146 detonacije na leru
- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Ja sam gore vec napisao da je i meni isto bilo odmah po zameni tek posle nekih 50+ km je sve bilo ok ujutro, mada ja sam menjao i svecice
-
Go
- Drug Član
Post
Mozda cu glupost da kazem ali nije greska u ventilima pa dok je hladan ne radi kako treba a kad se zagreje namesti se i radi normalno.Gasovi prodju pored ventila i explodira van cilindra u izlasku na auspuh.Ili paljenje ,bar kod juga kad sam imao to se desilo da paljenje nije dobro nastelovan i kad vec otvara ventil za auspuh onda upali smesu i puca,kad se zagrejao nije bilo tih simptoma.E sad me grdite ako sam lupio neku glupost.
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Ovde sam postavio 20 slika sa podacima sa VISA dijagnostike.
Mozda pomogne:
http://www.spotkg.com/index.php?q=112.html
Slike idu redom, od 1 do 20...
Slikane su iz ruke (dajem gas i slikam, tako da nisu sve bas kvalitetne, ali vidi se dovoljno)
Postavicu u toku dana i slike kada je motor potpuno hladan.
Mozda pomogne:
http://www.spotkg.com/index.php?q=112.html
Slike idu redom, od 1 do 20...
Slikane su iz ruke (dajem gas i slikam, tako da nisu sve bas kvalitetne, ali vidi se dovoljno)
Postavicu u toku dana i slike kada je motor potpuno hladan.
-
Go
- Drug Član
Post
Zdravo svima,nisam bio tu par dana pa vidim sta se pise.Radni pritisak od 2,2 do 2,5 je dobar.Tako je na mojoj Alfi i na jos par koje sam merio.Moguce je da zeza neki hidro podizac dok ne postigne pritisak,ja sam to imao na jednom eskortu,ali opet po meni nije ni to jer na gasu radi normalno,opet da je bilo sta oko struje,{kablovi,svecice}na gasu bi se pre pokazalo
- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Nista ne govoris za svecice, zasto ne uzmes od nekoga kome radi ujutro samo da probas, samo prve 4 svecice, ja sam resio kako sam vec rekao taj problem zamenom protokomera ali je tek sve nestalo zamenom svecica jer sam ja imao neke bosch.
Probaj samo neke svecice nemoj kupovati nove, pozajmi na dan dva...
Probaj samo neke svecice nemoj kupovati nove, pozajmi na dan dva...
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Imam ceo set NGK i BOSCH svecica...
Isto se ponasa auto i sa jednim i sa drugim
Pitanje za sve: Zasto me nekoliko majstora pitalo da li gubim vodu u autu? Kakve to veze ima sa ovim problemom...
Ja stvarno gubim oko 200gr mesecno, ali sam mislio da je to na nekom crevu na isparivacu za plin. Jel treba to da shvatim ozbiljnije?
Isto se ponasa auto i sa jednim i sa drugim

Pitanje za sve: Zasto me nekoliko majstora pitalo da li gubim vodu u autu? Kakve to veze ima sa ovim problemom...
Ja stvarno gubim oko 200gr mesecno, ali sam mislio da je to na nekom crevu na isparivacu za plin. Jel treba to da shvatim ozbiljnije?
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
-
Go
- Drug Član
Post
E vidis i voda moze bit razlog za to i ne samo iz motora nego i iz rezervoara moze da se pojavi u cilindrima pa kad sagoreva pukne onako redovno.Mada mislim da ima neki filter usput pa i to mora da eliminise vodu/kondenz voda je u pitanju/I u rezervoaru za plin moze da se pojavi.
-
Go
- Drug Član
Post
Ivane,koliko sam razumeo problemi su nastali posle ugradnje sekvencialnog.Da li je skidana grana kada je busena za uvodnike,kod nas buse bez skidanja i postoji mogucnost da se neki opiljak zalepio za sic ili ventil,da li si merio kompresiju,proverio da nema falsa oko uvodnika i gore gde su ti oni ventili za detonaciju
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Ne, problem se javljao i ranije na benzinu, a nije ga bilo na obicnom plinu (sa rasprsivacem pre leptira).
Sada se isto ponasa i na benzinu i na sekvencijalnom plinu, sto me i dovodi do zakljucka da je do elektronike a ne do mehanike.
Benzin: lose
Obican plin: sve ok
Sekvencijalni plin: lose
Sekvencijalni koristi signal za otvaranje brizgalica od benzinskog kompjutera, znaci da je tu negde problem...
Sada se isto ponasa i na benzinu i na sekvencijalnom plinu, sto me i dovodi do zakljucka da je do elektronike a ne do mehanike.
Benzin: lose
Obican plin: sve ok
Sekvencijalni plin: lose
Sekvencijalni koristi signal za otvaranje brizgalica od benzinskog kompjutera, znaci da je tu negde problem...
-
Go
- Drug Član
Post
Pa vrati to na obican i teraj,imas rezervni protokomer pa ako pukne menjaj,ja vozim venturi i sve je super,a kad zvekne onda cu da razmisljam.Za subotu sam obezbedio alat za bregaste i sam cu da blokiram varijator.Pogledaj da ti nije stavljen negde u kuciste filtera ili u gum.crevu restriktor za vazduh.To je bilo kod mene i na plinu je radio ekstra ali je bilo gusenje kod paljenja na benzin i dodavanja gasa da prebaci na plin.Izbacio sam to i trazio da urade podesavanje sa normalnim protokom vazduha i sada pali na cvrgu i prima gas bez davljenja
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Slazem se sa zokcem...
Ja ne vidim nikakvu prednost sekventa u odnosu na venturi u mom slucaju.
Imam aluminijumsku usisnu granu, na svakom od 4 kanala za vazduh imam ventile koji stite od eksplozija...Protokomer je zasticen klapnom koja je odmah do leptira.
I i nikakvu razliku nisam primetio u voznji sa sekventom u odnosu na venturi (osim sto me sekvent zeza kao na benzinu a venturi radi ko zmaj) sto se tice snage, ubrzanja, momenta...
Meni je blokiran varijator, kako moze da se proveri da li je majstor lepo ozupcio auto, mozda je on napravio sranje pa auto zeza na malom broju obrtaja?
Zokac? Da skinemo poklopac bregastih i kod mene i kod tebe i pogledamo sta se tu desilo?
Ja ne vidim nikakvu prednost sekventa u odnosu na venturi u mom slucaju.
Imam aluminijumsku usisnu granu, na svakom od 4 kanala za vazduh imam ventile koji stite od eksplozija...Protokomer je zasticen klapnom koja je odmah do leptira.
I i nikakvu razliku nisam primetio u voznji sa sekventom u odnosu na venturi (osim sto me sekvent zeza kao na benzinu a venturi radi ko zmaj) sto se tice snage, ubrzanja, momenta...
Meni je blokiran varijator, kako moze da se proveri da li je majstor lepo ozupcio auto, mozda je on napravio sranje pa auto zeza na malom broju obrtaja?
Zokac? Da skinemo poklopac bregastih i kod mene i kod tebe i pogledamo sta se tu desilo?
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Jel postoji neki nacin da proverim da li je auto dobro ozupcen a da ne moram da otvaram motor?
Kako se proverava mehanicki?
Kako se manifestuje?
Da li to moze da bude problem jer je varijator zavaren za bregastu (blokiran) pa sad kontam da majstor nije nesto sjebao? Pricao je nesto o menjanju ugla usisne bregaste...
Kako se proverava mehanicki?
Kako se manifestuje?
Da li to moze da bude problem jer je varijator zavaren za bregastu (blokiran) pa sad kontam da majstor nije nesto sjebao? Pricao je nesto o menjanju ugla usisne bregaste...
-
Go
- Drug Član
Post
Ivane,ja sam juce meni sam blokirao varijator,vozen je dva dana maksimalno,moj utisak je da pali ekstra nema nikakvog davljenja ni na benzinu ni gasu ,povlaci mi bolje iz nizih obrtaja a danas sam je malo poterao trecom 140 i nije bilo ni blizu ibera a cetvrtom je povukla kao zmaj.I onom decku je blokiran varijator i on je zadovoljan.Proveru zupcenja najlakse sa alatom za blokiranje bregastih i komparaterom za klipove,mada mislim da to nije problem kod tebe
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Pa nemam sta drugo da proveravam...
Seki je blokirao varijator, pa mu je puko var, pa sam isao ponovo kod njega...E plasim se da je na autu radio neki pocetnik od njegovih majstora koji je samo zavario bez obracanja paznje na to sta vari i kako...
Jel imas ti komparator da proverimo kod mene to isto?
Naravno, ne ocekujem uslugu...
Seki je blokirao varijator, pa mu je puko var, pa sam isao ponovo kod njega...E plasim se da je na autu radio neki pocetnik od njegovih majstora koji je samo zavario bez obracanja paznje na to sta vari i kako...
Jel imas ti komparator da proverimo kod mene to isto?
Naravno, ne ocekujem uslugu...