AR 155 Q4
- Roki
- Garaža: Alfa Rome 155 wide 16v
- Lokacija: cacak
- Lokacija: Cacak
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 Q4
bilo je dosta price o toj alfi, evo ti jedan deo price od naseg kolege JaMaL-a
Code: Obeleži sve
"Ajde ovako...
Video sam taj auto jos i pre 4 god... i ne znam sta je od tada do sada radjeno na njoj ali ne verujem da bi neko sabio 2-3000 evra i prodao je za manje pare...
Uzecemo da nista nije radjeno na njoj bar ne bitno, tj. skupo, recimo da je mozda samo krpljena...
Limarija je bila losa, pocela da probija rdja i od tada je koliko sam brojao 2x jos ofarbana... dakle kako i sta nemam pojma... ali verujem da nije kako treba...
Mehanika je bila ok... ali samo cista mehanika... ne zaboravite da je ovo turbo motor i da ono sto prolazi kod atmosferaca od neodrzavanja ovde ne ide i mora da se menja i haba se mnogo vishe... tako da ispod full generalne i rasklapanja motora ja ne bi razmisljao da je radim... turbo je bio menjan jer je prvi pevnuo i zeleo je vishe konja... a sve ostalo je ostalo fabricki... suludo...
Lupkao je i malo neravnomerno radio, lose primao gas... fino je punio auto posle par knedli ali ko je ikada vozio deltu zna da to ne treba ni blizu tako da radi...
onda kvacilo i ostale gluposti koje bi trebalo promeniti kao sve selene i verovatno pola vesanja jer je auto prvo stajao 3 god. minimum pre nego sto su krenuli "da ga sredjuju" i prodali za neke pare koje su sumanute za auto u tom stanju...
nema tu mnogo sta da se prica... to je lancia prepakovana u alfu... gotovo, cene su jos vece posto je alfa kad trazis original delove... i tu nema preprodajne vrednosti...
ko zeli da je sredi mora da odresi dobro kesu i da je rastavi do poslednjeg srafa i sastavi opet... a to znamo koji je posao...
75k? kada sam je ja gledao po stanju motora i unutrasnjosti je presla 200k sigurno, sat je bio na sto i nesto sto je bio smeh... Bila oguljena unutra, volan, sedista, papucice i matirala spolja od stajanja na suncu i smole od lipe...
turbo motor sa 200k i 3+ god stajanja je spreman za full generalnu... to kosta koliko hoces... pa jos malo i da se molis da je glava ok... ili radilica ili ko zna sta jos... taj auto je svako samo zgazio i kada je izdahnuo zamazao i prodao dalje...
nema svrhe raspravljati o tome... zao mi je sto je ofarban... izgleda mnogo bolje nego sto jeste... boja vara... da je da za 1000-1500e pa da se razmislis da bacis pare na kocku i rasturis auto da vidis sta te ceka... vidim to kao 3-4 meseca opasnog rada i mnogo nerviranja oko delova, komsija i rodbine iz inostranstva za delove i gomilu kesha... pod uslovom daje elektrika na mestu i da sve radi... sto je malo"
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 Q4
a evo i ovaj link pretresi, i ovde se pominju q4-ke kod nas, a e znam jel ima bas ta
viewtopic.php?f=15&t=14230&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=15&t=14230&st=0&sk=t&sd=a
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: AR 155 Q4
Ovaj,nisam siguran da je to ta...Nemam pojma...Ja sam hteo da uzmem q4 pre nego sto sam uzeo belu grale. bila je jedna za oko 3500e...auto je crvene boje.Mislim isto godiste..I uklapa se u pricu gore postavljenu... Inace,q4 stranac koja je bila u oglasima je mislim sad na nasim tablama...I nju sam hteo da uzmem..zovnem lika taj dan kad je postavio oglas..Medjutim srbijanac..zapeo za cenu i nece da popusti..uz to nema pojma o automobilu..Nista nije mogao da mi objasni...A bilo mi daleko da se iscimam do dole,da platim slep sluzbu,da mu dam taj kesh i jbg.. Posle metar dana,opet zovnem lika i spusti mi cenu..tada odlucim da odem po nju ,medjutim kaze mi da je neki kabal u kvaru,da ne moze da upali,da dodjemo za 2 ned. kad mu se vrati unuk. U medjuvremenu saznam da i Milosh juri istu q4... bedak..tu se onda dogovorimo: nama motor,njemu ostatak.. i dan pre sto smo trebali da odemo po nju,auto ode u Novi Pazar.... Eto... ne znam sto sam ovo napisao,ali nece da skodi..
p.s- ljudi kupujte i sredjujte tu q4!! Dajte malo entuzijazma i tih stvari...Resite je muka...dokle da je voze dileje..
p.s- ljudi kupujte i sredjujte tu q4!! Dajte malo entuzijazma i tih stvari...Resite je muka...dokle da je voze dileje..
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 155 Q4
i ime teme: "sve cet'ri srpske Q4" (plus jedna strendzerka)
1 razlupana, 2 izletale u kanal, 1 savijana oko bandere, svima radjeni motori (vise puta), menjane turbine, farbane bar tri puta komplet (svaka)...
nema krstene Q4 kod nas. nemam vremena da napravim post sa kompletnim opisom Q4, zasto je ne treba kupovati cak i ako vam je daju budzasto, ako ste iole normalni...
sad, ako ste 155 fanatik i Q4 je jedina biser 155-ca koju sebi mozete da priustite, a nemate nikakvih obaveza u zivotu, imate platu od preko 1000e mesecno i plus solidno tehnicko znanje, trebace vam preko svih tih uslova i znacajna mazohisticka crta u licnosti. ako ste se prepoznali, vi ste buduci vlasnik 155Q4. oduzece vam vremena para i zivaca vise od copora sponzorusa. nemojte posle da pricate da niste upozoreni!
1 razlupana, 2 izletale u kanal, 1 savijana oko bandere, svima radjeni motori (vise puta), menjane turbine, farbane bar tri puta komplet (svaka)...
nema krstene Q4 kod nas. nemam vremena da napravim post sa kompletnim opisom Q4, zasto je ne treba kupovati cak i ako vam je daju budzasto, ako ste iole normalni...
sad, ako ste 155 fanatik i Q4 je jedina biser 155-ca koju sebi mozete da priustite, a nemate nikakvih obaveza u zivotu, imate platu od preko 1000e mesecno i plus solidno tehnicko znanje, trebace vam preko svih tih uslova i znacajna mazohisticka crta u licnosti. ako ste se prepoznali, vi ste buduci vlasnik 155Q4. oduzece vam vremena para i zivaca vise od copora sponzorusa. nemojte posle da pricate da niste upozoreni!
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Trebaju nam SLIKE i o svakoj pojedinacno neke informacije...Ja sam prvo znao samo za tu u oglasima na pa table..Koliko ja kontam to je bivsi auto od tipa sa cb. QV ili tako nesto mislim da mu je nick.
Posle sam saznao za tu lesh q4. crvene boje..bez turba...zena vlasnik..
A sad josh 2??? Gde su? Jeli se kotrljaju ili su svoje odvozale?
Re: AR 155 Q4
Trebaju nam SLIKE i o svakoj pojedinacno neke informacije...Ja sam prvo znao samo za tu u oglasima na pa table..Koliko ja kontam to je bivsi auto od tipa sa cb. QV ili tako nesto mislim da mu je nick.
Posle sam saznao za tu lesh q4. crvene boje..bez turba...zena vlasnik..
A sad josh 2??? Gde su? Jeli se kotrljaju ili su svoje odvozale?
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 155 Q4
(paznja: slede vise urbane legende nego neke precizne informacije, ali ako neko zna vise ili preciznije nek dopuni... ne zamerite mi ako negde pogresim )
elem, postoje dve crvene i dve crne.
jedna crvena je originalno Mikice Vesnica (on je uvezao za sebe) posle toga je vozio Quadrifoglio, posle toga neki lik (a vlasnica njegova sestra), posle toga jedan lik kratko na forumu, posle toga drugi lik kratko na forumu, za sve to vreme auto ovlascenje na ovlascenje jos uvek se vodio na Mikicu po saobracajnoj . ona je trula po rubovima pozadi, farbana je milion puta, motor je radjen dvaput, nabolja je bila dok je bila kod Q. posle toga samo dole i dole... ima speedline 16" i crveno crna skaj sedista unutra. ide kao malo bolje odrzavana 2.0 16V. ukratko, svi je uzmu pa posle nekog vremena shvate u sta su se uvalili i krenu da je prodaju. a dok se prodaje malo se i vozi grublje, dok jos nije otisla. super je ona kako su je odrzavali...
druga crvena je malo bolja jer su se vise manje trudili da je drze u stock-u ali je i ona imala incidentem o njoj jako malo znamo.
crna koja je bila u startu maler Q4 je imala najvise incidenata i savijala se oko bandere (totalka) je iskpljena, dovedena u relativno kompletno stanje i njena istorija prodaje je pish zivi. prvo je sredjena od strane nekog lika u zemunu a onda je drugome data na ime nekog duga. kad smo tom rekli sta ga ceka odmah je prodao nekom dileru koji je prodavao dugo dugo negde u kotezu na placu. nije davao da se proba ni vozi a zalepio cenu katastrofa. otisla je negde u unutrasnjost i tu joj se gubi trag.
cetvrta crna za koju sam samo cuo da postoji je isto negde u unutrasnjosti, ne vozi se i nije na prodaju. s obzirom da nijedna Q4 za koju sam cuo nije sastavila 100.000 a da nije radjen motor, ne verujem da je bolja od prve tri.
peta strankinja je u pazaru i nosi falsh table a kao ima prave papire. crvene je boje i na slikama izgleda ok. ne moze da se upali ali izgleda kao dobar potencijal da posluzi kao donator vozilo...
elem, postoje dve crvene i dve crne.
jedna crvena je originalno Mikice Vesnica (on je uvezao za sebe) posle toga je vozio Quadrifoglio, posle toga neki lik (a vlasnica njegova sestra), posle toga jedan lik kratko na forumu, posle toga drugi lik kratko na forumu, za sve to vreme auto ovlascenje na ovlascenje jos uvek se vodio na Mikicu po saobracajnoj . ona je trula po rubovima pozadi, farbana je milion puta, motor je radjen dvaput, nabolja je bila dok je bila kod Q. posle toga samo dole i dole... ima speedline 16" i crveno crna skaj sedista unutra. ide kao malo bolje odrzavana 2.0 16V. ukratko, svi je uzmu pa posle nekog vremena shvate u sta su se uvalili i krenu da je prodaju. a dok se prodaje malo se i vozi grublje, dok jos nije otisla. super je ona kako su je odrzavali...
druga crvena je malo bolja jer su se vise manje trudili da je drze u stock-u ali je i ona imala incidentem o njoj jako malo znamo.
crna koja je bila u startu maler Q4 je imala najvise incidenata i savijala se oko bandere (totalka) je iskpljena, dovedena u relativno kompletno stanje i njena istorija prodaje je pish zivi. prvo je sredjena od strane nekog lika u zemunu a onda je drugome data na ime nekog duga. kad smo tom rekli sta ga ceka odmah je prodao nekom dileru koji je prodavao dugo dugo negde u kotezu na placu. nije davao da se proba ni vozi a zalepio cenu katastrofa. otisla je negde u unutrasnjost i tu joj se gubi trag.
cetvrta crna za koju sam samo cuo da postoji je isto negde u unutrasnjosti, ne vozi se i nije na prodaju. s obzirom da nijedna Q4 za koju sam cuo nije sastavila 100.000 a da nije radjen motor, ne verujem da je bolja od prve tri.
peta strankinja je u pazaru i nosi falsh table a kao ima prave papire. crvene je boje i na slikama izgleda ok. ne moze da se upali ali izgleda kao dobar potencijal da posluzi kao donator vozilo...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 Q4
a koja bese ta sa Mirijeva koja je negde pominjana ovde po forumu, ziveo sam tamo par godina ali nijednu q4 nisam video niti cuo da ima negde
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: AR 155 Q4
Deki!!! Sad cekamo da neko dopuni neku od ovih prica..sa validnim informacijama i valjda cemo doci do te 2crne i te druge crvene q4..
A do tad:
@Omp - mislim da je to ta druga crvena. Ta je izgleda bila 3500e.. Ja kad sam zvao tako je bilo..Secam se da nije imala turbo..tj. valjda je bila turbina na reparaciji. I secam se da je to bilo auto neke zene.
A do tad:
@Omp - mislim da je to ta druga crvena. Ta je izgleda bila 3500e.. Ja kad sam zvao tako je bilo..Secam se da nije imala turbo..tj. valjda je bila turbina na reparaciji. I secam se da je to bilo auto neke zene.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
znas koliko volim Q4. e sad zamisli kako izgleda uzivo kad sam posle toga rekao da bi me bila sramota da se sa njom pojavim na okupljanju a kamoli na zvanicnom skupu. kada je prodavana radjene su mucke sa postovima o njoj pa je vlasnik banovan... tuga :cray:
za svaku Q4, bez obzira na pocetnu cenu, potrebno vam je u startu jos oko 3-5k€, i godisnje oko 2000 minimum, ako planirate da je vozite redovno. zelim da imam te pare, zaista zelim
Re: AR 155 Q4
prva pomenuta. Dare i ja se vozili u njoj, kao i pola Alfista nalozenih na 155. to je ta.OMP napisao:a koja bese ta sa Mirijeva koja je negde pominjana ovde po forumu, ziveo sam tamo par godina ali nijednu q4 nisam video niti cuo da ima negde
znas koliko volim Q4. e sad zamisli kako izgleda uzivo kad sam posle toga rekao da bi me bila sramota da se sa njom pojavim na okupljanju a kamoli na zvanicnom skupu. kada je prodavana radjene su mucke sa postovima o njoj pa je vlasnik banovan... tuga :cray:
za svaku Q4, bez obzira na pocetnu cenu, potrebno vam je u startu jos oko 3-5k€, i godisnje oko 2000 minimum, ako planirate da je vozite redovno. zelim da imam te pare, zaista zelim
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: AR 155 Q4
realno za motor je najlakse... ostalo je problem... taj fiat turbo nije tesko naci, ako auto ima komp i elektroniku prepakovati motor je relativno lako... ostalo je frka... menjac, 4x4 i sama elektronika...
smesno zvuci ali taj motor vodi direktno poreklo iz tristaca, i njegovih kasnijih evolucija naravno sve do 16v glave i turbine... a sve je poteklo iz abartha i 131 rally-ja...
treba dosta para, vremena i znanja... i mesta.. takav auto je vishe u garazi nego na ulici posebno posle 20 god...
na kraju krajeva kada sve saberem i oduzmem ipak bi pre za iste pare posedovao sestrinski auto... lanciu deltu... lepo je imati alfin znak, ali original je original
smesno zvuci ali taj motor vodi direktno poreklo iz tristaca, i njegovih kasnijih evolucija naravno sve do 16v glave i turbine... a sve je poteklo iz abartha i 131 rally-ja...
treba dosta para, vremena i znanja... i mesta.. takav auto je vishe u garazi nego na ulici posebno posle 20 god...
na kraju krajeva kada sve saberem i oduzmem ipak bi pre za iste pare posedovao sestrinski auto... lanciu deltu... lepo je imati alfin znak, ali original je original
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 155 Q4
bila jedna crna Dedra 2.0T pre oko godinu dana ali niko nije bio zainteresovan. moja drugarica iz osnovne skole je prodavala... bio 8V ispod haube al' svejedno. integralka! elem, prodala je na kraju liku koji je odmah ugradio gas u nju. u servisu se momci "malo" provozali i razbili pogodite sta? motor.
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: AR 155 Q4
crnu Q4 je vozio jedan balavac preprodavac iz okoline Mladenovca. vidjam ga na pumpi gde radim cesto. bas cu da ga pitam gde je prodao.
inace proslog leta kad sam je video bila je grob, ko zna sta je sad!ali je isla i dalje kao nevreme! sabija asfalt, kad je potopi iz mesta!
inace proslog leta kad sam je video bila je grob, ko zna sta je sad!ali je isla i dalje kao nevreme! sabija asfalt, kad je potopi iz mesta!
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Pre ce biti iz Fiata 125 .
Fiat Milletrecento je imao OHV sipkas sa samo 3 lezeca lezaja a 125-ica DOHC 1600ccm,iz koga vucu korene noviji Fiat/Lancia DOHC motori (131,132,Ritmo,Croma,Thema,...)
Re: AR 155 Q4
JaMaL napisao: smesno zvuci ali taj motor vodi direktno poreklo iz tristaca, i njegovih kasnijih evolucija naravno sve do 16v glave i turbine... a sve je poteklo iz abartha i 131 rally-ja...
Pre ce biti iz Fiata 125 .
Fiat Milletrecento je imao OHV sipkas sa samo 3 lezeca lezaja a 125-ica DOHC 1600ccm,iz koga vucu korene noviji Fiat/Lancia DOHC motori (131,132,Ritmo,Croma,Thema,...)
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: AR 155 Q4
u pravu si... ja sam bio malo brzoplet i neprecizan i pogresio u koracima...
dohc je nastao iz sohc motora koji je projektovao isti covek Aurelio Lampredi.
SOHC se prvi put pojavio u Fiatu 128 1969, dok je dohc prvi put stavljen u Fiat 125... oba motora su pravljena na istoj osnovi u ranim 1950-im... i koriste se do danas...
iz sohc-a su nastali svi danasnji bravo, brava, marea multipla itd. motori ukljucujuci i yugo i lanciu deltu 2 generacije...
dohc je posluzio kao template za mnoge druge slavne motore ukljucujuci i alfin twin spark, lancia delta, lancia beta, fiat 131 supermirafiori itd...
manje vishe sve sto se vozilo i vozi u italiji od 4 cil motora je napravio isti lik jos 1950-ih...
neki od DOHC modela:
* 1972-1976 Fiat 124 Abarth
* 1966-1985 Fiat 124 Saloon/Spider/Coupe
* 1967-1972 Fiat 125
* 1972-1984 Fiat 132/Argenta
* 1972-1984 Lancia Beta Saloon/Coupe/Spider/HPE
* 1977-1980 Fiat 131 Abarth
* 1974-1984 Fiat 131/Mirafiori
* 1975-1984 Lancia Monte Carlo
* 1981-1985 Morgan 4/4
* 1978-1988 Fiat Ritmo/Strada
* 1980-1994 Lancia Delta/HF/Integrale Alfa Romeo 155 Q4
* 1981-1984 Lancia Trevi
* 1982-1983 Lancia Rally
* 1984-1990 Fiat Regata
* 1985-1990 Fiat Regata Weekend
* 1985-1996 Fiat Croma
* 1985-1994 Lancia Thema
* 1994-1998 Lancia Kappa
* 1989-2000 Lancia Dedra
* 1994-2000 Fiat Coupé
i SOHC:
Fiat
* Fiat 128: 1969-1985
* Fiat 127: 1971-1987
* Fiat Regata: 1985-1990
* Fiat Ritmo/Strada: 1978-1988
* Fiat Punto Mk I: 1993-1999
* Fiat Uno: 1983-1995
* Fiat Tipo: 1988-1995
* Fiat Tempra: 1990-1995
* Fiat X1/9: 1972-1989
Lancia
* Lancia Delta: 1979-1994
* Lancia Prisma: 1980s
* Lancia Dedra: 1990-1998
Yugo
* Yugo 45
* Yugo 55
* Yugo 60
* Yugo 65
dohc je nastao iz sohc motora koji je projektovao isti covek Aurelio Lampredi.
SOHC se prvi put pojavio u Fiatu 128 1969, dok je dohc prvi put stavljen u Fiat 125... oba motora su pravljena na istoj osnovi u ranim 1950-im... i koriste se do danas...
iz sohc-a su nastali svi danasnji bravo, brava, marea multipla itd. motori ukljucujuci i yugo i lanciu deltu 2 generacije...
dohc je posluzio kao template za mnoge druge slavne motore ukljucujuci i alfin twin spark, lancia delta, lancia beta, fiat 131 supermirafiori itd...
manje vishe sve sto se vozilo i vozi u italiji od 4 cil motora je napravio isti lik jos 1950-ih...
neki od DOHC modela:
* 1972-1976 Fiat 124 Abarth
* 1966-1985 Fiat 124 Saloon/Spider/Coupe
* 1967-1972 Fiat 125
* 1972-1984 Fiat 132/Argenta
* 1972-1984 Lancia Beta Saloon/Coupe/Spider/HPE
* 1977-1980 Fiat 131 Abarth
* 1974-1984 Fiat 131/Mirafiori
* 1975-1984 Lancia Monte Carlo
* 1981-1985 Morgan 4/4
* 1978-1988 Fiat Ritmo/Strada
* 1980-1994 Lancia Delta/HF/Integrale Alfa Romeo 155 Q4
* 1981-1984 Lancia Trevi
* 1982-1983 Lancia Rally
* 1984-1990 Fiat Regata
* 1985-1990 Fiat Regata Weekend
* 1985-1996 Fiat Croma
* 1985-1994 Lancia Thema
* 1994-1998 Lancia Kappa
* 1989-2000 Lancia Dedra
* 1994-2000 Fiat Coupé
i SOHC:
Fiat
* Fiat 128: 1969-1985
* Fiat 127: 1971-1987
* Fiat Regata: 1985-1990
* Fiat Ritmo/Strada: 1978-1988
* Fiat Punto Mk I: 1993-1999
* Fiat Uno: 1983-1995
* Fiat Tipo: 1988-1995
* Fiat Tempra: 1990-1995
* Fiat X1/9: 1972-1989
Lancia
* Lancia Delta: 1979-1994
* Lancia Prisma: 1980s
* Lancia Dedra: 1990-1998
Yugo
* Yugo 45
* Yugo 55
* Yugo 60
* Yugo 65
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 Q4
da prvo je 125 specijal imao taj dohc kakav je sad kod mene u 124ci
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
kardan i poluosovine su iste.A menjac , motor,diff-ovi su kao iz Delte.
Ma uzeo bi ja nju kao 1i1 ali kad sam trazio donora ,ona je imala cenu oko 4500..jbg..U sustini..treba vremena...Entuzijazma..srece,zelje,nesto kesha i to je to.. Na kraju i delta i q4 ce izaci kao neka solidna 156...Jedino ne volim kod takvih automobila to sto promene mnogo vlasnika i sto svaki nesto mora da sjebe, a kad treba nesto da se popravi,uvek se trude da bude sa sto manje novca.. i onda od toga sve ispadne ofucan i izmoren auto u koji treba uloziti vecu kolicinu novca da bi se sve to vratilo u stanje kakvo bi svaki alfista prizeljkivao..A to najcesce kosta maltene kao ceo auto..
ALI...Ima i to sve svoju draz...
Re: AR 155 Q4
Taj problem bi resila jedna Dedra integrale..Njih je bilo solidno po oglasima..JaMaL napisao:realno za motor je najlakse... ostalo je problem... taj fiat turbo nije tesko naci, ako auto ima komp i elektroniku prepakovati motor je relativno lako... ostalo je frka... menjac, 4x4 i sama elektronika...
smesno zvuci ali taj motor vodi direktno poreklo iz tristaca, i njegovih kasnijih evolucija naravno sve do 16v glave i turbine... a sve je poteklo iz abartha i 131 rally-ja...
treba dosta para, vremena i znanja... i mesta.. takav auto je vishe u garazi nego na ulici posebno posle 20 god...
na kraju krajeva kada sve saberem i oduzmem ipak bi pre za iste pare posedovao sestrinski auto... lanciu deltu... lepo je imati alfin znak, ali original je original
kardan i poluosovine su iste.A menjac , motor,diff-ovi su kao iz Delte.
Ma uzeo bi ja nju kao 1i1 ali kad sam trazio donora ,ona je imala cenu oko 4500..jbg..U sustini..treba vremena...Entuzijazma..srece,zelje,nesto kesha i to je to.. Na kraju i delta i q4 ce izaci kao neka solidna 156...Jedino ne volim kod takvih automobila to sto promene mnogo vlasnika i sto svaki nesto mora da sjebe, a kad treba nesto da se popravi,uvek se trude da bude sa sto manje novca.. i onda od toga sve ispadne ofucan i izmoren auto u koji treba uloziti vecu kolicinu novca da bi se sve to vratilo u stanje kakvo bi svaki alfista prizeljkivao..A to najcesce kosta maltene kao ceo auto..
ALI...Ima i to sve svoju draz...
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: AR 155 Q4
Evo da osvezim! Crna Q4, sto je bila kod prepodavca u Mladenovcu prosle godine, prodata je u BG. Neki tip koji radi, necete verovati u BMW Radulovic! Vozio stalno samo BMW, ja nateram ovog tipa da ga iscima, da li je prodaje, kaze nema sanse! Odusevljen je! Sto se tice stanja, ofarbao je celu i kaze da je dosta ulozio. E sad sta je tacno uradjeno 'bem li ga, ali se vozi uredno!
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
Post
Imam ja anegdotu za ovu...
Išao sam u Smederevsku Palanku da je pazarim. Nadjem lika, probam auto i, obzirom da sam mu nudio neku krš feliciju u kompenzaciju, mi se tu lako dogovorimo. Ja mu dam i lovu za dogovorenu doplatu. E sad, pitam ga ja što je na BG, a on mi kaže da mu se vodi na knjigovodju i da to nije problem. Medjutim, dečko nije znao da ja slučajno živim nekoliko ulica od one koja je naznačena u saobraćajnoj. Ispostavi se da se auto vodi na ženu mog komšije koji ima auto plac u kotežu, i koji mu je prodao(koga ste i pominjali u gornjem postu ). Ja nazovem čoveka i on mi ispriča da je podmladjena 3-4 godine, da joj je turbina na izdisaju i još koješta. Umal` nisam ovom liku polomio i ruke i noge što me laže. U svakom slučaju, do kraja nije hteo da prizna što je lagao...
Toliko sam se iznervirao da sam morao da svratim do MB-a i omlatim kilo jagnjetine, čisto da se smirim.
P.S. Ovo se dešavalo u oktobru 2007.
Re: AR 155 Q4
dekideki napisao: crna koja je bila u startu maler Q4 je imala najvise incidenata i savijala se oko bandere (totalka) je iskpljena, dovedena u relativno kompletno stanje i njena istorija prodaje je pish zivi. prvo je sredjena od strane nekog lika u zemunu a onda je drugome data na ime nekog duga. kad smo tom rekli sta ga ceka odmah je prodao nekom dileru koji je prodavao dugo dugo negde u kotezu na placu. nije davao da se proba ni vozi a zalepio cenu katastrofa. otisla je negde u unutrasnjost i tu joj se gubi trag.
Imam ja anegdotu za ovu...
Išao sam u Smederevsku Palanku da je pazarim. Nadjem lika, probam auto i, obzirom da sam mu nudio neku krš feliciju u kompenzaciju, mi se tu lako dogovorimo. Ja mu dam i lovu za dogovorenu doplatu. E sad, pitam ga ja što je na BG, a on mi kaže da mu se vodi na knjigovodju i da to nije problem. Medjutim, dečko nije znao da ja slučajno živim nekoliko ulica od one koja je naznačena u saobraćajnoj. Ispostavi se da se auto vodi na ženu mog komšije koji ima auto plac u kotežu, i koji mu je prodao(koga ste i pominjali u gornjem postu ). Ja nazovem čoveka i on mi ispriča da je podmladjena 3-4 godine, da joj je turbina na izdisaju i još koješta. Umal` nisam ovom liku polomio i ruke i noge što me laže. U svakom slučaju, do kraja nije hteo da prizna što je lagao...
Toliko sam se iznervirao da sam morao da svratim do MB-a i omlatim kilo jagnjetine, čisto da se smirim.
P.S. Ovo se dešavalo u oktobru 2007.
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: AR 155 Q4
koji ste vi carevi !!! Ja sam jedinu Q4 video pre jedno tri godine na OMV pumpi u Lapovu i to sam slucajno provalio da je Q4 jer nije imala nikakve spojlere i nije bila nesto posebno spustena.A da imala je austrijske tablice.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 Q4
pa q4 i nema nikakve spojlere, izgleda isto kao i svaka 155ica jedino se felne razlikuju
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: AR 155 Q4
Nisam mislio na tuning styling fazon nego jednostavno nije mi odavala utisak neke posebne verzije.Da nije bilo onog natpisa ne bi ni provalio iskreno.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
tu nisi mogao da se zeznes nikako!
inace mogu da dobavim broj lika koji sada vozi crnu 155 Q4 u BG, pa ako neko hoce da ga cima, da kupi.
Re: AR 155 Q4
HEHAD napisao:
Toliko sam se iznervirao da sam morao da svratim do MB-a i omlatim kilo jagnjetine, čisto da se smirim.
P.S. Ovo se dešavalo u oktobru 2007.
tu nisi mogao da se zeznes nikako!
inace mogu da dobavim broj lika koji sada vozi crnu 155 Q4 u BG, pa ako neko hoce da ga cima, da kupi.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: AR 155 Q4
Daj kontakt...onda cu da se naljutim na tebe sto si hteo da me zeznes, pa ces onda da me vodis na kilo jage da se smirim...ipak neka korist na kraju...
Acqua-Olio-Benzina