Ok,sad vidim sta je u pitanju.
155 elektro
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Da li je nekome slucajno palo na pamet da je neko promenio ceo instrument cluster.... da bi sakrio kilometrazu ili zato sto je crkao nekad neki instrument?
dakle za razlicita trzista su isli drugaciji modeli... jesi li siguran da to nije neki za svajcarsko trziste ili slicno oni imaju te check svasta fazone...
75 ima 3 razlicite table istog modela i 3 vrste vezivanja zica sve zavisi za koje je trziste auto bio namenjen...
uostalom...
primetio sam da je na dosta alfi nesto budzeno kod nas... ja na mom TS-u sam imao gremlina milion... nisu one komplikovane samo je ljudima nekad lakse da jednostavno iseku neku sijalicu ili izvuku ili secnu kabl nego da traze problem... i onda sledeci vlasnik pokusa to da popravi... i ne uspe ili delimicno uspe... i onda stigne kod tebe i ti se samo uhvatis za glavu... posto boje zica vishe ne odgovaraju niti pozicija kontakata... tako da mozes samo da places oko toga sta je neki nadri majstor zeleo da uradi...
svako petljanje sa elektrikom je mnogo zajebano dok je tabla jos u kolima... ukapirao sam tek skidanjem cele komandne table da neke stvari ne idu tamo gde treba...
dakle rasturi sve pa po elektro semi prati gremline...
ili samo batali sve i povadi lampice kao vecina ljudi
ja sam posle 3 skidanja komadne table i narucivanja kontakata u delti shvatio da mi te 2 lampice ne znace toliko u zivotu
i ne bih to opet radio 
ali generalni problemi se svode na ovo:
1. sijalice moraju da budu ok, dakle i neke turske su znale da pale lampice... diode moraju da imaju otpornike jer komp juri otpor...
2. senzori, ili su se zaprljali kontakti od uljnih isparenje itd. pa brljave ili je neko stavio senzor od fiata, lade ili slicno... pa rade nedelju dana... svasta ljudi srafe...
3. chek panel ima gomilu otpornika u sebi kojima se detektuje otpor senzora i lampica i posle mnogo ciklusa zagrevanja i hladjenja na raznim temperaturama za mnogo godina tecnost u njima .ispari. i onda im se promene karakteristike... na 75 je to cest problem a 155 polako dolazi u njene godine... dosta ljudi koji su zeleli da se zezaju sa ovim je resilo problem promenom otpornika u jace ili samo novije... i stabilizovalo rad ARC-a... mada nekad neko je samo pogresno prespojio zice... tako da... opet ti ne gine skidanje table i provera onektora ako bas zelis da sve radi kako treba...
dakle za razlicita trzista su isli drugaciji modeli... jesi li siguran da to nije neki za svajcarsko trziste ili slicno oni imaju te check svasta fazone...
75 ima 3 razlicite table istog modela i 3 vrste vezivanja zica sve zavisi za koje je trziste auto bio namenjen...
uostalom...
primetio sam da je na dosta alfi nesto budzeno kod nas... ja na mom TS-u sam imao gremlina milion... nisu one komplikovane samo je ljudima nekad lakse da jednostavno iseku neku sijalicu ili izvuku ili secnu kabl nego da traze problem... i onda sledeci vlasnik pokusa to da popravi... i ne uspe ili delimicno uspe... i onda stigne kod tebe i ti se samo uhvatis za glavu... posto boje zica vishe ne odgovaraju niti pozicija kontakata... tako da mozes samo da places oko toga sta je neki nadri majstor zeleo da uradi...
svako petljanje sa elektrikom je mnogo zajebano dok je tabla jos u kolima... ukapirao sam tek skidanjem cele komandne table da neke stvari ne idu tamo gde treba...
dakle rasturi sve pa po elektro semi prati gremline...
ali generalni problemi se svode na ovo:
1. sijalice moraju da budu ok, dakle i neke turske su znale da pale lampice... diode moraju da imaju otpornike jer komp juri otpor...
2. senzori, ili su se zaprljali kontakti od uljnih isparenje itd. pa brljave ili je neko stavio senzor od fiata, lade ili slicno... pa rade nedelju dana... svasta ljudi srafe...
3. chek panel ima gomilu otpornika u sebi kojima se detektuje otpor senzora i lampica i posle mnogo ciklusa zagrevanja i hladjenja na raznim temperaturama za mnogo godina tecnost u njima .ispari. i onda im se promene karakteristike... na 75 je to cest problem a 155 polako dolazi u njene godine... dosta ljudi koji su zeleli da se zezaju sa ovim je resilo problem promenom otpornika u jace ili samo novije... i stabilizovalo rad ARC-a... mada nekad neko je samo pogresno prespojio zice... tako da... opet ti ne gine skidanje table i provera onektora ako bas zelis da sve radi kako treba...
- sasa km
- Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
Post
@ Flavio , @ Vucko Alfista
skicu sto sam okacio mislim da pokazuje znacenje sijalice ali zavisno od vrsta vozila zavisi sta je u funkciji a sta ne kao sto kaze @JaMal
ne mora da znaci da sve sto ima u servisnoj knjizici da mora da ima i u vozilu
knjizice su kao univerzalne pa odgovaraju za vise vrsta vozila pa za tvoja na pr. odgovara pod br, A ili B ili C itd. ovo ima a ovo nema
nemojte da se bespotrebno zamarate ako ima-ima a ako nema-nema.
skicu sto sam okacio mislim da pokazuje znacenje sijalice ali zavisno od vrsta vozila zavisi sta je u funkciji a sta ne kao sto kaze @JaMal
ne mora da znaci da sve sto ima u servisnoj knjizici da mora da ima i u vozilu
knjizice su kao univerzalne pa odgovaraju za vise vrsta vozila pa za tvoja na pr. odgovara pod br, A ili B ili C itd. ovo ima a ovo nema
nemojte da se bespotrebno zamarate ako ima-ima a ako nema-nema.
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
@JaMaL,hvala za komentar
:cool .
Razmotricu tj. proveriti ako mogu da li je original .cluster. ...
Nije da ne mogu da zivim sa time
nego,procackacu sve pa sta uspem da resim- :cool ,sta ne-nek ide zivot
.
Reci,koji je tacno tip ubrizgavanja na 75TS ?
Da krenem odatle i vidim sta je kod mene,posto kapiram da je na 155 (8v) samo modernizovan tip koji je i na 75TS primenjen.
Znaci,ono nacelno,zanima me koji je tip Boscha kao sto je npr. na nekim Mercedesima Bosch LE-Jetronic ?
Valjda sam se OK izrazio
?!?
@sasa km,moja knjizica je samo za 1.8 T.S.,2.0 T.S. i 2.5V6 (svi sa 2v po cilindru)-ostalih nema u knjizici.
Najzad,slazem se.Sta ima-ima,sta nema-nema
,nego ... radoznao sam bas za tu .chek engine. lampicu sto je nema
.
Mislim,cudno mi da je imaju npr. Opeli iz istih godina a kod nas nema ... zato mi je cudno,jer mi,odokativno,izgleda da npr. Opelov C20NE (2.0 8v,MPI,115ks,isao u Vektru A,Calibru,Omegu A) motor ima isti tip,da kazem,elektronike motora kao sto je i na 155 ...
Razmotricu tj. proveriti ako mogu da li je original .cluster. ...
Nije da ne mogu da zivim sa time
Reci,koji je tacno tip ubrizgavanja na 75TS ?
Da krenem odatle i vidim sta je kod mene,posto kapiram da je na 155 (8v) samo modernizovan tip koji je i na 75TS primenjen.
Znaci,ono nacelno,zanima me koji je tip Boscha kao sto je npr. na nekim Mercedesima Bosch LE-Jetronic ?
Valjda sam se OK izrazio
@sasa km,moja knjizica je samo za 1.8 T.S.,2.0 T.S. i 2.5V6 (svi sa 2v po cilindru)-ostalih nema u knjizici.
Najzad,slazem se.Sta ima-ima,sta nema-nema
Mislim,cudno mi da je imaju npr. Opeli iz istih godina a kod nas nema ... zato mi je cudno,jer mi,odokativno,izgleda da npr. Opelov C20NE (2.0 8v,MPI,115ks,isao u Vektru A,Calibru,Omegu A) motor ima isti tip,da kazem,elektronike motora kao sto je i na 155 ...
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Tnx za infromacije :cool !
Nazalost,
sad prisilno imam drugi prioritet za resavanje.

Castio me neko na parkingu,i to bulja ili laktom
jer sam bio parkiran po P.S.u
.
Idem da potrazim onu temu gde je valjda @vor75
postavio DIY photos kad je krpacio retrovizor poliesterom ...
Btw,Googlajuci malo na temu Motronica 1.7 naidjoh na (meni) nepoznatu verziju 155-ice
:cool http://www.alfisti.net/modellhistorie/s ... 190a03fff1 .
Nazalost,

Castio me neko na parkingu,i to bulja ili laktom
Idem da potrazim onu temu gde je valjda @vor75
Btw,Googlajuci malo na temu Motronica 1.7 naidjoh na (meni) nepoznatu verziju 155-ice
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
nisi jedini, ja sam moj retrovizor krpio vec 2 puta i to jednom prekjuce, doduse nije bas obako bio sjeban i polimljen i nije visio ali se poprilicno klatio a puko mi je onaj drzac od aluminijuma kao kod tebe samo se jos nekako drzao
a i plastika kod stakla(onaj trougao spolja) se prilicno slomila , onu unutra tj aluminijum ili gus ne znam sta je neko je pre mene vec krpio i povezao nekako limom i pop nitnama
samo sam malo pojacao i to se za sad dobro drzi mada je varenje prava stvar, stim sto za aluminijum ili gus treba argonsko varenje koje nema bas svud i ne radi svako
, ali videcu da to sredim kad tad, a plastiku sam i ja pokrpio poliesterom, najbolje poliester set, ono platno i smola to je jaka i vecna stvar, ja sam prvi put radio obicnim poliester gitom,inace sam sam ga polomio o retrovizor drugog auta koji nije ni ogreban
a drugi put se klinci ispred zgrade pojurili i zakacili ga pa je git pukao a sad sam uradio setom
videcemo dokle ce da izdrzi 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
gadan maler , odnesi kod nekog ko vari alu. da ti to zavari, samo ja mislim da to nije alu. nego ... materijal koji se ne vari. Ako neuradis nista cini mi se da retrovizor ima onaj lik u radincu 
busso trsi Sline
-
GostGo
- Drug Član

Post
nevidjeno glup princip kompletnog retrovizora sa najjeftinijim mogucim izabirom materijala...
@flavio ogledalo je zalepljeno belim obostrano lepljivim tvrdim sundjerom, dosta cvrsto drzi i treba ti dugacak skalpel ili neko tanko savitljivo secivo! nemoj pokusavati na silu da ga odlepis jer ce puci u zglobu...
ne bih da te mracim ali mislim da od popravke ovog nema nista...
imam ih 4-5 u delovima i svi su popucali na slicnim mestima...
@flavio ogledalo je zalepljeno belim obostrano lepljivim tvrdim sundjerom, dosta cvrsto drzi i treba ti dugacak skalpel ili neko tanko savitljivo secivo! nemoj pokusavati na silu da ga odlepis jer ce puci u zglobu...
ne bih da te mracim ali mislim da od popravke ovog nema nista...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
jedino resenje ti je da poseces zicke i odsrafis onaj suplji sraf kroz koji prolaze , tako ces ga rastaviti. Ja sam tako radio kada sam na levom od dva pravio jedan
Mislim da je malo i problem u tome sto svima zariba retrovizor pa se tesko okrece podize, kada je to razradjeno prilikom udarca se okrene i sacuva, to je neka moja teorija 
busso trsi Sline
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
@Milos
Eee lepo
...
Dobro si mi rekao za taj sundjer
.Vidim da ima .nesto izmedju.
sto me ..be,samo nisam provaljivao sta je
.Pokusavao sam sa onim zabicama oko okruglog dela (koji je valjda motorce) al ne ide ... probam sutra skalpelom.
@Alfaskorpion,taj sraf sam vec odvio
.Na muku jer je default zalepljen nekim jakim lepkom al uspeo sam.Odvio sam i 4 mala srafa ispod ogledala al sad je trik kako skinuti ogledalo i odviti jos 3 srafcica koji izgleda drze motor za metal
?!? a ne unistiti taj mehanizam.
Eee lepo
Dobro si mi rekao za taj sundjer
@Alfaskorpion,taj sraf sam vec odvio
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Flavio mozes poliesterom i metal da zakrpis hvata on dobro i za metal samo lepo da ocistis povrsine,ne bi bio lose i da ih obrusis mali ili nekom grubom skirglom da bude hrapavo da bolje uvati kit i spojis delove pa poliesterom ih .uvijes. i drzace to lepo, sta sam sve ja spajao poliesterom ne bi verovao
, inace ni meni se ne okrecu retrovizori i bas me to nervira, kad ga parkiram zaklopio bi ih i nema brige a ovako stalno se neko ocesa o njih, pre neki dan sam dobro naprskao VD i nista 
oko motorceta i ogledala ne mogu da ti pomognem jer to nisam skidao niti sam analizirao princip
oko motorceta i ogledala ne mogu da ti pomognem jer to nisam skidao niti sam analizirao princip
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
aha znaci treba da se odvije sraf, e to nisam uradio, ja prskao onako svud oko njega i gde god mi je palo na pamet da bi trebalo da se podmaze
moracu to sutra da probam mozda mi i uspe 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Sad sam se ispraxovao
(na licnom primeru
) ...
Mislim da se taj sraf ipak ne odvija nego skinuti plasticnu kapu pa kombinovati WD40(ili provereni D2
) sa rocanglama kojima treba obuhvatiti elipsasti deo oko srafa 19 kroz koji idu kablovi i polako mrdati dok ne popusti
.
Odvijanjem 19-ice rizikujete lomljavu.Lepak (ili hermetik ..) je bas jak!
Cenim da je sraf namenski lepljen da se u voznji vremenom ne bi odvio.
p.s.
Milose,ae kad nadjem onu Vorkijevu temu pa odseci offcinu i baci je tamo
?
Mislim da se taj sraf ipak ne odvija nego skinuti plasticnu kapu pa kombinovati WD40(ili provereni D2
Odvijanjem 19-ice rizikujete lomljavu.Lepak (ili hermetik ..) je bas jak!
Cenim da je sraf namenski lepljen da se u voznji vremenom ne bi odvio.
p.s.
Milose,ae kad nadjem onu Vorkijevu temu pa odseci offcinu i baci je tamo
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Aahaaa
,evo rreesenja
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... highlight= !
Sad moze jedan cutt-off & paste
?!?
Sad moze jedan cutt-off & paste
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Back on toppic
,no,mozda zanima jos nekoga pa
Kad saznam jos sta,dopisacu.
Otkrio sam rupu na saksijiFlavio napisao:... koji je tacno tip ubrizgavanja na 75TS ?
Da krenem odatle i vidim sta je kod mene,posto kapiram da je na 155 (8v) samo modernizovan tip koji je i na 75TS primenjen.
Znaci,ono nacelno,zanima me koji je tip Boscha kao sto je npr. na nekim Mercedesima Bosch LE-Jetronic ?
a kako sam razumeo,ovaj .nas. Motronic je ustvari L-Jetronic sa integrisanim paljenjem motora.*IvanT* napisao: Na 155-ici je prastari L-jetronic
Kad saznam jos sta,dopisacu.

