Problemi koji nastaju sa konvencionalni OPEN (otvorenim ) diferencijalom su poledica, blato, uzbrdica.. i uopšte proklizavanje jednog od točkova. Tada se moment koji se prenosi na točkove preko otvorenog diferencijala prenosi većim delom na točak koji proklizava, te će onaj korisni moment koji bi trebao biti na točku na čvrstoj podlozi biti jednak tek onom malom momentu koji suprotni proklizavajući točak ume da prenese na tlo..
Za rešenje ovog problema nastale su mnoge modifikacije, počev od 1956 godine, i uglavnom se radilo na sistemu lamela kao kod kvačila, koje bi hvatale dve poluosovine točkova u trenutcima jakog proklizavanja. Naravno da je neophodno da imamo nezavisne osovine jer bi skretanje na betonu-parkingu ili bilo kojoj oštroj krivini bilo nemoguće. Zbog ovoga je blokada točkova na osovinama kod terenskih vozila preporučljiva samo za meko tlo, zemlju, blato, livadu.. dok je za asfalt neophodno ponovo otključati diferencijal.
LSD ili Limited Slip Differencijal je dobitni kombo koji nas ovde interesuje, i ja predlažem da pogledate
video gde Prof John D. Kelly objašnjava razlike, te vodi kroz nekolicinu vrsta LS diferencijala
Nadalje ono što nas u auto sportu interesuje, to je kako da bolje, stabilnije i na kraju brže prođemo kroz određene zavoje i krivine, kako da ostvarimo bolji grip u trenutcima kada nam je automobil nagnut na levu ili desnu stranu, ili kada je usled sile pokretanja nagnut prema zadnjoj osovini.. U svim ovim situacijama imamo smanjenje potisne sile na pogonske točkove i uglavnom gubimo trakciju na točku koji je najmanje pritisnut o tlo, usled raznih situacija vožnje.
Ovde u ovom videu imate razlike OPEN vs LSD vs WELDED ... dakle otvoreni kontra limited slip, kontra zavareni blokirani diff
pa predlažem da bacite pogled i ovamo
Kopanje po Alfisti shop-u vidim da je trenutno aktuelni Torsen LS differencijal, to je savremeno rešenje koje je evoluiralo kroz godine razvoja LSD-a, te se nudi konkretno za moj M32 model po ceni od 1049e

ovde imate video kako on funkcioniše