
http://www.berlinasportivo.org/Technica ... manual.php
Macka u dzaku definitivno...JaMaL napisao:Sa tim moze da bude svasta i nista... macka u dzaku realno...
ja bih po slikama rekao 500-700e vrh... ako je stajala 3 god. a:), dok to sve resis... trebace para... a i ako je cukana negde... i to ce trebati para... kako god okrenes ne mozes je skupo platiti... i on ako je nije lud zelece da je se otarasi...
probaj, sumnjam da ce upaliti... a ne bih ti ne preporucio da je palis odmah ali dobro...
kad auto tako dugo stoji bolje je uliti malo ulja u cilindre i verglati bez varnice da se to malo podmaze pa tek onda paliti...
pogledaj standradno, limarija, vidim da je napred cukan... pogledaj dole pod... verovatno je pustio kod vozaca i zadnji rubovi.. klasika... proveri nosace torzija ispod prednjih sedista da nisu truli i da shine napred nisu krive da nije razhabljen auto... rdja na coskovima zadnjih svetala i coskovima zadnjeg stakla je dobar pokazatelj da je vreme za limariju...
Ovo bi bio dobar upgrade, u stvari praktichno i tuning jer bi povecao kompresioni odnos, a obzirom da su usisni kanali na 3.0 glavama predimenzionisani, sa 2.5 glavama bi imao chak i bolje disanje motora shto opet obezbedjuje snagu. Mislim da mozhe, ali nemoj mi 100% verovati - mora se proveriti, a u opciji imas i 2.5 glave od 155-ice.Vucko_Alfista napisao:Mnoooogo me svrbi taj V6...Pa me zato zanima da li glave sa 2.5 sigurno mogu bez problema da se namontiraju na 3.0 blok? I koliko je tesko naci iste?
Jos ne, poliva gorivom kao idiot, jedva sam sastavio voznju potrebnu za upisivanje mapa. Sumnjam na regulator pritiska goriva ili tako neku glupost, ali danas treba da snjimimo "fuel trim" i da vidimo prema chemu se i kako adaptirao.Isus napisao:nego jesi ti sredio to svoje čudo?
Mislis da postoji mogucnost da ne prodje?Trenta Tre napisao:Mene ne bi brinula toliko registracija koliko dobijanje atesta jer se taj motor nikada nije ugradjivao u Giuliettu...