
jedino sigurno je da zelim da je popravim

Turbina propisa ulje, napuni se interkuler sa njim, onda to ulje zavrsi u usisu (u velikoj kolicini) i ponasa se kao gorivo, motor podivlja i ode dubooooko u crveno, ali najgore od svega je sto tada bukvalno napravi vakuum i vuce i dalje ulje u usis, dok turbina i dalje "pisa" ulje u interkuler. Na ovaj nacin, ako se nekako ne zaustavi motor, se isti bukvalno unisti, jer em sto mu se svo ulje potrosi iz motora, em sto su enormne temperature i ogromni obrtaji, motor se bukvalno zavari...Djo83 napisao:jel moze malo pojasnjenje sta je tacno uradilo ulje iz interkulera i koja je to kolicina koja napravi problem?
popovicvl napisao:Ček ček, kakav vakum kad klapna ima elektro aktuator koji je kontroliše. Ustvari bar kod mene na 2.4 JTDm je tako.
Mislio sam na ovu situaciju u iberturazi, ne za regularno gasenje, kada radi svoj posao (ne trese se motor pri gasenju).popovicvl napisao:Pa čemu onda klapna gasa na dizelu kad ne može da zatvori usis? To što ona smiri motor pri gašenju je "big dial", kao čuva zamajac...how yes no.