Problem je nastao kada je krenulo da se čuje šištanje ispod haube pri dodavanju gasa praćeno osetnim gubitkom snage. Majstor je na pregledu video bušno crevo interkulera. Poručili smo novo crevo a u međuvremenu smo zakrpili i bandažirali staro da mogu da vozim dok ne stigne novo. Auto je sa tako zakrpljenim crevom išao kao metak.
Stiglo novo crevo, zamenili smo ga i od tog trenutka turbina zviždi pri dodavanju gasa a bila je nečujna i jako sporo diže pritisak. Kada se potopi gas, turbo lag je nekih sekundu i po do dve. Gotovo neupotrebljiv u gradu. Kada nabije pritisak onda ga drži, samo je turbo lag ogroman.
Majstor je skinuo turbo i reklamirao ga servisu turba koji ga je remontovao pre pola godine. Nakon dva dana turbo se vraća iz servisa uz komentar - ispravan je i u odličnom stanju.
Montiramo turbo nazad i stavljamo to novo crevo međutim priča je i dalje ista. Turbo lag ogroman, kada se gleda na tabli u onaj cajger turbine primetna je razlika u brzini "dizanja igle" pritiska, i sve to praćeno jakim zviždanjem turbine.
S obzirom da je majstor u tom trenutku trebao da krene na godišnji odmor, ostalo je na tome da vozim tako i da se javim krajem septembra kada bude manja gužva pa da tražimo rešenje, a ja ne bih da se zezam i vozim ovako.

Isporuka snage je zbog tog sporog dizanja pritiska poprilično linearna, kao atmosferski benzinci, uopšte više nema onaj udarac koji krece od 2.000 obrtaja.
Bio sam u međuvremenu u AMSS-u na valjcima da uporedim snagu sa ranijim merenjem. Maksimalna snaga je ista kao na ranijim merenjima (193ks sa mapom koju vozim vec 5 god), dok se u niskim obrtajima tačno vidi ta "rupa" gde turbo još nije stigao da digne pritisak.
Da li je moguće da je do tog novog creva? Ni meni ni majstoru to baš nema mnogo smisla.
Ništa drugo nije rađeno osim tog creva. Čak razmišljam da probam da montiram ono staro krpljeno crevo pa da uporedim.