146 detonacije na leru

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Sub Apr 05, 2008 2:14 pm

Ja sam gore vec napisao da je i meni isto bilo odmah po zameni tek posle nekih 50+ km je sve bilo ok ujutro, mada ja sam menjao i svecice
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Apr 05, 2008 3:41 pm

Mozda cu glupost da kazem ali nije greska u ventilima pa dok je hladan ne radi kako treba a kad se zagreje namesti se i radi normalno.Gasovi prodju pored ventila i explodira van cilindra u izlasku na auspuh.Ili paljenje ,bar kod juga kad sam imao to se desilo da paljenje nije dobro nastelovan i kad vec otvara ventil za auspuh onda upali smesu i puca,kad se zagrejao nije bilo tih simptoma.E sad me grdite ako sam lupio neku glupost.
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Sub Apr 05, 2008 4:40 pm

Otvaranje brizgalica na leru varira od 3.2 do 3.6ms.
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pon Apr 07, 2008 8:55 am

Ovde sam postavio 20 slika sa podacima sa VISA dijagnostike.
Mozda pomogne:

http://www.spotkg.com/index.php?q=112.html

Slike idu redom, od 1 do 20...
Slikane su iz ruke (dajem gas i slikam, tako da nisu sve bas kvalitetne, ali vidi se dovoljno)

Postavicu u toku dana i slike kada je motor potpuno hladan.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Apr 07, 2008 3:38 pm

Zdravo svima,nisam bio tu par dana pa vidim sta se pise.Radni pritisak od 2,2 do 2,5 je dobar.Tako je na mojoj Alfi i na jos par koje sam merio.Moguce je da zeza neki hidro podizac dok ne postigne pritisak,ja sam to imao na jednom eskortu,ali opet po meni nije ni to jer na gasu radi normalno,opet da je bilo sta oko struje,{kablovi,svecice}na gasu bi se pre pokazalo
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Apr 08, 2008 10:43 pm

Moj savet: ne popravljaj ni jedan kvar dok ta
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Apr 08, 2008 10:46 pm

Ne moze to tako...
Nervira me...

Probao sam auto, nabio sam ga do 190 na autoputu bez problema...
Ali me nervira na leru mnogo...
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Uto Apr 08, 2008 11:51 pm

hoces da kazes da si presao 50+km sa novim protokomerom i da i dalje imas problem?

svecice?
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Apr 08, 2008 11:52 pm

Da
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Apr 09, 2008 9:47 pm

Delta u Kru
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Sre Apr 09, 2008 10:40 pm

Nista ne govoris za svecice, zasto ne uzmes od nekoga kome radi ujutro samo da probas, samo prve 4 svecice, ja sam resio kako sam vec rekao taj problem zamenom protokomera ali je tek sve nestalo zamenom svecica jer sam ja imao neke bosch.
Probaj samo neke svecice nemoj kupovati nove, pozajmi na dan dva...
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Sre Apr 09, 2008 10:58 pm

Imam ceo set NGK i BOSCH svecica...
Isto se ponasa auto i sa jednim i sa drugim :(

Pitanje za sve: Zasto me nekoliko majstora pitalo da li gubim vodu u autu? Kakve to veze ima sa ovim problemom...

Ja stvarno gubim oko 200gr mesecno, ali sam mislio da je to na nekom crevu na isparivacu za plin. Jel treba to da shvatim ozbiljnije?
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Čet Apr 10, 2008 1:03 am

Verovatno sumnjaju na zaptiva
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 10, 2008 6:55 pm

E vidis i voda moze bit razlog za to i ne samo iz motora nego i iz rezervoara moze da se pojavi u cilindrima pa kad sagoreva pukne onako redovno.Mada mislim da ima neki filter usput pa i to mora da eliminise vodu/kondenz voda je u pitanju/I u rezervoaru za plin moze da se pojavi.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 10, 2008 7:35 pm

Ivane,koliko sam razumeo problemi su nastali posle ugradnje sekvencialnog.Da li je skidana grana kada je busena za uvodnike,kod nas buse bez skidanja i postoji mogucnost da se neki opiljak zalepio za sic ili ventil,da li si merio kompresiju,proverio da nema falsa oko uvodnika i gore gde su ti oni ventili za detonaciju
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Čet Apr 10, 2008 8:39 pm

Ne, problem se javljao i ranije na benzinu, a nije ga bilo na obicnom plinu (sa rasprsivacem pre leptira).

Sada se isto ponasa i na benzinu i na sekvencijalnom plinu, sto me i dovodi do zakljucka da je do elektronike a ne do mehanike.

Benzin: lose
Obican plin: sve ok
Sekvencijalni plin: lose

Sekvencijalni koristi signal za otvaranje brizgalica od benzinskog kompjutera, znaci da je tu negde problem...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 10, 2008 10:01 pm

Pa vrati to na obican i teraj,imas rezervni protokomer pa ako pukne menjaj,ja vozim venturi i sve je super,a kad zvekne onda cu da razmisljam.Za subotu sam obezbedio alat za bregaste i sam cu da blokiram varijator.Pogledaj da ti nije stavljen negde u kuciste filtera ili u gum.crevu restriktor za vazduh.To je bilo kod mene i na plinu je radio ekstra ali je bilo gusenje kod paljenja na benzin i dodavanja gasa da prebaci na plin.Izbacio sam to i trazio da urade podesavanje sa normalnim protokom vazduha i sada pali na cvrgu i prima gas bez davljenja
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 11, 2008 7:32 am

svakakve savete smo ovde culi, ali venturi umesto sekvecnionog? ma daj molim te... :shock:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 11, 2008 9:26 am

veXson to sam napisao jer je on pre toga vozio obican i kada smo pricali nije ima; problema.Znam i ja sta je najbolje,ali da ne duzim,ja sam sa obicnim zadovoljanza 100e.a za onu razliku u ceni imam par protokomera i kucista filtera
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pet Apr 11, 2008 9:58 am

Slazem se sa zokcem...

Ja ne vidim nikakvu prednost sekventa u odnosu na venturi u mom slucaju.
Imam aluminijumsku usisnu granu, na svakom od 4 kanala za vazduh imam ventile koji stite od eksplozija...Protokomer je zasticen klapnom koja je odmah do leptira.

I i nikakvu razliku nisam primetio u voznji sa sekventom u odnosu na venturi (osim sto me sekvent zeza kao na benzinu a venturi radi ko zmaj) sto se tice snage, ubrzanja, momenta...

Meni je blokiran varijator, kako moze da se proveri da li je majstor lepo ozupcio auto, mozda je on napravio sranje pa auto zeza na malom broju obrtaja?

Zokac? Da skinemo poklopac bregastih i kod mene i kod tebe i pogledamo sta se tu desilo?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Apr 11, 2008 10:14 am

Vazi.kako se ponasa alfa onog decka sto si ga poslao kod mene i njemu je blokiran varijator,da li i on ima isti problem kao ti
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pet Apr 11, 2008 10:15 am

Sve je ok kod njega...Posle ciscenja brizgalica auto se ponasa normalno...
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Ned Apr 13, 2008 6:37 pm

Jel postoji neki nacin da proverim da li je auto dobro ozupcen a da ne moram da otvaram motor?

Kako se proverava mehanicki?

Kako se manifestuje?

Da li to moze da bude problem jer je varijator zavaren za bregastu (blokiran) pa sad kontam da majstor nije nesto sjebao? Pricao je nesto o menjanju ugla usisne bregaste...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Apr 13, 2008 8:17 pm

Ivane,ja sam juce meni sam blokirao varijator,vozen je dva dana maksimalno,moj utisak je da pali ekstra nema nikakvog davljenja ni na benzinu ni gasu ,povlaci mi bolje iz nizih obrtaja a danas sam je malo poterao trecom 140 i nije bilo ni blizu ibera a cetvrtom je povukla kao zmaj.I onom decku je blokiran varijator i on je zadovoljan.Proveru zupcenja najlakse sa alatom za blokiranje bregastih i komparaterom za klipove,mada mislim da to nije problem kod tebe
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Ned Apr 13, 2008 8:23 pm

Pa nemam sta drugo da proveravam...
Seki je blokirao varijator, pa mu je puko var, pa sam isao ponovo kod njega...E plasim se da je na autu radio neki pocetnik od njegovih majstora koji je samo zavario bez obracanja paznje na to sta vari i kako...

Jel imas ti komparator da proverimo kod mene to isto?
Naravno, ne ocekujem uslugu...

Povratak na “Area Servizio”