
ne bi se ni ja složio da je inače slabija klima nego u drugim automobilima.
Pre punjenja treba da testiraju vakum sa mašinom -
ako drži vakum u sistemu onda ima smisla puniti, a ako ne
drži vakum onda će i gas da iscuri. To nije nikakva nauka.
Ako su ti ipak rekli da je to ok onda su definitivno klapne problem.
Međutim ako testira vakum i zaključi da ga ne drži onda nema šta
ni da ti naplati ... a treba i sačekati neko vreme sa mašinom na vakumu ...
Kad proverava lampom mora i ispod auta da se zavuče da bi sve video.
Ako pogledaš deo ogoljenih cevi klime u motornom prostoru
treba da se pristojno oznoje (dok stoji u mestu a klima radi neko vreme),
nema potrebe ni da ih pipaš

Takođe možeš da proveriš i da li curi kondenz ispod auta - i tu ako ima vode
znači da je sistem pod odgovarajućim pritiskom, isparivač hladi ali klapne
mešaju vazduh sa toplim.
Ako curi gas onda će da hladi sve slabije i slabije, mislim da mu treba
max. nedelju dana da izbaci sav gas i da prestane da pali kompresor.
Ako ne prestane da pali kompresor znači da ne gubi gas -
što opet upućuje na već pomenute klapne ...