zaživeti u praksi! Bilo kako bilo, pitanje katalizatora je uvek otvoreno i aktuelno za sve nas koji vozimo polovnjake, a kada se tu napravi problem sigurno da slede poprilične glavobolje i troškovi! Lambda sonda mora nova, a za katalizator je najbolje ako se nađe neki slupani polovnjak koji nije prešao više od 50-60 hiljada, pa sa njega skinuti na nekom otpadu, ali bojim se da kod nas ovo baš nije tako lako izvesti.
Ja se iskreno nadam da je tvoj problem jednostavniji (i jeftiniji), ali simptomi mnogo liče na ono što sam opisao. Nadam se da sam bio od pomoći, ali dalje više nemam ideja i teško da će biti rešenja ukoliko se auto ne odveze tamo gde treba...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Pazi auto je registrovan u BiH, a u saobracajnoj pise da nema katalizator (KATALIZATOR - NE),i auto je '00. nije euro 3... Skinem to i picim dalje,ako ne valja,a ako nije problem po auto sto ga skinem...?
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Ne znam šta gde piše, ali postoje standardi koje su svi proizvođači morali da ispune, a ne samo Alfa Romeo. 156 se na tržištu pojavila 1997 i od starta je poštovan Euro 2 standard, dok negde tokom 2000. godine (mart-april, nemoj me baš držati za reč) nije uveden Euro 3 standard. Moja 156-ica je proizvedena krajem decembra 1999 i prvi put registrovana januara 2000 godine i ima katalizator koji služi da zadovolji Euro 2 standard. E sad, ako se tu u dozvolu beleže aktuelni podaci i ako je toj Alfi neko skinuo kat - to je onda druga stvar i to jedino možeš sam zaključiti ako auto ovdezeš kod majstora, odnosno ako imaš toliko iskustva sa benzincima da po mirisu i zvuku zaključiš da li auto ima prigušenje.
Naravno da možeš skinuti kat ako pravi problem i tako voziti auto - to mnogi ovde rade i nema smetnji u vožnji, mada to ipak nije to. Međutim ako nisi voljan da daješ novac i ako ti baš nije stalo da auto funkcioniše onako kako je fabrički naštelovan (ekologiju da ne spominjem), onda ti je to najbezbolnije rešenje.
Ali ponavljam da kod takvih simptoma i potrošnje auto treba na dijagnostiku i da nepravilan rad lambda sonde ništa drugo ne može da ispegla. Ukoliko zaista nemaš kat a auto toliko troši, tek ti je u tom slučaju potreban dobar majstor i dijagnostika...
Naravno da možeš skinuti kat ako pravi problem i tako voziti auto - to mnogi ovde rade i nema smetnji u vožnji, mada to ipak nije to. Međutim ako nisi voljan da daješ novac i ako ti baš nije stalo da auto funkcioniše onako kako je fabrički naštelovan (ekologiju da ne spominjem), onda ti je to najbezbolnije rešenje.
Ali ponavljam da kod takvih simptoma i potrošnje auto treba na dijagnostiku i da nepravilan rad lambda sonde ništa drugo ne može da ispegla. Ukoliko zaista nemaš kat a auto toliko troši, tek ti je u tom slučaju potreban dobar majstor i dijagnostika...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Jednostavno idi kod majstora, tesko da ces preko neta resiti problem...
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Nema u mom gradu majstor u pravom smislu te reci koji radi AR...A ja bih posto nisam pri parama da vidim od iskustva ljudi sta bi moglo biti i da znam bar okvirno sta mi je ciniti...Najlakse je staviti soma jura u dzep i krenuti u BG kao guska u maglu...Bogdan156 napisao:Jednostavno idi kod majstora, tesko da ces preko neta resiti problem...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Ne to je najjeftinije...
Ako uzmes u obzir koliko te kosta ta potrosnja od 25l, rezervni delovi koje menjas bez veze, ruke i vreme loseg majstora i najbitnije na kraju tvoje mentalno zdravlje i izgubljeno vreme...
Uvek na kraju ispadne jeftinije da si odmah istog dana kada se problem pojavio otisao u neki dobar servis sa dobrom reputacijom i dobrom dijagnostickom opremom koji se bavi iskljucivo tvojom markom automobila i postedeo sebe svih kasnijih problema...
kako to obicno ide... ljudi zele da voze alfu po ceni fiata... ne ide to tako... to je problem...
ovo je alfa... nije stojadin... ne moze biti jeftina po definiciji... ljudi koji nemaju pare voze fiata... voziti alfu i odrzavati je isto kao i bmw... nikakva razlika... placas ime... still i sve sto ide sa tim...
da stavim stvari u kontekst da bi razumeo ako do sada nisi... moja alfa je stara 21 godinu... dakle punoletna... kada sam otisao u deltu da kupim prekidac... obican prekidac... u originalnom pakovanju... 1x2cm... nikakav izum... dobrom voljom coveka u delti se zavrsilo ovako...: "imas deo za fiat mareu, isti potpuno ali fiatovo pakovanje, 900 din. u alfinom katalogu isti deo ti je 3600 din. koju kesicu oces fiat ili alfa?" po samoj definiciji placas premiju na ime, still i dizajn koji to nosi... tako i majstor za fiata ce ti uzeti xxx para dok majstor za alfu ce ti uzeti xxxxx para... prosto... navikni se ili prodaj auto... ali mislim da ovi automobili to vracaju vishestruko o voznji... ovi stariji u svakom slucaju su vredni toga...
da ti ne stajem vishe na muku, imam i konkretan savet:
greske koje dijagnostika ne moze da procita je majstor trebalo prvo da ti proveri... injectore, pritisak goriva, filtere, pumpu, regulatore... kada utvrdis mehanicku ispravnost motornih sklopova onda kreces sa elektronikom... ali bas tim rasporedom... tek kada znas pouzdano da sve sto se ne cita na dijagnostici glupoj je u redu i u okviru parametara onda prelazis na elektriku, neke kompjuterske dijagnostike itd... jer dijagnostika je samo pomocno sredstvo pravom majstoru da ustanovi tacan problem a nije svemoguci magicni alat koji ce svakom priucenom lezilebovicu reci sta da zameni i uzme pare...
Ako uzmes u obzir koliko te kosta ta potrosnja od 25l, rezervni delovi koje menjas bez veze, ruke i vreme loseg majstora i najbitnije na kraju tvoje mentalno zdravlje i izgubljeno vreme...
Uvek na kraju ispadne jeftinije da si odmah istog dana kada se problem pojavio otisao u neki dobar servis sa dobrom reputacijom i dobrom dijagnostickom opremom koji se bavi iskljucivo tvojom markom automobila i postedeo sebe svih kasnijih problema...
kako to obicno ide... ljudi zele da voze alfu po ceni fiata... ne ide to tako... to je problem...
ovo je alfa... nije stojadin... ne moze biti jeftina po definiciji... ljudi koji nemaju pare voze fiata... voziti alfu i odrzavati je isto kao i bmw... nikakva razlika... placas ime... still i sve sto ide sa tim...
da stavim stvari u kontekst da bi razumeo ako do sada nisi... moja alfa je stara 21 godinu... dakle punoletna... kada sam otisao u deltu da kupim prekidac... obican prekidac... u originalnom pakovanju... 1x2cm... nikakav izum... dobrom voljom coveka u delti se zavrsilo ovako...: "imas deo za fiat mareu, isti potpuno ali fiatovo pakovanje, 900 din. u alfinom katalogu isti deo ti je 3600 din. koju kesicu oces fiat ili alfa?" po samoj definiciji placas premiju na ime, still i dizajn koji to nosi... tako i majstor za fiata ce ti uzeti xxx para dok majstor za alfu ce ti uzeti xxxxx para... prosto... navikni se ili prodaj auto... ali mislim da ovi automobili to vracaju vishestruko o voznji... ovi stariji u svakom slucaju su vredni toga...
da ti ne stajem vishe na muku, imam i konkretan savet:
greske koje dijagnostika ne moze da procita je majstor trebalo prvo da ti proveri... injectore, pritisak goriva, filtere, pumpu, regulatore... kada utvrdis mehanicku ispravnost motornih sklopova onda kreces sa elektronikom... ali bas tim rasporedom... tek kada znas pouzdano da sve sto se ne cita na dijagnostici glupoj je u redu i u okviru parametara onda prelazis na elektriku, neke kompjuterske dijagnostike itd... jer dijagnostika je samo pomocno sredstvo pravom majstoru da ustanovi tacan problem a nije svemoguci magicni alat koji ce svakom priucenom lezilebovicu reci sta da zameni i uzme pare...
-
gilegi
- Drug Član

Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Jamal je lepo i tačno rekao. Evo ti i ideja kako da uštediš pare za šlep: Odeš u AMSS, uzmeš žutu karticu (1600 din.), sačekaš 7 dana, u međuvremenu dogovoriš sa nekim od preporučenih majstora iz BG termin, i onda pozoveš amss da te došlepaju do BG, koštaće te još max 1000 din. preko.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Nekoliko pitanja pre nego što odeš u servis...
a) da li je tog TSa neko čipovao tj. radio remap ili ga voziš na fabričkim vrednostima?
b) da nije slučajno (kao primitivni remap) neko stavio veliki otpornik na kontakte senzora rashladne tešnosti ili senzore temperature usisanog vazduha?
c) protokomer koji se ugrađuje u većinu "normalnih" vozila ima napon oko 4.6V-4.65V na maksimalnom protoku ako je kriva "protok-voltaža" logaritamska tada mala promena voltaže zbog neke greške/neispravnosti (sa onih spomenutiuh 3.9V na tvojih 4.xxV) znači veliku promenu u protoku - a to znači i potrošnju...
Nađi majstora koji ovo gore razume, pa popravljaj kod njega...
a) da li je tog TSa neko čipovao tj. radio remap ili ga voziš na fabričkim vrednostima?
b) da nije slučajno (kao primitivni remap) neko stavio veliki otpornik na kontakte senzora rashladne tešnosti ili senzore temperature usisanog vazduha?
c) protokomer koji se ugrađuje u većinu "normalnih" vozila ima napon oko 4.6V-4.65V na maksimalnom protoku ako je kriva "protok-voltaža" logaritamska tada mala promena voltaže zbog neke greške/neispravnosti (sa onih spomenutiuh 3.9V na tvojih 4.xxV) znači veliku promenu u protoku - a to znači i potrošnju...
Nađi majstora koji ovo gore razume, pa popravljaj kod njega...
Alfa je stil... ostalo je status...
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Utvrdjeno da je prezubio za 1 zub...Kajs je bio labav previse...Otisao je u ranije paljenje...Uklopljeno je kako treba,zategnuto,i sad radi mnogo bolje,vuce bolje,ne gasi se,stabilan je rad.Sto se tice potrosnje to cemo videti za par dana...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Šta se dobija sa tim otpornicima tj. u kom smislu laganje računara čipuje motor?
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Gde je senzor temperature usisnog vazduha na TS???dusan147 napisao:rashladne tešnosti ili senzore temperature usisanog vazduha?
Šta se dobija sa tim otpornicima tj. u kom smislu laganje računara čipuje motor?
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Senzor temperature usisnog vazduha na TS se nalazi u samom protokomeru kod novijeg tipa,kod starijeg tipa postoji pre protokomera poseban senzor!A otpornicima mozes da dobijes samo siromasniju ili bogatiju smesu ako varas komp predpostavljam!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
U većini slučajeva (ne u svim) senzori temperature (vazduha, ulja, goriva, rashladne tečnosti...) su tzv. "negativni otpornici" - kada temperatura koju mere pada, otpor raste i obrnuto. Na niskim temperaturama otpor senzora može da bude i više kΩ (zavisi od senzora). Ako se na kontakte senzora veže jeftini otpornik od, na primer, 2kΩ, ECU će sa tog senzora dobijati informaciju da je merena stvar hladna. Slična situacija je u slučaju velikog tzv. "kontaktnog otpora"...
Ako je usisani vazduh hladan, ubrizgava se više goriva, jer je u mapi za ubrizgano gorivo definisana veća količina za nižu temperaturu vazduha. Sa dodatnim otpornikom motor stalno radi sa prebogatom smešom, ide nešto bolje, ali se troši dosta goriva i motor radi u neodgovarajućem temperaturnom režimu.
Prodavao se (na netu) za neke male pare (kao remap) veliki otpornik koji ide na kontakte senzora rashladne tečnosti ili senzore temperature usisanog vazduha... Po sistemu: ne bacajte pare za skupo "čipovanje" - mi imamo rešenje. I jedan iz NS mi je nudio tako nešto. U pitanju nije neka naročita prevara, nego je više manipulacija neznanjem ili poluznanjem, tj. trgovačka i majstorska posla...
Ako je usisani vazduh hladan, ubrizgava se više goriva, jer je u mapi za ubrizgano gorivo definisana veća količina za nižu temperaturu vazduha. Sa dodatnim otpornikom motor stalno radi sa prebogatom smešom, ide nešto bolje, ali se troši dosta goriva i motor radi u neodgovarajućem temperaturnom režimu.
Prodavao se (na netu) za neke male pare (kao remap) veliki otpornik koji ide na kontakte senzora rashladne tečnosti ili senzore temperature usisanog vazduha... Po sistemu: ne bacajte pare za skupo "čipovanje" - mi imamo rešenje. I jedan iz NS mi je nudio tako nešto. U pitanju nije neka naročita prevara, nego je više manipulacija neznanjem ili poluznanjem, tj. trgovačka i majstorska posla...
Alfa je stil... ostalo je status...
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Pa kad vec tako kazes onda objasni malo...starac vujadin napisao:Nije to kraj problemima.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Imas vise vezanih problema zbog zapustenosti automobila i sada si ugasio samo jedan pozar, a tinjaju drugi. To je tako kod modernih automobila - sve je povezano i ne mogu se voziti polupokvareni kao kola starije generacije. Resava se samo kada se sve radi odjedanput - seci-usi-krpi-dupe sistem tu ne daje rezultat.
Acqua-Olio-Benzina
Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
U dobro si mi rekao... Neizmerno sam ti zahvalan...starac vujadin napisao:Imas vise vezanih problema zbog zapustenosti automobila i sada si ugasio samo jedan pozar, a tinjaju drugi. To je tako kod modernih automobila - sve je povezano i ne mogu se voziti polupokvareni kao kola starije generacije. Resava se samo kada se sve radi odjedanput - seci-usi-krpi-dupe sistem tu ne daje rezultat.
-
gilegi
- Drug Član

Post
Re: Potrosnja 25L/100km!? 156 1.8 TS
Kolega trener, ne sviđa mi se tvoj ton. Ljudi ovde pokušavaju da ti pomognu koliko god je to moguće na daljinski, ti kukaš ko ranjeno pile i podsmevaš se. Nije fer i nije u redu. Još jedan ovakav nastup i ban. Tema ide pod ključ, pomogli smo ti i više nego dovoljno.