covek je skrt na slikama, alfa je q4starac vujadin napisao:Ona srebrna sa dtm look farovima je bas lepo sredjena. Jel ima jos neka slika, sta je pod haubom?


ova je neka starija fotka

covek je skrt na slikama, alfa je q4starac vujadin napisao:Ona srebrna sa dtm look farovima je bas lepo sredjena. Jel ima jos neka slika, sta je pod haubom?
Bacio sam pogled na prvu stranicu da se podsetim kako izgleda 155 GTA, i tu naleteh na jednu sliku koju ne kapiram bas...OMP napisao:Alfa 155 DTM, 1993 godine debituje u ovom sampionatu, motor 2,5 V6 420 hp na 11,500rpm,tezina 1060 kg,pogon na svim tockovima u odnosu 60:40, maksimalna bzina do 300km/h sa ubrzanjem od 2,5 sec do 1000, za volanom ove 155ice je bio italijan Nikola Larini koji od 22 trke pobedjuje na 11 cime uzima naslov prvaka "Deutsche Tourenwagen Meisterschaft" sampionata u jako teskoj kategoriji i na teritoriji kojom su do tada vladali iskjlucivo nemacki poizvodjaci automobila kao sto su mercedes, bmw i audi.
Sledece godine isti vozac na celu Alfa Corse zauzima 3 mesto u generalnom.
1995 godine alfa 155 dobija novog sponzora i tim, Martini Racing a boje ovot tima su branili vec dokazani sampion Lanirni i njegov zemljak Alesandro Nanini.
1996 godine se menja specifikacija auta i sampionat prelazi u ITC (International Touring Car Championship) alfa je tada pojacana na 490hp i 11,900rpm, alfa je u kategoriji DTM i ITC takmicenja odnela ukupno 38 pobeda plus jos 3 koje se nisu bodovale za ovo prvenstvo a vozaci kroz cije je ruke proslao ovaj bolid 155ice su bili: Nicola Larini sa 17 pobeda,Alessandro Nannini 13, Stefano Modena 2, Christian Danner 2, Michael Bartels 2, Kris Nissen i Gabriele Tarquini sa po jednom pobedom.
Taj auto ima puno kriticnih tacaka gde moze da bude problema. To je brz auto u godinama, ima odredjen rizicne sklopove koji mogu praviti problem. Svaki mator, jak i brz auto je tezak za odrzavanje i tu Alfa nije izuzetak. S druge strane, ta kola su uglavnom vozena ostro i profil vlasnika uglavnom nije za pohvalu. Da stvar bude gora, taj auto nije kolekcionarski primerak kao Delta Integrale, pa se i vlasnici (u proseku) manje pazljivo odnose prema njoj...cesto su ta kola bila lupana. Matori turbo motori u visoko perfomantnim automobilima su vrlo rizicni kao polovna kupovina jer sam Bog zna kako je taj motor vozen i odrzavan. Sistem kontrole ogibljenja je dobro zamisljen, ali kao i svaki mator auto sa puno elektricnih i elektronskih dzidza-bidza taj sklop moze da pravi probleme...uglavnom ne radi kod prezivleih primeraka. Takodje i 4wd sklopovi starije generacije su rizicni. Sve u svemu mnogo je mala sansa da se nadje stvarno dobar 155q4 i u inostranstvu, a kamoli kod nas...tj. kod nas dobre nema.SCHUMACHER napisao:Mozda je malo ??? pitanje,ali koje su mane 155 Q4?
Cuo sam da automobil zna da zadaje glavobolje,ali da sve na motoru "pasuje" od Fiat Coupea 2.0 16v koji i nije skup za odrzavanje...Sta ga onda cini tako nepouzdanim i zahtjevnim za odrzavanje?