
ostavljam broj tipa za para dana, pa ko bude hteo da se upusti u avanaturu zivota, neka zove!

Mene je na susrteu alfista u ZG oduševila Q4 s nekih 300ks.SCHUMACHER napisao:Ja sam inace nesto skeptican kad je brzina BMW-a u pitanju,ali mi ni ova Q4 ne ide bas nesto...Izgleda su oboje teske krsine,a i uvijek bih prije uzeo 2.5 V6 nego Q4...Lancia treba da bude Lancia,a Alfa-zna se...
ima 100 mana. stara skola V6-ce sa klasicnim ventilima, turbina koja zeza pa ubija, a potrosni delovi tipa semerinzi i gumeni oringovi koji kostaju gram:gram skuplje od zlata i ne mozes ih nigde naci... mnoooooooooooogo bolja varijanta naci Arese ako vec zelis V6, najbolji apgrejd za 155. mrcina oko koje ima 100 puta manje posla, a pruza vise od 2.0 V6 TB...alfaskorpion napisao:vidim da niko nevoli 2,0 v6 turbo ? to je motor za mene u alfi 155 ;)ne ostvarena zelja , ostavljena za mladje narastaje
pazi 2.0 v6 tb je isti motor kao 3.0 v6 samo sa manjom kubikazom i turbinom... nastao iz tog motora i povukao sve iz njega... tako da imati 3.0 v6 12v ili 2.5 v6 12v ili to je isto... sa tim da 210ks + overboost cini to najjacim motorom u gami...ima 100 mana. stara skola V6-ce sa klasicnim ventilima, turbina koja zeza pa ubija, a potrosni delovi tipa semerinzi i gumeni oringovi koji kostaju gram:gram skuplje od zlata i ne mozes ih nigde naci... mnoooooooooooogo bolja varijanta naci Arese ako vec zelis V6, najbolji apgrejd za 155. mrcina oko koje ima 100 puta manje posla, a pruza vise od 2.0 V6 TB...
mozda zato sto je to Audijev motor??dekideki napisao: *nije bas 1:1 poredjenje ali i VW 2.5 V6 TDI je tesko sra*e... kazu serviseri VW da je najveci promasaj ikad u VW fabrici...
ma sta ti je bre, to je VW! ej VW! ne moze da ne valja!alessandro napisao:Cini mi se da je taj isti isao i u Audi i u VW. Uvijek mi je djelovao trom, a o tome da se cuje k'o kamion necu ni da diskutujem
prica nije samo o tome sto pise na papiru (nhf, znam da imas veliko iskustvo, ali ovde je prvenstveno bas rec o tome). i ja sam se lozio da nadjem/ugradim u svoju 155 2.0 V6 TB jednog dana ali su me iskusni odgovorili od toga... cinjenica je: niko se nije usrecio sa tim motorom. kao ni sa Q4 2.0 TB R4... s druge strane, 3.0 V6 24V (na koji sam mislio kad sam napisao AreseJaMaL napisao:manje kubika... veca snaga, veci i bolje rasporedjeni obrtni moment... beznacajno malo opterecenje motora zbog 6 cilindara... mnogo bolja vuca iz niskih obrtaja od 3.0... ja ovaj motor vidim kao win-win u odnosu na 2.5 i 3.0... kako god okrenes...